Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Ennogie
Amerikanske aktier
Chemometec
BITCOIN
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
Zealand Pharma
|
12/7 05:08 af StockBull |
Republikanere er i gennemsnit mere velinformerede end demokrater og har i gennemsnit en højere IQ end demokrater, ifølge forskningen. (link)
|
|
|
11/7 18:15 af lahn1 |
en af
|
|
|
11/7 18:15 af lahn1 |
Ja Bulder, af af meget få dage hvor USA åbning ikke har sendt den til tælling. Fint luk idag, håber vi kan holder trenden i morgen, så går den i køb på mandag sådan som jeg ser grafen.
|
|
11/7 18:10 af Bulder |
Salgspresset kunne se ud til at være aftaget. Ingen stor omsætning (næsten halvdelen i luk) og alligevel pæn stigning, uden tllbagekøbsstøtte.
|
|
|
11/7 17:18 af E L |
Insights into Healthcare M&A: Q2 2024 Trends
Leerink Partners Biopharma M&A Team
(link)
|
|
|
11/7 16:12 af JKY_VH |
Dejligt at krydse 1800 nedefra:-)
|
|
|
11/7 15:31 af JKY_VH |
nej, lad os håbe det
|
|
|
11/7 15:14 af bikube |
JKY - Det er helt sikkert det første han gør, men det er jo ikke sikkert, at alle vil gentage succesen, og fortsætte den kriminelle aktivitet for ham.
|
|
|
11/7 14:51 af JKY_VH |
bikube 14.10, jeg tænker at disse medarbejdere og dem der deltog i stormen på kongressen i 2021 er blandt de første han benåder, hvis han vinder præsidentvalget
|
|
|
11/7 14:10 af gdn55 |
Man er ihvertfald ikke særligt godt begavet, hvis man stemmer på en løgner og bedrager. Men desværre har vi set det mange gange i verdens historien
|
|
|
11/7 14:10 af bikube |
Jeg har svært ved at fatte, at en så stor del af befolkningen har noget som helst tillid til Trump. For at få besat de vigtigste poster omkring sig, er han nødt til at indsætte hele sin familie; det er vist aldrig set før. En anden ting: Hvor mange af hans tidligere medarbejdere er fængslet for at udføre hans "politik".
|
|
|
11/7 13:49 af lahn1 |
Ja det stemmer meget godt. Halvdelen er dummere end den gennemsnitlige intelligens. ;-)
|
|
|
11/7 12:29 af JKY_VH |
:-D
|
|
11/7 12:03 af StockBull |
(link) 46% uintelligente i US p.t
|
|
11/7 11:13 af Darvin |
Det vi ser mht Genmab lige nu, er blot en start.
|
|
11/7 11:13 af Darvin |
Det er bestemt ikke ligegyldigt hvem der vinder valget i USA. Man skal være ualmindelig uintelligent, eller ekstremt snæversynet/egoistisk, hvis man ønsker Trump valgt. Men når det er sagt,så vil vi, uanset vinderen, se lavere rente og at biotech stiger, som Lahn1 skriver. Og det bliver ikke bare en enkelt rentenedsættelse
.
|
|
|
11/7 08:28 af transalp |
Go morgen.. :)
|
|
|
11/7 07:30 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
11/7 07:05 af bibob |
God morgen. :-)
|
|
|
11/7 07:05 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
11/7 05:49 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
11/7 05:48 af StockBull |
|
|
11/7 05:47 af StockBull |
MS Wilson og andre taler om en 10 % correction. Timingen er den samme hvert år og lykkes ofte så de kan købe aktier billigere før rally i nov dec. Så lidt at holde øje med. Ikke mindst out og ind timing.
