Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
26/10 18:28 af mrtrader |
enig og jeg vil bare gerne have 1 aftale ... alene af den grund jeg vil have et stempel at vise omverdenen samt moneys i kassen up front :-)
|
|
26/10 18:28 af DrueAgurken |
Jeg er stadig fuldstændig positiv på scenariet: Heterogene test til 4-6% plus upfront, fra både Abbott og BioSite..
|
|
26/10 18:29 af DrueAgurken |
ELISA intesivering i følgende periode, samt APC-PCI validering... og så homogene test om en årerække
|
|
|
26/10 18:30 af mrtrader |
håber også på abbott og kurs 25-30 her i år... synes det er for lavt under 10 og 15....med patentet er det et selskab der vil fremad
|
|
|
26/10 18:31 af mrtrader |
kunne godt forstå rabatten før ...pga hvis de IKKE fik medhold måtte de forsøge at lave noget ud af aci-pci
|
|
|
26/10 18:31 af mrtrader |
:-)
|
|
|
26/10 19:51 af collersteen |
aka, vi kører vist stadig på sommertid i Norge....
|
|
|
26/10 19:52 af collersteen |
er det ikke også sommer tid her?
|
|
|
26/10 19:52 af collersteen |
ellers er der da i hvert fald ingen aftensmad til mig idag kan jeg se på det hele.
|
|
|
26/10 19:57 af collersteen |
nåh, det står normalt nu.....
|
|
|
26/10 19:57 af collersteen |
refresh var åbenbart ikke nok til at rette det...
|
|
|
26/10 19:57 af collersteen |
man skal lukke opera helt ned....
|
|
|
26/10 19:58 af collersteen |
problem solved
|
|
|
26/10 20:05 af collersteen |
nope, den var der fra starten af.....
|
|
|
26/10 20:05 af collersteen |
... og norge-chat og det hele var der......
derfor jeg ikke fattede så meget....
|
|
26/10 20:06 af Hegu |
Kan man aktiemarkere norske aktier nu?
|
|
26/10 20:06 af Hegu |
Med forsinkelse som i gamle dk?
|
|
26/10 20:07 af Hegu |
Bortset fra det så er sitet helt vildt flot nu og meget harmonisk.
|
|
26/10 20:08 af Hegu |
Udlandet vil også være glad for designet.
|
|
|
26/10 20:11 af fillandkill |
en ting jeg tænkte på Aka, var noget som kalendere, er det noget itænker på?
|
|
|
26/10 20:12 af fillandkill |
en kalender for mærkedage, i dk, no se osv. - og måske koble en kalender til hver enkelt aktie, som alle bruigere kunne opdatere med
|
|
|
26/10 20:13 af fillandkill |
datoer man hver især holder øje med
|
|
|
26/10 20:13 af fillandkill |
nå.... !!
|
|
|
26/10 20:32 af fillandkill |
ja... vi m¨da håbe at det bliver bedre imorgen...
|
|
| ||
|
|
26/10 20:33 af fillandkill |
hvad med om i lavede en model portefølje, og begyndt at sende nyheder ud ligesom AU, så ku i da hurtigt tjene lidt.
|
|
|
26/10 20:33 af fillandkill |
så du ik den om B&O idag?
|
|
26/10 20:37 af DrueAgurken |
As a conservative estimate, roughly 17 million hospital
admissions annually in the United States are complicated
by AKI, resulting in over $10 billion in costs to the
healthcare system?.
|
|
|
26/10 20:39 af fillandkill |
sidder også og læser claudio ronco
|
|
26/10 20:39 af DrueAgurken |
hmmmm :-)
|
|
26/10 20:48 af DrueAgurken |
Prøv at se side 63...
|
|
26/10 20:48 af DrueAgurken |
jvnf. 250 Ng/ml som BioPortos patent dækker...
|
|
|
26/10 20:51 af fillandkill |
så.. skulle lige ha den fundet igen
|
|
26/10 20:51 af DrueAgurken |
+ side 75
|
|
|
26/10 20:52 af fillandkill |
så du den Kim kom med, på forsiden at den flyer fra BioP, stor der Ronco, C
|
|
26/10 20:53 af DrueAgurken |
Ja, men den sætter jeg ikke den stor lid til desværre... de henviser til alt muligt hele tiden, og den her er bare en fin sum-up
|
|
|
26/10 20:55 af fillandkill |
tja.. ved ikke, kunne da ikke forestille mig at de har brugt hans navn, uden at få lov, alle til renalweek ved da hvem Ronco er
|
|
|
26/10 20:56 af fillandkill |
for mig at se har de nogle målinger under 250, men mange over, så umiddelbart ingen sikre svar, hvis de bryder patentet, forstår du også såd
|
|
26/10 20:56 af DrueAgurken |
Ved ikke om man skal spørge om lov når man bare henviser.... har set det dokument før, og gætter på at det også var fra en henvisning
|
|
|
26/10 20:56 af fillandkill |
altså at patentet stikker en kæp i hjulet ofr arkitekten
|
|
26/10 20:57 af DrueAgurken |
nja, de har naturligvis en måling der starter under, men før de bryder op over 250, kan de ikke fastslå at det er AKI der er tale om
|
|
|
26/10 20:58 af fillandkill |
hvor dyrt er det for et laboratorium at anskaffe sig ngal, via abbot? -der skal de vel købe en maskine
|
|
|
26/10 20:59 af fillandkill |
så lad os håbe at uspto er til at danse med... så bliver det endnu sjovere, ved vi noget om den sag? tidshorisont osv
|
|
26/10 21:00 af DrueAgurken |
når jeg bliver stor skal jeg have en messe... 2600 udstillere som smider 2300 USD hver for en lille bås..
.
|
|
26/10 21:01 af DrueAgurken |
Nej ikke noget konkret, men mon ikke det kan lade sig gøre inden for et år eller to... efter EPO udstedelse bør det være ligetil
|
|
26/10 21:01 af DrueAgurken |
Ja, så skal de have en ARCHITECT maskine... ved ikke hvad de koster, men de er sikkert hampre
|
|
|
26/10 21:01 af fillandkill |
fik bare et indtryk af poå et tidspunkt, at efter 11 november, ville det næsten være en formsag..
|
|
|
26/10 21:02 af fillandkill |
den maskine, kan den kun det, eller er det en mange kan risikere at have i forvejen?
|
|
26/10 21:02 af DrueAgurken |
dyrere end BioSites triage, som bør være billigt, men billigere end de kæmpe store fra Siemens, Olympus, etc
|
|
26/10 21:03 af DrueAgurken |
Nej nej, den kan en helt masse... helt sikkert allerede meget udbredt...
|
|
26/10 21:03 af DrueAgurken |
Altså, som udgangspunkt er 'maskinparken' der allerede, så det er ikke noget problem
|
