Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
Grønne Aktier
BITCOIN
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
Shipping
|
12/2 17:37 af Svingtraderen |
KogN i Schwwetx ned 8.4%
|
|
12/2 17:34 af Svingtraderen |
Citi sat DSV ned til Neutral fra Buy 1499(2300)
|
|
12/2 17:30 af Svingtraderen |
Maersk samme
|
|
|
12/2 17:27 af Pensionisten |
DSV i markant fald - synes ikke at kunne finde nogle nyheder?
|
|
12/2 17:27 af Svingtraderen |
Maersk og DSV flder kraftigt?
|
|
|
12/2 15:51 af ProInvestorNEWS |
USA: Lidt flere nytilmeldte ledige end ventet (link)
|
|
|
12/2 15:40 af ProInvestorNEWS |
I disse tider er det Wild West i USA på flere niveauer. Det rammer C25 og ikke mindst Novo Nordisk, hvor mere end halvdelen af omsætningen kommer fra USA. Helge Larsen gennemgår den seneste uges bølgegang og slutter ugekommentaren af med en positiv nyhed, der netop er tikket ind fra Novo Nordisk. Kort video: (link)
|
|
|
12/2 14:10 af ProInvestorNEWS |
Netcompany: Global "software"angst sender aktien ned (link)
|
|
|
12/2 09:53 af Urban |
Svenskt aktieägande slår rekord – så stor är medelportföljen.
Svenskt aktieägande nådde rekordnivåer under 2025, enligt Euroclear. Antalet aktieägare ökade rejält samtidigt som portföljvärdena steg, trots en orolig omvärld.(link)
|
|
12/2 09:19 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Torsdagens nyheder fra danske medier med Vestas, Novo og Ørsted (link)
|
|
12/2 04:35 af StockBull |
(link) Danske Bank’s customers now have access to cryptocurrency-related investments
|
|
|
12/2 02:12 af Pensionisten |
For en ordens skyld :3049%
|
|
|
12/2 02:07 af Pensionisten |
Jeg håber, at der blandt alle jer medico fanatikere, også findes personer, der også er lidt bredere skuende. Hav en god nat :-)
|
|
|
12/2 02:04 af Pensionisten |
afkast siden november 2005!
|
|
|
12/2 01:57 af Pensionisten |
DSV er en verdensaktie - ikke kun i DK - men over alt. Jeg har, personligt, haft et afkast på 3.049% på aktien.
|
|
|
12/2 01:53 af Pensionisten |
Jeg beklager, hvis jeg ikke har været tydelig nok, omkring DSV. Jeg er ikke nogen stor aktieanalytiker, men følger min sunde fornuft.De eneste gange, jeg har hørt Helge udtale sig om DSV, er i Hansen og Larsen, afsluttende med:Jeg har ikke aktien ?!!!!
|
|
|
11/2 20:04 af Pensionisten |
Lukkekurs .....
|
|
|
11/2 20:02 af Pensionisten |
DSV nåede idag rekordkurs 1902.5. Super aktie :-)
|
|
|
11/2 18:44 af ProInvestorNEWS |
Onsdagens aktier: Danske aktier underpræsterede efter opløftende jobtal fra USA (link)
|
|
|
11/2 16:57 af ProInvestorNEWS |
Hansen og Larsen analyserer ugens dramatiske fald i blandt andet sølv og Bitcoin samt de seneste C25-regnskaber fra selskaber som Novo Nordisk og Vestas. Få overblikket over FDA's indgriben mod Him's & Her's fedmepille, og hvad det kan få af betydning for Novo Nordisk. De ser også nærmere på de næste træk i kampen mod Eli Lilly og fremtiden for vægttabsmarkedet. (link)
|
|
|
11/2 16:28 af ProInvestorNEWS |
Chefstrateg: Forbedret arbejdsmarked reducerer chancen for rentenedsættelser markant (link)
|
|
|
11/2 16:11 af ProInvestorNEWS |
Amerikanske jobtal overrasker positivt: Renter stiger og dollar styrkes (link)
|
|
|
11/2 15:49 af henrik48 |
Beklager…så forkert…jobtal væsentligt bedre end forventet..
