Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
AMBU
Grønne Aktier
Shipping
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
GN Store Nord
Gubra
Medico
Pharma
Zealand Pharma
|
|
21/10 15:49 af mrtrader |
vi kan diskutere.... mon ikke nogen gerne vil anvende den metode til akutte nyreskader?? husk på at de får selv største delen af kagen...
|
|
|
21/10 15:49 af mrtrader |
biop skal blot have nogle procenter da de ikke står for produktion eller andet men blot står for "opfindelsen" og har patentet
|
|
21/10 15:50 af DrueAgurken |
de homogene test kommer... det er 100%, og de kommer på alle apparater, hvis altså at markedet er der...
|
|
21/10 15:51 af DrueAgurken |
og det bliver sindsygt for bioporto, og ok for sælgerne...
|
|
|
21/10 15:52 af mrtrader |
jeg ser nu gerne at en eller anden instans i usa gerne i år kommer med en udmelding " at det går hurtigt fremad med ansøgningen fra biopo"
|
|
|
21/10 15:52 af mrtrader |
scenariet med patent i både usa og europa vil åbne op for endnu bedre vilkår ...
|
|
|
21/10 15:53 af mrtrader |
dog ville det være underligt hvis cch og andre har kæmpet så hårdt i så lang tid om en metode der så ikke kan bruges...det er nok snarere
|
|
|
21/10 15:53 af mrtrader |
en forhandlings strategi
|
|
21/10 15:53 af DrueAgurken |
tror jeg ikke sker mrt.... men om et års tid eller to
|
|
|
21/10 15:56 af mrtrader |
tror du først biop har patentet i både europa og usa omkring sept/okt næste år? må indrømme jeg tror på de har det i første halvår næste år
|
|
21/10 15:58 af DrueAgurken |
det går sgu trægt derovre, men altså det kommer... før eller siden. det er heller ikke så vigtigt på LANG sigt...
|
|
|
21/10 15:58 af ndrs |
Som sagt er USPTO langt bagud, og BioPorto's ansøgning er ikke engang startet med at bliev behandlet. Det tager tid, lang tid formentlig.
|
|
|
21/10 15:59 af ndrs |
Det der er vigtigt er, at de lige laver en lille aftale så hele skidtet bliver valideret.
|
|
|
21/10 15:59 af mrtrader |
nu må USPTO have kendskab til sagen som man siger
|
|
|
21/10 15:59 af ndrs |
Og det har de været meget sløje til de sidste mange år.
|
|
21/10 16:00 af DrueAgurken |
ja, og så er der naturligvis de famøse US in house godkendelser som kan bane vejen...
|
|
|
21/10 16:00 af ndrs |
mrtrader: Hvad mener du? Den skal behandles som alle de andre TUSINDVIS af ansøgninger.
|
|
|
21/10 16:00 af mrtrader |
ndrs > meget enig der. vi ved metoden kan bruges til akutte nyreskader med vi savner mindre grådighed og den første aftale landet på bordet
|
|
|
21/10 16:01 af ndrs |
BioPorto kommer ikke foran i køen, men når behandlingen starter, vil den formentlig gå hurtigere end ellers, da EPO har haft en lignende.
|
|
|
21/10 16:01 af mrtrader |
ndrs > det ved jeg godt...det eneste vi er lidt uenige om er tidshorisonten
|
|
|
21/10 16:07 af ndrs |
Ja, jeg gør blot opm
|
|
|
21/10 16:08 af ndrs |
...opmærksom på, at der formentlig stadig er en masse ting, vi ikke er klar over, der kan gå galt - en aftale vil gøre en ende på...
