Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
21/10 21:15
af fillandkill
he he... ja, det træster jeg mig også med sommetider, når det man smider lidt, så skulle man alligevel betale skat af det
21/10 21:18
af fillandkill
tror november bliver en interessant måned for biop, vi skal nok ikke forvente at høre alverden før efter 11-11, og der er renalweek overståe
21/10 21:37
af JCBN
spørgsmål: Har tit set folk snakke om at "sælge for at modregne skattemæssigt" eller lignende snak med at sælge pga skattefordel....
21/10 21:37
af JCBN
hvad menes der der?
21/10 21:37
af JCBN
eller er det et debatspørgsmål
21/10 21:56
af jobono
Bankoraklet Dick Bove nedjusterer Wells Fargo til sælg - og det trækker hele banksektoren (og markedet som helhed) godt og grundigt ned
21/10 22:02
af stengård
Jobono - omkring nyhedsbrev for small-mid-cap aktier så er faktisk nogle sonderinger - men det kræver meget tidsmæssigt fra min side -
21/10 22:03
af stengård
og så skal jeg iøvrigt stoppe med at krive andre steder end for det firma der har spurgt - og det er jeg som sådan ikke så interesseret i
21/10 22:06
af jobono
ja, det indebærer selvfølgelig risikoen for en vis konflikt, men måske kan du indbygge nogle nyhedsbrevsagtige features her på PI
21/10 22:07
af jobono
Der er ihvertfald et hul i markedet for info/analyse på smallcap og midcap, som ser ganske interessant ud, synes jeg
21/10 22:08
af stengård
tjah... time will tell - foreløbigt er jeg tilfreds med den måde det er skruet sammen på nu... men alt kan jo ændres
21/10 22:08
af bmo
JCBN. du kan modregne tab ved salg af børsnoterede aktier. Defor ses tit et fald i kurserne op til årsskifet. (link)
21/10 22:08
af bmo
Årsskiftet :-)
21/10 22:12
af jobono
Real Madrid bagud 1-2, det er da løgn?
21/10 22:15
af stengård
en lille ngal-artikel... selvom den jo i virkeligheden handler mest om nyrekræft (link)
21/10 22:15
af stengård
21/10 22:16
af stengård
spiller de mod SIF ?
21/10 22:18
af jobono
har faktisk oddset 2-2, 1-2 og 1-3 - men kun fordi jeg spiller de høje odds næsten uanset kampens deltagere
21/10 22:18
af stengård
og ny BioP agent i China
21/10 22:18
af stengård
21/10 22:20
af jobono
forkortelsen S.I.F. siger nok ikke den internationale fodboldverden så meget - endnu ...
21/10 22:22
af stengård
det er kun et spm. om tid....kort tid...
21/10 22:23
af jobono
dit link virker ikke super optimalt
21/10 22:28
af stengård
er det bedre P (link)
21/10 22:29
af stengård
så skal du et stykke ned på siden..
21/10 22:34
af stengård
så har vi lidt at se frem til den 27'ende (link)
21/10 22:37
af jobono
Både Barca (i går) og Real Madrid taber hjemme. Virkelig vildt.
22/10 06:57
af Kim
Morgenharme.........(link)
22/10 07:04
af stengård
GodMogen pliiing
22/10 07:04
af stengård
du starter dagen hårdt Kim... :)
22/10 07:10
af Kim
Morgen Stengård. Man skal ha afløb for sine frustrationer, så de ikke belaster resten af dagen, så det er godt at få det ud med morgenkaffen
22/10 07:13
af Kim
De næste som kan få en tur er Morten Langer & Bruno Sjap
22/10 07:42
af stengård
Bruno Japp skrev i sin tid som Beleriand_k på EI (før det blev til Arto) - og var en enormt vidende og hjælpsom skribent - sm er om det er
22/10 07:42
af stengård
AU der er synderen her - eller Erhvervsbladet
22/10 07:45
af Kim
I mine øjne dem begge, men mest Erhvervsbladet, da de ikke kan tillade gamle analyser. Tænk på der er folk som handler på deres info
22/10 07:45
af Kim
At AU vrøvler er en anden ting
22/10 08:19
af Hegu
Morgen alle. Godt gået Kim.
22/10 08:30
af Kim
Tak Hegu :o)
22/10 08:31
af TDAE
ding-dong
22/10 08:32
af TDAE
Hvor finder jeg kursen på NEUR tegningsretter?
22/10 08:37
af johnsen
Kim: så langt nåede BioP på ugen TA: (link) , ligger stadig lidt for højt og fald har ikek været alamere
22/10 08:40
af TDAE
... når den tid kommer.
22/10 08:42
af Hegu
Øv skrevet indlæg i den svenske debat som så havner i den danske . Mystisk.
22/10 08:48
af Kim
Johnsen det siger mig desværre ikke ret meget med de kurver ( og slet ikke i den nuværende sammenhæng ... AU )
22/10 08:54
af Hya
Inden I harselerer fuldkommen over AU - så vil jeg lige påpege at både omk GEN og Neur fik de altså ret over tid - trods verden gik under
22/10 08:54
af Hya
da de vendte og blev negative på de cases
22/10 08:55
af Hya
OG jeg spurgte jo dumt - da fogedsagen blev frafaldet i Biop -
22/10 08:55
af Hya
hvordan det kunne være at den ikke var vigtig længere
22/10 08:55
af Hya
HAR de andre noget brugbart i ærmet - så de snyder biop på mållinjen?
22/10 08:56
af Hya
ja jeg ved det ikke! men min mistro er vakt - selvom jeg også er biop aktionær med et lille frimærke
Nyeste Først - Ældste Først   Side 196/8420