Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
22/2 07:24
af ProInvestorNEWS
DNB Markets @DNBMarkets God morgen fra Oslo :-) ; Siden stengetid i Oslo i går er S&P Futures +1%, Brent +0.8%, BORR i USA -1.2%, CLCO +1.1%, EQNR +1.8%, FLNG -1.7%, FRO -2.7%, GOGL -0.1%, HSHP +3.5%, SDRL +1.6%; Nikkei i dag +1.6%, Hang Seng +0.2%. Nyheter i dag: ABL, ALT, AQUIL, AURA, BBERG
22/2 07:02
af ProInvestorNEWS
Nvidia's AI-Powered Earnings, Revenue, and Guidance Easily Exceed Expectations...Again (link)
22/2 07:01
af ProInvestorNEWS
Kilde : Finansavisen
22/2 07:01
af ProInvestorNEWS
Teknologikjempen har mildt sagt gått som en kule det siste året, på grunn av produksjonen av grafikkprosessorer (GPU) og databrikker. Disse er nødvendige for å møte den massive etterspørselen som har vokst som et uvær etter lanseringen av OpenAIs ChatGPT, og introduksjonen av generativ AI. – Aksjen er opp 40 prosent i år, og 236 prosent siste 12 måneder. Det er en ellevill kursutvikling i seg selv, men den underliggende resultatutviklingen er enda mer ellevill, sier Holberg-forvalter Harald Jer
22/2 07:01
af ProInvestorNEWS
fjerde kvartal hadde Nvidia et driftsresultat på 13,6 milliarder dollar, mot 1,3 milliarder i fjerde kvartal 2023. Nvidia har et avvikende regnskapsår der fjerde kvartal 2024 endte 28. januar.
22/2 07:00
af ProInvestorNEWS
«Akselerert databehandling og generativ kunstig intelligens har nådd vippepunktet. Etterspørselen øker kraftig globalt på tvers av selskaper, bransjer og nasjoner», sa Jensen Huang, grunnlegger og administrerende direktør i Nvidia, i pressemeldingen til selskapet.
22/2 07:00
af ProInvestorNEWS
Databrikkeprodusenten Nvidia la onsdag kveld frem tall for fjerde kvartal. Selskapet tjente 22,1 milliarder dollar i fjerde kvartal, som er mer enn en tredobling og økning på 265 prosent i omsetning fra samme kvartal året før. På forhånd var det forventet at teknologi-kjempen skulle legge frem en inntekt på 20,4 milliarder dollar i kvartalet, opp fra 6,05 milliarder i tilsvarende kvartal året før, ifølge estimater fra Bloomberg.
22/2 07:00
af ProInvestorNEWS
Tek-giganten tjente 22,1 milliarder dollar i fjerde kvartal Onsdag kveld slapp IT-kjempen Nvidia sine ferske tall for fjerde kvartal. Selskapet knuste forventningene, nok en gang.
22/2 06:59
af ProInvestorNEWS
Godmorgen :-)
22/2 06:55
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen. :-)
21/2 23:41
af henrik48
Glem nu ikke Aramco, Helge !!!
21/2 23:36
af Helge Larsen/PI-redaktør
Nu verdens tredje største virksomhed
21/2 23:35
af Helge Larsen/PI-redaktør
Vildt: (link)
21/2 23:33
af henrik48
Humøret er i top her !!!
21/2 23:33
af Bulder
Det satser vi på Helge :-)
21/2 23:32
af Helge Larsen/PI-redaktør
Det lover godt for det generelle aktiehumør i de kommende dage. :-)
21/2 23:32
af henrik48
Nu oppe 7% - jeg tænker ofte på Mogens Vad fra mioklubben, der for pr tilbage anbefalede aktien…tak for det…det har jeg haft stor ‘glæde’ af :-)
21/2 23:31
af Bulder
Ser fint ud. Futterne stiger med.
