Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
22/10 10:32
af stengård
nej ikke hvis BioPorto har ret ... det er jo så det der er spørgsmålet. Jeg tror ikke at insiderne havde købt hvis de var i tvivl - ligesom
22/10 10:32
af stengård
jeg tror at direktøren for IP-rettigheder hos Novozymes nok havde meldt fra hvis det var udfordringer desangående
22/10 10:33
af fillandkill
kunne jo også tænkes at BioP ikke er klar over at der findes en nemmere/Bedre måde
22/10 10:34
af fillandkill
har aldrig hørt noget i den retning, hvad menr du der?
22/10 10:41
af mrtrader
troede ellers farcen i biop var ved at være forbi...... suk
22/10 10:47
af MadsK
tjek lige futures på S&P... AV
22/10 10:52
af MadsK
testede 1.072 men blev afvist
22/10 10:55
af MadsK
var det ikke kun DNO (6.66)?
22/10 10:56
af ndrs
BioP: Som sagt i går - der er selvfølgelig usikkerhed. Og der er ikke noget som stille ventetid, der kan skabe mere usikkerhed.
22/10 10:56
af ndrs
Det ser dog ud til, vi holder os over kurs 9.00.
22/10 10:57
af JørgenVarnæs
check lige volumen på GEN - det er lige før den går baglæns
22/10 11:00
af fillandkill
man kan ikke gøre ret meget ved nogenting idag, måske man skulle holde fri
22/10 11:01
af JørgenVarnæs
at klemme ballerne sammen er vel i princippet også at gøre noget...
22/10 11:02
af fillandkill
så slipper man da for at skide i bukserne
22/10 11:04
af JørgenVarnæs
netop - og nogle vil endda kalde det motion. Efter det sidste år i GEN er mine i TOPFORM
22/10 11:05
af JørgenVarnæs
prøv i øvrigt at checke Neurosearch i dag. Puha. Den slags kapitaludvidelsesrygter koster altså et par ridser i lakken
22/10 11:05
af fillandkill
det vil jeg helst ikke høre mere om Hr. Varnæs
22/10 11:05
af JørgenVarnæs
jeg skal nok lade være med at elaborere. Suffice to say, nr 2 kan udsættes i flere dage nu...
22/10 11:09
af fillandkill
sig mig, er der børsstop på genmab, den er godtnok i slow, det er hele linien jo egentligt
22/10 11:11
af fillandkill
shit... det var bare nordnet det var galt med,
22/10 11:17
af fillandkill
på det tidspunkt hvor du er helt sikker på det ikke kommer, så kommer det.
22/10 11:20
af fillandkill
gir sgu snart opp, det er deprimerende det her
22/10 11:21
af fillandkill
credit suisse gir den lige en tur nedaf igen idag
22/10 11:23
af fillandkill
tja.. det bliver jo måske genmabs tur, hvis ikke der snart kommer penge i kassen
22/10 11:28
af fillandkill
jo.. men er det ikke det du mener med at det er neuros skyld,
22/10 11:30
af fillandkill
det gyldne kvartal er måske blot forsinket
22/10 12:08
af fillandkill
og hvordan ved du det med sikkerhed?
22/10 12:16
af stengård
mon ikke snart vi hører lidt nyt fra GES ?
22/10 12:18
af stengård
jeg synes det begynder at signe lidt meddelelser omkring signing af finansiering, ibrugtagning af transformer og opkobling af møller
22/10 12:27
af CHjort
Jamen så må det jo være "Private" der sælger gennem- CSB, UBS, SGL, NIP osv....
22/10 12:32
af jobono
NEUR ned 17% - så er det vist Troldmandens tur til at blive skuffet over biotek
22/10 12:33
af kallifs
Hvad skal vi med pessimister når vi har vismænd.....
22/10 12:34
af kallifs
Bilsalg ned 23%
22/10 12:34
af kallifs
Nyt hop i ledigheden...
22/10 12:34
af kallifs
BNP ned 4.8%....
22/10 12:35
af kallifs
De må da være bindegale....
22/10 12:36
af collersteen
aka... husk at t-retterne er gået fra idag allerede
22/10 12:37
af collersteen
så hver aktionær har umiddelbart også 3 retter (?) a 5-6kroner... foruden aktien
22/10 12:38
af bmo
ER der en kapitaludvidelse på vej i GEN???(link)
22/10 12:40
af collersteen
bmo, mon ikke det har noget med warrants at gøre...
22/10 12:41
af bmo
Det må vi sku håbe puha!!!
22/10 12:42
af jobono
det er bare opdaterede vedtægter
22/10 12:43
af bmo
Beklager mit ordvalg. Det var ikke meningen :-)
22/10 12:50
af collersteen
der er rift om atlantic t-retterne..... det tyder godt.
22/10 12:51
af fillandkill
besynderlig form for humor bmo
22/10 12:52
af JensHorka
coller hvad synes du om boks' t-rets prognose? på ei: flushout i eftermiddag?
22/10 12:56
af collersteen
jeg har troet på et flush out længe... men jeg er ved at blive svag i troen...
22/10 12:56
af collersteen
eftersom det hverken er kommet igår eller forgårs...
22/10 12:57
af collersteen
men jo, man kan måske være heldig i eftermiddag.... jeg ved bare ikke om brokerne ikke gemmer det til sig selv......
22/10 12:58
af collersteen
måske (også) derfor de har sat svarfrist idag kl.12....
Nyeste Først - Ældste Først   Side 198/8420