Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
22/10 08:59
af stengård
Hej Hya... det er ikke i sig selv det at manændrer holdning til aktien (små to uger efter anbefaling) det er fair nok - HVIS man har oplysni
22/10 09:00
af stengård
nger der klart fortæller at der er ugelr i mosen... men det er det at man spørger en regionalt distributionsselskab..
22/10 09:02
af Kim
Kort sagt. Søg Oplysninger hos hovedet, ikke røven ;o)
22/10 09:02
af Kim
Det kommer der kun lort ud af ( undskyld ) :o)
22/10 09:03
af stengård
men da CCH i sin tid - upresset af Sø/Handelsretten valgte at droppe sagen - sad jeg da også Hya og undrede mig hvorfor - fordi det måtte
22/10 09:04
af stengård
være lettere at holde presset på BioP i forhandlingerne når der var en potentiel retssag i spil,,
22/10 09:05
af stengård
men igen - insider deltagelsen på emissionen ør at jeg vælger at se positivt på det.
22/10 09:11
af Kim
Gud hjælpe mig om ikke det fortsætter nedad igen i dag......... Nej nu går jeg dælme ud og laver noget for mit "mødetillæg"
22/10 09:13
af DrueAgurken
ja føj da.,... lige ned og snuse i 9.... :-(
22/10 09:18
af collersteen
TDAE, Neur T ligger 5,6-6 lige nu
22/10 09:28
af TDAE
Tak Collor
22/10 09:28
af fillandkill
hvor danssynligt er det at abbotts maskine kan måle de samme værdier som ngal, uden at krænke patentet?
22/10 09:28
af collersteen
nope, jeg abonnerer ikke på børsen...
22/10 09:28
af collersteen
men har set på nettet at der er en artikel om amager
22/10 09:28
af collersteen
/jeudan
22/10 09:39
af DrueAgurken
Hej... nu er jeg arbejderamt og har ikke tid, men hvis nogen har tid og evner kunne det være fint hvis der var nogen der lige ville se på
22/10 09:39
af DrueAgurken
BioSite, vedr. BioPorto licens.. mig beset har BioSite ingen vej uden om BioPorto uanset hvad, så det kunne være interessant hvis nogen gad
22/10 09:40
af DrueAgurken
at smide noget på skrift... jeg kan godt, men så bliver det førts næste weekend engang..
22/10 09:43
af Marquart
hvordan ser formlen ud for udregning af indekstal på omsætning ?
22/10 09:44
af mrtrader
synes bare biopor skal smide en aftale på bordet så vi i første omgang laver en dobling af nuværende kurs
22/10 09:47
af DrueAgurken
Ja det hepper jeg da også på, men hvis folket mangler validering og tryghed kunne det måske være fint at sætte fokus på at BioSite SKAL lave
22/10 09:48
af DrueAgurken
en aftale
22/10 09:48
af DrueAgurken
(hvis jeg altså husker rigtigt)
22/10 09:48
af mrtrader
jamen hvad skal biop bruge et patent til ngal i europa til??? svar selv
22/10 09:49
af mrtrader
farcen består i at de ikke kommer med en udmelding om hvornår en partner skriver under
22/10 09:52
af DrueAgurken
Det er da fordi at hvis de siger i morgen, og partneren så ikke gør det alligevel, bliver BP korsfæstet
22/10 09:54
af fillandkill
Hvad mener du med Jørgen Petersen Aka? skal vi snart lukke depotet, og melde os ind i en bridgeklub, eller hvad?
22/10 09:55
af mrtrader
yes derfor skal de berolige aktionærerne og snarest lande den kontrakt på bordet :-)
22/10 09:55
af DrueAgurken
Aka... her er en ting som i SKAL ændre. Den øverste bar bliver nødt til at blive i billedet hele tiden. Vil gøre ALT meget nemmere....
22/10 09:58
af DrueAgurken
sådan er jeg bare ;-)
22/10 09:58
af DrueAgurken
Så kan man altid søge, opdatere, skifte boards, gå til startside, etc...
22/10 09:58
af fillandkill
det er jo en temmelig dygtig mand.. og som du siger, så kan det ikke være manglende udfordringer, eller kan det?
22/10 09:59
af fillandkill
jeg har det som om jeg sidder med 2 konger, og modstanderen griner af mig, her op til 31 okt.
22/10 10:02
af fillandkill
hans cv er da ret så imponerende.. men der kan være 100 grunde til jobskifte, eneste puha, er tidspunktet..
22/10 10:09
af fillandkill
ville det være relevant at spørge husted om Genmab måske kunne uddybe den lidt?
22/10 10:11
af collersteen
kan også være at han er allergisk overfor hunde på kontoret....
22/10 10:12
af bmo
Biop. Det er jo nok værd, at huske at Biop. sammen med deres hemm. samarb.part. lancerer NGAL i 2011 og Abbott er klar med NGAL nu, hvilket
22/10 10:14
af bmo
jo kunne indikere, at Biop. er klar over, at Abbott kører deres eget løb, og at grunden til, at CCH sprang fra, netop skyldes at Biop. har
22/10 10:15
af bmo
et samarbejde klar med f.eks. Biosite el. Roche, som også er den hemmelige partner???
22/10 10:16
af fillandkill
den var ellers god coller:) verdens dyreste hund
22/10 10:19
af MadsK
Jeg blev på et tidspunkt spurgt om der var meget pollution i Beijing - Svaret var nej, men efter at have set det her kan det være jeg
22/10 10:19
af MadsK
skal ændre mit svar: (link)
22/10 10:20
af bmo
Biop. har jo meldt ud, at den hemmelige partner synliggøres i 2010, sikkert inden / under Inverness d.27/10 hvis de da er smarte :-)
22/10 10:20
af stengård
det er en underleverandør der er den hemmelige partner - men derfor kan det jo godt være et roche-ejet selskab...
22/10 10:20
af bmo
Rettelse synliggøres selvfølgelig i 2009
22/10 10:21
af stengård
det er stort set umuligt at det er Biosite/Abbott/Roche - selv..
22/10 10:21
af stengård
Roche har iøvrigt som en af de få et system der tjekker både blod&urin - hvilket gør ratio-patentet interessant
22/10 10:29
af stengård
men ellers er der jo Brahms AG....
22/10 10:30
af fillandkill
kan roche eller abbot trække de samme oplysninger ud, uden at krænke patentet? det er der nogen der påstår, og biop siger nej.
22/10 10:30
af stengård
købt af ThermoFisher.... for 40 mio dollars
Nyeste Først - Ældste Først   Side 197/8420