Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
26/10 21:03 af DrueAgurken |
Uanset hvilken aftager det nu bliver
|
|
|
26/10 21:03 af fillandkill |
så med lige så små modifikationer som er nødvendig fra BioP, så på det punkt intet alarmerende
|
|
|
26/10 21:04 af fillandkill |
næsmest tværtimod
|
|
26/10 21:06 af DrueAgurken |
BioSite og Abbott skal jo selv fremstille deres kits så de passer jo KUN til deres maskiner...
|
|
26/10 21:07 af DrueAgurken |
Når det bliver tid til de homogene test, så er det at BioPorto kommer på banen som "producent" og sælger kits, som kun kræver lidt justering
|
|
26/10 21:08 af DrueAgurken |
de får produceret hos deres partner, men står så for salget til maskin producenterne
|
|
|
26/10 21:08 af fillandkill |
ja.. korrekt
|
|
|
26/10 21:08 af fillandkill |
mon ikke man skulle ukke computeren i 3 år, og så se hvad der er sket bagefter
|
|
|
26/10 21:09 af fillandkill |
synes jeg er pænt loaded i BioP
|
|
26/10 21:09 af DrueAgurken |
Har slet ikke fået noget feed back fra de nyre patient foreninger jeg har lobbyet... er faktisk lidt surt
|
|
26/10 21:10 af DrueAgurken |
Jo, har også overvejet om det er arbejdsindsatsen værd... de skal nok blive guld værd uanset hvordan jeg ter mig
|
|
|
26/10 21:10 af fillandkill |
det værste der kan ske, er at du bliver fristet til at sælge dem
|
|
26/10 21:25 af DrueAgurken |
så sandt...
|
|
|
26/10 21:26 af fillandkill |
handler du dem aldrig?? sidder du bare long, nomatter
|
|
26/10 21:29 af DrueAgurken |
Nej handlede dem både via kreditten og de reelle aktier igenne sidste optur, da svinget var så nemt at læse at det næsten var for meget
|
|
26/10 21:29 af DrueAgurken |
Ellers sidder jeg bare long på dem... er aldrig 'ude' af den...
|
|
26/10 21:30 af DrueAgurken |
Nå, tak for i dag... min ikke vi snakkes ved i morgen
|
|
|
26/10 21:31 af fillandkill |
ilm
|
|
|
26/10 21:43 af collersteen |
er de ikke ved at gå i selvsving derovre.....? (link)
|
|
26/10 21:43 af stengård |
evening pliiing too
|
|
|
26/10 21:44 af collersteen |
2% intraday fra toppen og ned er da ikke noget der kan bringe mit p... i kog
|
|
26/10 21:44 af karbold |
aften pliing
|
|
26/10 21:46 af karbold |
er det rigtig at jeg må vente 2 dage med at få password EFTER FØRSTE brev fra nordnet, og derfor ikke kan gøre noget overhoved nu
|
|
|
26/10 21:47 af collersteen |
aka, (link)
|
|
| ||
|
|
26/10 21:47 af fillandkill |
login sendes i 2 forskellige kuverter ihvertfald
|
|
|
26/10 21:47 af collersteen |
ja, det tror jeg ikke er helt galt karbold.....
|
|
26/10 21:48 af karbold |
ja aka det ser godt ud :-)
|
|
|
26/10 21:48 af fillandkill |
kunne nu bedre lide den gamle
|
|
|
26/10 21:49 af collersteen |
jeg kunne nu bedst lide toppen fra den allerførste PI......
|
|
26/10 21:49 af karbold |
er der ikke andre der har prøvet det før
|
|
|
26/10 21:49 af collersteen |
:)
|
|
|
26/10 21:49 af fillandkill |
ja... beklager, jeg er et utaknemmeligt skarn
|
|
|
26/10 21:50 af fillandkill |
den nye skriger jo" se mig, se mig, jeg skal til London".
|
|
|
26/10 21:52 af collersteen |
nåh aka.... hvad fanden lignede du så før?
|
|
|
26/10 21:52 af fillandkill |
hva fanden... erj eg kommet ind på den frække chat?
|
|
|
26/10 21:53 af collersteen |
hahaha..... så er det lidt federe at ligne Kessler :)
|
|
26/10 21:54 af Hegu |
Aka...hvad er det med "undersexet".......du ved der er råd for dette. ;-)
|
|
|
26/10 21:55 af collersteen |
jeg sad og ventede på at du ville sige det hegu.....
|
|
26/10 21:58 af stengård |
grandmaster Stengaard is in da house...
|
|
26/10 22:00 af stengård |
man kan aldig få for meget Apple style
|
|
26/10 22:02 af stengård |
bare se på windows 7 - nu har de efterhåndet fået efterlignet osx 10.0 cheetah (fra 2000)
|
|
26/10 22:03 af stengård |
|
|
|
26/10 22:04 af collersteen |
det er trip down memory lane hver gang man sætter den skanderborg 04 på....
|
|
|
26/10 22:04 af collersteen |
find en playlist med alle numrene og så bare derudaf........ fabelagtigt
|
|
26/10 22:05 af stengård |
|
|
26/10 22:06 af stengård |
|
|
26/10 22:07 af stengård |
|
|
26/10 22:07 af stengård |
|
|
26/10 22:07 af stengård |
|
|
26/10 22:08 af Hegu |
Aka....må jeg sende tilbudet videre til Collersten. ;-)
|
