Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
23/10 09:22 af collersteen |
9,20-30
|
|
23/10 09:23 af karbold |
takker coller
|
|
23/10 09:26 af Kim |
fillandkill > Nej, men nu var det også Erhvervsbladet jeg skrev til, men heller ikke derfra
|
|
23/10 09:49 af JørgenVarnæs |
jeg skal lige love for at markedet gør det grimme ved NEUR - giver kuldegysninger når jeg tænker på spekulationerne om GEN...
|
|
23/10 09:54 af JørgenVarnæs |
det var vist alle anal(ytiker)-tosserne ifm den missede firstline NHL milestone og udsigten til manglende revenue stream
|
|
23/10 09:55 af JørgenVarnæs |
og så bliver den hængende i luften
som en modbydelig prut
|
|
|
23/10 09:58 af fillandkill |
hvis ikke du har set den aka, så er den her (link)
|
|
|
23/10 09:58 af fillandkill |
de skriver endda at genmab ER den næste
|
|
|
23/10 10:00 af collersteen |
A.P. Møller - Mærsk har på blot 35 minutter fået tilsagn fra investorer der er parate til at købe Møller-virksomhedsobligationer for over 3 milliarder euro, eller mere end 22 milliarder kr., erfarer Business.dk
|
|
|
23/10 10:02 af collersteen |
ja, det er lidt sent for genmab at penge nu for at forberede sig på evt. dårligt fda-nyt.... ;)
|
|
|
23/10 10:02 af fillandkill |
no.. men det der står i artiklen er lidt selvmodsigende, det afsnit der starter med "ifølge Frank" det opfylder Genmab da rigeligt
|
|
|
23/10 10:02 af collersteen |
mvh cruel-coller....
|
|
|
23/10 10:03 af fillandkill |
har Genmab 5 forskellige partnere
|
|
|
23/10 10:04 af fillandkill |
de opfylder faktisk præcis det han efterlyser
|
|
23/10 10:05 af JørgenVarnæs |
lad os nu lige se hvad der sker om en uge. Det med kapitaljagt lige nu er vist lidt af en red herring
|
|
23/10 10:05 af Kim |
Så er der ved at være opbygget en rigtig pæn køberside i BioP igen :o))
|
|
|
23/10 10:05 af fillandkill |
9,40 i BioP, med en fin køberside
|
|
|
23/10 10:06 af fillandkill |
få dig et liv kim:)
|
|
|
23/10 10:07 af fillandkill |
fandt vi nogensinde ud af om der sker noget fredag?
|
|
23/10 10:07 af Kim |
Dette ER mit liv ;o)
|
|
23/10 10:08 af JørgenVarnæs |
det er jo en offentlig myndighed. De er jo kendte for ikke at skide samme dag, som de trækker bukserne ned
|
|
23/10 10:09 af Kim |
Har sparket lidt til DT'erne på Arto, hehe
|
|
23/10 10:09 af Kim |
9,50 :o)
|
|
|
23/10 10:10 af fillandkill |
bare gas Kim, håber du ved..
|
|
| ||
|
23/10 10:10 af Kim |
jaja, selvfølgelig fill
|
|
|
23/10 10:10 af fillandkill |
tja.. synes bare mht. Gen, at det er lidt sjovt at de sætter d. 31 af som afgørelse, når det er en lørdag
|
|
|
23/10 10:13 af collersteen |
så er Atlantic handlet i 200 vildt nok...... det tyder godt for folk med t-retter.
|
|
|
23/10 10:18 af collersteen |
aka, tænk på den udvanding der vil komme når kursen ligger under 100 og der skal hentes i en fortegnignsemission.....
|
|
|
23/10 10:18 af collersteen |
til kurs 40?....
|
|
|
23/10 10:19 af collersteen |
... men det er vel derfor at historien slår lidt igennem på kursen..... fordi det vil være katastrofalt...
|
|
|
23/10 10:19 af collersteen |
så selvom det er ret usandsynligt..... så skal den indprises...
|
|
|
23/10 10:20 af collersteen |
når nu analytikerne siger at den kan komme..
|
|
|
23/10 10:30 af collersteen |
de kan også ligeså godt lukke lortet ned hvis ikke der kommer noget d. 31.
|
|
23/10 10:31 af JørgenVarnæs |
vi skal snart have indpriset, at GEN sidder på en kur imod kræft. Det må da have lidt værdi. Hvad var responsraten på 1st line NHL igen?
|
|
23/10 10:32 af stengård |
specielt til Coller:
|
|
23/10 10:32 af stengård |
|
|
23/10 10:34 af JørgenVarnæs |
Mac? Er det ikke dem, hvor ingen applikationer kan køre på computeren og produktkvaliteten svare til biotek
i det nordlige Lagos?
|
|
23/10 10:37 af stengård |
næhh ... det må vist PC du tænker på :)
|
|
|
23/10 10:38 af collersteen |
mac-klanen er jo så lille en minoritet så de har nemt ved at overbevise hinanden om at det er superior.....
|
|
|
23/10 10:38 af collersteen |
når de sidder rundt om lejrbålet i en ordentlig koger...
|
|
23/10 10:39 af JørgenVarnæs |
i øvrigt tankevækkende at Mac-fyren ikke skifter tøj. Vil det sige, at en Mac i dag er det samme som for 20 år siden?
|
|
|
23/10 10:41 af collersteen |
har du ikke set stengård og aka for nyligt JV?
|
|
|
23/10 10:41 af collersteen |
de er begge som taget ud af 80'erne....
|
|
23/10 10:42 af JørgenVarnæs |
sneaks, slacks og t-shirts?
|
|
23/10 10:42 af JørgenVarnæs |
sonny & crockett?
|
|
|
23/10 10:42 af collersteen |
og læderjakker i stride strømme
|
|
23/10 10:44 af JørgenVarnæs |
pastelvarvede
blazere med skulderpuder og opsmøjede ærmer
|
|
23/10 10:44 af JørgenVarnæs |
collegebriller, der dækker det meste af kinden
|
|
23/10 10:45 af JørgenVarnæs |
permanentet og afbleget hår?
|
|
|
23/10 10:48 af collersteen |
nu er stengård noget tyndhåret..... men den mest præcise beskrivelse er vel en "langhåret" kim schumacher....
|
