Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
23/10 22:41 af jobono |
tak, det vil jeg lytte til i de evindelige reklamepauser!
|
|
|
23/10 22:56 af mrtrader |
ups stengård
|
|
|
23/10 22:57 af mrtrader |
hvordan er det gået dig i greentech hvor er kurs 250?? den går ikke så langt
|
|
|
23/10 22:58 af mrtrader |
hvis du endeligt skal tale om "vores" indlæg, så find det her (link)
|
|
|
23/10 22:58 af mrtrader |
jeg er faktisk glad for vagner er smuttet! han kunne kun være en klods om benet !
|
|
24/10 08:49 af karbold |
morgen pliing
|
|
24/10 08:53 af karbold |
morgen pliing
|
|
24/10 09:11 af stengård |
morgen pliing
|
|
24/10 09:16 af karbold |
kan det passe at det tager over en uge fra jeg har postet et brev til nordnet .til jeg hører fra dem .angående min konto,har nemlig ikke hør
|
|
24/10 09:16 af karbold |
t noget endnu ?????????????????
|
|
|
24/10 09:18 af collersteen |
det kan vist godt passe..... det skal vist helt op til stockholm, registreres, osv....
|
|
24/10 09:19 af karbold |
ok
|
|
24/10 09:19 af karbold |
er der opdate på møller hos ges
|
|
|
24/10 09:20 af collersteen |
nope
|
|
|
24/10 09:21 af collersteen |
det kan også være PI-tilmeldingerne har sat dem
under gevaldigt arbejdspres :)
|
|
24/10 09:22 af karbold |
tror vi alle stadig på snarlig net tilslutning eller er der en smule malurt i bægeret ;-) ?????????
|
|
24/10 09:32 af stengård |
snarlig nettlslutning
'
|
|
24/10 09:34 af karbold |
stengård burde den ikke være kommet for længst ,eller er det bare mig der er urolig
|
|
24/10 12:36 af jobono |
har Coller prøvet at score på dén afstand?
|
|
24/10 12:36 af jobono |
|
|
|
24/10 13:11 af collersteen |
nice nok.... men godt nok også en vild vind og bounce.
|
|
|
24/10 13:12 af collersteen |
danisco og novozymes på p1 business nu igen... (genuds. fra torsdag)
|
|
|
24/10 13:39 af collersteen |
aka, så du det med dno og retssagen i norge mod staten?
|
|
|
24/10 13:49 af collersteen |
det er den gamle sag om informationslæk...
|
|
| ||
|
|
24/10 13:50 af collersteen |
men det var bare det med at den lokale skattechef har løjet i retten.... (eller været umanerlig glemsom hvis man skal været meget meget flin
|
|
|
24/10 13:50 af collersteen |
k
|
|
|
24/10 13:50 af collersteen |
og at staten har tilbageholdt oplysninger....
|
|
|
24/10 13:51 af collersteen |
så egentlig ikke noget nyt og ikke noget vildt relevant for aktiekursen... bare lidt alm. forargelse som jeg tænkte du ville have lyst
|
|
|
24/10 13:52 af collersteen |
til at påtage dig også.... jeg vil ikke være forarget helt alene.....
|
|
|
24/10 13:52 af collersteen |
og kører man den videre ud kan man måske begynde at snakke om at der et eller andet sted (steder) i systemet er en stor anti-pati mod DNO
|
|
24/10 17:11 af johnsen |
hvorfor får jeg "not found" og 404 når jeg trykker på danebro?
|
|
24/10 17:12 af johnsen |
har jeg trykker på debat og så danebro virker det
|
|
24/10 18:06 af stengård |
JV... er Uggelhuse's stolthed på plads på tribunen ?
|
|
24/10 18:57 af JørgenVarnæs |
Koen Bertha?
|
|
24/10 19:01 af stengård |
men flot at man nu har fået 2 point på 2 kampe...
|
|
24/10 19:02 af stengård |
mod ikke alt for lette modstandere..
|
|
24/10 19:03 af JørgenVarnæs |
som kommentatoren sagde, nu har Ove fået 2 pt i 2 kampe. Det samme fik Faxe i 11 kampe...
|
|
24/10 19:04 af stengård |
de samme modstandere SIF fik 6 point imod... tsk,tsk...
|
|
24/10 19:04 af JørgenVarnæs |
lovende var det det, at det ikke var den sædvanlige patetiske, energiforladte indsats. og så spillede rfc oven i købet fodbold.
|
|
24/10 19:04 af JørgenVarnæs |
SIF - det er Sønderhald Idrætsforening, ikke sandt?
|
|
24/10 19:07 af stengård |
tæt på :) 2 ud af 3 er ikke dårligt ...
|
|
24/10 19:08 af JørgenVarnæs |
når du nu kender lokalområdet så indgående, så er det jo bemærkelsesværdigt at du tilsyneladende ikke anerkender det sportslige power-house
|
|
24/10 19:08 af JørgenVarnæs |
der findes i den tidligere sønderhald kommune
|
|
24/10 19:09 af JørgenVarnæs |
i øvrigt fascinerende som du sætter dig selv op til en omgang nemesis. FCK på udebane i morgen. tsk, tsk
|
|
24/10 19:10 af stengård |
mit kendskab til Nigerianske delstaters landsbyer og min indsigt i Sønderhald kommune er nogenluunde lige godt :)
|
|
24/10 19:11 af stengård |
næh de tror jeg ikke - det eneste hybris der er - er at FCSkvat tror de kan klare 2 kampe på en uge :)
|
|
24/10 19:12 af JørgenVarnæs |
uggelhuse-bønderne spiller bold i SIF. Altså sønderhald idræftsforening
|
|
24/10 19:13 af JørgenVarnæs |
2 kampe? Næh, det er vist en fodboldkamp og en let omgang slap and tickel mod et sammenrend af jyske
sekundaspillere for at løsne musklerne
|
|
24/10 19:14 af stengård |
det er jo i sig selv morsomt at høre folk fra Romalt omtale folk fra uggelhuse som bønder :) frænde er frænde værst ..:)
|
|
24/10 19:15 af stengård |
SIF vinder 3-1...
|
