Genmab
Aktiesnakken
TESLA
Genmab
Ennogie
NOVO
Bavarian Nordic
Pharma
Vestas
Zealand Pharma
Medico
Hansa Biopharma
Shipping
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Smallcap og First North aktier
AMBU
BITCOIN
GN Store Nord
Embla Medical
Forsvarsaktier
Grønne Aktier
![]() |
16/6 18:12 af hda |
Man bli'r sgu i godt humør
|
![]() |
16/6 18:13 af Vester |
"We want to remain an independent powerhouse of innovation" Godt at høre! :)
|
![]() |
16/6 18:14 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-D
|
![]() |
16/6 18:16 af Budweis |
Jeg fik svar på mine to spørgsmål :) klas
se.
|
![]() |
16/6 18:44 af Solsen |
Hottest M&A target. Are you ready for 2000 ?
|
![]() |
16/6 19:00 af JKY_VH |
Helst ikke
|
![]() |
16/6 19:04 af Solsen |
We want....jo....Big Pharma are in dire need of innovating drugs. Hvad tror I selv der sker ?
|
![]() |
16/6 19:12 af MrEbbe |
Jeg tror ikke ret meget på at de bliver overtaget for bud på omkring 2000,-. Jeg tror det skal væsentligt højere op for at overbevise Jan og de andre om at det er interessant. Han virker ekstremt fokuseret på at de skal være uafhængige. Dermed skal der noget af et bud til. Desuden så tænker jeg at de her salgstal vi får ifbm halvårsregnskabet bliver ekstremt interessant for der får vi for første gang adgang til salgstal i EU, og hvor stærkt det går med udrulning her. Det må de nødvendigvis
|
![]() |
16/6 19:12 af MrEbbe |
knytte en kommentar til.
|
![]() |
16/6 19:13 af MrEbbe |
Jeg tror et bud er realistisk, jeg håber faktisk der kommer et bud fra en industriel spiller, så de kan værdisætte Genmab, og så håber jeg iøvrigt at det bliver afvist.
|
![]() |
16/6 19:17 af MrEbbe |
For jeg tror mere på at det team Jan har skabt kan skabe en højere værdi for os som aktionærer på den lange bane, det vil bare tage længere tid at komme derop
|
![]() |
16/6 19:17 af Solsen |
Vi ser jo et battle i flere biotech i US. Winkel oplyser at de vil annoncere et bud inden en halv time. GILD vil komme først gætter jeg - de må være meget tæt på at komme på banen jf kommunikation fra dem. Om det er Genmab vil tiden vise.
|
![]() |
16/6 19:20 af MrEbbe |
jeg stemmer på forhånd nej. Ja, men de har jo ret til at afvise det, uden vi får besked, hvis en række parametre er opfyldt.
|
![]() |
16/6 19:23 af MrEbbe |
og det er sådan lidt vattet, hvis du spørger mig.
|
![]() |
16/6 19:23 af JKY_VH |
2400-2500, så kan vi tale om det.
|
![]() |
16/6 19:24 af MrEbbe |
ja, det er da et minimum.
|
![]() |
16/6 19:26 af JKY_VH |
Enig. Vi nåede næsten 1300 ved egen hjælp og med 100% tillæg skal vi ikke meget under 2500, hvis det skal være interessant.
|
![]() |
16/6 19:30 af OHW |
I drømmer.
|
![]() |
16/6 19:31 af KHG |
Genmab får tæv i kursen ;/
|
![]() |
16/6 19:36 af MrEbbe |
@OHW muligvis, men hvor jeg dog elsker din modvægt til alle os optimister. Jan har lige udtalt i dag at 10 mia usd i topslag er konservativ, men hvis vi regner med 10 mia usd i årligt salg alene i dara, så giver dara alene 2 mia usd i kassen hvert år. svarende til 13 mia dkr, afhængig af usd kursen, og så er en selskabværdi på 75 mia dkr umiddelbart meget lavt sat. Desuden har de duobody, hexabody platformen og ofa som
indtægtskilder.
|
![]() |
16/6 19:38 af KHG |
nogen der ved om hvornår vi kan forvente stabiliteten i USAs biomarkedet?
|
![]() |
16/6 19:49 af OHW |
Ebbe, problemet er, at du mangler at sætte nogle " hvis" ind i din tekst. Vi skal have reduceret antallet af hvis inden nogen vil give 140 mia. for selskabet.
|
![]() |
16/6 19:59 af Den Fattige |
God aften.... Jeg bliver lige lidt forvirret nu. Hvad mener solsen med "Winkel oplyser at de vil annoncere et bud inden en halv time. GILD vil komme først gætter jeg - de må være meget tæt på at komme på banen jf kommunikation fra dem. Om det er Genmab vil tiden vise." ?
