Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
26/10 17:58
af fillandkill
er det ikke bare det der hedder en samarbejdspartner Drue??:)
26/10 17:59
af Hegu
Fruen er også imponeret.....grafisk er det helt i balance...og udstråler seriøsitet, kompetance og professionalisme.
26/10 17:59
af DrueAgurken
Nej det er det der hedder en licensaftager...
26/10 18:00
af DrueAgurken
Samarbejdspartneren skal bare producere BioPortos homogene NGAL test, som så med let kalibrering kan bruges i fuldautomatiske maskiner
26/10 18:02
af mrtrader
ja og NU har biop patentet.....de kan risikere at de springer fra og tænker hmmm så lad dem brænde de 15mio af og prøve med deres homogene
26/10 18:03
af mrtrader
her er det så jeg ønsker biop er mere åbne og måske accepterer 4% i stedet for 6%
26/10 18:03
af ndrs
Sådan en flyer der skal nok få os lidt op, fin information, godt at se.
26/10 18:04
af DrueAgurken
Ja ser proffi ud
26/10 18:04
af mrtrader
fra mit synspunkt ville jeg foretrække 4% af salget og hvis de så hælder feks 7mio dollars i kassen
26/10 18:05
af ndrs
Der får lige nogle flere sider snart - flere undersøgelsesresultater og info om patentet nu ER udsted i Europa inkluderet.
26/10 18:05
af DrueAgurken
MrTrader.... har du læst trådene? Hvad skal Abbott så stille op med deres måske +50 mil dyre udvikling + test?
26/10 18:05
af mrtrader
for så har man taget første skridt på trappen og kan måske lancere homogene test og de andre produkter senere
26/10 18:05
af mrtrader
Drue > det er peanuts for dem...det svarer til du køber en fladskærm til 30,000 kroner
26/10 18:06
af mrtrader
abbott gider ikke møde et stenansigt når de har været tæt på at køre biop over tidligere ..de vil se kompromis og forståelse...de har
26/10 18:07
af DrueAgurken
nonsens.... de brændre ikke bare så mange penge af, når det der så skal til for at få dem det sidste stykke er så proportionelt mindre
26/10 18:07
af mrtrader
endvidere tiden til at vente og køre med deres egne opfindelser/metoder
26/10 18:07
af mrtrader
og det ved du fordi ??
26/10 18:07
af DrueAgurken
Det er et aktieselskab... de er sgu da ligeglade med BioPortos retorik og handling...
26/10 18:08
af DrueAgurken
Penge! end of story
26/10 18:08
af DrueAgurken
Har du tjekket clincaltrials.com og set hvor meget Abbbot har sat ind på NGAL
26/10 18:09
af mrtrader
de kigger på bioporto og gnider hænderne...overlever vi uden bioporto og hvis der bliver for mange problemer så skøjter man
26/10 18:09
af DrueAgurken
Tid, penge, prestige.....
26/10 18:10
af mrtrader
ja men abbott kan sagtens fravælge biop hvis der er for mange problemer
26/10 18:10
af DrueAgurken
Det står på forsiden af deres hjemmeside... de har sponoreret messer, udersøgelser og alt muligt crap de sidste to år, med deres
26/10 18:11
af DrueAgurken
NGAL test kit for øje....
26/10 18:11
af jobono
VIX-indekset op 9% i dag. Nu får vi endelig lidt dramatik
26/10 18:11
af DrueAgurken
du mener så at 4 eller 6% er for mange problemer.... det er BIG issue for BioPorto og minor issue for Abbot/BioSite, som det ligeså godt kan
26/10 18:11
af DrueAgurken
blive
26/10 18:11
af mrtrader
det er sikkert det vil være en skuffelse på kort sigt hvis det ikke lykkedes med deres ngal men på ingen måde livstruende for abbott
26/10 18:12
af fillandkill
så i iøvrigt ugebladet om B&O, hvem mon havde købt aktier i B&O.... utroligt...
26/10 18:12
af mrtrader
og biop skal nok også brænde flere midler af inden deres lancering af homogene test...og så siver luften roligt ud af ballonen igen
26/10 18:13
af mrtrader
4 eller 6 % var tænkt som et eksempel....måske har abbott en smertegrænse ...."dertil og ikke længere " ....hvis biop insisterer på at
26/10 18:13
af mrtrader
være besværlige tror jeg det er biop der hurtigst brænder deres midler af :-)
26/10 18:15
af ndrs
Blot fordi Abbott/Inverness ikke går fallit uden NGAL, betyder det næppe, de siger nej til en potentielt gigantisk forretning.
26/10 18:16
af ndrs
Således sagde Inverness' CEO vist, at Biosite var et billigt køb, hvis NGAL levede op til forventningerne. Det er da et voldsomt potentiale
26/10 18:16
af ndrs
...han der giver udtryk for overfor aktionærer, journalister.
26/10 18:16
af mrtrader
nej men de vurderer også at cirka 15-20 mio i bioportos slunkne kasse ikke rækker langt... de accepterer ikke alt ..og det virker til at
26/10 18:17
af mrtrader
biopo er meget opsatte på at fastholde deres og ikke vil mødes når de rækker hånden ud
26/10 18:17
af mrtrader
ellers var første aftale snart klar om 1-2uger
26/10 18:17
af ndrs
Det er ikke langt tid siden eventuelle forhandlinger måtte starte helt forfra, da parametret om patentet ændrer sig.
26/10 18:18
af ndrs
Og det er ikke just ukomplicerede forhandlinger - en uge eller to lyder meget ulogisk ihvertfald.
26/10 18:19
af DrueAgurken
Den der med at BioSite/Abbott har en 'smertegrænse' som BioPorto ikke kender til er en negativ ad hoc forklaring, som ikke har nogen basis
26/10 18:19
af mrtrader
jo jo men forhandlingerne har foregået længe og det er nu en kendsgerning for ....cirka 2-3 uger siden at biop har patentet !!
26/10 18:19
af ndrs
Det er ligegyldigt forhandlingerne har foregået længe. Når omstændighederne ændrer sig, hvilket de i høj grad gjorde, er det back to basics.
26/10 18:19
af DrueAgurken
Nej det blev en realitet da CCH/Abbott/BioSite valgte at frafalde anken, hvilket de nok vidste et par dage før de gjorde det
26/10 18:20
af mrtrader
men det er den risiko der er....biop på den ene side og abbott på den anden.... abbott betaler ikke hvad som helst men ved det koster ...
26/10 18:20
af mrtrader
men abbott bliver hjemme hvis de biop ikke vil ændre deres krav (nu ovre i det mere teoretiske)
26/10 18:24
af mrtrader
og så hænger biopo deres hat på skabet med homogene test :-)
26/10 18:27
af DrueAgurken
Abbott har forhandlet med BioPorto tidligere, og efter BioPortos udmeldning om homogene test går jeg ud fra at det er blevet billigere...
26/10 18:27
af DrueAgurken
så hvis de synes det er en shitty deal, hvorfor har de så ikke droppet projektet før det blev rigtig dyrt
Nyeste Først - Ældste Først   Side 213/8420