Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
Grønne Aktier
BITCOIN
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
Shipping
|
|
3/3 14:03 af ProInvestorNEWS |
Næste uge:
Novo tager rampelyset med kapitalmarkedsdag
Powell, Lagarde og jobrapport kæmper om opmærksomheden
|
|
|
3/3 09:33 af B.Andersen |
God morgen :-)
|
|
3/3 07:55 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
3/3 07:55 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Refresh Jazz.
|
|
|
3/3 05:41 af Jazzz |
Oliechatten?
|
|
|
2/3 08:40 af Stroka |
Tillykke med endnu en rekord Heidi og Helge. :-)
|
|
|
2/3 07:43 af ProInvestorNEWS |
Bliv Plus-profil med professionel bundbar og få reklamefri chat.
(Som Plus-profil får du en blå bolle med et plus på dit navn/alias.
Det viser, at du er en supporter).
12 mdr. kun kr. 100 (ca. 8 kr/md) (link)
|
|
|
2/3 07:41 af ProInvestorNEWS |
Tilmelding til ProInvestors nyhedsbrev: (link)
|
|
|
2/3 07:39 af ProInvestorNEWS |
Vi har sat ny rekord i antallet af unikke besøgende på ProInvestor.com med 114.600 de seneste 30 dage. Det er en fremgang på ca. 3000 fra forrige uge. :-)
|
|
2/3 07:05 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen og god ferie til dig Fandel. :-)
|
|
|
2/3 06:46 af Fandel |
Godmorgen. Ses om en uge. Trænger til lidt varmere himmelstrøg...
|
|
2/3 01:34 af StockBull |
Bitcoin 48% i år
|
|
|
1/3 23:39 af henrik48 |
Nvidia er oppe 66% i år !!!
|
|
|
1/3 23:11 af Bullish |
Dell er oppe med 32% - i dag
|
|
|
1/3 23:08 af Bullish |
Hmm jeg er 10% oppe i år - jeg synes jeg begynder at få højdesyge. Står vi foran en kæmpe lussing - eller et historisk ryk?
|
|
1/3 21:49 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Olie chatten - refresh Mcjean. :-)
|
|
|
1/3 18:36 af henrik48 |
Weekenden tegner god - Nvidia er på vej
i ATH igen igen… !!
|
|
|
1/3 16:47 af Pensionisten |
Kan def ikke være lidt bøvl omkring beskatningen.....?
|
|
1/3 16:23 af TeamGarlic |
Tak for tip og i lige måde @McJean!
|
|
|
1/3 15:00 af Mcjean |
Tyg på den i weekenden og god weekend!
|
|
|
1/3 14:59 af Mcjean |
CEO udtaler: Veldig god presentasjon av BlueNord, konsernsjefen sier de har som ambisjon å utbetale hele 1,2 milliarder USD (500 Nok pr aksje) innen slutten av 2026.
Det tilsvarer i dag 90% av dagens markedsverdi og er utrolig imponerende. Sakset fra Norge, er noteret i Norge.
|
|
|
1/3 14:58 af Mcjean |
(link) ligger det her så, en lille introduktion og TYRA åbner op sidst i marts.
|
|
|
1/3 14:54 af Mcjean |
Kan dog ikke finde chatten?
|
|
|
1/3 14:52 af Mcjean |
Dem der kunne tænke sig en fed udbytteaktie til deres pension kan læse mere om TYRA-feltet under olie og gaschatten.
|
|
| ||
|
|
1/3 13:58 af Stockwatch1 |
Polakkerne har øget til 15% af H+H, prøver de at købe hele butikken?
|
|
|
1/3 11:37 af hook22 |
Hvad i alverden sker der med SAS-aktien?? Den bliver afnoteret om kort tid?
|
|
1/3 09:54 af Svingtraderen |
Finanshuset BNP Paribas Exane har et godt øje til Pandora. I hvert fald til potentialet i aktien.
