NOVO
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
25/9 11:20 af pauly |
lidt nemmere at læse
|
|
|
25/9 11:35 af JKY_VH |
Tak pauly
|
|
|
25/9 12:52 af pauly |
selv tak
|
|
25/9 13:12 af Alberto |
Er alle omkring bordet enige om, at det ikke indebærer nogen sundhedsrisiko ikke at overholde kravet/anbefalingen... Men kun vedrører effektiviteten af behandlingen!
|
|
25/9 13:13 af Alberto |
Hvad vi har er:
|
|
25/9 13:16 af Alberto |
Wegovy: plus - hutig lancering, bedre vægttab, bedre bivirkningsprofil, mange positive sideeffekter - specielt cardio/vasculær . minus: Dyrere at producere, anbefaling/krav om fastende indtag...
|
|
|
25/9 13:25 af Craw |
For mig at se, ér det et issue med timing af daglig medicin fastende. 30 minutter efter indtagelse er intet problem. Men som jeg forstår det, så skal pillen også tages fastende. Dvs. typisk om morgenen. Problemet er når ens "morgen" er på skiftende tider af døgnet. Jeg har både dag- og nattevagter og en masse fridage. Mine morgener er typisk kl. 06, kl. 09 eller kl. 15. Det tænker jeg kunne blive noget rod hver gang tidspunktet skifter.
|
|
25/9 13:26 af Alberto |
Jeg synes stadig, dette taler i favør af Wegovy pillen. Dog er den globale udrulning af Orforglipon vel ikke så god for NOVO. Kan storskala produktion med Yeast metoden mon kunne bevirke, at NOVO kan følge med globalt? Og så er der åbenbart også en realistisk mulighed for, at Orforglipon fejler pgr. af bivirkninger (lever) - og dette kan vel også komme på tale, EFTER godkendelse, hvis disse problemer skulle vise sig hos patienter?
|
|
|
25/9 13:47 af pauly |
Var der ikke ret mange som droppe ud af Orforglipon på grund af bivirkninger? Synes bestemt ikke det er så ligetil som nogle analytikere lader til at mene
|
|
|
25/9 14:40 af ProInvestorNEWS |
Novo og sundhedsaktier er under pres: Det skyldes flere årsager mener investeringsstrateg (link)
|
|
|
25/9 14:48 af ProInvestorNEWS |
Ugekommentar. Novos fedmepille: 04.01. Kort video: (link)
|
|
|
26/9 06:54 af ProInvestorNEWS |
Trump varsler 100 procents told på flere lægemidler (link)
|
|
|
26/9 08:00 af ProInvestorNEWS |
Danske life science: Torsdagsklø, men hvad venter fredag? (link)
|
|
|
26/9 09:35 af Urban |
1 Reason Novo Nordisk (NVO) Is 1 of the Best Healthcare Stocks You Can Buy Today
(link)
|
|
|
26/9 09:42 af JKY_VH |
Tak Urban:-)
|
|
|
26/9 09:45 af Hansi1234 |
Nogen som kan forklare hvorfor Novo altid kommer i rødt når Trumpeten kommer med toldtrusler? Det har vel betydning for Novo når de allerede har fabrikker og producerer i US.
|
|
|
26/9 10:24 af ProInvestorNEWS |
Medicinalsektoren bør spidse ører næste uge: Trump-administrationen rygtes på vej med nyt (link)
|
|
|
26/9 10:55 af ProInvestorNEWS |
Trumps toldudspil bør få begrænset effekt på branchen vurderer børshuse (link)
|
|
|
26/9 14:09 af ProInvestorNEWS |
Novo Nordisks topchef om Trumps toldudspil: Usikkert hvordan handelsaftale spiller ind (link)
|
|
26/9 14:51 af Svingtraderen |
Kender dem ikke, men nogen her gør måske (link)
|
|
|
26/9 20:59 af JKY_VH |
Godt vi slap for yderligere told (link)
|
|
|
27/9 12:57 af ungeee |
Så stor ståhej for ingenting igen?
|
|
|
27/9 14:21 af pauly |
Lyder sådan.
