Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
25/10 18:42
af mrtrader
lol
25/10 18:45
af mrtrader
i torsdags var modstanderen en anelse bedre og en fyr ved navn Reis fik scoret hehe ;-)
25/10 19:10
af mrtrader
så må bif finde det held tintin og vildand havde idag ellers får aab nok scoret i løbet af de næste 85min :-)
25/10 19:13
af mrtrader
det begynder at ligne det lidt hvis de i radioen siger " sprællemand adskillige gange" så kan det være få millimeter fra at sif får scoret
25/10 19:14
af mrtrader
og så er det oven i købet en svensk/brasiliansk spiller der får scoret, det med danskere som målscore er ikke noget de gør meget i...
25/10 19:14
af mrtrader
udlejer nordstrand feks :-)
25/10 19:15
af mrtrader
cirka 8 spillere ud af de 11 er fra udlandet hos fck :-)
25/10 19:26
af collersteen
aka, du burde jo være i london allerede nu....
25/10 19:27
af mrtrader
ser ikke så meget dansk sport ;-) men hvis det skal være lidt sagligt kan man jo ikke undlade at kommentere .. smil
25/10 19:58
af mrtrader
i skal have justeret på klokken herinde, den er 18:58 nu :-)
25/10 20:07
af JørgenVarnæs
scorer bøf ikke næsten altid i de første 3 minutter efter pausen?
25/10 20:17
af Hegu
Har i set stillingen i 1. division. AB ligger nr. 1 igen. :-)
25/10 20:29
af collersteen
ab har en forfølger eller 2 lige i halen må man sige....
25/10 20:54
af karbold
tillykke Aka :-)
25/10 21:06
af mrtrader
lykke til aka og bif....hvad de ikke formåede imod hertha berlin at holde en føring lykkedes idag
25/10 21:21
af mrtrader
oh well men så ser jeg fremad til bif vinder uefa cupen...ironi ancendt :-)
25/10 22:41
af stengård
JV - erkendt at FCK havde bolden mest og en del muligheder - men FCK var til sidst nok rimeligt heldige med deres målmand
25/10 22:43
af stengård
ja da... det var vel ikke forventeligt at vi skulle have point med fra Parken... men det kunne nemt være gået sådan alligevel - fantastisk
25/10 22:44
af stengård
afslutning..
25/10 22:47
af stengård
har du sendt agendaen ?
25/10 22:50
af stengård
Ok - ja det ser ud til at du ikke får megen tid til sightseeing in swinging London
25/10 22:53
af stengård
det understreger jo bare at du skal tage det roligt ... investorerne er der
25/10 23:00
af stengård
næh... men så må du bruge dit netværk... sov godt
25/10 23:01
af stengård
Den tykke dame har ikke sunget... (link)
25/10 23:09
af stengård
der er løgn, forbandet løgn...og så er der statistik (Russisk vending)
25/10 23:43
af nohope
sorte løgne, hvide løgne og statistik
25/10 23:46
af JensHorka
latenight pling hjemme fra sommerhuset, doods klokken er 22:46 når dette skrives :)
25/10 23:46
af JensHorka
så er der lidt mere at gå igang med i teknikerrummet i morgen formiddag :) sov godt :)
26/10 00:48
af stengård
Oh the dancing and the singing Oh the music when they play Oh the fire that they started All the girls with no regret
26/10 00:48
af stengård
Sometimes they found it Sometimes they kept it Ofen lost it on the way Fought each other to posses it Sometimes die in sight of day
26/10 00:49
af stengård
Oh the sun was in their eye And the desert that´s dry In the country town where the laughter sound
26/10 00:49
af stengård
den absolut fantastiske bassist Jack Bruce's fornemste nummer... Theme for an imaginary Western
26/10 08:01
af stengård
morgen pliing
26/10 08:06
af collersteen
puha, jeg har vist sover over mig...
26/10 08:07
af stengård
du kan lige nå første time på Fabriksvej hvis du skyner dig på cyklen :)
26/10 08:09
af stengård
the Lord rules in mysterious ways... (link)
26/10 08:12
af MadsK
trist
26/10 08:14
af stengård
en del vil mene at han slap for billigt... f.eks. de mennesker der mistede et iivs opsparing
26/10 08:16
af collersteen
fabriksvej, cbs, timer..... du snakker helt sort lige nu.... jeg forstår intet
26/10 08:17
af stengård
det er jo nok det reelle problem :) ... hvordan gik det sportsligt i wochen-enden
26/10 08:25
af MadsK
Tiden skal lige rettes til i chatten.
26/10 08:26
af stengård
det kommer når de møder ind (en time foir sentt) :)
26/10 08:28
af collersteen
det blev til 1 point.... ikke helt så godt, Men ok. Og så vandt fck jo også.. hvis ikke du har set det.
26/10 08:34
af Zip
Er der nogen der kan fortaelle mig hvad klokken er i Danmark. Har I skiftet til vintertid i denne weekend?
26/10 08:35
af collersteen
yep, 7:35 lige nu
26/10 08:35
af Kim
7.34 Zip, ja der er skiftet. Og morgen folks
26/10 08:36
af Zip
Tak, saa tror jeg nok jeg dropper morgen aabning i dag og smutter i seng
26/10 08:37
af Kim
sov godt :o)
26/10 08:50
af stengård
jo tak Coller, jeg noterede at FCK vandt... :) god målmand han Wiland...
26/10 09:42
af JCBN
god morgen
Nyeste Først - Ældste Først   Side 210/8420