|
|
|
21/10 16:08 af ndrs |
...spekulationerne og give os kurs 20, som vi jo venter på :o)
|
|
|
21/10 16:09 af mrtrader |
det er de fleste klar over.... dog vil jeg sige at med patent i europa den 11. november bliver det betydeligt lettere for biop
|
|
| ||
|
21/10 16:09 af DrueAgurken |
nå.... jeg har købt lidt på det her tilbagefald... tror jeg vil tage min ventehat på fra nu af
|
|
|
21/10 16:09 af mrtrader |
og når partnere/licensaftagere og markedspotentialet er nedfældet på skrift ...så kan vi tage en ny diskussion
|
|
|
21/10 16:10 af mrtrader |
lige nu tjener det ikke noget formål at sige " ja eller nej " før vi kender til effekten af 11. nov og hvad de andre firmaer har tænkt
|
|
|
21/10 16:10 af ndrs |
Ja, patentet er en god ting for BioPorto - det er de fleste nok kalr over.
|
|
|
21/10 16:10 af mrtrader |
biop har bolden (patentet red.) vil i tjene penge eller ej og krænke vores patent...
|
|
|
21/10 16:11 af ndrs |
Men der bør reelt ikke ske noget med kursen d 11 november. Patentet er udstedt.
|
|
|
21/10 16:11 af ndrs |
...eller finde en måde vi ikke kender, til at omgå det på.
|
|
21/10 16:12 af Hegu |
QEC stikker nok snart. 14.90 lige nu. Brud på 15 så ryger den direkte mod de 17. :-)
|
|
|
21/10 16:12 af mrtrader |
måske bliver det lige slået fast over for store banker i london og usa og tyskland der måtte få kendskab til det magasin hvor det publiceres
|
|
|
21/10 16:12 af mrtrader |
og de så skal ud at købe ind fordi de anerkender potentialet
|
|
21/10 16:12 af DrueAgurken |
ja den 11 er ren rutine, men kan ikke afvise at det betyder noget for nogen...patentet ER udstedt
|
|
|
21/10 16:12 af mrtrader |
hvorfor hvis vi nu siger abott kan omgå det, har de brugt 4 år på " ingen ting " ?? :-)
|
|
|
21/10 16:14 af ndrs |
Jamen det er da også overvejende sandsynligt, at alt ender lykkeligt for BioPorto, det er bare ikke 100% sikkert.
|
|
21/10 16:15 af DrueAgurken |
amen
|
|
|
21/10 16:15 af ndrs |
Lav en aftale til os. Ellers i det i mindste indikér, at der forhandles på livet løs - som der er blevet de sidste 3 år uden resultat.
|
|
21/10 16:16 af DrueAgurken |
nordpå igen....
|
|
|
21/10 16:17 af ndrs |
Det er naturligvis ikke nemt at strikke en aftale sammen med alle de komplekse forhold der nu er - bl.a. BioPorto's egenproducerede tests...
|
|
|
21/10 16:17 af mrtrader |
enig men nu kan firmaet køre videre til ultimo 2011 med den nylige kapital tilførsel...uden dette forhold var de jo nødt til at være mere
|
|
|
21/10 16:18 af mrtrader |
desperate og lukke en aftale....nu har de oktober og november og december til at blive enige
|
|
|
21/10 16:18 af ndrs |
...men Abbott må være interesserede i at smede snart, hvis de mener, de har brug for BioPorto. Så nu længere tid der går...
|
|
|
21/10 16:18 af ndrs |
...nu mere usikkerhed vil der opstå.
|
|
|
21/10 16:18 af mrtrader |
det er abott der bliver de helt store tabere i det her hvis de ikke laver en aftale
|
|
|
21/10 16:19 af ndrs |
Forhåbentligvis.
|
|
|
21/10 16:19 af mrtrader |
de mister et mia marked til en konkurrent og har satset forkert...det er ikke spændende læsning for deres aktionærer...derudover har de
|
|
|
21/10 16:19 af ndrs |
Hvis det er tilfældet, bør vi jo snart se en licensaftale.
|
|
|
21/10 16:19 af mrtrader |
en anden sag hængende over hovedet...hvor meget kan troværdigheden lide inden de oplever en stor nedtur ??
|
