Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
26/10 17:58 af fillandkill |
er det ikke bare det der hedder en samarbejdspartner Drue??:)
|
|
26/10 17:59 af Hegu |
Fruen er også imponeret.....grafisk er det helt i balance...og udstråler seriøsitet, kompetance og professionalisme.
|
|
26/10 17:59 af DrueAgurken |
Nej det er det der hedder en licensaftager...
|
|
26/10 18:00 af DrueAgurken |
Samarbejdspartneren skal bare producere BioPortos homogene NGAL test, som så med let kalibrering kan bruges i fuldautomatiske maskiner
|
|
|
26/10 18:02 af mrtrader |
ja og NU har biop patentet.....de kan risikere at de springer fra og tænker hmmm så lad dem brænde de 15mio af og prøve med deres homogene
|
|
|
26/10 18:03 af mrtrader |
her er det så jeg ønsker biop er mere åbne og måske accepterer 4% i stedet for 6%
|
|
|
26/10 18:03 af ndrs |
Sådan en flyer der skal nok få os lidt op, fin information, godt at se.
|
|
26/10 18:04 af DrueAgurken |
Ja ser proffi ud
|
|
|
26/10 18:04 af mrtrader |
fra mit synspunkt ville jeg foretrække 4% af salget og hvis de så hælder feks 7mio dollars i kassen
|
|
|
26/10 18:05 af ndrs |
Der får lige nogle flere sider snart - flere undersøgelsesresultater og info om patentet nu ER udsted i Europa inkluderet.
|
|
26/10 18:05 af DrueAgurken |
MrTrader.... har du læst trådene? Hvad skal Abbott så stille op med deres måske +50 mil dyre udvikling + test?
|
|
|
26/10 18:05 af mrtrader |
for så har man taget første skridt på trappen og kan måske lancere homogene test og de andre produkter senere
|
|
|
26/10 18:05 af mrtrader |
Drue > det er peanuts for dem...det svarer til du køber en fladskærm til 30,000 kroner
|
|
|
26/10 18:06 af mrtrader |
abbott gider ikke møde et stenansigt når de har været tæt på at køre biop over tidligere ..de vil se kompromis og forståelse...de har
|
|
26/10 18:07 af DrueAgurken |
nonsens.... de brændre ikke bare så mange penge af, når det der så skal til for at få dem det sidste stykke er så proportionelt mindre
|
|
|
26/10 18:07 af mrtrader |
endvidere tiden til at vente og køre med deres egne opfindelser/metoder
|
|
|
26/10 18:07 af mrtrader |
og det ved du fordi ??
|
|
26/10 18:07 af DrueAgurken |
Det er et aktieselskab... de er sgu da ligeglade med BioPortos retorik og handling...
|
|
26/10 18:08 af DrueAgurken |
Penge! end of story
|
|
26/10 18:08 af DrueAgurken |
Har du tjekket clincaltrials.com og set hvor meget Abbbot har sat ind på NGAL
|
|
|
26/10 18:09 af mrtrader |
de kigger på bioporto og gnider hænderne...overlever vi uden bioporto og hvis der bliver for mange problemer så skøjter man
|
|
26/10 18:09 af DrueAgurken |
Tid, penge, prestige.....
|
|
|
26/10 18:10 af mrtrader |
ja men abbott kan sagtens fravælge biop hvis der er for mange problemer
|
|
26/10 18:10 af DrueAgurken |
Det står på forsiden af deres hjemmeside... de har sponoreret messer, udersøgelser og alt muligt crap de sidste to år, med deres
|
|
| ||
|
26/10 18:11 af DrueAgurken |
NGAL test kit for øje....