Kursmålet er nemlig blevet hævet med 19,3 pct. til 1360 kr. fra 1140 kr. Det indikerer et potential på 22,2 pct. i forhold til lukkekursen torsdag på 1113 kr., hvor aktien faldt 3,2 pct.
Anbefalingen "outperform" gentages.
|
|
1/3 09:50 af Svingtraderen |
Late good morning:)
|
|
|
1/3 09:38 af ProInvestorNEWS |
Fokus vil fredag især være på inflationstal for eurozonen samt ISM-erhvervstilliden fra USA.
|
|
|
1/3 09:38 af ProInvestorNEWS |
Fredag morgen ligger futures for de tre indeks med stigninger på 0,1-0,3 pct., mens futuren for det tyske DAX-indeks, der normalt er en god indikator for det danske aktiemarked, med et plus på 0,4 pct.
|
|
|
1/3 09:37 af ProInvestorNEWS |
Torsdag aften var der plusser at spore for alle de tre ledende amerikanske indeks, idet investorerne tog godt imod PCE-kerneprisdeflatoren, der helt som ventet viste en afmatning i inflationen.
|
|
|
1/3 09:37 af ProInvestorNEWS |
Der er udsigt til stigninger på det danske aktiemarked fredag, efter at nattens kinesiske PMI-erhvervstillidstal har givet lidt optimisme i Asien.
|
|
|
1/3 09:37 af ProInvestorNEWS |
Zealand Pharma får endnu et kursmålsløft af Goldman Sachs
Novo Nordisks kursmål hævet af Morgan Stanley - gentager "overvægt"
Unibrew får sænket kursmål af JPMorgan - gentager "neutral"
Schouw fastholder indtjeningsforventningerne
|
|
|
1/3 09:37 af ProInvestorNEWS |
Dagens vigtigste nyheder...
Ørsted tildelt ret til at forhandle Sunrise Wind-projekt
Vestas kan se Equinors Empire Wind udvalgt til kontraktforhandlinger
NTG spår lavere indtjening i år
|
|
1/3 09:35 af TeamGarlic |
Gut Mørnings og weekend :-)
|
|
|
1/3 09:29 af Bullish |
Godmorgen :-
)
|
|
1/3 09:18 af exitnu |
God morgen :-)
|
|
|
1/3 08:42 af ProInvestorNEWS |
European Shares Seen Opening Up As Inflation Worries Ease (link)
|
|
|
1/3 08:17 af LP90 |
Godmorgen :-) rigtig god weekend til alle :-)
|
|
|
1/3 08:09 af ProInvestorNEWS |
Internationale aviser med Bayer, Fisker og Alibaba (link)
|
|
|
1/3 08:08 af ProInvestorNEWS |
Fredagens aviser med DSV, Royal Unibrew og Firstfarms (link)
|
|
|
1/3 07:59 af ProInvestorNEWS |
Asien: Tokyo lægger fra med syvmileskridt (link)
|
|
|
1/3 07:45 af ProInvestorNEWS |
Shortpositioner på danske aktier (link)
|
|
|
1/3 07:30 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
|
1/3 07:29 af ProInvestorNEWS |
SDRL, SOFF, TECO, YAR, Kina & Japan PMI, NO ledighet, US ISM Industri & renter
|
|
|
1/3 07:29 af ProInvestorNEWS |
DNB Markets
@DNBMarkets
God morgen fra Oslo :-) ; Siden stengetid i Oslo i går er S&P Futures +0.4%, Brent +0.2%, BORR i USA +0.5%, CLCO -1%, EQNR -0.2%, FLNG +0.2%, FRO -0.5%, GOGL +0.6%, HSHP +0.2%, SDRL +3.2%; Nikkei i dag +2%, Hang Seng +0.7%. Nyheter i dag: ASA, EAM, EQNR, HYN, IOX, OMDA
|
|
|
1/3 07:07 af ProInvestorNEWS |
Godmorgen :-)
|
|
1/3 06:53 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
1/3 06:35 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
29/2 23:43 af Pensionisten |
UPS - største omsætning på transportområdet, skulle det være ;-)
|
