Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
25/10 18:42 af mrtrader |
lol
|
|
|
25/10 18:45 af mrtrader |
i torsdags var modstanderen en anelse bedre og en fyr ved navn Reis fik scoret hehe ;-)
|
|
|
25/10 19:10 af mrtrader |
så må bif finde det held tintin og vildand havde idag ellers får aab nok scoret i løbet af de næste 85min :-)
|
|
|
25/10 19:13 af mrtrader |
det begynder at ligne det lidt hvis de i radioen siger " sprællemand adskillige gange" så kan det være få millimeter fra at
sif får scoret
|
|
|
25/10 19:14 af mrtrader |
og så er det oven i købet en svensk/brasiliansk spiller der får scoret, det med danskere som målscore er ikke noget de gør meget i...
|
|
|
25/10 19:14 af mrtrader |
udlejer nordstrand feks :-)
|
|
|
25/10 19:15 af mrtrader |
cirka 8 spillere ud af de 11 er fra udlandet hos fck :-)
|
|
|
25/10 19:26 af collersteen |
aka, du burde jo være i london allerede nu....
|
|
|
25/10 19:27 af mrtrader |
ser ikke så meget dansk sport ;-) men hvis det skal være lidt sagligt kan man jo ikke undlade at kommentere .. smil
|
|
|
25/10 19:58 af mrtrader |
i skal have justeret på klokken herinde, den er 18:58 nu :-)
|
|
25/10 20:07 af JørgenVarnæs |
scorer bøf ikke næsten altid i de første 3 minutter efter pausen?
|
|
25/10 20:17 af Hegu |
Har i set stillingen i 1. division. AB ligger nr. 1 igen. :-)
|
|
|
25/10 20:29 af collersteen |
ab har en forfølger eller 2 lige i halen må man sige....
|
|
25/10 20:54 af karbold |
tillykke Aka :-)
|
|
|
25/10 21:06 af mrtrader |
lykke til aka og bif....hvad de ikke formåede imod hertha berlin at holde en føring lykkedes idag
|
|
|
25/10 21:21 af mrtrader |
oh well men så ser jeg fremad til bif vinder uefa cupen...ironi ancendt :-)
|
|
25/10 22:41 af stengård |
JV - erkendt at FCK havde bolden mest og en del muligheder - men FCK var til sidst nok rimeligt heldige med deres målmand
|
|
25/10 22:43 af stengård |
ja da... det var vel ikke forventeligt at vi skulle have point med fra Parken... men det kunne nemt være gået sådan alligevel - fantastisk
|
|
25/10 22:44 af stengård |
afslutning..
|
|
25/10 22:47 af stengård |
har du sendt agendaen ?
|
|
25/10 22:50 af stengård |
Ok - ja det ser ud til at du ikke får megen tid til sightseeing in swinging London
|
|
25/10 22:53 af stengård |
det understreger jo bare at du skal tage det roligt ... investorerne er der
|
|
25/10 23:00 af stengård |
næh... men så må du bruge dit netværk... sov godt
|
|
25/10 23:01 af stengård |
Den tykke dame har ikke sunget... (link)
|
|
| ||
|
25/10 23:09 af stengård |
der er løgn, forbandet løgn...og så er der statistik (Russisk vending)
|
|
25/10 23:43 af nohope |
sorte løgne, hvide løgne og statistik
|
|
|
25/10 23:46 af JensHorka |
latenight pling hjemme fra sommerhuset, doods klokken er 22:46 når dette skrives :)
|
|
|
25/10 23:46 af JensHorka |
så er der lidt mere at gå igang med i teknikerrummet i morgen formiddag :) sov godt :)
|
|
26/10 00:48 af stengård |
Oh the dancing and the singing
Oh the music when they play
Oh the fire that they started
All the girls with no regret
|
|
26/10 00:48 af stengård |
Sometimes they found it
Sometimes they kept it
Ofen lost it on the way
Fought each other to posses it
Sometimes die in sight of day
|
|
26/10 00:49 af stengård |
Oh the sun was in their eye
And the desert that´s dry
In the country town
where the laughter sound
|
|
26/10 00:49 af stengård |
den absolut fantastiske bassist Jack Bruce's fornemste nummer... Theme for an imaginary Western
|
|
26/10 08:01 af stengård |
morgen pliing
|
|
|
26/10 08:06 af collersteen |
puha, jeg har vist sover over mig...
|
|
26/10 08:07 af stengård |
du kan lige nå første time på Fabriksvej hvis du skyner dig på cyklen :)
|
|
26/10 08:09 af stengård |
the Lord rules in mysterious ways... (link)
|
|
|
26/10 08:12 af MadsK |
trist
|
|
26/10 08:14 af stengård |
en del vil mene at han slap for billigt... f.eks. de mennesker der mistede et iivs opsparing
|
|
|
26/10 08:16 af collersteen |
fabriksvej, cbs, timer..... du snakker helt sort lige nu.... jeg forstår intet
|
|
26/10 08:17 af stengård |
det er jo nok det reelle problem :) ... hvordan gik det sportsligt i wochen-enden
|
|
|
26/10 08:25 af MadsK |
Tiden skal lige rettes til i chatten.
|
|
26/10 08:26 af stengård |
det kommer når de møder ind (en time foir sentt) :)
|
|
|
26/10 08:28 af collersteen |
det blev til 1 point.... ikke helt så godt, Men ok. Og så vandt fck jo også.. hvis ikke du har set det.
|
|
|
26/10 08:34 af Zip |
Er der nogen der kan fortaelle mig hvad klokken er i Danmark. Har I skiftet til vintertid i denne weekend?
|
|
|
26/10 08:35 af collersteen |
yep, 7:35 lige nu
|
|
26/10 08:35 af Kim |
7.34 Zip, ja der er skiftet. Og morgen folks
|
|
|
26/10 08:36 af Zip |
Tak, saa tror jeg nok jeg dropper morgen aabning i dag og smutter i seng
|
|
26/10 08:37 af Kim |
sov godt :o)
|
|
26/10 08:50 af stengård |
jo tak Coller, jeg noterede at FCK vandt... :) god målmand han Wiland...
|
|
26/10 09:42 af JCBN |
god morgen
|