|
|
26/10 18:11 af jobono |
VIX-indekset op 9% i dag. Nu får vi endelig lidt dramatik
|
|
26/10 18:11 af DrueAgurken |
du mener så at 4 eller 6% er for mange problemer.... det er BIG issue for BioPorto og minor issue for Abbot/BioSite, som det ligeså godt kan
|
|
26/10 18:11 af DrueAgurken |
blive
|
|
|
26/10 18:11 af mrtrader |
det er sikkert det vil være en skuffelse på kort sigt hvis det ikke lykkedes med deres ngal men på ingen måde livstruende for abbott
|
|
|
26/10 18:12 af fillandkill |
så i iøvrigt ugebladet om B&O, hvem mon havde købt aktier i B&O.... utroligt...
|
|
|
26/10 18:12 af mrtrader |
og biop skal nok også brænde flere midler af inden deres lancering af homogene test...og så siver luften roligt ud af ballonen igen
|
|
|
26/10 18:13 af mrtrader |
4 eller 6 % var tænkt som et eksempel....måske har abbott en smertegrænse ...."dertil og ikke længere " ....hvis biop insisterer på at
|
|
|
26/10 18:13 af mrtrader |
være besværlige tror jeg det er biop der hurtigst brænder deres midler af :-)
|
|
|
26/10 18:15 af ndrs |
Blot fordi Abbott/Inverness ikke går fallit uden NGAL, betyder det næppe, de siger nej til en potentielt gigantisk forretning.
|
|
|
26/10 18:16 af ndrs |
Således sagde Inverness' CEO vist, at Biosite var et billigt køb, hvis NGAL levede op til forventningerne. Det er da et voldsomt potentiale
|
|
|
26/10 18:16 af ndrs |
...han der giver udtryk for overfor aktionærer, journalister.
|
|
|
26/10 18:16 af mrtrader |
nej men de vurderer også at cirka 15-20 mio i bioportos slunkne kasse ikke rækker langt... de accepterer ikke alt ..og det virker til at
|
|
|
26/10 18:17 af mrtrader |
biopo er meget opsatte på at fastholde deres og ikke vil mødes når de rækker hånden ud
|
|
|
26/10 18:17 af mrtrader |
ellers var første aftale snart klar om 1-2uger
|
|
|
26/10 18:17 af ndrs |
Det er ikke langt tid siden eventuelle forhandlinger måtte starte helt forfra, da parametret om patentet ændrer sig.
|
|
|
26/10 18:18 af ndrs |
Og det er ikke just ukomplicerede forhandlinger - en uge eller to lyder meget ulogisk ihvertfald.
|
|
26/10 18:19 af DrueAgurken |
Den der med at BioSite/Abbott har en 'smertegrænse' som BioPorto ikke kender til er en negativ ad hoc forklaring, som ikke har nogen basis
|
|
|
26/10 18:19 af mrtrader |
jo jo men forhandlingerne har foregået længe og det er nu en kendsgerning for ....cirka 2-3 uger siden at biop har patentet !!
|
|
|
26/10 18:19 af ndrs |
Det er ligegyldigt forhandlingerne har foregået længe. Når omstændighederne ændrer sig, hvilket de i høj grad gjorde, er det back to basics.
|
|
26/10 18:19 af DrueAgurken |
Nej det blev en realitet da CCH/Abbott/BioSite valgte at frafalde anken, hvilket de nok vidste et par dage før de gjorde det
|
|
|
26/10 18:20 af mrtrader |
men det er den risiko der er....biop på den ene side og abbott på den anden.... abbott betaler ikke hvad som helst men ved det koster ...
|
|
|
26/10 18:20 af mrtrader |
men abbott bliver hjemme hvis de biop ikke vil ændre deres krav (nu ovre i det mere teoretiske)
|
|
|
26/10 18:24 af mrtrader |
og så hænger biopo deres hat på skabet med homogene test :-)
|
|
26/10 18:27 af DrueAgurken |
Abbott har forhandlet med BioPorto tidligere, og efter BioPortos udmeldning om homogene test går jeg ud fra at det er blevet billigere...
|
|
26/10 18:27 af DrueAgurken |
så hvis de synes det er en shitty deal, hvorfor har de så ikke droppet projektet før det blev rigtig dyrt
|
