Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
23/10 09:22
af collersteen
9,20-30
23/10 09:23
af karbold
takker coller
23/10 09:26
af Kim
fillandkill > Nej, men nu var det også Erhvervsbladet jeg skrev til, men heller ikke derfra
23/10 09:49
af JørgenVarnæs
jeg skal lige love for at markedet gør det grimme ved NEUR - giver kuldegysninger når jeg tænker på spekulationerne om GEN...
23/10 09:54
af JørgenVarnæs
det var vist alle anal(ytiker)-tosserne ifm den missede firstline NHL milestone og udsigten til manglende revenue stream
23/10 09:55
af JørgenVarnæs
og så bliver den hængende i luften som en modbydelig prut
23/10 09:58
af fillandkill
hvis ikke du har set den aka, så er den her (link)
23/10 09:58
af fillandkill
de skriver endda at genmab ER den næste
23/10 10:00
af collersteen
A.P. Møller - Mærsk har på blot 35 minutter fået tilsagn fra investorer der er parate til at købe Møller-virksomhedsobligationer for over 3 milliarder euro, eller mere end 22 milliarder kr., erfarer Business.dk
23/10 10:02
af collersteen
ja, det er lidt sent for genmab at penge nu for at forberede sig på evt. dårligt fda-nyt.... ;)
23/10 10:02
af fillandkill
no.. men det der står i artiklen er lidt selvmodsigende, det afsnit der starter med "ifølge Frank" det opfylder Genmab da rigeligt
23/10 10:02
af collersteen
mvh cruel-coller....
23/10 10:03
af fillandkill
har Genmab 5 forskellige partnere
23/10 10:04
af fillandkill
de opfylder faktisk præcis det han efterlyser
23/10 10:05
af JørgenVarnæs
lad os nu lige se hvad der sker om en uge. Det med kapitaljagt lige nu er vist lidt af en red herring
23/10 10:05
af Kim
Så er der ved at være opbygget en rigtig pæn køberside i BioP igen :o))
23/10 10:05
af fillandkill
9,40 i BioP, med en fin køberside
23/10 10:06
af fillandkill
få dig et liv kim:)
23/10 10:07
af fillandkill
fandt vi nogensinde ud af om der sker noget fredag?
23/10 10:07
af Kim
Dette ER mit liv ;o)
23/10 10:08
af JørgenVarnæs
det er jo en offentlig myndighed. De er jo kendte for ikke at skide samme dag, som de trækker bukserne ned
23/10 10:09
af Kim
Har sparket lidt til DT'erne på Arto, hehe
23/10 10:09
af Kim
9,50 :o)
23/10 10:10
af fillandkill
bare gas Kim, håber du ved..
23/10 10:10
af Kim
jaja, selvfølgelig fill
23/10 10:10
af fillandkill
tja.. synes bare mht. Gen, at det er lidt sjovt at de sætter d. 31 af som afgørelse, når det er en lørdag
23/10 10:13
af collersteen
så er Atlantic handlet i 200 vildt nok...... det tyder godt for folk med t-retter.
23/10 10:18
af collersteen
aka, tænk på den udvanding der vil komme når kursen ligger under 100 og der skal hentes i en fortegnignsemission.....
23/10 10:18
af collersteen
til kurs 40?....
23/10 10:19
af collersteen
... men det er vel derfor at historien slår lidt igennem på kursen..... fordi det vil være katastrofalt...
23/10 10:19
af collersteen
så selvom det er ret usandsynligt..... så skal den indprises...
23/10 10:20
af collersteen
når nu analytikerne siger at den kan komme..
23/10 10:30
af collersteen
de kan også ligeså godt lukke lortet ned hvis ikke der kommer noget d. 31.
23/10 10:31
af JørgenVarnæs
vi skal snart have indpriset, at GEN sidder på en kur imod kræft. Det må da have lidt værdi. Hvad var responsraten på 1st line NHL igen?
23/10 10:32
af stengård
specielt til Coller:
23/10 10:32
af stengård
23/10 10:34
af JørgenVarnæs
Mac? Er det ikke dem, hvor ingen applikationer kan køre på computeren og produktkvaliteten svare til biotek i det nordlige Lagos?
23/10 10:37
af stengård
næhh ... det må vist PC du tænker på :)
23/10 10:38
af collersteen
mac-klanen er jo så lille en minoritet så de har nemt ved at overbevise hinanden om at det er superior.....
23/10 10:38
af collersteen
når de sidder rundt om lejrbålet i en ordentlig koger...
23/10 10:39
af JørgenVarnæs
i øvrigt tankevækkende at Mac-fyren ikke skifter tøj. Vil det sige, at en Mac i dag er det samme som for 20 år siden?
23/10 10:41
af collersteen
har du ikke set stengård og aka for nyligt JV?
23/10 10:41
af collersteen
de er begge som taget ud af 80'erne....
23/10 10:42
af JørgenVarnæs
sneaks, slacks og t-shirts?
23/10 10:42
af JørgenVarnæs
sonny & crockett?
23/10 10:42
af collersteen
og læderjakker i stride strømme
23/10 10:44
af JørgenVarnæs
pastelvarvede blazere med skulderpuder og opsmøjede ærmer
23/10 10:44
af JørgenVarnæs
collegebriller, der dækker det meste af kinden
23/10 10:45
af JørgenVarnæs
permanentet og afbleget hår?
23/10 10:48
af collersteen
nu er stengård noget tyndhåret..... men den mest præcise beskrivelse er vel en "langhåret" kim schumacher....
Nyeste Først - Ældste Først   Side 202/8420