Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
15/11 08:11
af Helge Larsen/PI-redaktør
God morgen. :-)
14/11 00:09
af bikube
Til Lykke med gevinsten - Jeg havde godt nok ikke regnet med, at den lille trehjuler kunne få så meget gang i markedet.
13/11 21:51
af poppelkongen
Electrameccanica Vehicles Corp er oppe med 181% i år. har selv pt. fortjeneste på 118% ind til dato
13/11 21:48
af bikube
Fin opsætning Helge. Her er lidt fra S A efter en times handel i U S: Li +19,5 - Nio +7,9 - XPeng +7,9 - Nikola +6 - Fisker +17,7 - Electrameccanica +31,5 - Tesla -1,57. Det er godt nok vilde %, fordi Kinas EV marked er "Red hot".
13/11 21:47
af poppelkongen
13/11 21:47
af poppelkongen
den her ligeså populære på usa market
13/11 17:37
af Helge Larsen/PI-redaktør
Den kinesiske pendant til Tesla, NIO Inc., er i denne måned den mest populære udenlandske aktie hos Nordnet. År til dato er aktien steget mere end 1000 %. Ønsker du at sætte strøm til dine investeringer, kan du læse mere om forskellige elbilaktier her:(link)
13/11 11:03
af AH2005
Mr.Larsen@ NIO hvem af dem?
12/11 20:08
af Helge Larsen/PI-redaktør
:-)
11/11 18:15
af nohope
Testla
11/11 18:15
af nohope
t
11/11 11:20
af Helge Larsen/PI-redaktør
Test
10/11 09:48
af JuliusFraSmithOvrfor
test
10/11 09:42
af Mr.Larsen
Godmorgen og dejligt med en Tesla tråd, jeg solgte halvdelen af mine tesla aktier for 1,5 uge siden ca, havde dobbelt op på positionen, derefter købte jeg Nio for overskuddet, så nu er det spændende om det var klogt.... tror ikke jeg havde nerver til at shorte Tesla :-)
10/11 07:42
af Helge Larsen/PI-redaktør
God morgen. :-)
9/11 23:37
af bikube
Der må da være andre end mig, der er interesseret i Tesla, men pyt så starter jeg. Jeg shorter Tesla, da det for mig slet ikke giver mening, at Tesla er mere værd end alle de største bilfabriker tilsammen. Toyota, der er Verdens største, sælger over ti gange så mange biler som Tesla, og de skovler penge ind, hvilket Tesla ikke gør endnu.
9/11 07:41
af Helge Larsen/PI-redaktør
God morgen. :-)
8/11 08:10
af Helge Larsen/PI-redaktør
Velkommen til den nye TESLA chat.
Nyeste Først- Ældste Først   Side 158/158