|
|
|
27/9 23:17 af askehans |
Så må panikken godt fordufte og vi kan vende tilbage mod de 400 ;)
|
|
| ||
|
|
29/9 06:47 af ProInvestorNEWS |
USA Told: EU har stadig en 15 % aftale - såvidt vidt vi ved (link)
|
|
|
29/9 07:05 af ProInvestorNEWS |
Morgan Stanley sænker anbefalingen af Novo og skruer kursmålet ned til 300 kr (link)
|
|
|
29/9 22:23 af vestasfan |
Måske gamechangeren vi har ventet på; (link)
|
|
|
29/9 22:25 af vestasfan |
.. Skal indtages een gang om ugen i stedet for dagligt. Patent udløber i 2033/34
|
|
|
30/9 07:32 af ProInvestorNEWS |
Tirsdagens danske avisuddrag med Genmab, Novo og Søstrene Grene (link)
|
|
|
30/9 11:59 af ProInvestorNEWS |
Novo trykkes yderligere: Negativ analyse fra stort børshus spøger stadig (link)
|
|
|
30/9 14:38 af ProInvestorNEWS |
Medicinalsektorens lobbyorganisation kommer Trump i møde med ny portal (link)
|
|
30/9 16:15 af Svingtraderen |
Pfizer indgår aftale med Trump om lavere medicinpriser
Pfizer er gået ind på at sælge medicin til lavere priser til den offentlige sygesikring for lavindkomstgrupper, Medicaid, i en aftale med USA's præsident, Donald Trump
Det skriver Washington Post ifølge Bloomberg News.
Pfizers beslutning er led i præsidentens agenda ved navn "most favoured nation", der varsler, at USA vil betale samme pris for medicin, som det land i verden, der betaler den laveste pris.
Trump vil ifølge av....
|
|
|
30/9 17:48 af pauly |
Pfizer oppe med 3%
|
|
|
1/10 07:41 af ProInvestorNEWS |
Novo får sænket kursmålet en spids hos Nordea (link)
|
|
1/10 10:13 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Novo og europæiske medicinalkollegaer sendes i vejret efter Pfizer-aftale i USA (link)
|
|
|
1/10 12:40 af bikube |
Det er da godt nok imponerende, at kursen kan stige 5-7% på en prisreduktion på 85% på deres produkter.
|
|
|
1/10 15:16 af pauly |
Der er nok noget du går fejl af
|
|
|
1/10 15:49 af ProInvestorNEWS |
Investeringspodcasten 291: 24.31 Novo Nordisk og deres udfordringer: (link)
|
|
|
2/10 07:03 af ProInvestorNEWS |
HSBC vender rundt og anbefaler "køb" af Novo Nordisk (link)
|
|
|
2/10 07:07 af ProInvestorNEWS |
CVS lancerer forbedret forsikringsplan med Novo Nordisks Wegovy (link)
|
|
|
2/10 08:07 af ProInvestorNEWS |
Novo Nordisk: 2-3 % oveni fra handelsstart? (link)
|
|
|
2/10 10:09 af ProInvestorNEWS |
Novo løftes til "køb" hos HSBC: Sværere at argumentere for Lillys overlegenhed i fremtiden (link)
|
|
|
2/10 11:10 af Jazzz |
Godt nyt, tak!
|
|
|
2/10 12:38 af ProInvestorNEWS |
Aktier/middag: Novo og sundhedsaktierne er i hopla - Genmab passerer 2000 kr. (link)
|
|
|
2/10 19:12 af ProInvestorNEWS |
Flere dages kursstigninger - er trenden positiv? Genmab, Novo Nordisk, Zealand Pharma, Gubra . Kort video: (link)
|
|
|
3/10 08:10 af vestasfan |
Interessant træk i forhold til patentudløb i Brasilien. Indien, Kina, Canada next? (link)
|
|
3/10 11:42 af Occam |
Interessant gæt på fedme markedet. (link)
|
|
3/10 11:45 af Occam |
ØUs udlægning er også speciel: "Eli Lilly forventes at blive den væsentligste spiller ..." Til trods for at Novo har mere end halvdelen af markedet i 2029.
|
|
|
3/10 11:56 af ProInvestorNEWS |
Europa: Bank of America foretrækker medicinalaktier og selskaber inden for stabile forbrugsvarer. (link)
|
|
|
3/10 13:40 af ProInvestorNEWS |
Novo/JPMorgan: Spår præcisering af 2025-forventningerne (link)
|
