Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
21/10 16:20
af mrtrader
biop kan godt overleve uden abbott
21/10 16:20
af ndrs
mrtrader: En hel del.
21/10 16:20
af DrueAgurken
men forøvrigt er det utroligt at AU som øjensynligt ikke ved så meget om BioPorto kan rykke kursen....
21/10 16:21
af mrtrader
AU tilbød mig et abb men jeg takkede pænt nej tak... de skyder efter kursen med en dartpil, min mormor på cirka 88 kunne gøre det bedre !1
21/10 16:23
af ndrs
Abbott 2008 Profit: $ 4,881 million
21/10 16:25
af DrueAgurken
nice and quiet
21/10 16:26
af DrueAgurken
stigende dividende som altid
21/10 16:26
af fillandkill
tradede lige lidt på nogle us aktier, blev da tørret fuldstændig..... fuuuk
21/10 16:27
af mrtrader
tjooo flot overskud men i det store en kapital mæssigt en lille spiller
21/10 16:27
af mrtrader
90,376 millioner dollars i overskud til Royal Dutch Shell Exxon Mobil Petrobras tilsammen i 2008, dette er 87,076 millioner dollars mere end
21/10 16:27
af mrtrader
mærsk
21/10 16:30
af DrueAgurken
De pumper døde fossiler op af jorden og sælger dem til kanonoverpris... det eneste der er smartere er at sælge vand på flaske
21/10 16:30
af mrtrader
for 2008 havde danmark 2 virksomheder i top500......nummer 106 og 236 målt på omsætning.... Disse tjente 3,499 millioner dollars
21/10 16:30
af DrueAgurken
novo og maersk?
21/10 16:31
af mrtrader
tilsammen... det vil sige abbott tjente mere i 08 end mærsk og ddb til
21/10 16:31
af mrtrader
106 er mærsk og 236 er danske bank...men opgørelsen er efter omsætning
21/10 16:32
af mrtrader
novo kan sagtens have gjort det flot på bund linien :-)
21/10 16:37
af mrtrader
novo er jo en god virksomhed skal man huske på
21/10 16:37
af mrtrader
medicinal industrien og arbejdspladser... leverer varen og uanset om der er krise eller ej skal produkterne bruges ;-)
21/10 16:40
af mrtrader
men her var listen fra 2008 (link)
21/10 16:43
af ndrs
Ja men nu skriver Abbot jo at de er på banen med et produkt som ikke krænker BIOP patent så er sagen en ganske anden, men hvis du er hurtig kan du stadigvæk sælger til over 9 kroner.
21/10 16:44
af ndrs
Sympatisk type denne "JohnLaw"
21/10 16:44
af ndrs
Løgnens Mester.
21/10 16:45
af ndrs
Ingen skrupler mht at lyve hæmningsløst og lav IQ er en dårlig cocktail.
21/10 16:45
af stengård
prøv at spørge til Guava-emissionen :) en mand der ikke kender forskel på aktiestykstørrelse og kurs er nok ikke noget brugbart orakel
21/10 16:46
af stengård
men det ærger mig da lidt at have allokeret en del penge i Capi i løbet af ugen - de havde nok vret bedre placeret på dette "dip"
21/10 16:48
af mrtrader
mon ikke netop capi med de sparede omkostninger er på vej imod overskud i 2010 og 2011 og der er et stykke op til K/I
21/10 16:49
af mrtrader
johnlaw er vist en plattenslager...helt utroligt de kan skrive derinde ....de manipulerer i den grad
21/10 16:51
af ndrs
"vist"`?!
21/10 16:51
af mrtrader
rettes til "ER"
21/10 16:57
af mrtrader
laver snart et banner for genmab...på tide i får lidt medvind :-)
21/10 20:48
af JCBN
ik snak i munden på hinanden :)
21/10 20:49
af bmo
Biop. Dagens lune aktietips fra erhvervsbladet, på en omtåget Biop.dag :-) (link)
21/10 20:50
af bmo
21/10 20:53
af pauly
123
21/10 20:54
af Kim
456
21/10 20:59
af fillandkill
det er noget andet end cityboy fra au
21/10 20:59
af fillandkill
det er noget andet end cityboy fra AU, torr du de shortede biop inden:)
21/10 21:02
af fillandkill
det var sgu da au, bruno jap, var det ikke også au der kom med den melding tidligere? har dog ikke set den
21/10 21:02
af pauly
789
21/10 21:02
af bmo
Selvfølgelig. Sker jo tit, før det store ryk. bare se på GEN. Testes også en del før d. 31. Biop. retter sig markant op af dagen i morgen:-)
21/10 21:03
af Kim
AU er lige til at lukke op og skide i.......... hvor herre på lokum må jeg tillade mig at sige... De skal nok købe flrer aktier i morgen ;o)
21/10 21:04
af fillandkill
ja... vi kan godt lide kvalitetsjournalistik... thumps up til AU
21/10 21:05
af fillandkill
sjovt nok BMO, min tanke også, det var tydeligt at nogle brugte muligheden for at købe flere
21/10 21:06
af fillandkill
et eller andet sted, så er dr måske ikke så langt fra poker til aktiehandel
21/10 21:08
af bmo
Ja jeg fik en stak i 9,5 billigt, troede ikke på meget under kurs 10 :-)
21/10 21:09
af fillandkill
jeg sad og slåssede med nogle us aktier jeg ville ha solgt, for at købe flere biop, det lykkedes mig aldirg, blev tørret grundigt istedet..
21/10 21:11
af fillandkill
ved ikke om jeg skal købe lidt op i microsoft idag, eller om jeg skal tage de frie midler med over til imorgen.... hvor meget har imorgen af
21/10 21:11
af fillandkill
at sige for microsoft?
21/10 21:13
af bmo
Der skal jo også være lidt at modregne skattemæssig, når nu vi spinder guld på Biop. senere i år :-)
Nyeste Først - Ældste Først   Side 195/8420