Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
21/10 21:15 af fillandkill |
he he... ja, det træster jeg mig også med sommetider, når det man smider lidt, så skulle man alligevel betale skat af det
|
|
|
21/10 21:18 af fillandkill |
tror november bliver en interessant måned for biop, vi skal nok ikke forvente at høre alverden før efter 11-11, og der er renalweek overståe
|
|
21/10 21:37 af JCBN |
spørgsmål: Har tit set folk snakke om at "sælge for at modregne skattemæssigt" eller lignende snak med at sælge pga skattefordel....
|
|
21/10 21:37 af JCBN |
hvad menes der der?
|
|
21/10 21:37 af JCBN |
eller er det et debatspørgsmål
|
|
21/10 21:56 af jobono |
Bankoraklet Dick Bove nedjusterer Wells Fargo til sælg - og det trækker hele banksektoren (og markedet som helhed) godt og grundigt ned
|
|
21/10 22:02 af stengård |
Jobono - omkring nyhedsbrev for small-mid-cap aktier så er faktisk nogle sonderinger
- men det kræver meget tidsmæssigt fra min side -
|
|
21/10 22:03 af stengård |
og så skal jeg iøvrigt stoppe med at krive andre steder end for det firma der har spurgt - og det er jeg som sådan ikke så interesseret i
|
|
21/10 22:06 af jobono |
ja, det indebærer selvfølgelig risikoen for en vis konflikt, men måske kan du indbygge nogle nyhedsbrevsagtige features her på PI
|
|
21/10 22:07 af jobono |
Der er ihvertfald et hul i markedet for info/analyse på smallcap og midcap, som ser ganske interessant ud, synes jeg
|
|
21/10 22:08 af stengård |
tjah... time will tell - foreløbigt er jeg tilfreds med den måde det er skruet sammen på nu... men alt kan jo ændres
|
|
21/10 22:08 af bmo |
JCBN. du kan modregne tab ved salg af børsnoterede aktier. Defor ses tit et fald i kurserne op til årsskifet.
(link)
|
|
21/10 22:08 af bmo |
Årsskiftet :-)
|
|
21/10 22:12 af jobono |
Real Madrid bagud 1-2, det er da løgn?
|
|
21/10 22:15 af stengård |
en lille ngal-artikel... selvom den jo i virkeligheden handler mest om nyrekræft (link)
|
|
21/10 22:15 af stengård |
|
|
21/10 22:16 af stengård |
spiller de mod SIF ?
|
|
21/10 22:18 af jobono |
har faktisk oddset 2-2, 1-2 og 1-3 - men kun fordi jeg spiller de høje odds næsten uanset kampens deltagere
|
|
21/10 22:18 af stengård |
og ny BioP agent i China
|
|
21/10 22:18 af stengård |
|
|
21/10 22:20 af jobono |
forkortelsen S.I.F. siger nok ikke den internationale fodboldverden så meget - endnu ...
|
|
21/10 22:22 af stengård |
det er kun et spm. om tid....kort tid...
|
|
21/10 22:23 af jobono |
dit link virker ikke super optimalt
|
|
21/10 22:28 af stengård |
er det bedre P (link)
|
|
| ||
|
21/10 22:29 af stengård |
så skal du et stykke ned på siden..
|
|
21/10 22:34 af stengård |
så har vi lidt at se frem til den 27'ende (link)
|
|
21/10 22:37 af jobono |
Både Barca (i går) og Real Madrid taber hjemme. Virkelig vildt.
|
|
22/10 06:57 af Kim |
Morgenharme.........(link)
|
|
22/10 07:04 af stengård |
GodMogen pliiing
|
|
22/10 07:04 af stengård |
du starter dagen hårdt Kim... :)
|
|
22/10 07:10 af Kim |
Morgen Stengård. Man skal ha afløb for sine frustrationer, så de ikke belaster resten af dagen, så det er godt at få det ud med morgenkaffen
|
|
22/10 07:13 af Kim |
De næste som kan få en tur er Morten Langer & Bruno Sjap
|
|
22/10 07:42 af stengård |
Bruno Japp skrev i sin tid som Beleriand_k på EI (før det blev til Arto) - og var en enormt vidende og hjælpsom skribent - sm er om det er
|
|
22/10 07:42 af stengård |
AU der er synderen her - eller Erhvervsbladet
|
|
22/10 07:45 af Kim |
I mine øjne dem begge, men mest Erhvervsbladet, da de ikke kan tillade gamle analyser. Tænk på der er folk som handler på deres info
|
|
22/10 07:45 af Kim |
At AU vrøvler er en anden ting
|
|
22/10 08:19 af Hegu |
Morgen alle. Godt gået Kim.
|
|
22/10 08:30 af Kim |
Tak Hegu :o)
|
|
22/10 08:31 af TDAE |
ding-dong
|
|
22/10 08:32 af TDAE |
Hvor finder jeg kursen på NEUR tegningsretter?
|
|
22/10 08:37 af johnsen |
Kim: så langt nåede BioP på ugen TA: (link) , ligger stadig lidt for højt og fald har ikek været alamere
|
|
22/10 08:40 af TDAE |
... når den tid kommer.
|
|
22/10 08:42 af Hegu |
Øv skrevet indlæg i den svenske debat som så havner i den danske . Mystisk.
|
|
22/10 08:48 af Kim |
Johnsen det siger mig desværre ikke ret meget med de kurver ( og slet ikke i den nuværende sammenhæng ... AU
)
|
|
22/10 08:54 af Hya |
Inden I harselerer fuldkommen over AU - så vil jeg lige påpege at både omk GEN og Neur fik de altså ret over tid - trods verden gik under
|
|
22/10 08:54 af Hya |
da de vendte og blev negative på de cases
|
|
22/10 08:55 af Hya |
OG jeg spurgte jo dumt - da fogedsagen blev frafaldet i Biop -
|
|
22/10 08:55 af Hya |
hvordan det kunne være at den ikke var vigtig længere
|
|
22/10 08:55 af Hya |
HAR de andre noget brugbart i ærmet - så de snyder biop på mållinjen?
|
|
22/10 08:56 af Hya |
ja jeg ved det ikke! men min mistro er vakt - selvom jeg også er biop aktionær med et lille frimærke
|
