Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
21/2 06:48
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
20/2 15:21
af JKY_VH
Det kan kun gå for langsomt: Moderaterne og Venstre presser internt i regeringen på for lavere aktieskat. S åbner nu for at se på det (link)
20/2 10:14
af Bullish
Nobia falder 24% på regnskab - omsætningen falder, men bruttomarginalen stiger
20/2 07:44
af ProInvestorNEWS
Nvidia: Er forventningerne "kunstigt" høje? (link)
19/2 20:11
af JKY_VH
NNIT:Dansk it-koncern løfter resultater i “transfor­ma­tivt” år (link)
19/2 15:46
af Brit
Tak for svar. Tænkte nok, at det var noget juridisk halløj.
19/2 14:28
af Bullish
@Brit det er fordi der kan blive behov for at stadfæste nogle af forslagene ved en ekstra generalforsamling - se dagsordenen
19/2 13:26
af Brit
Og for øvrigt stod det punkt allerede i den alm. indkaldelse, så ... ?
19/2 13:26
af Brit
Ja, jeg ved det ikke, for jeg kan ikke finde noget på det andet end en indkaldelse i min indbakke
19/2 13:17
af binvest
Er det ikke et led i nedbringelse af aktiekapitalen?
19/2 12:49
af Brit
Norden har udsendt indkaldelse til ekstraordinær genralforsamling kort efter den alm. generalforsamling - hvorfor mon? Kan ikke finde noget om det :-)
19/2 12:27
af Martin HH
stockbull
19/2 09:44
af ProInvestorNEWS
Kilde: Nordnet
19/2 09:43
af ProInvestorNEWS
Mandag må markedet i øvrigt undvære input fra de amerikanske børser, der holder lukket på grund af Presidents' Day. Udover Novo kan Genmab, Demant, ISS, Vestas og Netcompany få opmærksomhed mandag oven på en stribe ændrede kursmål.
19/2 09:43
af ProInvestorNEWS
Herhjemme kan Novo Nordisk dog agere modvægt. Novo-aktien steg fredag i USA og lukkede trekvart pct. højere end fredagens lukkerekord i København. Fremgangen skal ses i lyset af en endnu større stigning til konkurrenten Eli Lilly, der nød godt af en optimistisk analyse fra Morgan Stanley.
19/2 09:43
af ProInvestorNEWS
Kursfald i USA fredag efter dansk børslukketid kan smitte af på det danske aktiemarked fra åbningen mandag og medvirke til en negativ åbning. Den tyske DAX-future falder beskedent med 0,2 pct.
19/2 09:42
af ProInvestorNEWS
Vestas har fået lagt 15 kr. på sit kursmål hos Bernstein Demant har fået løftet sit kursmål hos Oddo BHF
19/2 09:42
af ProInvestorNEWS
Dagens vigtigste nyheder ISS har fået løftet sit kursmål hos Carnegie Novo steg yderligere og satte rekord i USA fredag Genmab har fået skåret sit kursmål hos Goldman Sachs Netcompany har fået løftet sit kursmål hos SEB
19/2 09:26
af TeamGarlic
Gut Mørnings derude :-)
19/2 09:24
af exitnu
God morgen :-)
19/2 08:59
af DaPhamius
@Stockwatch1 har de budt højere end deres skambud i 2021? Har ikke kunne finde andre bud. Man kunne godt forvente, at det er en tickende bombe, og det vil ske på et eller andet tidspunkt. Hvis ikke 2024, så 2025
19/2 08:33
af ProInvestorNEWS
Shortpositioner på danske aktier (link)
19/2 08:26
af LP90
Godmorgen :-) håber i alle får en ny god og inspirerende uge :-)
19/2 08:18
af ProInvestorNEWS
Medie: Apple står til milliardbøde fra EU for lovbrud (link)
19/2 08:16
af ProInvestorNEWS
Internationale aviser med Apple, Lufthansa og Volvo (link)
19/2 08:15
af ProInvestorNEWS
Mandagens aviser med Novo Nordisk, Sydbank og Netcompany (link)
19/2 08:14
af ProInvestorNEWS
Asien: Kinesiske investorer tilbage i blandet ugestart med afdæmpet aktivitet (link)
19/2 07:05
af Fandel
Godmorgen...
