Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
26/10 15:48 af DrueAgurken |
Der er bug når jeg trykker på det danske flag
|
|
26/10 15:49 af DrueAgurken |
The requested URL /&changelanguage=54 was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
|
|
26/10 16:01 af DrueAgurken |
Super...
|
|
26/10 16:07 af stengård |
er den ny tidsregning med i fixeriet ?
|
|
26/10 16:20 af jobono |
Sydbank: Køb GEN før FDA-afgørelse
|
|
26/10 16:20 af jobono |
|
|
26/10 16:29 af JørgenVarnæs |
de har nettokøbt 845 stks - fornemt ;-)
|
|
|
26/10 16:31 af collersteen |
godt set
|
|
|
26/10 16:31 af collersteen |
Med udsigt til en godkendelse af sit første lægemiddel vil Genmab gå fra
at være et biotekselskab til at være et medicinalselskab. Vi vurde
|
|
|
26/10 16:32 af collersteen |
Vi vurderer fortsat,
at den signalværdi alene kan give en positiv kurspåvirkning.
|
|
26/10 16:40 af JørgenVarnæs |
nejnejnej - det bliver jo netop et massivt boost til egenkapitalen. 30x forrentning og alt det der
|
|
|
26/10 16:42 af mrtrader |
skal i ikke have stillet på uret herinde i denne glimrende chat :-)
|
|
26/10 16:44 af JørgenVarnæs |
altid frisk på en lækker top - men vil nu hellere have modeller uden...
|
|
|
26/10 16:47 af collersteen |
jeg vil nu helst have en topmodel....
|
|
26/10 16:51 af JørgenVarnæs |
er fidusen ikke netop, at man ikke selv skal spille?
|
|
|
26/10 16:57 af collersteen |
hvor får du det fra jv.....
|
|
26/10 17:03 af JørgenVarnæs |
som konsulent skal man tænke i helheder og xxløsninger...
|
|
26/10 17:06 af Hegu |
Enig Aka....men husk vi er nogle stykker som foretrækker kvinder. ;-)
|
|
26/10 17:08 af Hegu |
Det ved jeg. :-)
|
|
26/10 17:08 af Hegu |
Har du nogensinde skuffet mig? ;-)
|
|
26/10 17:18 af DrueAgurken |
jeg ser nyt lay out, men skulle topbaren ikke følge med ned?
|
|
26/10 17:23 af DrueAgurken |
bestemt... men havde i ikke tænkt på at lade den 'følge med' ned når man kørte ned over en side?
|
|
26/10 17:24 af DrueAgurken |
hehe, ok....
|
|
26/10 17:29 af DrueAgurken |
BioPorto med teknisk flyer på NGAL test kittet... I smell something
|
|
| ||
|
|
26/10 17:37 af fillandkill |
a hva Drue? beam me up
|
|
26/10 17:39 af DrueAgurken |
|
|
26/10 17:40 af DrueAgurken |
As a powerful triage tool in the emergency room setting
|
|
|
26/10 17:40 af mrtrader |
kom nu med en aftale til biopor
|
|
|
26/10 17:41 af fillandkill |
er den kommet idag?
|
|
26/10 17:41 af DrueAgurken |
Nok bare noget der skal bruges på messen, men jeg kan godt lide flyeren.... giver mig håb
|
|
26/10 17:41 af DrueAgurken |
ja den er lige kommet i dag...
|
|
26/10 17:42 af DrueAgurken |
netop som vi sendes i 9,25
|
|
|
26/10 17:43 af mrtrader |
skal de cut off målinger ikke snart igang i europa?
|
|
26/10 17:43 af DrueAgurken |
Hvordan i gang?
|
|
|
26/10 17:44 af mrtrader |
hvor biopo jo har rettighederne til metoden....før anken var det et forbudt område men da ikke nu
|
|
|
26/10 17:44 af mrtrader |
tænkte bare på at med patentet til at diagnosticere nyreskader akut at man ikke hører mere om firma der står for produktionen
|
|
|
26/10 17:45 af mrtrader |
og en licensaftager ...kan det ikke hjælpe tusinder af patienter og nu hvor der ikke er patent tvister i vejen :-)
|
|
26/10 17:48 af DrueAgurken |
Altså.... på de heterogene test, skal licensaftagerne selv producere, og på de homogene skal 'partneren' producere... kun ELISA produceres
|
|
26/10 17:48 af DrueAgurken |
af BioPorto selv
|
|
|
26/10 17:50 af mrtrader |
oki vil man ikke snart igang med det heterogene så? så vil svaret være man forhandler...fair men bliver det til noget
|
|
26/10 17:50 af Hegu |
AKA....hvor smukt, elegant, eksklusivt
...det lugter langt væk af B&O/ Apple mfl.
|
|
|
26/10 17:51 af Kenddinvare |
Styrtdyk i SP500 og andre. Hvilke nyheder?
|
|
|
26/10 17:51 af mrtrader |
eller finder man ud af noget nyt...i mine øjne er det et problem bioporto ikke accepterer en lidt dårligere aftale fordi de så kan
|
|
|
26/10 17:51 af mrtrader |
blåstemples
|
|
26/10 17:55 af DrueAgurken |
Tja altså... de har jo kalkuleret med at der dukker andre ting op, men de er helt sikre på at deres cut off værdi er korrekt, og at de andre
|
|
26/10 17:55 af DrueAgurken |
test former er inferiøre
|
|
|
26/10 17:57 af mrtrader |
ok jeg ville i den anledning gerne se en præsentations video af hvad de gjorde ved opfindelsen.....samt tydeligt markere
|
|
26/10 17:57 af DrueAgurken |
De heterogene er jo den store hurdel, da det kræver at andre udvikler, validere og markedsfører deres eget kit, og så bare giver penge
|
|
|
26/10 17:57 af mrtrader |
at de nu har en cut off metode til ngal....jeg synes de straffer sig selv for meget ved at beskrive det som " en hemmelighed "
|
|
26/10 17:57 af DrueAgurken |
til bioporto... det er jo også en kamel at sluge
|
