Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
23/10 08:40
af ungeee
skabe=skade
23/10 11:14
af Pensionisten
Michael Novod, Nordea, går til Novo jf. Børsen.
23/10 13:52
af Pensionisten
Novo bliver udstillet, godt og grundigt, i udviklingen på C25 idag. En trøst er, at der er uanede muligheder for forbedring..... ;-)
23/10 14:13
af ProInvestorNEWS
Novo Nordisks kursmål skæres af Jyske Bank: Ny indsnævring af forventningerne en mulighed (link)
23/10 16:27
af ProInvestorNEWS
Ugens største nyhed var uden tvivl, at Novo Nordisk bestyrelse går af, og Lars Rebien bliver formand. Det kigger Helge Larsen nærmere på og giver også en status på situationen med Bavarian Nordic og Anavex, og slutteligt omtaler han et flot kvartalsregnskab fra Embla. Kort video: (link)
23/10 17:35
af pauly
Faldt lige over denne her (link)
23/10 22:26
af JKY_VH
Interessant, tak for den pauly
25/10 00:06
af pauly
selv tak
25/10 11:05
af pauly
Tænkte på om nedlukningen i us har indflydelse på sagsbehandlingen hos fda, nogen der ved det? Tænker selvfølgelig på om pillen kan blive forsinket
25/10 13:07
af YPE
@pauly, det spørgsmål svarer Dave Moore på i dette interview med CBNC for få dage siden - (link)
25/10 13:43
af Alberto
Meget informativt: Hvor ER den mand dygtig til at få sagt de ting, der skal siges, på den mest tiltalende - og samtidig meget glatte - måde, der kan tænkes! En mester i smooth communication: - En sand amerikaner... Indhold: Ikke noget udover at NOVO er i dialog med FDA - og ingen ting tyder på en udsættelse af Wpillen.
25/10 14:51
af pauly
tak YPE det vil jeg straks kaste mig over
26/10 13:31
af Helge Larsen/PI-redaktør
CEO of Novo Nordisk Mike Doustdar wrote the following on LinkedIn: "This is remarkable: new research published in Lancet Group analysed Novo Nordisk product data and found cardiovascular benefits that seem to operate independently of weight reduction. This is the type of headline I had to pause and read twice. The study results suggest that cardiovascular benefits may extend beyond traditional weight loss outcomes, pointing to broader health impacts....
26/10 13:34
af Helge Larsen/PI-redaktør
This is exactly why Novo Nordisk is focused on bringing innovation to more people - to help treat the multiple chronic diseases that often go hand in hand. We're not just addressing one condition in isolation, but the interconnected web of health challenges people face.
26/10 13:36
af Helge Larsen/PI-redaktør
These breakthrough medicines are making headlines, but have you wondered about how they actually work in the body? And what makes them different from traditional treatments? Check out this explainer to learn more. The science behind these medicines tells a story about treating the whole person, not just individual symptoms. That's the future of healthcare".
26/10 13:37
af Helge Larsen/PI-redaktør
26/10 13:55
af Helge Larsen/PI-redaktør
Dermatologic and Metabolic Benefits of Semaglutide in Psoriasis with Obesity: A Six-Month Prospective Cohort Study : (link)
26/10 13:56
af Helge Larsen/PI-redaktør
Conclussion: In patients with psoriasis and obesity, semaglutide improves both skin disease and systemic health. The clinical benefit appears associated with specific fat loss and psychosocial improvement, beyond overall weight reduction.
26/10 14:13
af Helge Larsen/PI-redaktør
UK seizes record haul of illegal weight-loss drugs in factory raid By Sam Tabahriti October 25, 20251:20 AM GMT+2Updated October 25, 2025 (link)
26/10 15:33
af pauly
Jeg har både dårligt hjerte og psoriasis. Det vækker da nogle tanker
27/10 08:09
af ProInvestorNEWS
Novo får rundbarberet kursmålet hos Jefferies: Patentudløb giver udfordringer (link)
27/10 08:15
af ProInvestorNEWS
Mandagens aviser med Novo Nordisk, Bavarian og DS Norden (link)
27/10 14:45
af YPE
Der er nervøsitet op til regnskabet d. 5. nov.
