Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
22/10 14:07
af Gobe
Og Jens, så hedder det faktisk 0 Kelvingrader = -273 grader C. Min fremskredne alder er begyndt at trykke
22/10 14:07
af JensHorka
Jep gobe, var ikke født i '75, og du har ret: tiden er det eneste vi ikke får mere af
22/10 14:07
af JensHorka
nej det hedder nul Kelvin = -273,15 grader C
22/10 14:08
af Gobe
"GÅGL" er sagen !
22/10 14:08
af Gobe
Coller, nej det er det lokale kirkeblad, der ophidser mig mest.
22/10 14:09
af JensHorka
dude, hvis jeg ikke har ret taler hele HCØ-instituttet sort
22/10 14:09
af Gobe
Der er typisk en side-9-kirke
22/10 14:10
af collersteen
surt at bladet kun udkommer 4gange årligt......
22/10 14:10
af Gobe
Har to unger, der går der.
22/10 14:10
af collersteen
aka, AT&T regnskab er ude...
22/10 14:11
af collersteen
apple 1dollar op i premarket....
22/10 14:11
af JensHorka
Oki, du kan jo høre dem ad så ;)
22/10 14:13
af collersteen
Måske det er det Gobe netop har gjort...!!!! ;)
22/10 14:14
af Gobe
Coller, det er da helt fint. Så har jeg muligheden for at få gjort ordentligt rent efter sidste udgivelse. :D
22/10 14:15
af JensHorka
eeeeeeeee(link) kæft jeg skulle have købt atla-t imorges og bare pøset dem ud nu :)
22/10 14:19
af JensHorka
nå, chatten hakker, jeg skal arbejde og der er lige kommet sms om friske bønner i espressomaskinen, snakkes :)
22/10 16:02
af Gobe
Ser ikke ud til at SP kan holde dampen oppe for at trække Europa med op når vi lukker ned kl 17 !?
22/10 16:22
af collersteen
aka, købte du nda?
22/10 16:35
af DrueAgurken
Nanocover.. plus 32%... er de ikke færdige?
22/10 16:37
af DrueAgurken
Køber af NanoCover konceptet, Nanobiz ApS (under stiftelse), har deponeret købesummen DKK 350.000 kontant på sikringskonto hos NanoCovers advokat.
22/10 16:37
af DrueAgurken
I smell a rat...
22/10 16:38
af collersteen
ja drue , det er bizart.....
22/10 16:38
af collersteen
atlantic holder skansen..... stadig 10 for t-retten... og 666k omsat
22/10 16:38
af collersteen
180 for aktien
22/10 17:03
af fillandkill
fandme trist at slutte i minus, vel og mærke i dagens højeste
22/10 17:13
af fillandkill
men da positivt at vi så i det mindste sluttede i dagens højeste
22/10 17:15
af fillandkill
ingen zinfandel idag, det bliver hvis kun til en pakke peanuts til den weissbier
22/10 17:20
af johnsen
AKA: hvornår regner I med at alle alm. små bugs er væk?
22/10 17:21
af johnsen
tak
22/10 17:22
af fillandkill
london hvad?
22/10 17:22
af JørgenVarnæs
jeg ville have sagte 31.10...
22/10 17:23
af JCBN
jeg lover jeg ik skriver fjeldabe eller lign. den dag :)
22/10 17:23
af fillandkill
okay.. hører jeg først nu
22/10 17:24
af johnsen
få også lige markering iodreden. Der kommer ingen forslag, så man er nødt til at checke andet sted
22/10 17:24
af fillandkill
det må absolut være godt, tillykke med det
22/10 17:26
af johnsen
næ, når du skriver indlæg. Det andet har jeg ikke checket
22/10 17:29
af StBr
Hegu's indlæg ser mærkeligt ud når man scroller ned
22/10 17:29
af StBr
22/10 17:30
af StBr
Det "hopper" op og så ned
22/10 17:30
af StBr
På den ufede måde hvor man ligesom ikke kan komme nedad fordi man føres tilbage op
22/10 17:32
af johnsen
jo, men får inge listeforslag
22/10 17:32
af johnsen
skal huske f.eks. NOVOB.CO
22/10 17:33
af johnsen
explore 8
22/10 17:34
af johnsen
jeg har andre steder også givet et svar, men ingen tickerliste
22/10 17:35
af johnsen
kan ikke huske om problemet er der ved nyt indlæg
22/10 17:35
af johnsen
ok
22/10 17:36
af johnsen
så behøver jeg ikke være pligtopfyldende og markerer ved svar
22/10 17:36
af StBr
Det måtte gerne vises med noget grå tekst
22/10 17:37
af johnsen
enig, så ved man der er aktion på det
22/10 17:37
af StBr
Vise at de tags følger med eller noget - jeg ville også have siddet og ledt
Nyeste Først - Ældste Først   Side 200/8420