Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
AMBU
Grønne Aktier
Shipping
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
GN Store Nord
Gubra
Medico
Pharma
Zealand Pharma
|
|
21/10 16:20 af mrtrader |
biop kan godt overleve uden abbott
|
|
|
21/10 16:20 af ndrs |
mrtrader: En hel del.
|
|
21/10 16:20 af DrueAgurken |
men forøvrigt er det utroligt at AU som øjensynligt ikke ved så meget om BioPorto kan rykke kursen....
|
|
|
21/10 16:21 af mrtrader |
AU tilbød mig et abb men jeg takkede pænt nej tak... de skyder efter kursen med en dartpil, min mormor på cirka 88 kunne gøre det bedre !1
|
|
|
21/10 16:23 af ndrs |
Abbott
2008 Profit: $ 4,881 million
|
|
21/10 16:25 af DrueAgurken |
nice and quiet
|
|
21/10 16:26 af DrueAgurken |
stigende dividende som altid
|
|
|
21/10 16:26 af fillandkill |
tradede lige lidt på nogle us aktier, blev da tørret fuldstændig..... fuuuk
|
|
|
21/10 16:27 af mrtrader |
tjooo flot overskud men i det store en kapital mæssigt en lille spiller
|
|
|
21/10 16:27 af mrtrader |
90,376 millioner dollars i overskud til Royal Dutch Shell Exxon Mobil Petrobras tilsammen i 2008, dette er 87,076 millioner dollars mere end
|
|
|
21/10 16:27 af mrtrader |
mærsk
|
|
21/10 16:30 af DrueAgurken |
De pumper døde fossiler op af jorden og sælger dem til kanonoverpris... det eneste der er smartere er at sælge vand på flaske
|
|
|
21/10 16:30 af mrtrader |
for 2008 havde danmark 2 virksomheder i top500......nummer 106 og 236 målt på omsætning....
Disse tjente 3,499 millioner dollars
|
|
21/10 16:30 af DrueAgurken |
novo og maersk?
|
|
|
21/10 16:31 af mrtrader |
tilsammen... det vil sige abbott tjente mere i 08 end mærsk og ddb til
|
|
|
21/10 16:31 af mrtrader |
106 er mærsk og 236 er danske bank...men opgørelsen er efter omsætning
|
|
|
21/10 16:32 af mrtrader |
novo kan sagtens have gjort det flot på bund linien :-)
|
|
|
21/10 16:37 af mrtrader |
novo er jo en god virksomhed skal man huske på
|
|
|
21/10 16:37 af mrtrader |
medicinal industrien og arbejdspladser... leverer varen og uanset om der er krise eller ej skal produkterne bruges ;-)
|
|
|
21/10 16:40 af mrtrader |
men her var listen fra 2008 (link)
|
|
|
21/10 16:43 af ndrs |
Ja men nu skriver Abbot jo at de er på banen med et produkt som ikke krænker BIOP patent så er sagen en ganske anden, men hvis du er hurtig kan du stadigvæk sælger til over 9 kroner.
|
|
|
21/10 16:44 af ndrs |
Sympatisk type denne "JohnLaw"
|
|
|
21/10 16:44 af ndrs |
Løgnens Mester.
|
|
|
21/10 16:45 af ndrs |
Ingen skrupler mht at lyve hæmningsløst og lav IQ er en dårlig cocktail.
|
|
| ||
|
21/10 16:45 af stengård |
prøv at spørge til Guava-emissionen :) en mand der ikke kender forskel på aktiestykstørrelse og kurs er nok ikke noget brugbart orakel
|
|
21/10 16:46 af stengård |
men det ærger mig da lidt at have allokeret en del penge i Capi i løbet af ugen - de havde nok vret bedre placeret på dette "dip"
|
|
|
21/10 16:48 af mrtrader |
mon ikke netop capi med de sparede omkostninger er på vej imod overskud i 2010 og 2011 og der er et stykke op til K/I
|
|
|
21/10 16:49 af mrtrader |
johnlaw er vist en plattenslager...helt utroligt de kan skrive derinde ....de manipulerer i den grad
|
|
|
21/10 16:51 af ndrs |
"vist"`?!
|
|
|
21/10 16:51 af mrtrader |
rettes til "ER"
|
|
|
21/10 16:57 af mrtrader |
laver snart et banner for genmab...på tide i får lidt medvind :-)
|
|
21/10 20:48 af JCBN |
ik snak i munden på hinanden :)
|
|
21/10 20:49 af bmo |
Biop. Dagens lune aktietips fra erhvervsbladet, på en omtåget Biop.dag :-)
(link)
|
|
21/10 20:50 af bmo |
|
|
|
21/10 20:53 af pauly |
123
|
|
21/10 20:54 af Kim |
456
|
|
|
21/10 20:59 af fillandkill |
det er noget andet end cityboy fra au
|
|
|
21/10 20:59 af fillandkill |
det er noget andet end cityboy fra AU, torr du de shortede biop inden:)
|
|
|
21/10 21:02 af fillandkill |
det var sgu da au, bruno jap, var det ikke også au der kom med den melding tidligere? har dog ikke set den
|
|
|
21/10 21:02 af pauly |
789
|
|
21/10 21:02 af bmo |
Selvfølgelig. Sker jo tit, før det store ryk. bare se på GEN. Testes også en del før d. 31. Biop. retter sig markant op af dagen i morgen:-)
|
|
21/10 21:03 af Kim |
AU er lige til at lukke op og skide i.......... hvor herre på lokum må jeg tillade mig at sige... De skal nok købe flrer aktier i morgen ;o)
|
|
|
21/10 21:04 af fillandkill |
ja... vi kan godt lide kvalitetsjournalistik... thumps up til AU
|
|
|
21/10 21:05 af fillandkill |
sjovt nok BMO, min tanke også, det var tydeligt at nogle brugte muligheden for at købe flere
|
|
|
21/10 21:06 af fillandkill |
et eller andet sted, så er dr måske ikke så langt fra poker til aktiehandel
|
|
21/10 21:08 af bmo |
Ja jeg fik en stak i 9,5 billigt, troede ikke på meget under kurs 10 :-)
|
|
|
21/10 21:09 af fillandkill |
jeg sad og slåssede med nogle us aktier jeg ville ha solgt, for at købe flere biop, det lykkedes mig aldirg, blev tørret grundigt istedet..
|
|
|
21/10 21:11 af fillandkill |
ved ikke om jeg skal købe lidt op i microsoft idag, eller om jeg skal tage de frie midler med over til imorgen.... hvor meget har imorgen af
|
|
|
21/10 21:11 af fillandkill |
at sige for microsoft?
|
|
21/10 21:13 af bmo |
Der skal jo også være lidt at modregne skattemæssig, når nu vi spinder guld på Biop. senere i år :-)
|
