Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
22/10 10:32 af stengård |
nej ikke hvis BioPorto har ret ... det er jo så det der er spørgsmålet. Jeg tror ikke at insiderne havde købt hvis de var i tvivl - ligesom
|
|
22/10 10:32 af stengård |
jeg tror at direktøren for IP-rettigheder hos Novozymes nok havde meldt fra hvis det var udfordringer desangående
|
|
|
22/10 10:33 af fillandkill |
kunne jo også tænkes at BioP ikke er klar over at der findes en nemmere/Bedre måde
|
|
|
22/10 10:34 af fillandkill |
har aldrig hørt noget i den retning, hvad menr du der?
|
|
|
22/10 10:41 af mrtrader |
troede ellers farcen i biop var ved at være forbi...... suk
|
|
|
22/10 10:47 af MadsK |
tjek lige futures på S&P... AV
|
|
|
22/10 10:52 af MadsK |
testede 1.072 men blev afvist
|
|
|
22/10 10:55 af MadsK |
var det ikke kun DNO (6.66)?
|
|
|
22/10 10:56 af ndrs |
BioP: Som sagt i går - der er selvfølgelig usikkerhed. Og der er ikke noget som stille ventetid, der kan skabe mere usikkerhed.
|
|
|
22/10 10:56 af ndrs |
Det ser dog ud til, vi holder os over kurs 9.00.
|
|
22/10 10:57 af JørgenVarnæs |
check lige volumen på GEN - det er lige før den går baglæns
|
|
|
22/10 11:00 af fillandkill |
man kan ikke gøre ret meget ved nogenting idag, måske man skulle holde fri
|
|
22/10 11:01 af JørgenVarnæs |
at klemme ballerne sammen er vel i princippet også at gøre noget...
|
|
|
22/10 11:02 af fillandkill |
så slipper man da for at skide i bukserne
|
|
22/10 11:04 af JørgenVarnæs |
netop - og nogle vil endda kalde det motion. Efter det sidste år i GEN er mine i TOPFORM
|
|
22/10 11:05 af JørgenVarnæs |
prøv i øvrigt at checke Neurosearch i dag. Puha. Den slags kapitaludvidelsesrygter koster altså et par ridser i lakken
|
|
|
22/10 11:05 af fillandkill |
det vil jeg helst ikke høre mere om Hr. Varnæs
|
|
22/10 11:05 af JørgenVarnæs |
jeg skal nok lade være med at elaborere. Suffice to say, nr 2 kan udsættes i flere dage nu...
|
|
|
22/10 11:09 af fillandkill |
sig mig, er der børsstop på genmab, den er godtnok i slow, det er hele linien jo egentligt
|
|
|
22/10 11:11 af fillandkill |
shit... det var bare nordnet det var galt med,
|
|
|
22/10 11:17 af fillandkill |
på det tidspunkt hvor du er helt sikker på det ikke kommer, så
kommer det.
|
|
|
22/10 11:20 af fillandkill |
gir sgu snart opp, det er deprimerende det her
|
|
|
22/10 11:21 af fillandkill |
credit suisse gir den lige en tur nedaf igen idag
|
|
|
22/10 11:23 af fillandkill |
tja.. det bliver jo måske genmabs tur, hvis ikke der snart kommer penge i kassen
|
|
| ||
|
|
22/10 11:28 af fillandkill |
jo.. men er det ikke det du mener med at det er neuros skyld,
|
|
|
22/10 11:30 af fillandkill |
det gyldne kvartal er måske blot forsinket
|
|
|
22/10 12:08 af fillandkill |
og hvordan ved du det med sikkerhed?
|
|
22/10 12:16 af stengård |
mon ikke snart vi hører lidt nyt fra GES ?
|
|
22/10 12:18 af stengård |
jeg synes det begynder at signe lidt meddelelser omkring signing af finansiering, ibrugtagning af transformer og opkobling af møller
|
|
22/10 12:27 af CHjort |
Jamen så må det jo være "Private" der sælger gennem- CSB, UBS, SGL, NIP osv....
|
|
22/10 12:32 af jobono |
NEUR ned 17% - så er det vist Troldmandens tur til at blive skuffet over biotek
|
|
22/10 12:33 af kallifs |
Hvad skal vi med pessimister når vi har vismænd.....
|
|
22/10 12:34 af kallifs |
Bilsalg ned 23%
|
|
22/10 12:34 af kallifs |
Nyt hop i ledigheden...
|
|
22/10 12:34 af kallifs |
BNP ned 4.8%....
|
|
22/10 12:35 af kallifs |
De må da være bindegale....
|
|
|
22/10 12:36 af collersteen |
aka... husk at t-retterne er gået fra idag allerede
|
|
|
22/10 12:37 af collersteen |
så hver aktionær har umiddelbart også 3 retter (?) a 5-6kroner... foruden aktien
|
|
22/10 12:38 af bmo |
ER der en kapitaludvidelse på vej i GEN???(link)
|
|
|
22/10 12:40 af collersteen |
bmo, mon ikke det har noget med warrants at gøre...
|
|
22/10 12:41 af bmo |
Det må vi sku håbe puha!!!
|
|
22/10 12:42 af jobono |
det er bare opdaterede vedtægter
|
|
22/10 12:43 af bmo |
Beklager mit ordvalg. Det var ikke meningen :-)
|
|
|
22/10 12:50 af collersteen |
der er rift om atlantic t-retterne..... det tyder godt.
|
|
|
22/10 12:51 af fillandkill |
besynderlig form for humor bmo
|
|
|
22/10 12:52 af JensHorka |
coller hvad synes du om boks' t-rets prognose? på ei: flushout i eftermiddag?
|
|
|
22/10 12:56 af collersteen |
jeg har troet på et flush out længe... men jeg er ved at blive svag i troen...
|
|
|
22/10 12:56 af collersteen |
eftersom det hverken er kommet igår eller forgårs...
|
|
|
22/10 12:57 af collersteen |
men jo, man kan måske være heldig i eftermiddag.... jeg ved bare ikke om brokerne ikke gemmer det til sig selv......
|
|
|
22/10 12:58 af collersteen |
måske (også) derfor de har sat svarfrist idag kl.12....
|