21/2 23:30
af henrik48
5%
21/2 23:29
af henrik48
Nvidia slår estimater på top- og bundlinie !!! Nu oppe t% i eftermarked !!! !
21/2 23:28
af Helge Larsen/PI-redaktør
Slår forventningerne: *NVIDIA SEES 1Q REV $24B, PLUS OR MINUS 2%, EST. $21.9B - BBG *NVIDIA 4Q DATA CENTER REVENUE $18.4B, EST. $17.21B *NVIDIA 4Q GAMING REV. $2.9B, EST. $2.72B *NVIDIA 4Q DATA CENTER REVENUE $18.4B, EST. $17.21B
21/2 23:25
af henrik48
Og 3 min. senere oppe 1,5%… !!
21/2 23:22
af henrik48
Oops…nu falder Nvidia ret voldsomt i eftermarked…
21/2 23:20
af henrik48
Meget enig, Helge !!!
21/2 23:16
af Helge Larsen/PI-redaktør
Spændingen stiger.
21/2 23:06
af henrik48
Nvidia stiger 1% 5 min. inde i eftermarked.. ikke noget om regnskab endnu
21/2 21:32
af henrik48
Nu er der kun 1,5 time til Wall street lukker :-)
21/2 13:56
af Svingtraderen
ta @The Note
21/2 10:05
af ProInvestorNEWS
FLSmidth leverer to små skuffelser i stort set allerede kendt regnskab vurderer Sydbank (link)
21/2 09:50
af Svingtraderen
mo rnings
21/2 09:43
af exitnu
God morgen :-)
21/2 09:21
af TeamGarlic
Guuuut Mørnings :-)
21/2 09:05
af ProInvestorNEWS
FLSmidth Q4: Bekræfter foreløbige regnskabstal og forventninger (link)
21/2 08:18
af LP90
Godmorgen :-)
21/2 08:12
af ProInvestorNEWS
Økonomer ser første rentesænkning i USA til juni (link)
21/2 08:09
af ProInvestorNEWS
Internationale aviser med Barclays, Walmart og Superdry (link)
21/2 08:08
af ProInvestorNEWS
Onsdagens aviser med Nordea, Novo Nordisk og Parken (link)
21/2 07:57
af ProInvestorNEWS
Nvidia: Hvis du kun skal fokusere på en ting... (link)
21/2 07:51
af ProInvestorNEWS
Asien: Kinesiske aktier lægger markant fra i ellers negativt dominerede markeder (link)
21/2 07:50
af ProInvestorNEWS
USA: Finanskalender med dagens regnskaber: (link)
21/2 07:49
af ProInvestorNEWS
Norge: Dette skjer i dag – onsdag Her er det vigtigste fra Finansavisen i dag. Nederst finder du finanskalenderen. (link)
21/2 07:45
af Fandel
Godmorgen...
21/2 07:38
af B.Andersen
Godmorgen :-)
21/2 07:31
af ProInvestorNEWS
Shortpositioner på danske aktier. (link)
21/2 07:28
af Stroka
God morgen :-)
21/2 07:25
af ProInvestorNEWS
PHO, SACAM, ZAP, laksepriser & -eksport, US Fed referat, Nvidia, Amazon
21/2 07:24
af ProInvestorNEWS
DNB Markets @DNBMarkets God morgen fra Oslo :-) ; Siden stengetid i Oslo i går er S&P Futures -0.1%, Brent -0.3%, BORR i USA -0.7%, CLCO +0.4%, EQNR -1.2%, FLNG -0.3%, FRO -2.9%, GOGL -1.1%, HSHP +3.1%, SDRL +0.3%; Nikkei i dag -0.3%, Hang Seng +2.8%. Nyheter i dag: CSS, EIOF, ENSU, NOAP, PNOR,
21/2 07:21
af ProInvestorNEWS
Dagens mange regnskaber (link)
21/2 07:08
af ProInvestorNEWS
Godmorgen :-)
21/2 06:48
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
Nyeste Først- Ældste Først   Side 194/8420