Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
3/3 14:03
af ProInvestorNEWS
Næste uge: Novo tager rampelyset med kapitalmarkedsdag Powell, Lagarde og jobrapport kæmper om opmærksomheden
3/3 09:33
af B.Andersen
God morgen :-)
3/3 07:55
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
3/3 07:55
af Helge Larsen/PI-redaktør
Refresh Jazz.
3/3 05:41
af Jazzz
Oliechatten?
2/3 08:40
af Stroka
Tillykke med endnu en rekord Heidi og Helge. :-)
2/3 07:43
af ProInvestorNEWS
Bliv Plus-profil med professionel bundbar og få reklamefri chat. (Som Plus-profil får du en blå bolle med et plus på dit navn/alias. Det viser, at du er en supporter). 12 mdr. kun kr. 100 (ca. 8 kr/md) (link)
2/3 07:41
af ProInvestorNEWS
Tilmelding til ProInvestors nyhedsbrev: (link)
2/3 07:39
af ProInvestorNEWS
Vi har sat ny rekord i antallet af unikke besøgende på ProInvestor.com med 114.600 de seneste 30 dage. Det er en fremgang på ca. 3000 fra forrige uge. :-)
2/3 07:05
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen og god ferie til dig Fandel. :-)
2/3 06:46
af Fandel
Godmorgen. Ses om en uge. Trænger til lidt varmere himmelstrøg...
2/3 01:34
af StockBull
Bitcoin 48% i år
1/3 23:39
af henrik48
Nvidia er oppe 66% i år !!!
1/3 23:11
af Bullish
Dell er oppe med 32% - i dag
1/3 23:08
af Bullish
Hmm jeg er 10% oppe i år - jeg synes jeg begynder at få højdesyge. Står vi foran en kæmpe lussing - eller et historisk ryk?
1/3 21:49
af Helge Larsen/PI-redaktør
Olie chatten - refresh Mcjean. :-)
1/3 18:36
af henrik48
Weekenden tegner god - Nvidia er på vej i ATH igen igen… !!
1/3 16:47
af Pensionisten
Kan def ikke være lidt bøvl omkring beskatningen.....?
1/3 16:23
af TeamGarlic
Tak for tip og i lige måde @McJean!
1/3 15:00
af Mcjean
Tyg på den i weekenden og god weekend!
1/3 14:59
af Mcjean
CEO udtaler: Veldig god presentasjon av BlueNord, konsernsjefen sier de har som ambisjon å utbetale hele 1,2 milliarder USD (500 Nok pr aksje) innen slutten av 2026. Det tilsvarer i dag 90% av dagens markedsverdi og er utrolig imponerende. Sakset fra Norge, er noteret i Norge.
1/3 14:58
af Mcjean
(link) ligger det her så, en lille introduktion og TYRA åbner op sidst i marts.
1/3 14:54
af Mcjean
Kan dog ikke finde chatten?
1/3 14:52
af Mcjean
Dem der kunne tænke sig en fed udbytteaktie til deres pension kan læse mere om TYRA-feltet under olie og gaschatten.
1/3 13:58
af Stockwatch1
Polakkerne har øget til 15% af H+H, prøver de at købe hele butikken?
1/3 11:37
af hook22
Hvad i alverden sker der med SAS-aktien?? Den bliver afnoteret om kort tid?
1/3 09:54
af Svingtraderen
Finanshuset BNP Paribas Exane har et godt øje til Pandora. I hvert fald til potentialet i aktien. Kursmålet er nemlig blevet hævet med 19,3 pct. til 1360 kr. fra 1140 kr. Det indikerer et potential på 22,2 pct. i forhold til lukkekursen torsdag på 1113 kr., hvor aktien faldt 3,2 pct. Anbefalingen "outperform" gentages.
1/3 09:50
af Svingtraderen
Late good morning:)
1/3 09:38
af ProInvestorNEWS
Fokus vil fredag især være på inflationstal for eurozonen samt ISM-erhvervstilliden fra USA.
1/3 09:38
af ProInvestorNEWS
Fredag morgen ligger futures for de tre indeks med stigninger på 0,1-0,3 pct., mens futuren for det tyske DAX-indeks, der normalt er en god indikator for det danske aktiemarked, med et plus på 0,4 pct.
1/3 09:37
af ProInvestorNEWS
Torsdag aften var der plusser at spore for alle de tre ledende amerikanske indeks, idet investorerne tog godt imod PCE-kerneprisdeflatoren, der helt som ventet viste en afmatning i inflationen.
1/3 09:37
af ProInvestorNEWS
Der er udsigt til stigninger på det danske aktiemarked fredag, efter at nattens kinesiske PMI-erhvervstillidstal har givet lidt optimisme i Asien.
1/3 09:37
af ProInvestorNEWS
Zealand Pharma får endnu et kursmålsløft af Goldman Sachs Novo Nordisks kursmål hævet af Morgan Stanley - gentager "overvægt" Unibrew får sænket kursmål af JPMorgan - gentager "neutral" Schouw fastholder indtjeningsforventningerne
1/3 09:37
af ProInvestorNEWS
Dagens vigtigste nyheder... Ørsted tildelt ret til at forhandle Sunrise Wind-projekt Vestas kan se Equinors Empire Wind udvalgt til kontraktforhandlinger NTG spår lavere indtjening i år
1/3 09:35
af TeamGarlic
Gut Mørnings og weekend :-)
1/3 09:29
af Bullish
Godmorgen :- )
1/3 09:18
af exitnu
God morgen :-)
1/3 08:42
af ProInvestorNEWS
European Shares Seen Opening Up As Inflation Worries Ease (link)
1/3 08:17
af LP90
Godmorgen :-) rigtig god weekend til alle :-)
1/3 08:09
af ProInvestorNEWS
Internationale aviser med Bayer, Fisker og Alibaba (link)
1/3 08:08
af ProInvestorNEWS
Fredagens aviser med DSV, Royal Unibrew og Firstfarms (link)
1/3 07:59
af ProInvestorNEWS
Asien: Tokyo lægger fra med syvmileskridt (link)
1/3 07:45
af ProInvestorNEWS
Shortpositioner på danske aktier (link)
1/3 07:30
af Stroka
God morgen :-)
1/3 07:29
af ProInvestorNEWS
SDRL, SOFF, TECO, YAR, Kina & Japan PMI, NO ledighet, US ISM Industri & renter
1/3 07:29
af ProInvestorNEWS
DNB Markets @DNBMarkets God morgen fra Oslo :-) ; Siden stengetid i Oslo i går er S&P Futures +0.4%, Brent +0.2%, BORR i USA +0.5%, CLCO -1%, EQNR -0.2%, FLNG +0.2%, FRO -0.5%, GOGL +0.6%, HSHP +0.2%, SDRL +3.2%; Nikkei i dag +2%, Hang Seng +0.7%. Nyheter i dag: ASA, EAM, EQNR, HYN, IOX, OMDA
1/3 07:07
af ProInvestorNEWS
Godmorgen :-)
1/3 06:53
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
1/3 06:35
af Fandel
Godmorgen...
29/2 23:43
af Pensionisten
UPS - største omsætning på transportområdet, skulle det være ;-)
Nyeste Først- Ældste Først   Side 189/8420