Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
24/10 19:15
af stengård
med mindre de får en aftale med dommeren ...
24/10 19:17
af JørgenVarnæs
haha - men verden er heller ikke så stor på de kanter.
24/10 19:17
af JørgenVarnæs
og med aftale med dommeren mener du, at der er yderligere upside til SIF?
24/10 19:20
af stengård
af hensyn til injurielovgivningen må man hellere formulere det sådan - at FCK sjældent bliver bortdømt..Ihvertfald markant sjældnere end
24/10 19:20
af stengård
deres modstandere...
24/10 19:22
af JørgenVarnæs
hmm - det er vist ikke noget, der kan aflæses i straffesparksstatistikken. Underligt i betragtning af at FCK jo tilbringer ret meget tid i
24/10 19:23
af JørgenVarnæs
modstandernes straffesparksfelt
24/10 22:52
af collersteen
haha, faktisk en enormt god pointe JV.....
24/10 22:58
af collersteen
3 GES-møller op i denne uge.... hvis der nu skulle sidde andre folk derude med den slags perverterede interesser....
24/10 23:11
af stengård
aften pliing
24/10 23:14
af stengård
mht. straffespark og film... så er der ihvertfald en epiode fra august hvor basser-frikadellen filmede sig til et straffe i Parken...mod SIF
24/10 23:19
af collersteen
der er en højere retfærdighed i alt...
24/10 23:20
af collersteen
med enkelte svipsere.... bl.a. at sif overhovedet fik point i den kamp....
24/10 23:39
af stengård
ja ... det samme sagde GF der iøvrigt forkert fik påvirket dommeren til at annullere en klar SIF-scoring
25/10 08:41
af JørgenVarnæs
morningspling :-D
25/10 08:42
af JørgenVarnæs
ser at PI kører på sommertid. har det noget med den iboende optimisme her på sitet at gøre?
25/10 08:43
af JørgenVarnæs
sidder på øbro og ryster i bukserne. er pludselig kommet i krydsild mellem Nørrebro og Hellerup
25/10 08:43
af JørgenVarnæs
det behøber jeg ikke kelvin skalaen for et gøre. regnestykket er hot-wired i min hjerne
25/10 08:46
af JørgenVarnæs
i gamle dage kunne man blot holde øje med TV2 helikopteren. Når den var der, så skulle man give agt
25/10 08:47
af JørgenVarnæs
hvis du mener han er tilstrækkeligt tragisk, så er det ok med mig. Mit navn sigter mest på den fallerede taskenspiller af en lommeprokurator
25/10 08:48
af JørgenVarnæs
"det passer godt til hendes måde at lave politik på". Oversat til alm. dansk: Der er ingen, der gider arbejde sammen med harpen
25/10 08:49
af JørgenVarnæs
det er en del af reviret ;-)
25/10 08:52
af JørgenVarnæs
held og lykke med præsentationen. Det lyder som en spændende mulighed - og englænderne har et helt andet og positivt forhold til investering
25/10 08:52
af JørgenVarnæs
i lovende projekter. Med PI platformen har i en gylden mulighed for at markere jer derovre
25/10 08:55
af JørgenVarnæs
nåh ja for helvede. det er jo i denne uge, det begynder at sne
25/10 08:56
af JørgenVarnæs
det er lige før vi skal gøre som politikerne på valgaften. Skrive to indlæg og have dem liggende klar i tilfælde af både nederlag og sejr!
25/10 09:02
af JørgenVarnæs
hvorfor nægte sig selv nogle glæder. Med vores "gode navn" køber vi vel sagtens stadig på klods?
25/10 09:11
af JørgenVarnæs
sidder og ser Sopranos - kan ikke lade være med at sammenligne mig med de spillenarkomaner, der sætter det hele over styr til mafiaen
25/10 09:22
af JørgenVarnæs
sådan der. power of self destruction. det burde næsten være vores motto
25/10 09:44
af Hegu
Morgen......skal PI ikke skifte til vintertid?
25/10 09:47
af stengård
godformiddag - vi er vel bare en time forud
25/10 09:50
af Hegu
Aka....Bare så du ikke skal vente en time for længe på vaskeriet ;-)
25/10 09:59
af Hegu
Ok.......husk i dag afgang kl.12,15 fra Strandvejen.
25/10 09:59
af Hegu
Kampstart 13,45
25/10 10:07
af Hegu
Jeg tager noget rent tøj med til dig. Er det ok med sønnens aflagte hip-hop....? ;-)
25/10 10:18
af stengård
kampstart - klokken 16 i Parken...
25/10 10:43
af Hegu
Ja...det blive spændende Stengård.
25/10 10:49
af collersteen
puha, et enkelt besøg på politiken.dk og man bliver straks overfaldet af en oldgammel skolelærer med håndtaske....
25/10 10:50
af collersteen
det er sgu ikke fair på en højhellig søndag aka...
25/10 10:53
af collersteen
det bliver i så fald først når jeg er færdig med at skrive... og har fået det hvide snit....
25/10 10:56
af collersteen
eller aka47 med plus på genmab....
25/10 10:59
af Hegu
Plus på Genmab??????????
25/10 11:05
af collersteen
til de frafaldne kan jeg oplyse at søndagsgudstjenesten netop er begyndt på p1
25/10 11:09
af karbold
morgen pliing
25/10 11:10
af Hegu
Midt i arbejdstiden?
25/10 11:15
af kallifs
MOrgen....
25/10 11:16
af kallifs
Morgen.... hver gang man opdaterer chatten skifter chatvinduet til engelsk.....
25/10 11:17
af kallifs
ok det er så når man kører med den engelske version - havde glemt at trykke på flaget....
25/10 12:17
af stengård
dejligt genhør med Frelsens Hærs Hornmusikkorps
25/10 12:40
af stengård
Kor: Han har åbnet perleporten, så at jeg kan komme ind, thi ved blodet har han frelst mig, og bevaret mig som sin.
Nyeste Først - Ældste Først   Side 208/8420