Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
26/10 09:45 af karbold |
morgen pliing
|
|
26/10 09:46 af karbold |
aka når jeg trykker på det danske flag viser den tom side ???????????????
|
|
26/10 09:48 af karbold |
har selv fundet fejlen ;-)
|
|
26/10 10:00 af Kim |
Dagens BioP-starter 10 150 9,65 9,65 8 892 hvis det ellers holder til åbningen :o)
|
|
26/10 10:07 af Kim |
Og det holdt så heller ikke :o( 7 650 9,35 9,35 500
|
|
26/10 10:19 af stengård |
fantastisk - NASDAQ OMX er ikke på vintertid endnu :)
|
|
26/10 10:19 af stengård |
9.60
9.45
9.40
9.60
3136
2009-10-26 10:15:57
|
|
|
26/10 10:27 af collersteen |
får OMX ikke også realtid fra PI nu`?
|
|
26/10 10:29 af stengård |
;)
|
|
|
26/10 11:09 af collersteen |
opjustering fra jyske bank
|
|
|
26/10 11:09 af collersteen |
Basisindtjening før nedskrivninger på
udlån mv. forventes nu at ligge i intervallet 2.800 - 2.900 mio.
|
|
|
26/10 11:09 af collersteen |
ca.2700 før
|
|
|
26/10 11:10 af collersteen |
|
|
|
26/10 11:10 af collersteen |
pis, jeg var et par sekunder for langsom til at få købt.
|
|
26/10 11:13 af JørgenVarnæs |
hvad vil du dog med aktier i det åger-foretagende?
|
|
|
26/10 11:16 af collersteen |
tjene et par % på et par minutter.....
|
|
|
26/10 11:16 af collersteen |
inden porteføljen bliver grisset for meget til...
|
|
|
26/10 11:18 af collersteen |
sålænge selskaberne ikke skræddersyr deres overskrifter til computerne, så er det faktisk muligt at komme først med en handel på evt. news..
|
|
26/10 11:31 af JørgenVarnæs |
ptjah - JB er røget af min liste. Deres investeringsforening har forurenet det firma for mig.
|
|
26/10 11:33 af stengård |
jeg synes snarer det at man vælger at overhøre pengeinstitutankenævnets afgørelse med en perfid bemærkning om at man respekterer
|
|
26/10 11:33 af stengård |
kundernes ønske om en retslig afgørelse er en etisk bundskraber
|
|
26/10 11:34 af JørgenVarnæs |
gad vide, om JB
selv tror på, at de narrer nogen?
|
|
26/10 11:35 af stengård |
wow - det var faktisk en god vending når nu man selv skal sige det "etisk bundskraber" - den skal i arkivet...:)
|
|
26/10 11:40 af JørgenVarnæs |
well - du insinuerer vel, at der er et minimum af etik i deres afgørelse. Måske noget med et etisk udskrab...?
|
|
| ||
|
|
26/10 11:41 af collersteen |
hahah, JV.....
|
|
26/10 11:46 af stengård |
at det ikke nødvedigvis bliver HELT let for BioP ses her: (link)
|
|
|
26/10 11:49 af MammaMia |
Stengård - page not found. Måske linket skal skrives som det eneste ?
|
|
26/10 11:50 af stengård |
|
|
26/10 11:52 af stengård |
det må glæde CHjort at der nu er tre tråde med BioP øverst ....
|
|
26/10 12:00 af stengård |
det er måske lige liiiid rigeligt :)
|
|
26/10 12:01 af JørgenVarnæs |
Jeg tror GEN folkene sidder og klemmer ballerne sammen i spændt forventning
|
|
26/10 12:01 af JørgenVarnæs |
der skal nok komme konkurrence senere på ugen
|
|
26/10 12:03 af stengård |
jeg vil håbe for alle GENmabberne at "det går til held"
|
|
|
26/10 12:10 af collersteen |
glaxo i lille partneraftale...
|
|
|
26/10 12:11 af collersteen |
|
|
|
26/10 13:06 af Gobe |
Slut med tobaksproduktion i Danmark. 500 fyres.
|
|
|
26/10 13:23 af Gobe |
Se ref RBB kl 12,17
|
|
|
26/10 13:26 af Gobe |
|
|
26/10 13:39 af Kim |
Kedeligt med tab af arbejdspladser.....næsten lige gyldig hvilken branche......... godt man er til hjemmerullere..
|
|
26/10 13:39 af jobono |
ja, det var desværre ventet, noget af en epoke, der nu slutter.
|
|
26/10 13:40 af Kim |
men nu får rygeforbudet vel skylden for det også...
|
|
26/10 14:50 af bmo |
Hallo! AKA, når man trykker Investor chat ud på pop-out chat, kan man ikke skrive i den???. Eller er det bare mig???
|
|
26/10 15:08 af DrueAgurken |
når jeg trykker boards, for at lavet et "refresh" ryger min chat over på english hver gang...
|
|
26/10 15:11 af JørgenVarnæs |
smart! det var lige det jeg manglede
|
|
26/10 15:15 af DrueAgurken |
Uha hvor skal du bare altid være den kloge aka :-)
|
|
26/10 15:16 af DrueAgurken |
Hehe....
|
|
|
26/10 15:33 af Gobe |
SP åbner i 1080,36
|
|
26/10 15:34 af Fyrtaarnet |
morning
|
|
|
26/10 15:37 af Gobe |
Tror vi vil se udsving imellem de røde trendkanaler.
|
|
|
26/10 15:37 af Gobe |
|
