Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
24/10 19:15 af stengård |
med mindre de får en aftale med dommeren ...
|
|
24/10 19:17 af JørgenVarnæs |
haha - men verden er heller ikke så stor på de kanter.
|
|
24/10 19:17 af JørgenVarnæs |
og med aftale med dommeren mener du, at der er yderligere upside til SIF?
|
|
24/10 19:20 af stengård |
af hensyn til injurielovgivningen må man hellere formulere det sådan - at FCK sjældent bliver bortdømt..Ihvertfald markant sjældnere end
|
|
24/10 19:20 af stengård |
deres modstandere...
|
|
24/10 19:22 af JørgenVarnæs |
hmm - det er vist ikke noget, der kan aflæses i straffesparksstatistikken. Underligt i betragtning af at FCK jo tilbringer ret meget tid i
|
|
24/10 19:23 af JørgenVarnæs |
modstandernes straffesparksfelt
|
|
|
24/10 22:52 af collersteen |
haha, faktisk en enormt god pointe JV.....
|
|
|
24/10 22:58 af collersteen |
3 GES-møller op i denne uge.... hvis der nu skulle sidde andre folk derude med den slags perverterede interesser....
|
|
24/10 23:11 af stengård |
aften pliing
|
|
24/10 23:14 af stengård |
mht. straffespark og film... så er der ihvertfald en epiode fra august hvor basser-frikadellen filmede sig til et straffe i Parken...mod SIF
|
|
|
24/10 23:19 af collersteen |
der er en højere retfærdighed i alt...
|
|
|
24/10 23:20 af collersteen |
med enkelte svipsere.... bl.a. at sif overhovedet fik point i den kamp....
|
|
24/10 23:39 af stengård |
ja ... det samme sagde GF der iøvrigt forkert fik påvirket dommeren til at annullere en klar SIF-scoring
|
|
25/10 08:41 af JørgenVarnæs |
morningspling
:-D
|
|
25/10 08:42 af JørgenVarnæs |
ser at PI kører på sommertid. har det noget med den iboende optimisme her på sitet at gøre?
|
|
25/10 08:43 af JørgenVarnæs |
sidder på øbro og ryster i bukserne. er pludselig
kommet i krydsild mellem Nørrebro og Hellerup
|
|
25/10 08:43 af JørgenVarnæs |
det behøber jeg ikke kelvin skalaen for et gøre. regnestykket er hot-wired i min hjerne
|
|
25/10 08:46 af JørgenVarnæs |
i gamle dage kunne man blot holde øje med TV2 helikopteren. Når den var der, så skulle man give agt
|
|
25/10 08:47 af JørgenVarnæs |
hvis du mener han er tilstrækkeligt tragisk, så er det ok med mig. Mit navn sigter mest på den fallerede taskenspiller af en lommeprokurator
|
|
25/10 08:48 af JørgenVarnæs |
"det passer godt til hendes måde at lave politik på". Oversat til alm. dansk:
Der er ingen, der gider arbejde sammen med harpen
|
|
25/10 08:49 af JørgenVarnæs |
det er en del af reviret ;-)
|
|
25/10 08:52 af JørgenVarnæs |
held og lykke med præsentationen. Det lyder som en spændende mulighed - og englænderne har et helt andet og positivt forhold til investering
|
|
25/10 08:52 af JørgenVarnæs |
i lovende projekter. Med PI platformen har i en gylden mulighed for at markere jer derovre
|
|
| ||
|
25/10 08:55 af JørgenVarnæs |
nåh ja for helvede. det er jo i denne uge, det begynder at sne
|
|
25/10 08:56 af JørgenVarnæs |
det er lige før vi skal gøre som politikerne på valgaften. Skrive to indlæg og have dem liggende klar i tilfælde af både
nederlag og sejr!
|
|
25/10 09:02 af JørgenVarnæs |
hvorfor nægte sig selv nogle glæder. Med vores "gode navn" køber vi vel sagtens stadig på klods?
|
|
25/10 09:11 af JørgenVarnæs |
sidder og ser Sopranos - kan ikke lade være med at sammenligne mig med de spillenarkomaner, der sætter det hele over styr til mafiaen
|
|
25/10 09:22 af JørgenVarnæs |
sådan der. power of self destruction. det burde næsten være vores motto
|
|
25/10 09:44 af Hegu |
Morgen......skal PI ikke skifte til vintertid?
|
|
25/10 09:47 af stengård |
godformiddag - vi er vel bare en time forud
|
|
25/10 09:50 af Hegu |
Aka....Bare så du ikke skal vente en time for længe på vaskeriet ;-)
|
|
25/10 09:59 af Hegu |
Ok.......husk i dag afgang kl.12,15 fra Strandvejen.
|
|
25/10 09:59 af Hegu |
Kampstart 13,45
|
|
25/10 10:07 af Hegu |
Jeg tager noget rent tøj med til dig. Er det ok med sønnens aflagte hip-hop....? ;-)
|
|
25/10 10:18 af stengård |
kampstart - klokken 16 i Parken...
|
|
25/10 10:43 af Hegu |
Ja...det blive spændende Stengård.
|
|
|
25/10 10:49 af collersteen |
puha, et enkelt besøg på politiken.dk og man bliver straks overfaldet af en oldgammel skolelærer med håndtaske....
|
|
|
25/10 10:50 af collersteen |
det er sgu ikke fair på en højhellig søndag aka...
|
|
|
25/10 10:53 af collersteen |
det bliver i så fald først når jeg er færdig med at skrive... og har fået det hvide snit....
|
|
|
25/10 10:56 af collersteen |
eller aka47 med plus på genmab....
|
|
25/10 10:59 af Hegu |
Plus på Genmab??????????
|
|
|
25/10 11:05 af collersteen |
til de frafaldne kan jeg oplyse at søndagsgudstjenesten netop er begyndt på p1
|
|
25/10 11:09 af karbold |
morgen pliing
|
|
25/10 11:10 af Hegu |
Midt i arbejdstiden?
|
|
25/10 11:15 af kallifs |
MOrgen....
|
|
25/10 11:16 af kallifs |
Morgen.... hver gang man opdaterer chatten skifter chatvinduet til engelsk.....
|
|
25/10 11:17 af kallifs |
ok det er så når man kører med den engelske version - havde glemt at trykke på flaget....
|
|
25/10 12:17 af stengård |
dejligt genhør med Frelsens Hærs Hornmusikkorps
|
|
25/10 12:40 af stengård |
Kor: Han har åbnet perleporten,
så at jeg kan komme ind,
thi ved blodet har han frelst mig,
og bevaret mig som sin.
|