28/10 08:46
af ProInvestorNEWS
China's Innovent says its GLP-1 works better than Novo's semaglutide in diabetes study (link)
28/10 08:52
af Craw
Når de bruger 1 mg af Novos og 6 mg af deres egen medicin, virker det nærliggende, at dosis har noget at sige ift. de resultater?
28/10 13:15
af pauly
Nervøsiteten er berettiget det sidste år har været skidt og bestyrelsen er afsat. Ikke ligefrem ting der bringer ro og fordragelighed.
28/10 14:34
af Helge Larsen/PI-redaktør
Novo-rival har milliarder af vægttabspiller på lager inden ventet lancering (link)
28/10 18:11
af ProInvestorNEWS
Novos nedtur når sjettedagen: Uafbrudt fald siden bestyrelsesrokade (link)
28/10 21:56
af Zuunes
Pauly: Ja tror ikke aktien retter sig før de får et "normalt" voksende free cash flow igen.. Burde ske i løbet af 2026, når CAPEX falder.. :)
29/10 10:24
af YPE
Det værste der kan ske nu ift. med regnskabet, er at NN nedjusterer igen. Det tror jeg simpelthen ikke på selv
29/10 10:25
af YPE
Tænker at de tog værst mulige scenario med i betragtning ved sidste nedjustering ift. indsættelse af ny CEO
29/10 10:49
af Craw
Nedjustering nej, men en indsnævring væk fra toppen i forventningerne kunne vel godt ske. Baseret på de lave recepttal .
29/10 11:06
af troldmanden
Jeg tror modsat der er en hvis risiko for ny nedjustering. De lukker en masse projekter ned. Og særligt dem der er indkøbt, som bla Monlunabant, der medfølger der afskrivning når de lukkes. Monulanbant er vel 4-6 mia dkk. Det var strategisk kæmpe brøler de ikke tog den afskrivning med sidste nedjustering.
29/10 11:07
af troldmanden
For mig er det kun et timings spørgsmål. Kommer den i næste uge, eller tager de først det skrald primo 2026
29/10 11:08
af troldmanden
Salget i IO skal gå ekstraordinært godt hvis de kan undgå at tage nedjustering der svare til afskrivningen på de lukkede projekter
29/10 11:09
af troldmanden
Vi ved at i UK går det ekstra ordinært godt. Der kommer de til at sælge for 1-2 mia mere end budgetteret for bare 5 mdr siden. Riiiigtig mange skifter fra Mounjaro til Wegovy, efter Lilly hævede prisen signifikant 1/9
29/10 11:10
af troldmanden
Lilly havde plus 80% af de ca 2.5 mio britter der er på glp1 for fedme
29/10 11:11
af troldmanden
Estimaterne er at novo vinder +500.000 patienter. Måske op mod 1 mio patienter over de kommende mdr
29/10 11:12
af troldmanden
Så kæmpe kæmpe ekstra oms fra UK. Modsat så er prisen i UK nok den laveste globalt.......
29/10 11:13
af troldmanden
Men salget i US har været ret skidt her i oktober. Jeg ser kun en løsning derover for wegovy. Sænk prisen og begyndt at tegne "abonnementer" med forbrugerne hvor kunden får rabat ved at købe 6-12 mdr
29/10 12:15
af YPE
troldmanden, hvordan følger du med i salget i US? Tak for dit skriv i øvrigt
29/10 12:55
af JKY_VH
tak for info trolsmanden:-)
29/10 12:59
af JKY_VH
troldmanden selvfølgelig
29/10 16:57
af ProInvestorNEWS
De amerikanske aktier kører fint videre selvom regeringen er nedlukket. Amerikanske Nvidia investerer i Nokia - men hvorfor? Hør også om Novo Nordisk, der stadig er under massivt pres, samt om Vestas og DSV og meget andet i afsnit 295 af Investeringspodcasten. (link)
30/10 07:41
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
30/10 07:57
af ProInvestorNEWS
Torsdagens aviser med Novo Nordisk, Ørsted og Jyske Bank (link)
30/10 07:58
af LP90
Godmorgen :-)
30/10 08:13
af Stroka
God morgen :-)
30/10 10:02
af troldmanden
US salgs data bliver offentliggjort hver fredag. I såkaldt TRx data. Hvor mange recepter der er blevet indløst. Det er ikke offentligt tilgængelige data
30/10 12:13
af pauly
Metsera opkøb (link)
Nyeste Først - Ældste Først   Side 195/269