Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
23/10 22:41
af jobono
tak, det vil jeg lytte til i de evindelige reklamepauser!
23/10 22:56
af mrtrader
ups stengård
23/10 22:57
af mrtrader
hvordan er det gået dig i greentech hvor er kurs 250?? den går ikke så langt
23/10 22:58
af mrtrader
hvis du endeligt skal tale om "vores" indlæg, så find det her (link)
23/10 22:58
af mrtrader
jeg er faktisk glad for vagner er smuttet! han kunne kun være en klods om benet !
24/10 08:49
af karbold
morgen pliing
24/10 08:53
af karbold
morgen pliing
24/10 09:11
af stengård
morgen pliing
24/10 09:16
af karbold
kan det passe at det tager over en uge fra jeg har postet et brev til nordnet .til jeg hører fra dem .angående min konto,har nemlig ikke hør
24/10 09:16
af karbold
t noget endnu ?????????????????
24/10 09:18
af collersteen
det kan vist godt passe..... det skal vist helt op til stockholm, registreres, osv....
24/10 09:19
af karbold
ok
24/10 09:19
af karbold
er der opdate på møller hos ges
24/10 09:20
af collersteen
nope
24/10 09:21
af collersteen
det kan også være PI-tilmeldingerne har sat dem under gevaldigt arbejdspres :)
24/10 09:22
af karbold
tror vi alle stadig på snarlig net tilslutning eller er der en smule malurt i bægeret ;-) ?????????
24/10 09:32
af stengård
snarlig nettlslutning '
24/10 09:34
af karbold
stengård burde den ikke være kommet for længst ,eller er det bare mig der er urolig
24/10 12:36
af jobono
har Coller prøvet at score på dén afstand?
24/10 12:36
af jobono
24/10 13:11
af collersteen
nice nok.... men godt nok også en vild vind og bounce.
24/10 13:12
af collersteen
danisco og novozymes på p1 business nu igen... (genuds. fra torsdag)
24/10 13:39
af collersteen
aka, så du det med dno og retssagen i norge mod staten?
24/10 13:49
af collersteen
det er den gamle sag om informationslæk...
24/10 13:50
af collersteen
men det var bare det med at den lokale skattechef har løjet i retten.... (eller været umanerlig glemsom hvis man skal været meget meget flin
24/10 13:50
af collersteen
k
24/10 13:50
af collersteen
og at staten har tilbageholdt oplysninger....
24/10 13:51
af collersteen
så egentlig ikke noget nyt og ikke noget vildt relevant for aktiekursen... bare lidt alm. forargelse som jeg tænkte du ville have lyst
24/10 13:52
af collersteen
til at påtage dig også.... jeg vil ikke være forarget helt alene.....
24/10 13:52
af collersteen
og kører man den videre ud kan man måske begynde at snakke om at der et eller andet sted (steder) i systemet er en stor anti-pati mod DNO
24/10 17:11
af johnsen
hvorfor får jeg "not found" og 404 når jeg trykker på danebro?
24/10 17:12
af johnsen
har jeg trykker på debat og så danebro virker det
24/10 18:06
af stengård
JV... er Uggelhuse's stolthed på plads på tribunen ?
24/10 18:57
af JørgenVarnæs
Koen Bertha?
24/10 19:01
af stengård
men flot at man nu har fået 2 point på 2 kampe...
24/10 19:02
af stengård
mod ikke alt for lette modstandere..
24/10 19:03
af JørgenVarnæs
som kommentatoren sagde, nu har Ove fået 2 pt i 2 kampe. Det samme fik Faxe i 11 kampe...
24/10 19:04
af stengård
de samme modstandere SIF fik 6 point imod... tsk,tsk...
24/10 19:04
af JørgenVarnæs
lovende var det det, at det ikke var den sædvanlige patetiske, energiforladte indsats. og så spillede rfc oven i købet fodbold.
24/10 19:04
af JørgenVarnæs
SIF - det er Sønderhald Idrætsforening, ikke sandt?
24/10 19:07
af stengård
tæt på :) 2 ud af 3 er ikke dårligt ...
24/10 19:08
af JørgenVarnæs
når du nu kender lokalområdet så indgående, så er det jo bemærkelsesværdigt at du tilsyneladende ikke anerkender det sportslige power-house
24/10 19:08
af JørgenVarnæs
der findes i den tidligere sønderhald kommune
24/10 19:09
af JørgenVarnæs
i øvrigt fascinerende som du sætter dig selv op til en omgang nemesis. FCK på udebane i morgen. tsk, tsk
24/10 19:10
af stengård
mit kendskab til Nigerianske delstaters landsbyer og min indsigt i Sønderhald kommune er nogenluunde lige godt :)
24/10 19:11
af stengård
næh de tror jeg ikke - det eneste hybris der er - er at FCSkvat tror de kan klare 2 kampe på en uge :)
24/10 19:12
af JørgenVarnæs
uggelhuse-bønderne spiller bold i SIF. Altså sønderhald idræftsforening
24/10 19:13
af JørgenVarnæs
2 kampe? Næh, det er vist en fodboldkamp og en let omgang slap and tickel mod et sammenrend af jyske sekundaspillere for at løsne musklerne
24/10 19:14
af stengård
det er jo i sig selv morsomt at høre folk fra Romalt omtale folk fra uggelhuse som bønder :) frænde er frænde værst ..:)
24/10 19:15
af stengård
SIF vinder 3-1...
Nyeste Først - Ældste Først   Side 207/8420