Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
26/10 18:28
af mrtrader
enig og jeg vil bare gerne have 1 aftale ... alene af den grund jeg vil have et stempel at vise omverdenen samt moneys i kassen up front :-)
26/10 18:28
af DrueAgurken
Jeg er stadig fuldstændig positiv på scenariet: Heterogene test til 4-6% plus upfront, fra både Abbott og BioSite..
26/10 18:29
af DrueAgurken
ELISA intesivering i følgende periode, samt APC-PCI validering... og så homogene test om en årerække
26/10 18:30
af mrtrader
håber også på abbott og kurs 25-30 her i år... synes det er for lavt under 10 og 15....med patentet er det et selskab der vil fremad
26/10 18:31
af mrtrader
kunne godt forstå rabatten før ...pga hvis de IKKE fik medhold måtte de forsøge at lave noget ud af aci-pci
26/10 18:31
af mrtrader
:-)
26/10 19:51
af collersteen
aka, vi kører vist stadig på sommertid i Norge....
26/10 19:52
af collersteen
er det ikke også sommer tid her?
26/10 19:52
af collersteen
ellers er der da i hvert fald ingen aftensmad til mig idag kan jeg se på det hele.
26/10 19:57
af collersteen
nåh, det står normalt nu.....
26/10 19:57
af collersteen
refresh var åbenbart ikke nok til at rette det...
26/10 19:57
af collersteen
man skal lukke opera helt ned....
26/10 19:58
af collersteen
problem solved
26/10 20:05
af collersteen
nope, den var der fra starten af.....
26/10 20:05
af collersteen
... og norge-chat og det hele var der...... derfor jeg ikke fattede så meget....
26/10 20:06
af Hegu
Kan man aktiemarkere norske aktier nu?
26/10 20:06
af Hegu
Med forsinkelse som i gamle dk?
26/10 20:07
af Hegu
Bortset fra det så er sitet helt vildt flot nu og meget harmonisk.
26/10 20:08
af Hegu
Udlandet vil også være glad for designet.
26/10 20:11
af fillandkill
en ting jeg tænkte på Aka, var noget som kalendere, er det noget itænker på?
26/10 20:12
af fillandkill
en kalender for mærkedage, i dk, no se osv. - og måske koble en kalender til hver enkelt aktie, som alle bruigere kunne opdatere med
26/10 20:13
af fillandkill
datoer man hver især holder øje med
26/10 20:13
af fillandkill
nå.... !!
26/10 20:32
af fillandkill
ja... vi m¨da håbe at det bliver bedre imorgen...
26/10 20:33
af fillandkill
hvad med om i lavede en model portefølje, og begyndt at sende nyheder ud ligesom AU, så ku i da hurtigt tjene lidt.
26/10 20:33
af fillandkill
så du ik den om B&O idag?
26/10 20:37
af DrueAgurken
As a conservative estimate, roughly 17 million hospital admissions annually in the United States are complicated by AKI, resulting in over $10 billion in costs to the healthcare system?.
26/10 20:39
af fillandkill
sidder også og læser claudio ronco
26/10 20:39
af DrueAgurken
hmmmm :-)
26/10 20:48
af DrueAgurken
Prøv at se side 63...
26/10 20:48
af DrueAgurken
jvnf. 250 Ng/ml som BioPortos patent dækker...
26/10 20:51
af fillandkill
så.. skulle lige ha den fundet igen
26/10 20:51
af DrueAgurken
+ side 75
26/10 20:52
af fillandkill
så du den Kim kom med, på forsiden at den flyer fra BioP, stor der Ronco, C
26/10 20:53
af DrueAgurken
Ja, men den sætter jeg ikke den stor lid til desværre... de henviser til alt muligt hele tiden, og den her er bare en fin sum-up
26/10 20:55
af fillandkill
tja.. ved ikke, kunne da ikke forestille mig at de har brugt hans navn, uden at få lov, alle til renalweek ved da hvem Ronco er
26/10 20:56
af fillandkill
for mig at se har de nogle målinger under 250, men mange over, så umiddelbart ingen sikre svar, hvis de bryder patentet, forstår du også såd
26/10 20:56
af DrueAgurken
Ved ikke om man skal spørge om lov når man bare henviser.... har set det dokument før, og gætter på at det også var fra en henvisning
26/10 20:56
af fillandkill
altså at patentet stikker en kæp i hjulet ofr arkitekten
26/10 20:57
af DrueAgurken
nja, de har naturligvis en måling der starter under, men før de bryder op over 250, kan de ikke fastslå at det er AKI der er tale om
26/10 20:58
af fillandkill
hvor dyrt er det for et laboratorium at anskaffe sig ngal, via abbot? -der skal de vel købe en maskine
26/10 20:59
af fillandkill
så lad os håbe at uspto er til at danse med... så bliver det endnu sjovere, ved vi noget om den sag? tidshorisont osv
26/10 21:00
af DrueAgurken
når jeg bliver stor skal jeg have en messe... 2600 udstillere som smider 2300 USD hver for en lille bås.. .
26/10 21:01
af DrueAgurken
Nej ikke noget konkret, men mon ikke det kan lade sig gøre inden for et år eller to... efter EPO udstedelse bør det være ligetil
26/10 21:01
af DrueAgurken
Ja, så skal de have en ARCHITECT maskine... ved ikke hvad de koster, men de er sikkert hampre
26/10 21:01
af fillandkill
fik bare et indtryk af poå et tidspunkt, at efter 11 november, ville det næsten være en formsag..
26/10 21:02
af fillandkill
den maskine, kan den kun det, eller er det en mange kan risikere at have i forvejen?
26/10 21:02
af DrueAgurken
dyrere end BioSites triage, som bør være billigt, men billigere end de kæmpe store fra Siemens, Olympus, etc
26/10 21:03
af DrueAgurken
Nej nej, den kan en helt masse... helt sikkert allerede meget udbredt...
26/10 21:03
af DrueAgurken
Altså, som udgangspunkt er 'maskinparken' der allerede, så det er ikke noget problem
Nyeste Først - Ældste Først   Side 214/8420