Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
23/10 10:48 af collersteen |
:)
|
|
|
23/10 10:53 af collersteen |
mens vi genopfrisker minder er UPS kommet med regnskab... 55cents...
|
|
|
23/10 10:53 af collersteen |
det er toppen af deres egen guidance på 45-55
|
|
|
23/10 10:55 af collersteen |
medmindre de selv skriver forkert så kom regnskabet igår morges... flot Børsen.
|
|
|
23/10 10:55 af collersteen |
|
|
|
23/10 11:13 af collersteen |
Salget af for 1,5 mia. virksomhedsobligationer til A.P.Møller-Mærsk er
"dramatisk positivt" og salget er næsten gennemført. Det oplyser Bo
Wetterstein, der er chef for "debt capital markets" i Danske Bank
|
|
|
23/10 11:35 af collersteen |
nåh, der er nok ved at slippe nogle detaljer ud omkring maersk udbuddet..
|
|
|
23/10 11:35 af collersteen |
den hopper pænt lige nu
|
|
|
23/10 11:36 af collersteen |
38300-400 nu... det er 600kr op på no time
|
|
23/10 11:37 af JørgenVarnæs |
dagen efter ABN salgsanbefalingen. Fed timing...
|
|
|
23/10 11:49 af JensHorka |
Jørgen & Varnæs: Crockett hed Sonny til fornavn, makkeren hed Tubbs... Hvis i er til '80ermusik kan jeg iøvrigt varmt anbefale flg kanal:
|
|
|
23/10 11:49 af JensHorka |
Intergalacticfm.com
|
|
|
23/10 12:01 af collersteen |
er du så gammel alligevel horka.... ;)
|
|
23/10 12:04 af JørgenVarnæs |
hukommelsen svigter, men billederne står stadig skarpt. tak for korrektionen JH ;-)
|
|
|
23/10 12:06 af hall |
Hej alle - jeg har været væk et stykke tid nu, er lige kommet tilbage og har konstateret, at GEN fortsat ligge under de 150
|
|
|
23/10 12:06 af hall |
Er det ikke 31/10, der kommer nyheder?
|
|
|
23/10 12:10 af hall |
aka > oki
|
|
|
23/10 12:10 af hall |
tak
|
|
|
23/10 12:25 af JensHorka |
Gammel og gammel, jeg er 78
|
|
|
23/10 12:26 af JensHorka |
'er, så var ikke så gammel dengang Miami Vice rullede over skærmen - men det sparkede sgu røv alligevel, selvom jeg ikke altid kunne holde
|
|
|
23/10 12:26 af JensHorka |
øjnene åbne gennem hele episoden (kom vist ret sent fredag aften så hudt jeg visker).
|
|
|
23/10 12:31 af JensHorka |
Så, vist på tide at komme på job nu :)
|
|
|
23/10 13:03 af collersteen |
det går godt for libyen må man sige... (link)
|
|
|
23/10 13:03 af collersteen |
just som man troede de var på vej ind i det gode selskab går gaddafi i selvsving igen...
|
|
| ||
|
|
23/10 13:07 af collersteen |
5uger...... lidt vildt at de først melder noget ud nu.
|
|
|
23/10 13:09 af collersteen |
men rent forretningsmæssigt er det vel trods alt begrænset hvor stor en eksponering man har til libyen ift. resten af verden.
|
|
|
23/10 13:11 af collersteen |
men det er kun deres libyen-landechef....
|
|
|
23/10 13:26 af fillandkill |
stilhed i BioP, efter 1 time stiger den..
|
|
|
23/10 13:58 af fillandkill |
for Genmab - fandt lige den her (link)
|
|
23/10 14:15 af Hya |
hej aka
|
|
23/10 14:16 af Hya |
jeg er lidt ked af at jeg ikke kan købe kongsberg automative (KOA) i norge
|
|
|
23/10 14:16 af Marquart |
Nogle som spiller aktiespillet på børsen.dk ?
|
|
23/10 14:16 af Hya |
jeg ejer den jo selv fra under 4 n kr
|
|
23/10 14:16 af Hya |
ja
|
|
23/10 14:17 af Hya |
og er vist snart sidste chance til at købe den til unde 5
|
|
|
23/10 14:17 af Marquart |
er der en gruppe som jeg kan tilføje mig til ?
|
|
|
23/10 14:17 af Marquart |
:D
|
|
|
23/10 14:18 af Marquart |
eller en pulje som de kalder det..
|
|
23/10 14:18 af Hya |
det ved jeg ikke - jeg er ikke i grupper derinde
|
|
|
23/10 14:20 af Marquart |
okay.. blev helt overrasket over min placering i dag.. ;)
|
|
23/10 14:20 af Hya |
hvad nr er du?
|
|
|
23/10 14:20 af Marquart |
32.. :D
|
|
|
23/10 14:21 af Marquart |
er det ikke noget med der er præmier hvis man har en plads der er over et eller andet tal ?
|
|
23/10 14:22 af Hya |
flot
|
|
|
23/10 14:23 af Marquart |
jo 500kr indtil videre.. ;) skal bare lige nogle pladser mere op så står den på 1000 kr.. ;) det er squ lækkert til en fattig studerende.. ;
|
|
|
23/10 14:23 af Marquart |
Takker Hya ;)
|
|
|
23/10 14:23 af Marquart |
hvad nummer er du på ?
|
|
23/10 14:23 af Hya |
jeg ved det ikke - i år har jeg en køb og hold port derinde - lige nu er den omkring 10000 pladsen - men den skal nok performe fint frem til
|
|
23/10 14:24 af Hya |
marts
|
|
|
23/10 14:25 af Marquart |
jamen slutter det ikke om 4 dage ?
|
