Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
22/10 14:07 af Gobe |
Og Jens, så hedder det faktisk 0 Kelvingrader = -273 grader C. Min fremskredne alder er begyndt at trykke
|
|
|
22/10 14:07 af JensHorka |
Jep gobe, var ikke født i '75, og du har ret: tiden er det eneste vi ikke får mere af
|
|
|
22/10 14:07 af JensHorka |
nej det hedder nul Kelvin = -273,15 grader C
|
|
|
22/10 14:08 af Gobe |
"GÅGL" er sagen !
|
|
|
22/10 14:08 af Gobe |
Coller, nej det er det lokale kirkeblad, der ophidser mig mest.
|
|
|
22/10 14:09 af JensHorka |
dude, hvis jeg ikke har ret taler hele HCØ-instituttet sort
|
|
|
22/10 14:09 af Gobe |
Der er typisk en side-9-kirke
|
|
|
22/10 14:10 af collersteen |
surt at bladet kun udkommer 4gange årligt......
|
|
|
22/10 14:10 af Gobe |
Har to unger, der går der.
|
|
|
22/10 14:10 af collersteen |
aka, AT&T regnskab er ude...
|
|
|
22/10 14:11 af collersteen |
apple 1dollar op i premarket....
|
|
|
22/10 14:11 af JensHorka |
Oki, du kan jo høre dem ad så ;)
|
|
|
22/10 14:13 af collersteen |
Måske det er det Gobe netop har gjort...!!!! ;)
|
|
|
22/10 14:14 af Gobe |
Coller, det er da helt fint. Så har jeg muligheden for at få gjort ordentligt rent efter sidste udgivelse. :D
|
|
|
22/10 14:15 af JensHorka |
eeeeeeeee(link) kæft jeg skulle have købt atla-t imorges og bare pøset dem ud nu :)
|
|
|
22/10 14:19 af JensHorka |
nå, chatten hakker, jeg skal arbejde og der er lige kommet sms om friske bønner i espressomaskinen, snakkes :)
|
|
|
22/10 16:02 af Gobe |
Ser ikke ud til at SP kan holde dampen oppe for at trække Europa med op når vi lukker ned kl 17 !?
|
|
|
22/10 16:22 af collersteen |
aka, købte du nda?
|
|
22/10 16:35 af DrueAgurken |
Nanocover.. plus 32%... er de ikke færdige?
|
|
22/10 16:37 af DrueAgurken |
Køber af NanoCover konceptet, Nanobiz ApS (under stiftelse), har deponeret
købesummen DKK 350.000 kontant på sikringskonto hos NanoCovers advokat.
|
|
22/10 16:37 af DrueAgurken |
I smell a rat...
|
|
|
22/10 16:38 af collersteen |
ja drue
, det er bizart.....
|
|
|
22/10 16:38 af collersteen |
atlantic holder skansen..... stadig 10 for t-retten... og 666k omsat
|
|
|
22/10 16:38 af collersteen |
180 for aktien
|
|
| ||
|
|
22/10 17:03 af fillandkill |
fandme trist at slutte i minus, vel og mærke i dagens højeste
|
|
|
22/10 17:13 af fillandkill |
men da positivt at vi så i det mindste sluttede i dagens højeste
|
|
|
22/10 17:15 af fillandkill |
ingen zinfandel idag, det bliver hvis kun til en pakke peanuts til den weissbier
|
|
22/10 17:20 af johnsen |
AKA: hvornår regner I med at alle alm. små bugs er væk?
|
|
22/10 17:21 af johnsen |
tak
|
|
|
22/10 17:22 af fillandkill |
london hvad?
|
|
22/10 17:22 af JørgenVarnæs |
jeg ville have sagte 31.10...
|
|
22/10 17:23 af JCBN |
jeg lover jeg ik skriver fjeldabe eller lign. den dag :)
|
|
|
22/10 17:23 af fillandkill |
okay.. hører jeg først nu
|
|
22/10 17:24 af johnsen |
få også lige markering iodreden. Der kommer ingen forslag, så man er nødt til at checke andet sted
|
|
|
22/10 17:24 af fillandkill |
det må absolut være godt, tillykke med det
|
|
22/10 17:26 af johnsen |
næ, når du skriver indlæg. Det andet har jeg ikke checket
|
|
22/10 17:29 af StBr |
Hegu's indlæg ser mærkeligt ud når man scroller ned
|
|
22/10 17:29 af StBr |
|
|
22/10 17:30 af StBr |
Det "hopper" op og så ned
|
|
22/10 17:30 af StBr |
På den ufede måde hvor man ligesom ikke kan komme nedad fordi man føres tilbage op
|
|
22/10 17:32 af johnsen |
jo, men får inge listeforslag
|
|
22/10 17:32 af johnsen |
skal huske f.eks. NOVOB.CO
|
|
22/10 17:33 af johnsen |
explore 8
|
|
22/10 17:34 af johnsen |
jeg har andre steder også givet et svar, men ingen tickerliste
|
|
22/10 17:35 af johnsen |
kan ikke huske om problemet er der ved nyt indlæg
|
|
22/10 17:35 af johnsen |
ok
|
|
22/10 17:36 af johnsen |
så behøver jeg ikke være pligtopfyldende og markerer ved svar
|
|
22/10 17:36 af StBr |
Det måtte gerne vises med noget grå tekst
|
|
22/10 17:37 af johnsen |
enig, så ved man der er aktion på det
|
|
22/10 17:37 af StBr |
Vise at de tags følger med eller noget - jeg ville også have siddet og ledt
|
