Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
22/10 08:59 af stengård |
Hej Hya... det er ikke i sig selv det at manændrer holdning til aktien (små to uger efter anbefaling) det er fair nok - HVIS man har oplysni
|
|
22/10 09:00 af stengård |
nger der klart fortæller at der er ugelr i mosen... men det er det at man spørger en regionalt distributionsselskab..
|
|
22/10 09:02 af Kim |
Kort sagt. Søg Oplysninger hos hovedet, ikke røven ;o)
|
|
22/10 09:02 af Kim |
Det kommer der kun lort ud af ( undskyld ) :o)
|
|
22/10 09:03 af stengård |
men da CCH i sin tid - upresset af Sø/Handelsretten valgte at droppe sagen - sad jeg da også Hya og undrede mig hvorfor - fordi det måtte
|
|
22/10 09:04 af stengård |
være lettere at holde presset på BioP i forhandlingerne når der var en potentiel retssag i spil,,
|
|
22/10 09:05 af stengård |
men igen - insider deltagelsen på emissionen ør at jeg vælger at se positivt på det.
|
|
22/10 09:11 af Kim |
Gud hjælpe mig om ikke det fortsætter nedad igen i dag......... Nej nu går jeg dælme ud og laver noget for mit "mødetillæg"
|
|
22/10 09:13 af DrueAgurken |
ja føj da.,... lige ned og snuse i 9.... :-(
|
|
|
22/10 09:18 af collersteen |
TDAE, Neur T ligger 5,6-6 lige nu
|
|
22/10 09:28 af TDAE |
Tak Collor
|
|
|
22/10 09:28 af fillandkill |
hvor danssynligt er det at abbotts maskine kan måle de samme værdier som ngal, uden at krænke patentet?
|
|
|
22/10 09:28 af collersteen |
nope, jeg abonnerer ikke på børsen...
|
|
|
22/10 09:28 af collersteen |
men har set på nettet at der er en artikel om amager
|
|
|
22/10 09:28 af collersteen |
/jeudan
|
|
22/10 09:39 af DrueAgurken |
Hej... nu er jeg arbejderamt og har ikke tid, men hvis nogen har tid og evner kunne det være fint hvis der var nogen der lige ville se på
|
|
22/10 09:39 af DrueAgurken |
BioSite, vedr. BioPorto licens.. mig beset har BioSite ingen vej uden om BioPorto uanset hvad, så det kunne være interessant hvis nogen gad
|
|
22/10 09:40 af DrueAgurken |
at smide noget på skrift... jeg kan godt, men så bliver det førts næste weekend engang..
|
|
|
22/10 09:43 af Marquart |
hvordan ser formlen ud for udregning af indekstal på omsætning ?
|
|
|
22/10 09:44 af mrtrader |
synes bare biopor skal smide en aftale på bordet så vi i første omgang laver en dobling af nuværende kurs
|
|
22/10 09:47 af DrueAgurken |
Ja det hepper jeg da også på, men hvis folket mangler validering og tryghed kunne det måske være fint at sætte fokus på at BioSite SKAL lave
|
|
22/10 09:48 af DrueAgurken |
en aftale
|
|
22/10 09:48 af DrueAgurken |
(hvis jeg altså husker rigtigt)
|
|
|
22/10 09:48 af mrtrader |
jamen hvad skal biop bruge et patent til ngal i europa til??? svar selv
|
|
| ||
|
|
22/10 09:49 af mrtrader |
farcen består i at de ikke kommer med en udmelding om hvornår en partner skriver under
|
|
22/10 09:52 af DrueAgurken |
Det er da fordi at hvis de siger i morgen, og partneren så ikke gør det alligevel, bliver BP korsfæstet
|
|
|
22/10 09:54 af fillandkill |
Hvad mener du med Jørgen Petersen Aka? skal vi snart lukke depotet, og melde os ind i en bridgeklub, eller hvad?
|
|
|
22/10 09:55 af mrtrader |
yes derfor skal de berolige aktionærerne og snarest lande den kontrakt på bordet :-)
|
|
22/10 09:55 af DrueAgurken |
Aka... her er en ting som i SKAL ændre. Den øverste bar bliver nødt til at blive i billedet hele tiden. Vil gøre ALT meget nemmere....
|
|
22/10 09:58 af DrueAgurken |
sådan er jeg bare ;-)
|
|
22/10 09:58 af DrueAgurken |
Så kan man altid søge, opdatere, skifte boards, gå til startside, etc...
|
|
|
22/10 09:58 af fillandkill |
det er jo en temmelig dygtig mand.. og som du siger, så kan det ikke være manglende udfordringer, eller kan det?
|
|
|
22/10 09:59 af fillandkill |
jeg har det som om jeg sidder med 2 konger, og modstanderen griner af mig, her op til 31 okt.
|
|
|
22/10 10:02 af fillandkill |
hans cv er da ret så imponerende.. men der kan være 100 grunde til jobskifte, eneste puha, er tidspunktet..
|
|
|
22/10 10:09 af fillandkill |
ville det være relevant at spørge husted om Genmab måske kunne uddybe den lidt?
|
|
|
22/10 10:11 af collersteen |
kan også være at han er allergisk overfor hunde på kontoret....
|
|
22/10 10:12 af bmo |
Biop. Det er jo nok værd, at huske at Biop. sammen med deres hemm. samarb.part. lancerer NGAL i 2011 og Abbott er klar med NGAL nu, hvilket
|
|
22/10 10:14 af bmo |
jo kunne indikere, at Biop. er klar over, at Abbott kører deres eget løb, og at grunden til, at CCH sprang fra, netop skyldes at Biop. har
|
|
22/10 10:15 af bmo |
et samarbejde klar med f.eks. Biosite el. Roche, som også er den hemmelige partner???
|
|
|
22/10 10:16 af fillandkill |
den var ellers god coller:) verdens dyreste hund
|
|
|
22/10 10:19 af MadsK |
Jeg blev på et tidspunkt spurgt om der var meget pollution i Beijing - Svaret var nej, men efter at have set det her kan det være jeg
|
|
|
22/10 10:19 af MadsK |
skal ændre mit svar: (link)
|
|
22/10 10:20 af bmo |
Biop. har jo meldt ud, at den hemmelige partner synliggøres i 2010, sikkert inden / under Inverness d.27/10 hvis de da er smarte :-)
|
|
22/10 10:20 af stengård |
det er en underleverandør der er den hemmelige partner - men derfor kan det jo godt være et roche-ejet selskab...
|
|
22/10 10:20 af bmo |
Rettelse synliggøres selvfølgelig i 2009
|
|
22/10 10:21 af stengård |
det er stort set umuligt at det er Biosite/Abbott/Roche - selv..
|
|
22/10 10:21 af stengård |
Roche har iøvrigt som en af de få et system der tjekker både blod&urin - hvilket gør ratio-patentet interessant
|
|
22/10 10:29 af stengård |
men ellers er der jo Brahms AG....
|
|
|
22/10 10:30 af fillandkill |
kan roche eller abbot trække de samme oplysninger ud, uden at krænke patentet? det er der nogen der påstår, og biop siger nej.
|
|
22/10 10:30 af stengård |
købt af ThermoFisher.... for 40 mio dollars
|
