TESLA
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
Grønne Aktier
Vestas
Zealand Pharma
BITCOIN
Smallcap og First North aktier
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
Embla Medical
Forsvarsaktier
Shipping
|
15/11 08:11 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
|
|
14/11 00:09 af bikube |
Til Lykke med gevinsten - Jeg havde godt nok ikke regnet med, at den lille trehjuler kunne få så meget gang i markedet.
|
|
|
13/11 21:51 af poppelkongen |
Electrameccanica Vehicles Corp er oppe med 181% i år. har selv pt. fortjeneste på 118% ind til dato
|
|
|
13/11 21:48 af bikube |
Fin opsætning Helge. Her er lidt fra S A efter en times handel i U S: Li +19,5 - Nio +7,9 - XPeng +7,9 - Nikola +6 - Fisker +17,7 - Electrameccanica +31,5 - Tesla -1,57. Det er godt nok vilde %, fordi Kinas EV marked er "Red hot".
|
|
|
13/11 21:47 af poppelkongen |
|
|
|
13/11 21:47 af poppelkongen |
den her ligeså populære på usa market
|
|
13/11 17:37 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Den kinesiske pendant til Tesla, NIO Inc., er i denne måned den mest populære udenlandske aktie hos Nordnet. År til dato er aktien steget mere end 1000 %. Ønsker du at sætte strøm til dine investeringer, kan du læse mere om forskellige elbilaktier her:(link)
|
|
13/11 11:03 af AH2005 |
Mr.Larsen@ NIO hvem af dem?
|
|
12/11 20:08 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-)
|
|
11/11 18:15 af nohope |
Testla
|
|
11/11 18:15 af nohope |
t
|
|
11/11 11:20 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Test
|
|
10/11 09:48 af JuliusFraSmithOvrfor |
test
|
|
|
10/11 09:42 af Mr.Larsen |
Godmorgen og dejligt med en Tesla tråd, jeg solgte halvdelen af mine tesla aktier for 1,5 uge siden ca, havde dobbelt op på positionen, derefter købte jeg Nio for overskuddet, så nu er det spændende om det var klogt.... tror ikke jeg havde nerver til at shorte Tesla :-)
|
|
10/11 07:42 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
|
|
9/11 23:37 af bikube |
Der må da være andre end mig, der er interesseret i Tesla, men pyt så starter jeg.
Jeg shorter Tesla, da det for mig slet ikke giver mening, at Tesla er mere værd end alle de største bilfabriker tilsammen. Toyota, der er Verdens største, sælger over ti gange så mange biler som Tesla, og de skovler penge ind, hvilket Tesla ikke gør endnu.
|
|
9/11 07:41 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
|
8/11 08:10 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Velkommen til den nye TESLA chat.
|