|
![]() |
16/6 19:59 af Den Fattige |
Er der et bud på vej ?
|
| ||
![]() |
16/6 20:02 af Solsen |
Nej
|
![]() |
16/6 20:03 af Solsen |
I børsen play siger Winkel til aften, at de vil annoncere et evt. bud indenfor en halv time efter de evt. har fået kendskab til et sådant.
|
![]() |
16/6 20:04 af Solsen |
Dernæst ved vi at GILD er i markedet efter et opkøb.
|
![]() |
16/6 20:04 af Solsen |
...om det så er Genmab de er efter ved vi jo ikke.
|
![]() |
16/6 20:15 af MrEbbe |
Ja, det er helt korrekt. Men tidligere har det jo lydt at de har retten til at afvise et bud uden vi får besked hvis de skønnede at det ikke var interessant.
|
![]() |
16/6 20:17 af Den Fattige |
Okay. Forstået. Takker for svaret. Blev sgu lige lidt svedt :-)
|
![]() |
16/6 20:19 af MrEbbe |
@OHW det er korrekt. Men en aktie har nu altid været værdisat efter forventet indtjening fremadrettet, og her synes jeg faktisk at Genmab lige nu i kurs 1000 er interessant igen. Det her var jo næsten kursen før Pollux. Og siden har vi fået hevet endnu mere usikkerhed ud omkring dara. Så derfor synes jeg at kurs 2000,- absolut ikke er interessant.
|
![]() |
16/6 20:22 af Solsen |
Ja to ting der undrede mig i Winkels interview med Busweis sp
|
![]() |
16/6 20:24 af Solsen |
Spørgsmål. 1. Han oplyser nu at de vil offentliggøre et bud - tidligere har det lydt at de ikke var forpligtet til det. 2. Han bekæfter at Genmab er et af de hotteste M&A target.
|
![]() |
16/6 20:25 af KHG |
Solsen har du et link?
|
![]() |
16/6 20:25 af Solsen |
"No comments" er naturligt svar på alle de spørgsmål.
|
![]() |
16/6 20:26 af Solsen |
Helge har lidt længere oppe et link til Børsen Play...
|
![]() |
16/6 20:34 af MrEbbe |
Ja, men så tolker vi det lidt forskelligt. Du mener altså at den tidligere formulering nu er røget helt ud, og at de uanset hvad vil offentliggøre et bud uanset præmien ift dagens kurs. Jeg troede mere at det skulle tolkes som at hvis de fandt godt nok så ville de offentliggøre det inden for en halv time
|
![]() |
16/6 20:35 af MrEbbe |
Kan det være fordi der sker noget i kulissen vi ikke ved og Jan er bestyrelsen er blevet banket lidt på plads, evt af Fidelity?
|
![]() |
16/6 20:36 af MrEbbe |
-
jan og bestyrelsen
|
![]() |
16/6 20:40 af Mcjean |
Teknisk spørgsmål, teknisk svar! mere er der ikke i det.
|
![]() |
16/6 20:40 af Solsen |
Jeg ved jo ikke hvad der foregår. Men JNJ er i mine øjne bindegale, hvis ikke de byder 2000 meget snart.
|
![]() |
16/6 20:42 af Solsen |
De har et afkast på min 1% af et bud på $20 bn næste år. Herefter stiger afkastet år for år.
|
![]() |
16/6 20:43 af Solsen |
Samt 25 antistoffer i pipelinen samt sparede milestones og royalties på duobodies m.v.
|
![]() |
16/6 20:43 af Solsen |
Slut for i aften herfra !
|
![]() |
16/6 20:45 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jan van de Winkel svarer som han altid har gjort på spørgsmålet om et bud.
|
![]() |
16/6 20:50 af Solsen |
We are one of the hottest M&A targets har han aldrig før sagt ;-)
|
![]() |
16/6 20:52 af Mcjean |
tror dig og mener også det er bindegalt ikke at købe skidtet her og nu 2000 er billigt, meget billigt.........quickpot! ;-)
|
![]() |
16/6 21:02 af JacobP. |
Boys det løber af sport for jer nu efter min mening. Det var et totalt standardsvar fra en ordførende direktør Prøv at google Genmab salg og se hvor mange historier der ligger på er muligt salg. Nogen af dem er 8-10 år gamle , hvor nøjagtig det samme diskuteres som det gør her 8-10 år senere..:-)
|
![]() |
16/6 21:11 af royal |
Har lige set klippet. Det lyder lidt som en salgstale fra Jan. Vi må se hvad der sker.
|
![]() |
16/6 21:21 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Enig JacobP. Jeg skrev det samme lidt højere oppe.
|