Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
22/10 12:58
af collersteen
ihvert fald hos etrade..
22/10 12:58
af JensHorka
Tjah, måsje har du ret.. Kan godt se at der er gevinst ved at købe t-retter nu, men tror altså den får et hak i tuden når de nye aktier kan
22/10 12:58
af JensHorka
handles (hvornår er det egentlig?)
22/10 13:00
af JensHorka
Men ikke vigtigt, for mange usikkerheder om svar om udnyttelse af t-retter til jeg kan nå at handle på det
22/10 13:01
af collersteen
Som meddelt i delårsrapporten for 1. halvår 2009 overgår den globale recession langt det vi havde forventet ved indgangen til 2009. Det er dog vores opfattelse, at bunden er nået, hvilket bestyrkes af, at omsætningen i de seneste måneder
22/10 13:01
af collersteen
stabiliseret sig på dette lavere niveau.
22/10 13:01
af collersteen
Migatronic
22/10 13:01
af JensHorka
AhA!
22/10 13:02
af collersteen
3.november horka.... er den eneste dato jeg lige kan se.... der bliver de handlet i den eksisterende fondskode.
22/10 13:04
af collersteen
men om man kan handle de nye, midlertidige aktier inden da ved jeg ikke
22/10 13:04
af collersteen
de er ihvert fald allerede oprettet i mit depot... så mon ikke man handle dem før eller siden
22/10 13:08
af collersteen
det var da iøvrigt nok den tammeste periodemeddelelse længe set... men okay, det er jo også migatronic.
22/10 13:08
af collersteen
22/10 13:09
af collersteen
danisco/novozymes diskussion lige nu på P1...
22/10 13:09
af collersteen
med herrerne risgård og knutzen...
22/10 13:13
af JensHorka
spændende tuning in
22/10 13:16
af JensHorka
hm, desværre lidt dårlig lyd på netradioen, men wtf
22/10 13:23
af JensHorka
anede ikke at cernegie skulle udtales KArNIKki
22/10 13:27
af collersteen
jeg troedet der var Falliki? Svindeliki? eller Underslæbniki?
22/10 13:28
af jobono
Nu ser jeg problemet med at fortsætte med gamle tråde i debatstrukturen. Troede et øjeblik, at Novo havde opjusteret (igen), men det var et
22/10 13:28
af jobono
indlæg fra 6. august
22/10 13:32
af JensHorka
islændinge? jeg troede den var dansk? men anede det ikke... hvornår har de svindlet?
22/10 13:33
af collersteen
er den ikke svensk?
22/10 13:33
af collersteen
der har været en underslæbssag i dk...... og vist nok også en lille insidersag.
22/10 13:34
af collersteen
og i sverige gik det vist ned...stort set da finanskrisen brød ud..... der var nogle regnskaber der ikke kunne klare et ekstra tjek
22/10 13:37
af collersteen
Selskabet har i 3. kvartal 2009 øget beholdningen i Greentech Energy Systems med 14,1%, hvilket i kombination med aktiens outperformace bet
22/10 13:38
af collersteen
outperformace betyder, at vægtningen er øget fra 16,5% til 18,6% af egenkapitalen. Greentech Energy Systems er pr. 30. september 2009 sels
22/10 13:38
af collersteen
kabets største investering.... Fra small cap denmark regnskab. Just in.
22/10 13:39
af collersteen
der står lidt om GES på side 5... men vist ikke ngoet nyt (link)
22/10 13:40
af JensHorka
no se, jeg googlede bare og så adresse på chr. havn. men sygt nok med de sager og dog: ALLE investeringsforeninger er crooks, nomatterwhat
22/10 13:44
af stengård
tjah - det har været en god forretning for small cap dk med de GES aktier...
22/10 13:44
af stengård
og den bliver bedre endnu når finansiering og tilsutning er på plads
22/10 13:44
af stengård
tilslutning... :)
22/10 13:46
af stengård
jeg troede det var af....
22/10 13:50
af stengård
nu varer det ikke længe før JV dukker op.... delvist beruset af lykke over RFC's heldige point i Aalborg
22/10 13:50
af collersteen
og helt uden Varnæs.......... en historisk dag.
22/10 13:51
af stengård
jep... den slags sker ikke ofte...
22/10 13:54
af Gobe
Ja, JV er en slags perversiteternes absolutte nulpunkt. lidt lige som g273273 raders Kelvin
22/10 13:55
af stengård
aaah - ligesom JohnLaw - uvidenhedens epicenter ?
22/10 13:55
af Gobe
Ja, JV er en slags perversiteternes absolutte nulpunkt. Lidt lige som 273 grader Kelvin. GRIN
22/10 13:57
af Gobe
Nu gør jeg selv det selvfølgelig heller ikke nemmere for ham. :D
22/10 13:57
af JensHorka
Afsutning? g273273 raders Kelvin? man kan da heller ikke være væk i 20 min uden alting kører af sporet.
22/10 13:58
af JensHorka
Gobe har du egentlig en status fra hap? og - just for the record - det hedder ikke GRADER Kelvin, bare Kelvin.
22/10 14:00
af Gobe
Vi brugte det ellers konstant på teknikum. Men der er selvfølgelig sket meget siden 1975. Tiden går, - SUK
22/10 14:01
af Gobe
jens, har ikke korresponderet med Hap på det seneste, - han har travlt med at bygge hus.
22/10 14:02
af Gobe
Har samlet lidt op i Capi. Tager en spiller over rapporten
22/10 14:02
af Gobe
Og nej, - det er ikke Ugens Rapport
22/10 14:03
af collersteen
hahaha
22/10 14:05
af JensHorka
Ha!
22/10 14:06
af collersteen
du plejer også at sidde med ældresagens medlemsblad ik gobe? de siger de ude ibyen i hvert fald.
Nyeste Først - Ældste Først   Side 199/8420