Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
AMBU
Grønne Aktier
Vestas
BITCOIN
Shipping
Smallcap og First North aktier
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Medico
Pharma
Zealand Pharma
|
|
21/10 15:12 af mrtrader |
ndrs > jo hvis du bliver såret....men 14 var kursen jo sidste år på toppen uden ngal patent og bedre likviditet
|
|
|
21/10 15:13 af mrtrader |
at den skulle være mindre værd nu er helt klart en farce af dimensioner
|
|
|
21/10 15:13 af mrtrader |
:-)
|
|
|
21/10 15:13 af ndrs |
Ja, det siger du jo.
|
|
|
21/10 15:13 af ndrs |
(20 gange om dagen)
|
|
|
21/10 15:15 af mrtrader |
jeg har måske nævnt det 5 gange i løbet af 10 dage i forbindelse med snakken...men ser da gerne du dokumenterer de "20 gange"
|
|
|
21/10 15:16 af mrtrader |
kunne jo være
meget sjovt ;-)
|
|
21/10 15:25 af DrueAgurken |
hvad fanden er det for noget fis kurtaugust siger på den anden? At AU sælger fordi Abbott ikke mener at de krænker BioPortos patent...
|
|
21/10 15:26 af DrueAgurken |
uhhh, han fandt det....
|
|
|
21/10 15:26 af mrtrader |
det er noget sludder og ingen kilde angivelse
|
|
21/10 15:28 af DrueAgurken |
Det er vel næppe en løgn... han må vel have et kopi et eller andet sted fra...
|
|
|
21/10 15:28 af mrtrader |
ingen kan omgå det patent.... det måler værdien præcist ikke sandt? dermed er de andre metoder ubrugelige ....
|
|
|
21/10 15:28 af mrtrader |
nååh jamen de er jo meget kortfattede i det han skriver
|
|
|
21/10 15:29 af mrtrader |
de nævner intet om hvilke markeder eller hvad de hentyder til.... hvis det er i usa kan de jo indtil bio har patentet sælge hvad de vil
|
|
|
21/10 15:30 af mrtrader |
i europa er der ingen ...og det er uanset om det er roche siemens abbott eller andre der kan diagnosticere nyreskader præcist uden den
|
|
|
21/10 15:30 af mrtrader |
metode biop har patent på
|
|
21/10 15:30 af DrueAgurken |
jeg kalder at 9,50 er en god handle over dagen
|
|
|
21/10 15:31 af mrtrader |
det er i hvert fald billigt..hvis man alene anvender prognosen for de homogene test
|
|
|
21/10 15:31 af collersteen |
men BioPorto kan vel nu nedlægge fogedforbud med patentet i hånden....?
|
|
|
21/10 15:32 af mrtrader |
men hvorfor skulle medicinal firmaer være uinteresseret i at finde nyreskader hvis der er gode indtægtskilder ved det ??
|
|
|
21/10 15:32 af mrtrader |
coller > det kan de ja, hvis den præcise metode biop (den eneste der kan bruges) er blevet krænket i europa...med et usa patent i hånden
|
|
|
21/10 15:33 af mrtrader |
næste år kan de også hænge disse firmaer ud
|
|
|
21/10 15:33 af mrtrader |
nu er det endeligt at andre metoder ikke giver præcise tal dermed er de ikke anvendelige i den sammenhæng med nyreskader
|
|
21/10 15:34 af DrueAgurken |
Jo Coller, hvis de kan bevise at Abbott sælger testene med en cut-off værdi over 250ng/ml....
|
|
| ||
|
|
21/10 15:36 af collersteen |
det skulle være mig en glæde at tage en biltur rundt i europa med fogeden og besøge hospitaler og nuppe
abbott's test...
|
|
|
21/10 15:37 af collersteen |
....selvom en road trip med en foged ikke lyder specielt ophidsende...
|
|
|
21/10 15:37 af ndrs |
Jamen hvis de ikke får nosset sig sammen til at producere noget nyt eller blot forhandle en lille aftale, vil kursen da stensikkert dykke.
|
|
|
21/10 15:38 af ndrs |
Så klart hvis mange vil sælge og genkøbe. En aftale kan være om hjørnet, men det er sgu svært at forestille sig når BioPorto er involveret.
|
|
|
21/10 15:40 af mrtrader |
som mange skriver så tror jeg også biop får samme patent i usa....
|
|
|
21/10 15:40 af ndrs |
Sandsynligvis, men der går noget tid - måneder,
|
|
|
21/10 15:40 af mrtrader |
og så er der ingen vej udenom....biops målemetoder kan bruges til at finde ud af om folk har nyreskader
|
|
21/10 15:41 af DrueAgurken |
men altså alt over 250 ng/ml er bioportos, og abbott skal nok bruge over 300 ng/ml MEDMINDRE de KUN vil diagnosticere iskæmisk nyreskade
|
|
|
21/10 15:41 af mrtrader |
alle andre metoder kan ikke fastslå hvad det er patienten fejler da værdierne enten er for høje eller lave
|
|
|
21/10 15:41 af ndrs |
Behandlingen er ikke engang startet, de er langt bagud i USA.
|
|
21/10 15:42 af DrueAgurken |
og det er alligevel umuligt at skelne fra andre lidelser, som alle er dækket af bioportos patent... så sagen er død, men der kan godt opstå
|
|
|
21/10 15:42 af mrtrader |
lyder til at både abbott og biosite gerne vil have dette marked med at diagosticere akutte nyreskader men de kan ikke komme udenom bioporto
|
|
21/10 15:42 af DrueAgurken |
et par konflikter alligevel...
|
|
|
21/10 15:42 af mrtrader |
der findes bare ingen udvej længere efter epos afgørelse...de har reelt 2 muligheder
|
|
21/10 15:43 af DrueAgurken |
9,25
|
|
|
21/10 15:43 af mrtrader |
1 opgiv markedet og jeres forskning og lad en ny aftager anvende markedspotentialet eller 2 lave en aftale
|
|
|
21/10 15:45 af ndrs |
Forhåbentligvis.
|
|
21/10 15:45 af DrueAgurken |
men fint nok,,, markedet vågnede op, og vi holder os stadig oppe
|
|
|
21/10 15:45 af mrtrader |
biosite og abbott er ikke eneste potentielle aftagere og biop har med den homogene test eller produktion en ny dimension de ikke havde
|
|
|
21/10 15:45 af mrtrader |
inden patentet til de heterogene og de 15mio i kassen
|
|
|
21/10 15:46 af fillandkill |
er der ikke en der kan prøve at skrive til Thea
|
|
21/10 15:46 af DrueAgurken |
nej, men lad os nu lige lukke de to heterogene test og få noget arbejdsro, og noget arbejdskapital så vi kan få hele projekt bioporto på søe
|
|
21/10 15:47 af DrueAgurken |
n
|
|
|
21/10 15:47 af ndrs |
fillandkill: Hvad vil du vide?
|
|
21/10 15:48 af DrueAgurken |
Jeg ved hvad hun vil sige....
|
|
|
21/10 15:48 af mrtrader |
drue > du kan vel ikke forestille dig at man med patent for europa ikke finder en partner ....det er mere potentialet i indtægterne...
|