|
|
|
11/2 15:42 af henrik48 |
Lidt svage jobtal men ok…
|
|
| ||
|
|
11/2 15:16 af henrik48 |
Fingers crossed…
|
|
|
11/2 15:16 af henrik48 |
Takker :-)
|
|
|
11/2 15:15 af Hen |
Den kommer 14.30.
|
|
|
11/2 14:31 af henrik48 |
Er der nogen, der ved hvad tid jobrapporten lander ??
|
|
|
11/2 09:06 af ProInvestorNEWS |
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked (link)
|
|
|
11/2 09:02 af ProInvestorNEWS |
Onsdagens internationale avisuddrag med xAI, Warner Bros og Barclays (link)
|
|
|
11/2 09:01 af ProInvestorNEWS |
Onsdagens nyheder fra danske medier med EU, Novo og Lån & Spar Bank (link)
|
|
|
11/2 08:08 af ProInvestorNEWS |
DSV får løftet kursmålet: Goldman Sachs er det mest positive børshus på Wall Street (link)
|
|
|
11/2 08:05 af ProInvestorNEWS |
Asien: Positive fortegn på japansk helligdag (link)
|
|
|
11/2 08:03 af ProInvestorNEWS |
USA/lukning: Dow Jones forlængede rekordrækken i ellers halvsurt marked (link)
|
|
|
10/2 16:37 af Urban |
TeamGarlic: Lyt til GomSpace CEO Carsten Drachmanns præsentation af selskabet.
.(link)
|
|
|
10/2 16:34 af Urban |
TeamGarlic. Der findes gode analyser etc. på alle 4 aktier. Derfor vil jeg ikke bruge min tid på det;-)
|
|
|
10/2 16:32 af Urban |
TeamGarlic: Min svenske portefølje består p.t. af GomSpace , SAAB, Saniona og Swedbank. GomSpace er mit klare 1. valg i
-26. Lyt til CEO dette CEO indlæg.
|
|
10/2 12:50 af TeamGarlic |
@urban: et indlæg med dine tanker, risiko og tidshorisont er velkomment :-). Jeg har Bilia, Ericsson og Astra Zeneca
|
|
|
10/2 10:05 af Urban |
Ja, jeg kigger på svenske aktier og har svenske aktier i porteføljen;-)
|
|
10/2 09:40 af TeamGarlic |
@urban: kigger du på svenske aktier?
|
|
|
9/2 16:43 af Zuunes |
Junklau: Har du overvejet at læse årsrapporten? De sendte ansøgning ind til FDA i december, så afgørelse kommer i slutningen af dette år :)
|
|
|
9/2 15:25 af Urban |
Aktierna som har stigit mest.
Det senaste året har vinden vänt för flera svenska bolag. Placera listar aktierna som gjort starkast comeback från bottennivåerna.(link)
|
|
9/2 12:38 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Dansk eksport til USA steg i 2025 trods told og faldende dollarkurs (link)
|
|
|
9/2 08:33 af ProInvestorNEWS |
Sølv og Bitcoin nedtur kulminerede formentlig fredag morgen (link)
|
|
|
8/2 15:17 af Craw |
Sorry, det var til Novo-chatten.
|
|
|
8/2 15:04 af Craw |
Umiddelbart skidt, men nok mest ift. erstatning. Ikke ift. at få stoppet compounding. Hvis GLP-1 en dag kommer i håndkøb, vil lægen være ude af billedet, og så ser det anderledes ud. Men så skal patentet på stoffet jo fortsat være gældende, førned det har betydning.
|
|
|
8/2 15:03 af Craw |
Dommeren mente ikke, at Eli Lilly kunne påvise økonomisk skade pga. compounded reklamer, fordi det er en læge, som ordinerer medicinen. Dommen henviser så også til, at det er en sag mellem FDA og compound-virksomheden; ikke Eli Lilly og compound-firmaet. Dommen er fra d. 3. Så FDA’s sabelraslen mod HIMS er senere. Og FDA har netop været efter HIMS for falsk markedsføring og HIMS er nu rettet; de må ikke skrive, at den aktive ingrediens er den samme som i Wegovy.
|
|
8/2 10:18 af TeamGarlic |
God formiddag :-)
|
|
|
8/2 09:27 af B.Andersen |
Godmorgen :-)
|
|
8/2 08:32 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
