Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
23/10 14:26 af Marquart |
Nååå
|
|
|
23/10 14:26 af Marquart |
det er bare tilmelding som slutter der.. ;)
|
|
|
23/10 14:27 af Marquart |
Nå jamen så skal jeg jo bare holde mig en god plads.. :P haha bliver squ nok svært.. ;)
|
|
23/10 14:35 af JCBN |
Microsoft Q1 EPS 40c....est 32
|
|
23/10 14:36 af JCBN |
Microsoft adjusted Q1 EPS 52 cents
|
|
23/10 14:36 af JCBN |
steg lige 8-9%
|
|
23/10 14:37 af JCBN |
Microsoft Q1 adjusted revenue $14.39 billion
|
|
|
23/10 14:47 af collersteen |
av, go home apple. :)
|
|
23/10 14:50 af turin |
Apple er en pusling ift M$
|
|
23/10 14:50 af bmo |
GEN! Forventes udmeldingen senest d. 31 ikke at komme udenfor fondsbørsens åbningstid?
|
|
23/10 14:59 af JCBN |
det forventer jeg
|
|
23/10 14:59 af JCBN |
fredag aften
|
|
23/10 15:00 af JCBN |
men hvis det SKAL være d.3
1 så siger det jo sig selv
|
|
23/10 15:03 af JCBN |
jojo, eller idag
|
|
23/10 15:03 af JCBN |
hvad forventer du, min kære GenGuru
|
|
23/10 15:05 af JCBN |
så har du oplært mig godt... tror jeg også
|
|
|
23/10 15:32 af collersteen |
750mio eur til maersk..... ifølge rygterne. Umiddelbart ikke nooet voldsomt beløb.... men vel en ok start
|
|
|
23/10 15:33 af collersteen |
|
|
|
23/10 15:35 af collersteen |
gang i den i seattle. MSFT op 10% og Amazon 20%
|
|
23/10 15:38 af turin |
Det er sgu nye toner med Smeden på broen i Maersk
|
|
|
23/10 15:58 af collersteen |
Druen? Adserving (link)
|
|
|
23/10 15:58 af JensHorka |
Walla! Nogen niuuuuuus? bortset fra NEC lige har været i 4.27 og der nu ligger 1/4 mio bundkøb tsu i 0,57?
|
|
|
23/10 16:01 af collersteen |
U.s. existing-home sales rise 9.4% to 5.57 million
|
|
|
23/10 16:01 af collersteen |
5.38 mio forv.
|
|
| ||
|
|
23/10 16:03 af collersteen |
"hus-lageret" falder 7,5% til 3,63 mio enheder
|
|
|
23/10 16:05 af JensHorka |
hm-hm! Er på vej ud af døren her om lidt... Har i et bud på om 1100 falder i aften? der er jo svært gode nyheder der måske kan give afsæt?
|
|
|
23/10 16:07 af JensHorka |
tror luk over 1100 er muligt, kræver stigning på 0,75% ifht gårsdagens luk. men vi skal over 1120 for at være helt sikre, og der er nok ikke
|
|
|
23/10 16:08 af JensHorka |
moment nok til at vi stiger 2,5%.. Either way, jeg er ude som en snude i nuet, ska i sommerhus over weekenden - uden (link) så vi ses mandag :
|
|
|
23/10 16:08 af JensHorka |
God weekend til alle herinde :)
|
|
23/10 16:10 af JørgenVarnæs |
Nix - GEN gysser
|
|
|
23/10 16:12 af collersteen |
delforklaringen på Forstædernes nylige nedskrivninger? (link)
|
|
|
23/10 16:19 af collersteen |
fy for satan det er klam læsning... (link)
|
|
|
23/10 16:21 af fillandkill |
ser du det som en gyser med Gen i næste uge Aka? kan du finde en god grund til at vi ikke får godkendelse?
|
|
|
23/10 16:36 af collersteen |
fast track to hell?
|
|
|
23/10 16:37 af collersteen |
nåh, der røg der lige ½mio t-retter i NEUR.... den er nu i 4,20. ca.90kr omregnet.
|
|
23/10 16:41 af JørgenVarnæs |
er det den nye med Chris Rhea?
|
|
23/10 16:43 af JørgenVarnæs |
|
|
|
23/10 16:48 af fillandkill |
sidst vi fik en udskydelse, hvor lang tid før var det? - synes vi har ventet snart et halvt år på de 3 måneder
|
|
23/10 16:48 af JørgenVarnæs |
hmm - goldman er tilsyneladende begyndt at købe ind
|
|
|
23/10 16:49 af fillandkill |
det kører for dig varnæs:)
|
|
|
23/10 16:50 af fillandkill |
apropo, er det ikke længe siden vi har set goldman sachs?
|
|
23/10 17:30 af turin |
Ja, fandt da ud af at i bruger MySQL
|
|
23/10 17:35 af turin |
Det er lidt farligt at man af fejlmeddelelsen kan se en del af tabellayoutet for den tabel hvor indlæg i chatten gemmes
|
|
23/10 17:44 af stengård |
der er et problem med upload... jeg kan stadig se Collersteens indlæg...
|
|
23/10 17:50 af stengård |
jeg har lige svaret doodha
|
|
23/10 17:51 af stengård |
husk nu vores aftale AKA om udvikling af produkter - det såkaldte "slip-for-coller-gebyr"
|
|
23/10 17:52 af stengård |
jeg tror det bkiver en cash-cow/(ler)
|
|
23/10 17:53 af stengård |
hver gang man opdaterer debatten ender man i "english-chatten"
|
|
23/10 17:54 af stengård |
så vi må nok bede om en reload...
|
|
23/10 17:55 af stengård |
kan vi ikke udelukke 195417.34
|
