Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
25/10 12:43 af stengård |
det kan vi jo alle - især Coller - have brug for...
|
|
25/10 12:51 af stengård |
er det lidt i den her stil at de syner?
|
|
25/10 12:51 af stengård |
Engang som en jaget due,
som en såret hjort jeg var,
men et sygt, fortvivlet hjerte
AKA aldrig bortvist har.
|
|
25/10 12:52 af stengård |
medmindre man holder med FCK -- naturligvis
|
|
25/10 12:53 af stengård |
den slags umennesker fortjener kun at skulle tvinges til at tilbringe 2 timer med Don Ø
|
|
25/10 12:54 af stengård |
Under over alle andre,
alt tilgav han mig engang,
om hans dyrebare nåde
vil jeg synge glad min sang
|
|
25/10 12:55 af stengård |
undtagen fra FDA... der skal den vel vi være ja ja - og selvfølgelig :)
|
|
25/10 12:59 af stengård |
nyt område til NGAL-test:
|
|
25/10 12:59 af stengård |
|
|
25/10 13:01 af stengård |
racekatte får meget ofte nyreskader - bl.a. fordi de spiser forkert (f.eks. hundemad)
|
|
25/10 13:02 af stengård |
og når vi så er færdige med at grine - så tænk på hvor mange penge folk bruger på deres kæledyr...
|
|
25/10 13:07 af stengård |
jeg kan da ihvertfald se hvor mange penge den "gratis" killing min yngste kom hjem koster...
|
|
25/10 13:07 af karbold |
håber i ordner fck idag stengård så vi kan 2 pladsen for os selv,når vi har slået sønderjyske her kl 14 :-)
|
|
25/10 13:09 af stengård |
de er nu ikke så nemme de der Sønderjyske - de klarer sig ganske flot omstændighederne (budgettet) taget i betragtning
|
|
25/10 13:11 af karbold |
det samme kan man jo ikke sige om fck ;-)
|
|
25/10 13:11 af karbold |
ellers har du da ret
|
|
25/10 13:21 af karbold |
nå skal afsted til stadion vi snakkes ,og god kamp til alle i eftermiddag :-)
|
|
25/10 13:33 af DrueAgurken |
Hey aka... husk at slå SMT fra
|
|
25/10 14:15 af stengård |
som at se Coller til Fredagsbar...(link)
|
|
25/10 14:15 af stengård |
iøvrigt var Gino Vanelli jo om nogen manden bag Sneakers sound'en der hærgede dansk musik i maaaaange år..
|
|
|
25/10 14:17 af fillandkill |
he he, du strør om dig med komplimenter
|
|
25/10 14:43 af stengård |
hmmm - hvordan får man åbnet den her ?
|
|
25/10 14:43 af stengård |
|
|
25/10 14:44 af stengård |
når man trykker på play - siger mit system :
|
|
| ||
|
25/10 14:44 af stengård |
afari kan ikke åbne ?tvu://A63053d12537b76f87177ba258e43f7a07081bfe26305d4baad0e7332924821e6eee818d23619fbb22aa43907d0f25ffb?, fordi Mac OS
|
|
25/10 14:45 af stengård |
ikke genkender adresser der starter med tvu//
|
|
25/10 15:45 af JørgenVarnæs |
@steng - har du installeret tvu playeren?
|
|
25/10 15:53 af stengård |
næh - skl man det ? Ja - åbenbart ... det må jeg så helelre gøre
|
|
25/10 15:54 af JørgenVarnæs |
jep - den kan downloades her (link)
|
|
25/10 15:54 af JørgenVarnæs |
kør lige en virusscan på filen
før du installerer
|
|
25/10 16:28 af JørgenVarnæs |
any joy?
|
|
25/10 16:53 af stengård |
nope... men tak for indsatsen
|
|
25/10 17:02 af JørgenVarnæs |
hmm - burde virke, når playeren er installeret. bruger du MyP2P til at finde udsendelserne
?
|
|
25/10 17:03 af JørgenVarnæs |
det kan være, at din firewall blokerer for signalet
|
|
25/10 17:15 af stengård |
jeg smutter over til en kammerat.... :)
|
|
|
25/10 17:16 af collersteen |
eftermiddagspling...
|
|
|
25/10 17:16 af collersteen |
stengård,
skal du se fck lave lidt løs søndagstræning?
|
|
25/10 17:17 af JørgenVarnæs |
kampen er begyndt - men hvorfor er SIF ikke kommet på banen?
|
|
|
25/10 17:19 af collersteen |
er det 1.holdet fra agf der spiller istedet?
|
|
25/10 17:20 af JørgenVarnæs |
Meget muligt - det er i hvert fald en sekundaforestilling
|
|
|
25/10 17:43 af collersteen |
stengård hører du?
|
|
|
25/10 17:44 af collersteen |
Kommentatoren: SIF skal prise sig rigtig lykkelige for at den stadig stå
r 0-0
|
|
25/10 17:44 af JørgenVarnæs |
tøfting - de har rent faktisk ikke noget at komme med
|
|
25/10 17:45 af JørgenVarnæs |
patetisk alibi-bold fra drillo skuffen
|
|
25/10 17:46 af JørgenVarnæs |
lidt et problem, når folk betaler for at se skidtet
|
|
|
25/10 18:26 af collersteen |
hej aka.... ab udlignede til sidst hørte jeg...
|
|
|
25/10 18:26 af collersteen |
endda med assist til vildmanden..
|
|
|
25/10 18:41 af collersteen |
det er herligt
|
|
|
25/10 18:41 af mrtrader |
tintin scorede !!
|
|
|
25/10 18:41 af collersteen |
henrik tømrer spiller back?
|
