Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
26/10 09:45
af karbold
morgen pliing
26/10 09:46
af karbold
aka når jeg trykker på det danske flag viser den tom side ???????????????
26/10 09:48
af karbold
har selv fundet fejlen ;-)
26/10 10:00
af Kim
Dagens BioP-starter 10 150 9,65 9,65 8 892 hvis det ellers holder til åbningen :o)
26/10 10:07
af Kim
Og det holdt så heller ikke :o( 7 650 9,35 9,35 500
26/10 10:19
af stengård
fantastisk - NASDAQ OMX er ikke på vintertid endnu :)
26/10 10:19
af stengård
9.60 9.45 9.40 9.60 3136 2009-10-26 10:15:57
26/10 10:27
af collersteen
får OMX ikke også realtid fra PI nu`?
26/10 10:29
af stengård
;)
26/10 11:09
af collersteen
opjustering fra jyske bank
26/10 11:09
af collersteen
Basisindtjening før nedskrivninger på udlån mv. forventes nu at ligge i intervallet 2.800 - 2.900 mio.
26/10 11:09
af collersteen
ca.2700 før
26/10 11:10
af collersteen
26/10 11:10
af collersteen
pis, jeg var et par sekunder for langsom til at få købt.
26/10 11:13
af JørgenVarnæs
hvad vil du dog med aktier i det åger-foretagende?
26/10 11:16
af collersteen
tjene et par % på et par minutter.....
26/10 11:16
af collersteen
inden porteføljen bliver grisset for meget til...
26/10 11:18
af collersteen
sålænge selskaberne ikke skræddersyr deres overskrifter til computerne, så er det faktisk muligt at komme først med en handel på evt. news..
26/10 11:31
af JørgenVarnæs
ptjah - JB er røget af min liste. Deres investeringsforening har forurenet det firma for mig.
26/10 11:33
af stengård
jeg synes snarer det at man vælger at overhøre pengeinstitutankenævnets afgørelse med en perfid bemærkning om at man respekterer
26/10 11:33
af stengård
kundernes ønske om en retslig afgørelse er en etisk bundskraber
26/10 11:34
af JørgenVarnæs
gad vide, om JB selv tror på, at de narrer nogen?
26/10 11:35
af stengård
wow - det var faktisk en god vending når nu man selv skal sige det "etisk bundskraber" - den skal i arkivet...:)
26/10 11:40
af JørgenVarnæs
well - du insinuerer vel, at der er et minimum af etik i deres afgørelse. Måske noget med et etisk udskrab...?
26/10 11:41
af collersteen
hahah, JV.....
26/10 11:46
af stengård
at det ikke nødvedigvis bliver HELT let for BioP ses her: (link)
26/10 11:49
af MammaMia
Stengård - page not found. Måske linket skal skrives som det eneste ?
26/10 11:50
af stengård
26/10 11:52
af stengård
det må glæde CHjort at der nu er tre tråde med BioP øverst ....
26/10 12:00
af stengård
det er måske lige liiiid rigeligt :)
26/10 12:01
af JørgenVarnæs
Jeg tror GEN folkene sidder og klemmer ballerne sammen i spændt forventning
26/10 12:01
af JørgenVarnæs
der skal nok komme konkurrence senere på ugen
26/10 12:03
af stengård
jeg vil håbe for alle GENmabberne at "det går til held"
26/10 12:10
af collersteen
glaxo i lille partneraftale...
26/10 12:11
af collersteen
26/10 13:06
af Gobe
Slut med tobaksproduktion i Danmark. 500 fyres.
26/10 13:23
af Gobe
Se ref RBB kl 12,17
26/10 13:26
af Gobe
26/10 13:39
af Kim
Kedeligt med tab af arbejdspladser.....næsten lige gyldig hvilken branche......... godt man er til hjemmerullere..
26/10 13:39
af jobono
ja, det var desværre ventet, noget af en epoke, der nu slutter.
26/10 13:40
af Kim
men nu får rygeforbudet vel skylden for det også...
26/10 14:50
af bmo
Hallo! AKA, når man trykker Investor chat ud på pop-out chat, kan man ikke skrive i den???. Eller er det bare mig???
26/10 15:08
af DrueAgurken
når jeg trykker boards, for at lavet et "refresh" ryger min chat over på english hver gang...
26/10 15:11
af JørgenVarnæs
smart! det var lige det jeg manglede
26/10 15:15
af DrueAgurken
Uha hvor skal du bare altid være den kloge aka :-)
26/10 15:16
af DrueAgurken
Hehe....
26/10 15:33
af Gobe
SP åbner i 1080,36
26/10 15:34
af Fyrtaarnet
morning
26/10 15:37
af Gobe
Tror vi vil se udsving imellem de røde trendkanaler.
26/10 15:37
af Gobe
Nyeste Først - Ældste Først   Side 211/8420