Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
22/10 12:58 af collersteen |
ihvert fald hos etrade..
|
|
|
22/10 12:58 af JensHorka |
Tjah, måsje har du ret.. Kan godt se at der er gevinst ved at købe t-retter nu, men tror altså den får et hak i tuden når de nye aktier kan
|
|
|
22/10 12:58 af JensHorka |
handles (hvornår er det egentlig?)
|
|
|
22/10 13:00 af JensHorka |
Men ikke vigtigt, for mange usikkerheder om svar om udnyttelse af t-retter til jeg kan nå at handle på det
|
|
|
22/10 13:01 af collersteen |
Som meddelt i delårsrapporten for 1. halvår 2009 overgår den globale recession
langt det vi havde forventet ved indgangen til 2009. Det er dog vores
opfattelse, at bunden er nået, hvilket bestyrkes af, at omsætningen i de
seneste
måneder
|
|
|
22/10 13:01 af collersteen |
stabiliseret sig på dette lavere niveau.
|
|
|
22/10 13:01 af collersteen |
Migatronic
|
|
|
22/10 13:01 af JensHorka |
AhA!
|
|
|
22/10 13:02 af collersteen |
3.november horka.... er den eneste dato jeg lige kan se.... der bliver de handlet i den eksisterende fondskode.
|
|
|
22/10 13:04 af collersteen |
men om man kan handle de nye, midlertidige aktier inden da ved jeg ikke
|
|
|
22/10 13:04 af collersteen |
de er ihvert fald allerede oprettet i mit depot... så mon ikke man handle dem før eller siden
|
|
|
22/10 13:08 af collersteen |
det var da iøvrigt nok den tammeste periodemeddelelse længe set... men okay, det er jo også migatronic.
|
|
|
22/10 13:08 af collersteen |
|
|
|
22/10 13:09 af collersteen |
danisco/novozymes diskussion lige nu på P1...
|
|
|
22/10 13:09 af collersteen |
med herrerne risgård og knutzen...
|
|
|
22/10 13:13 af JensHorka |
spændende tuning in
|
|
|
22/10 13:16 af JensHorka |
hm, desværre lidt dårlig lyd på netradioen, men wtf
|
|
|
22/10 13:23 af JensHorka |
anede ikke at cernegie skulle udtales KArNIKki
|
|
|
22/10 13:27 af collersteen |
jeg troedet der var Falliki? Svindeliki? eller Underslæbniki?
|
|
22/10 13:28 af jobono |
Nu ser jeg problemet med at fortsætte med gamle tråde i debatstrukturen. Troede et øjeblik, at Novo havde opjusteret (igen), men det var et
|
|
22/10 13:28 af jobono |
indlæg fra 6. august
|
|
|
22/10 13:32 af JensHorka |
islændinge? jeg troede den var dansk? men anede det ikke... hvornår har de svindlet?
|
|
|
22/10 13:33 af collersteen |
er den ikke svensk?
|
|
|
22/10 13:33 af collersteen |
der har været en underslæbssag i dk...... og vist nok også en lille insidersag.
|
|
| ||
|
|
22/10 13:34 af collersteen |
og i sverige gik det vist ned...stort set da finanskrisen brød ud..... der var nogle regnskaber der ikke kunne klare et ekstra tjek
|
|
|
22/10 13:37 af collersteen |
Selskabet har i 3. kvartal 2009 øget beholdningen i Greentech Energy Systems
med 14,1%, hvilket i kombination med aktiens outperformace bet
|
|
|
22/10 13:38 af collersteen |
outperformace betyder,
at vægtningen er øget fra 16,5% til 18,6% af egenkapitalen. Greentech
Energy Systems er pr. 30. september 2009 sels
|
|
|
22/10 13:38 af collersteen |
kabets største investering.... Fra small cap denmark regnskab. Just in.
|
|
|
22/10 13:39 af collersteen |
der står lidt om GES på side 5... men vist ikke ngoet nyt (link)
|
|
|
22/10 13:40 af JensHorka |
no se, jeg googlede bare og så adresse på chr. havn. men sygt nok med de sager og dog: ALLE investeringsforeninger er crooks, nomatterwhat
|
|
22/10 13:44 af stengård |
tjah - det har været en god forretning for small cap dk med de GES aktier...
|
|
22/10 13:44 af stengård |
og den bliver bedre endnu når finansiering og tilsutning er på plads
|
|
22/10 13:44 af stengård |
tilslutning... :)
|
|
22/10 13:46 af stengård |
jeg troede det var af....
|
|
22/10 13:50 af stengård |
nu varer det ikke længe før JV dukker op.... delvist beruset af lykke over RFC's heldige point i Aalborg
|
|
|
22/10 13:50 af collersteen |
og helt uden Varnæs.......... en historisk dag.
|
|
22/10 13:51 af stengård |
jep... den slags sker ikke ofte...
|
|
|
22/10 13:54 af Gobe |
Ja, JV er en slags perversiteternes absolutte nulpunkt. lidt lige som g273273
raders Kelvin
|
|
22/10 13:55 af stengård |
aaah - ligesom JohnLaw - uvidenhedens epicenter ?
|
|
|
22/10 13:55 af Gobe |
Ja, JV er en slags perversiteternes absolutte nulpunkt. Lidt lige som 273 grader Kelvin. GRIN
|
|
|
22/10 13:57 af Gobe |
Nu gør jeg selv det selvfølgelig heller ikke nemmere for ham. :D
|
|
|
22/10 13:57 af JensHorka |
Afsutning? g273273 raders Kelvin? man kan da heller ikke være væk i 20 min uden alting kører af sporet.
|
|
|
22/10 13:58 af JensHorka |
Gobe har du egentlig en status fra hap? og - just for the record - det hedder ikke GRADER Kelvin, bare Kelvin.
|
|
|
22/10 14:00 af Gobe |
Vi brugte det ellers konstant på teknikum. Men der er selvfølgelig sket meget siden 1975. Tiden går, - SUK
|
|
|
22/10 14:01 af Gobe |
jens, har ikke korresponderet med Hap på det seneste, - han har travlt med at bygge hus.
|
|
|
22/10 14:02 af Gobe |
Har samlet lidt op i Capi. Tager en spiller over rapporten
|
|
|
22/10 14:02 af Gobe |
Og nej, - det er ikke Ugens Rapport
|
|
|
22/10 14:03 af collersteen |
hahaha
|
|
|
22/10 14:05 af JensHorka |
Ha!
|
|
|
22/10 14:06 af collersteen |
du plejer også at sidde med ældresagens medlemsblad ik gobe? de siger de ude ibyen i hvert fald.
|