|
|
11/7 05:44 af StockBull |
Fed sænker sikkert renten i sept, så det kan hjælpe lidt. Earnings er sikkert gode, men der er lidt dødvande fra de første bank earnings på fredag til tech earning rigtig starter. (link)
|
|
| ||
|
|
10/7 16:27 af lahn1 |
Tror det er ligegyldigt hvem der bliver præsident. Så vil fiscal stimulis stoppe eller blive tightened, for hvad der sker nu er uansvarligt. Det medføre stagnation/hårdere tider = lavere rente og biotech stiger. :-)
|
|
|
10/7 14:08 af E L |
developing bispecifics is not easy - (link)
|
|
10/7 13:51 af StockBull |
Jeg tror, at store medicinalselskaber vil opleve medvind, hvis Republikanerne vinder præsidentvalget i USA til november. Dette betyder dog ikke, at jeg er enig i, at medicinpriserne bør stige. Det er synd for de personer, der har brug for meget dyr medicin.
|
|
10/7 13:42 af StockBull |
Der har altid været en overvægt af købsanbefalinger til Genmab. Virksomheden præsterer normalt godt, når store medicinalselskaber har medvind, og dens præstation ligger typisk tæt på analytikernes kursmål. Jeg tror, at Tromp vil være mindre aggressiv i forhold til store medicinalselskaber end JB. Dermed ikke sagt jeg er en fan af Trump.
|
|
|
10/7 12:21 af lahn1 |
Den tager også med. ca. 2500 nye tilfælde/år
|
|
10/7 11:24 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Thanks EL.
|
|
|
10/7 11:08 af E L |
Epkinly Approved as Third-Line Treatment for Diffuse Large B-Cell Lymphoma in Korea
2024-07-10 (link)
|
|
|
10/7 08:27 af JKY_VH |
Enig lahn1;-)
|
|
|
10/7 08:24 af lahn1 |
Flere købsanbefalinger tak !
|
|
|
10/7 08:24 af lahn1 |
Tiden for at sætte shorts i Gmab er for længst forbipasset. Nu skal vi gerne se at formiddagens stigning holde til luk og stille og roligt få lidt volume tilbage i aktien.
|
|
|
10/7 08:22 af JKY_VH |
Så er der stadig god "luft". "Genmab har fået snittet mere end 10 pct. af kursmålet af Barclays.
Finanshusets kursmål er nu på 2500 kr. mod før 2800 kr., og trods det lavere kursmål ser analytiker Emily Fields da fortsat et potentiale på 41,8 pct. i aktien i forhold til den aktuelle kurs. Den positive anbefaling "overvægt" gentages da også.
Genmab steg 0,3 pct. tirsdag til 1763,50 kr.
.\\˙ MarketWire"
|
|
10/7 08:10 af royal |
Lidt berolignende at short procenten er stabil lille.
|
|
|
10/7 07:53 af Stroka |
God morgen. :-)
|
|
|
10/7 07:39 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
10/7 07:01 af ProInvestorNEWS |
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked (link)
|
|
|
10/7 06:58 af bibob |
God morgen. :-)
|
|
10/7 05:30 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
9/7 10:25 af exitnu |
@E L - tak!
|
|
|
9/7 10:01 af E L |
Jul. 8, 2024,
In a report released today, Xian Deng from UBS maintained a Buy rating on Genmab A/S , with a price target of DKK2,750.00.
|
|
|
9/7 09:58 af E L |
Graves-PCD: protocol for a randomised, dose-finding, adaptive trial of the plasma cell-depleting agent daratumumab in severe Graves’ disease (link)
|
|
|
9/7 09:37 af ProInvestorNEWS |
Investeringspodcasten...#230: Novo Nordisk, Pandora, Genmab og A.P. Møller Mærsk (link)
|
|
|
8/7 18:05 af JKY_VH |
Næh, men hvad kan man forvente i et land, hvor "to oldinge" kæmper om præsidentposten?
|
|
|
8/7 18:00 af lahn1 |
Den artikel fra ØU fik amerikanerne da vist ikke læst:-(
|
|
|
6/7 19:58 af JKY_VH |
Genmab: Nu er analytikerne begyndt at opjustere deres estimater for næste års overskud (link)
|
|
|
6/7 14:34 af gentogen |
|
|
6/7 14:33 af Budweis |
J&J siger 2029 - (link)
|
