Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
21/10 15:49
af mrtrader
vi kan diskutere.... mon ikke nogen gerne vil anvende den metode til akutte nyreskader?? husk på at de får selv største delen af kagen...
21/10 15:49
af mrtrader
biop skal blot have nogle procenter da de ikke står for produktion eller andet men blot står for "opfindelsen" og har patentet
21/10 15:50
af DrueAgurken
de homogene test kommer... det er 100%, og de kommer på alle apparater, hvis altså at markedet er der...
21/10 15:51
af DrueAgurken
og det bliver sindsygt for bioporto, og ok for sælgerne...
21/10 15:52
af mrtrader
jeg ser nu gerne at en eller anden instans i usa gerne i år kommer med en udmelding " at det går hurtigt fremad med ansøgningen fra biopo"
21/10 15:52
af mrtrader
scenariet med patent i både usa og europa vil åbne op for endnu bedre vilkår ...
21/10 15:53
af mrtrader
dog ville det være underligt hvis cch og andre har kæmpet så hårdt i så lang tid om en metode der så ikke kan bruges...det er nok snarere
21/10 15:53
af mrtrader
en forhandlings strategi
21/10 15:53
af DrueAgurken
tror jeg ikke sker mrt.... men om et års tid eller to
21/10 15:56
af mrtrader
tror du først biop har patentet i både europa og usa omkring sept/okt næste år? må indrømme jeg tror på de har det i første halvår næste år
21/10 15:58
af DrueAgurken
det går sgu trægt derovre, men altså det kommer... før eller siden. det er heller ikke så vigtigt på LANG sigt...
21/10 15:58
af ndrs
Som sagt er USPTO langt bagud, og BioPorto's ansøgning er ikke engang startet med at bliev behandlet. Det tager tid, lang tid formentlig.
21/10 15:59
af ndrs
Det der er vigtigt er, at de lige laver en lille aftale så hele skidtet bliver valideret.
21/10 15:59
af mrtrader
nu må USPTO have kendskab til sagen som man siger
21/10 15:59
af ndrs
Og det har de været meget sløje til de sidste mange år.
21/10 16:00
af DrueAgurken
ja, og så er der naturligvis de famøse US in house godkendelser som kan bane vejen...
21/10 16:00
af ndrs
mrtrader: Hvad mener du? Den skal behandles som alle de andre TUSINDVIS af ansøgninger.
21/10 16:00
af mrtrader
ndrs > meget enig der. vi ved metoden kan bruges til akutte nyreskader med vi savner mindre grådighed og den første aftale landet på bordet
21/10 16:01
af ndrs
BioPorto kommer ikke foran i køen, men når behandlingen starter, vil den formentlig gå hurtigere end ellers, da EPO har haft en lignende.
21/10 16:01
af mrtrader
ndrs > det ved jeg godt...det eneste vi er lidt uenige om er tidshorisonten
21/10 16:07
af ndrs
Ja, jeg gør blot opm
21/10 16:08
af ndrs
...opmærksom på, at der formentlig stadig er en masse ting, vi ikke er klar over, der kan gå galt - en aftale vil gøre en ende på...
21/10 16:08
af ndrs
...spekulationerne og give os kurs 20, som vi jo venter på :o)
21/10 16:09
af mrtrader
det er de fleste klar over.... dog vil jeg sige at med patent i europa den 11. november bliver det betydeligt lettere for biop
21/10 16:09
af DrueAgurken
nå.... jeg har købt lidt på det her tilbagefald... tror jeg vil tage min ventehat på fra nu af
21/10 16:09
af mrtrader
og når partnere/licensaftagere og markedspotentialet er nedfældet på skrift ...så kan vi tage en ny diskussion
21/10 16:10
af mrtrader
lige nu tjener det ikke noget formål at sige " ja eller nej " før vi kender til effekten af 11. nov og hvad de andre firmaer har tænkt
21/10 16:10
af ndrs
Ja, patentet er en god ting for BioPorto - det er de fleste nok kalr over.
21/10 16:10
af mrtrader
biop har bolden (patentet red.) vil i tjene penge eller ej og krænke vores patent...
21/10 16:11
af ndrs
Men der bør reelt ikke ske noget med kursen d 11 november. Patentet er udstedt.
21/10 16:11
af ndrs
...eller finde en måde vi ikke kender, til at omgå det på.
21/10 16:12
af Hegu
QEC stikker nok snart. 14.90 lige nu. Brud på 15 så ryger den direkte mod de 17. :-)
21/10 16:12
af mrtrader
måske bliver det lige slået fast over for store banker i london og usa og tyskland der måtte få kendskab til det magasin hvor det publiceres
21/10 16:12
af mrtrader
og de så skal ud at købe ind fordi de anerkender potentialet
21/10 16:12
af DrueAgurken
ja den 11 er ren rutine, men kan ikke afvise at det betyder noget for nogen...patentet ER udstedt
21/10 16:12
af mrtrader
hvorfor hvis vi nu siger abott kan omgå det, har de brugt 4 år på " ingen ting " ?? :-)
21/10 16:14
af ndrs
Jamen det er da også overvejende sandsynligt, at alt ender lykkeligt for BioPorto, det er bare ikke 100% sikkert.
21/10 16:15
af DrueAgurken
amen
21/10 16:15
af ndrs
Lav en aftale til os. Ellers i det i mindste indikér, at der forhandles på livet løs - som der er blevet de sidste 3 år uden resultat.
21/10 16:16
af DrueAgurken
nordpå igen....
21/10 16:17
af ndrs
Det er naturligvis ikke nemt at strikke en aftale sammen med alle de komplekse forhold der nu er - bl.a. BioPorto's egenproducerede tests...
21/10 16:17
af mrtrader
enig men nu kan firmaet køre videre til ultimo 2011 med den nylige kapital tilførsel...uden dette forhold var de jo nødt til at være mere
21/10 16:18
af mrtrader
desperate og lukke en aftale....nu har de oktober og november og december til at blive enige
21/10 16:18
af ndrs
...men Abbott må være interesserede i at smede snart, hvis de mener, de har brug for BioPorto. Så nu længere tid der går...
21/10 16:18
af ndrs
...nu mere usikkerhed vil der opstå.
21/10 16:18
af mrtrader
det er abott der bliver de helt store tabere i det her hvis de ikke laver en aftale
21/10 16:19
af ndrs
Forhåbentligvis.
21/10 16:19
af mrtrader
de mister et mia marked til en konkurrent og har satset forkert...det er ikke spændende læsning for deres aktionærer...derudover har de
21/10 16:19
af ndrs
Hvis det er tilfældet, bør vi jo snart se en licensaftale.
21/10 16:19
af mrtrader
en anden sag hængende over hovedet...hvor meget kan troværdigheden lide inden de oplever en stor nedtur ??
Nyeste Først - Ældste Først   Side 194/8420