Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
23/10 10:48
af collersteen
:)
23/10 10:53
af collersteen
mens vi genopfrisker minder er UPS kommet med regnskab... 55cents...
23/10 10:53
af collersteen
det er toppen af deres egen guidance på 45-55
23/10 10:55
af collersteen
medmindre de selv skriver forkert så kom regnskabet igår morges... flot Børsen.
23/10 10:55
af collersteen
23/10 11:13
af collersteen
Salget af for 1,5 mia. virksomhedsobligationer til A.P.Møller-Mærsk er "dramatisk positivt" og salget er næsten gennemført. Det oplyser Bo Wetterstein, der er chef for "debt capital markets" i Danske Bank
23/10 11:35
af collersteen
nåh, der er nok ved at slippe nogle detaljer ud omkring maersk udbuddet..
23/10 11:35
af collersteen
den hopper pænt lige nu
23/10 11:36
af collersteen
38300-400 nu... det er 600kr op på no time
23/10 11:37
af JørgenVarnæs
dagen efter ABN salgsanbefalingen. Fed timing...
23/10 11:49
af JensHorka
Jørgen & Varnæs: Crockett hed Sonny til fornavn, makkeren hed Tubbs... Hvis i er til '80ermusik kan jeg iøvrigt varmt anbefale flg kanal:
23/10 11:49
af JensHorka
Intergalacticfm.com
23/10 12:01
af collersteen
er du så gammel alligevel horka.... ;)
23/10 12:04
af JørgenVarnæs
hukommelsen svigter, men billederne står stadig skarpt. tak for korrektionen JH ;-)
23/10 12:06
af hall
Hej alle - jeg har været væk et stykke tid nu, er lige kommet tilbage og har konstateret, at GEN fortsat ligge under de 150
23/10 12:06
af hall
Er det ikke 31/10, der kommer nyheder?
23/10 12:10
af hall
aka > oki
23/10 12:10
af hall
tak
23/10 12:25
af JensHorka
Gammel og gammel, jeg er 78
23/10 12:26
af JensHorka
'er, så var ikke så gammel dengang Miami Vice rullede over skærmen - men det sparkede sgu røv alligevel, selvom jeg ikke altid kunne holde
23/10 12:26
af JensHorka
øjnene åbne gennem hele episoden (kom vist ret sent fredag aften så hudt jeg visker).
23/10 12:31
af JensHorka
Så, vist på tide at komme på job nu :)
23/10 13:03
af collersteen
det går godt for libyen må man sige... (link)
23/10 13:03
af collersteen
just som man troede de var på vej ind i det gode selskab går gaddafi i selvsving igen...
23/10 13:07
af collersteen
5uger...... lidt vildt at de først melder noget ud nu.
23/10 13:09
af collersteen
men rent forretningsmæssigt er det vel trods alt begrænset hvor stor en eksponering man har til libyen ift. resten af verden.
23/10 13:11
af collersteen
men det er kun deres libyen-landechef....
23/10 13:26
af fillandkill
stilhed i BioP, efter 1 time stiger den..
23/10 13:58
af fillandkill
for Genmab - fandt lige den her (link)
23/10 14:15
af Hya
hej aka
23/10 14:16
af Hya
jeg er lidt ked af at jeg ikke kan købe kongsberg automative (KOA) i norge
23/10 14:16
af Marquart
Nogle som spiller aktiespillet på børsen.dk ?
23/10 14:16
af Hya
jeg ejer den jo selv fra under 4 n kr
23/10 14:16
af Hya
ja
23/10 14:17
af Hya
og er vist snart sidste chance til at købe den til unde 5
23/10 14:17
af Marquart
er der en gruppe som jeg kan tilføje mig til ?
23/10 14:17
af Marquart
:D
23/10 14:18
af Marquart
eller en pulje som de kalder det..
23/10 14:18
af Hya
det ved jeg ikke - jeg er ikke i grupper derinde
23/10 14:20
af Marquart
okay.. blev helt overrasket over min placering i dag.. ;)
23/10 14:20
af Hya
hvad nr er du?
23/10 14:20
af Marquart
32.. :D
23/10 14:21
af Marquart
er det ikke noget med der er præmier hvis man har en plads der er over et eller andet tal ?
23/10 14:22
af Hya
flot
23/10 14:23
af Marquart
jo 500kr indtil videre.. ;) skal bare lige nogle pladser mere op så står den på 1000 kr.. ;) det er squ lækkert til en fattig studerende.. ;
23/10 14:23
af Marquart
Takker Hya ;)
23/10 14:23
af Marquart
hvad nummer er du på ?
23/10 14:23
af Hya
jeg ved det ikke - i år har jeg en køb og hold port derinde - lige nu er den omkring 10000 pladsen - men den skal nok performe fint frem til
23/10 14:24
af Hya
marts
23/10 14:25
af Marquart
jamen slutter det ikke om 4 dage ?
Nyeste Først - Ældste Først   Side 203/8420