19/2 06:58
af ProInvestorNEWS
Godmorgen :-)
18/2 22:58
af henrik48
Spændende uge med regnskab fra Nvidia onsdag efter luk :-)
18/2 21:47
af Stockwatch1
Så det ender vel med, at de kommer med et bud
18/2 21:47
af Stockwatch1
@DaPhamius, der kan snart ikke være flere aktier at købe op, for Spar Nord har det sidste år ligget og støvsuget markedet for aktier og flytter løbende deres bud højere op
18/2 13:36
af Plada
Acarix ab,- kom med regnskab d.15/2 som endte lige under nul Sek pr. aktie. Det bedste længe, og udsigterne er gode grundet deres fodfæste indenfor VA, og snart IDN & GPO. -Der er nye us-investorer med som indirekte har stor bestillingskapacitet.
18/2 08:17
af Fandel
Godmorgen...
17/2 19:43
af DaPhamius
Kan se at sidste år havde Spar Nord købt op I Danske Andelskassers bank og ejer dengang 40%. (link) Er der nogen forventning om hostile takeover?
16/2 23:27
af ProInvestorNEWS
WTI-oljen endte opp 1,49 prosent til 79,19 dollar fatet. Nordsjøoljen Brent endte opp 0,45 prosent til 83,22 dollar fatet. Krypto Bitcoin falt 0,08 prosent til 51.803 dollar pr. bitcoin, og Ethereum falt 0,61 prosent til 2.778,03 dollar.
16/2 23:27
af ProInvestorNEWS
Facebook falt 2,21 prosent til 473,22 dollar. Amazon falt 0,17 prosent til 169,51 dollar, og Apple endte ned 0,84 prosent til 182,31 dollar. Netflix falt 1,60 prosent til 583,95 dollar, og Alphabet/Google endte ned 1,58 prosent til 140,52 dollar. Nike falt 2,40 prosent etter at selskapet annonserte at de kutter 1.700 jobber. Nvidia endte ned 0,06 prosent, og vil presentere kvartalstall neste uke. Doordash falt markante 8,13 prosent etter å ha lagt frem svakere guiding enn ventet.
16/2 23:27
af ProInvestorNEWS
Sterkere tall enn forventet for produsentprisene (PPI) og kjerne-PPI skaper bekymring for Federal Reserves neste rentekutt. – Federal Reserve har liten grunn til å kutte rentene i nær fremtid. Hvis vi ser mer styrke i inflasjonsdata, er det mulig at Fed kan skyve rentekuttet inn i 2025, sier investeringsdirektøren i Bellweather Wealth til CNBC.
16/2 23:26
af ProInvestorNEWS
Slik gikk det med de ledende indeksene på ukens siste handelsdag: Industritunge Dow Jones falt 0,38 prosent til 38.627,40 poeng. Brede S&P 500 endte ned 0,48 prosent til 5.005,55 poeng, etter å ha vært i grønt territorium fem uker på rad. Teknologiindeksen Nasdaq falt 0,82 prosent til 15.775,65 poeng. Den tiårige amerikanske statsobligasjonsrenten er på 4,287, opp 1,42 prosent mens VIX-indeksen, også kalt fryktindeksen, steg 2,36 prosent til 14,34.
16/2 23:26
af ProInvestorNEWS
Rødt over hele linjen Ukens siste handelsdag startet og endte i rødt for de ledende indeksene.
16/2 20:44
af ProInvestorNEWS
Fed's Barkin: Inflationstal bekræfter at centralbanken skal vente med at sænke renter (link)
16/2 17:28
af Jonny
Asetek, er der nogle nyheder , har ikke kunnet finde nogle , oppe med 14 %
16/2 08:33
af LP90
Godmorgen :-) ikke noget at sige til med rekord efter rekord det her er stedet hvis man søger faglig indsigt og viden inden for denne spændende verden godt gået at jer alle på teamet her :-)
16/2 08:23
af LP90
Godmorgen håber alle får en fin afslutning på ugen og en fabelagtig god weekend :-)
16/2 08:15
af ProInvestorNEWS
Shortpositioner på danske aktier: (link)
16/2 08:12
af ProInvestorNEWS
Bliv Plus-profil med professionel bundbar og få reklamefri chat. (Som Plus-profil får du en blå bolle med et plus på dit navn/alias. Det viser, at du er en supporter). 12 mdr. kun kr. 100 (link)
16/2 08:08
af ProInvestorNEWS
Ny besøgsrekord på ProInvestor seneste 30 dage med 108.000 unikke.
16/2 08:07
af ProInvestorNEWS
9742 besøg i Genmabchatten i går. Snit varighed: 6 minutter og 3 sekunder.
16/2 07:55
af ProInvestorNEWS
Fredagens aviser med Ørsted, Danske Bank og Nykredit (link)
16/2 07:52
af ProInvestorNEWS
Asien: Globale stigninger fortsætter - Tokyo tæt på alle tiders rekord (link)
Nyeste Først- Ældste Først   Side 195/8420