Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
12/2 17:37
af Svingtraderen
KogN i Schwwetx ned 8.4%
12/2 17:34
af Svingtraderen
Citi sat DSV ned til Neutral fra Buy 1499(2300)
12/2 17:30
af Svingtraderen
Maersk samme
12/2 17:27
af Pensionisten
DSV i markant fald - synes ikke at kunne finde nogle nyheder?
12/2 17:27
af Svingtraderen
Maersk og DSV flder kraftigt?
12/2 15:51
af ProInvestorNEWS
USA: Lidt flere nytilmeldte ledige end ventet (link)
12/2 15:40
af ProInvestorNEWS
I disse tider er det Wild West i USA på flere niveauer. Det rammer C25 og ikke mindst Novo Nordisk, hvor mere end halvdelen af omsætningen kommer fra USA. Helge Larsen gennemgår den seneste uges bølgegang og slutter ugekommentaren af med en positiv nyhed, der netop er tikket ind fra Novo Nordisk. Kort video: (link)
12/2 14:10
af ProInvestorNEWS
Netcompany: Global "software"angst sender aktien ned (link)
12/2 09:53
af Urban
Svenskt aktieägande slår rekord – så stor är medelportföljen. Svenskt aktieägande nådde rekordnivåer under 2025, enligt Euroclear. Antalet aktieägare ökade rejält samtidigt som portföljvärdena steg, trots en orolig omvärld.(link)
12/2 09:19
af Helge Larsen/PI-redaktør
Torsdagens nyheder fra danske medier med Vestas, Novo og Ørsted (link)
12/2 04:35
af StockBull
(link) Danske Bank’s customers now have access to cryptocurrency-related investments
12/2 02:12
af Pensionisten
For en ordens skyld :3049%
12/2 02:07
af Pensionisten
Jeg håber, at der blandt alle jer medico fanatikere, også findes personer, der også er lidt bredere skuende. Hav en god nat :-)
12/2 02:04
af Pensionisten
afkast siden november 2005!
12/2 01:57
af Pensionisten
DSV er en verdensaktie - ikke kun i DK - men over alt. Jeg har, personligt, haft et afkast på 3.049% på aktien.
12/2 01:53
af Pensionisten
Jeg beklager, hvis jeg ikke har været tydelig nok, omkring DSV. Jeg er ikke nogen stor aktieanalytiker, men følger min sunde fornuft.De eneste gange, jeg har hørt Helge udtale sig om DSV, er i Hansen og Larsen, afsluttende med:Jeg har ikke aktien ?!!!!
11/2 20:04
af Pensionisten
Lukkekurs .....
11/2 20:02
af Pensionisten
DSV nåede idag rekordkurs 1902.5. Super aktie :-)
11/2 18:44
af ProInvestorNEWS
Onsdagens aktier: Danske aktier underpræsterede efter opløftende jobtal fra USA (link)
11/2 16:57
af ProInvestorNEWS
Hansen og Larsen analyserer ugens dramatiske fald i blandt andet sølv og Bitcoin samt de seneste C25-regnskaber fra selskaber som Novo Nordisk og Vestas. Få overblikket over FDA's indgriben mod Him's & Her's fedmepille, og hvad det kan få af betydning for Novo Nordisk. De ser også nærmere på de næste træk i kampen mod Eli Lilly og fremtiden for vægttabsmarkedet. (link)
11/2 16:28
af ProInvestorNEWS
Chefstrateg: Forbedret arbejdsmarked reducerer chancen for rentenedsættelser markant (link)
11/2 16:11
af ProInvestorNEWS
Amerikanske jobtal overrasker positivt: Renter stiger og dollar styrkes (link)
11/2 15:49
af henrik48
Beklager…så forkert…jobtal væsentligt bedre end forventet..
11/2 15:42
af henrik48
Lidt svage jobtal men ok…
11/2 15:16
af henrik48
Fingers crossed…
11/2 15:16
af henrik48
Takker :-)
11/2 15:15
af Hen
Den kommer 14.30.
11/2 14:31
af henrik48
Er der nogen, der ved hvad tid jobrapporten lander ??
11/2 09:06
af ProInvestorNEWS
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked (link)
11/2 09:02
af ProInvestorNEWS
Onsdagens internationale avisuddrag med xAI, Warner Bros og Barclays (link)
11/2 09:01
af ProInvestorNEWS
Onsdagens nyheder fra danske medier med EU, Novo og Lån & Spar Bank (link)
11/2 08:08
af ProInvestorNEWS
DSV får løftet kursmålet: Goldman Sachs er det mest positive børshus på Wall Street (link)
11/2 08:05
af ProInvestorNEWS
Asien: Positive fortegn på japansk helligdag (link)
11/2 08:03
af ProInvestorNEWS
USA/lukning: Dow Jones forlængede rekordrækken i ellers halvsurt marked (link)
10/2 16:37
af Urban
TeamGarlic: Lyt til GomSpace CEO Carsten Drachmanns præsentation af selskabet. .(link)
10/2 16:34
af Urban
TeamGarlic. Der findes gode analyser etc. på alle 4 aktier. Derfor vil jeg ikke bruge min tid på det;-)
10/2 16:32
af Urban
TeamGarlic: Min svenske portefølje består p.t. af GomSpace , SAAB, Saniona og Swedbank. GomSpace er mit klare 1. valg i -26. Lyt til CEO dette CEO indlæg.
10/2 12:50
af TeamGarlic
@urban: et indlæg med dine tanker, risiko og tidshorisont er velkomment :-). Jeg har Bilia, Ericsson og Astra Zeneca
10/2 10:05
af Urban
Ja, jeg kigger på svenske aktier og har svenske aktier i porteføljen;-)
10/2 09:40
af TeamGarlic
@urban: kigger du på svenske aktier?
9/2 16:43
af Zuunes
Junklau: Har du overvejet at læse årsrapporten? De sendte ansøgning ind til FDA i december, så afgørelse kommer i slutningen af dette år :)
9/2 15:25
af Urban
Aktierna som har stigit mest. Det senaste året har vinden vänt för flera svenska bolag. Placera listar aktierna som gjort starkast comeback från bottennivåerna.(link)
9/2 12:38
af Helge Larsen/PI-redaktør
Dansk eksport til USA steg i 2025 trods told og faldende dollarkurs (link)
9/2 08:33
af ProInvestorNEWS
Sølv og Bitcoin nedtur kulminerede formentlig fredag morgen (link)
8/2 15:17
af Craw
Sorry, det var til Novo-chatten.
8/2 15:04
af Craw
Umiddelbart skidt, men nok mest ift. erstatning. Ikke ift. at få stoppet compounding. Hvis GLP-1 en dag kommer i håndkøb, vil lægen være ude af billedet, og så ser det anderledes ud. Men så skal patentet på stoffet jo fortsat være gældende, førned det har betydning.
8/2 15:03
af Craw
Dommeren mente ikke, at Eli Lilly kunne påvise økonomisk skade pga. compounded reklamer, fordi det er en læge, som ordinerer medicinen. Dommen henviser så også til, at det er en sag mellem FDA og compound-virksomheden; ikke Eli Lilly og compound-firmaet. Dommen er fra d. 3. Så FDA’s sabelraslen mod HIMS er senere. Og FDA har netop været efter HIMS for falsk markedsføring og HIMS er nu rettet; de må ikke skrive, at den aktive ingrediens er den samme som i Wegovy.
8/2 10:18
af TeamGarlic
God formiddag :-)
8/2 09:27
af B.Andersen
Godmorgen :-)
8/2 08:32
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
Nyeste Først- Ældste Først   Side 30/8420