Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Forsvarsaktier
Zealand Pharma
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Medico
GN Store Nord
Gubra
Ennogie
Grønne Aktier
Shipping
Vestas
Embla Medical
AMBU
Banker og Finans
Hansa Biopharma
Laks
Pharma
Politiksnakken
Chemometec
Smallcap og First North aktier
![]() |
11/1 19:57 af Darvin |
Og vinder de, vil JJ pludselig se på hexa cd38 med andre øjne. Og se så har vi den perfekte storm - opad
|
![]() |
11/1 19:56 af Darvin |
Ved vundet sag, vil vi se endog meget store stigninger. Tidligere talte man om 500 kurspoint, men ikke på engang.
|
![]() |
11/1 19:55 af Darvin |
Tabt voldgift vil kun medføre midlertidigt kursfald. Alle kalkulerer med det, og efter lidt tid, vil selve det at det er overstået, og usikkerheden væk, jeg tror kurven vil materialisere sig lidt højete end nu.
|
![]() |
11/1 19:54 af Pensionisten |
Enig, @Solsen, omkring JW’s hæmninger. Må indrømme, at jeg er noget usikker på, hvad hans formål/baggrund herfor er.? Har man de forbeholdne briller på, kunne man måske ane en lille tanke omkring overgearing/desperation?
|
![]() |
11/1 19:53 af Sukkeralf |
Da størstedelen af indtjeningen ligger i første linie, så kunne Janssen måske vælge at fokusere mest muligt på dette og dermed mindske udgifterne en del.
|
![]() |
11/1 19:51 af Sukkeralf |
|
![]() |
11/1 19:51 af Sukkeralf |
I forbindelse med Jan’s ønske om, at de kunne bruge andre endpoints nævnte han jo også FDA’ frontrunner program. Så FDA er muligvis til at tale med, når de selv ønsker man rykker hurtigere frem i linierne.
|
![]() |
11/1 19:41 af Solsen |
Man må sige, at JW smider de hæmninger han evt måtte have omkring optimisme. Glader mig til yderligere data fra hexa-38. Men vi hører aldrig om opt.in. fra JNJ ;-)
|
![]() |
11/1 19:18 af JKY_VH |
haha nohope, du er uden for kategori;-)
|
![]() |
11/1 18:51 af Vitus |
Ja, det kræver en god fantasi for at se noget positivt i Genmab kursen….
|
![]() |
11/1 18:42 af nohope |
Det der KYSO -der er da hørt forkert, det skal være knock your stocks off - ikke socks.
|
![]() |
11/1 18:28 af JKY_VH |
Plesner er begejstret, så det skal nok virke;-)
|
![]() |
11/1 17:59 af gdn55 |
Enig
|
![]() |
11/1 17:54 af gentogen |
Hvis superdara er supereffektiv skal det nok blive en superforretning - uanset om det så er på den ene eller anden måde.
|
![]() |
11/1 17:41 af JKY_VH |
Det må vi så håbe og tro på sker
|
![]() |
11/1 17:40 af Bulder |
Man kan ret hurtigt måle MRD-neg, så hvis det står klart at pts klarer sig længere tid, kan de næsten ikke gøre andet end træffe afgørelse på det grundlag. Evt give en betinget godkendelse, som er gjort mange gang før.
|
![]() |
11/1 17:33 af JKY_VH |
kan man forestille sig at det grundige kendskab til effekten af Darzalex kan være en katalysator for at FDA vil acceptere et hurtigere endemål for superdara?
|
![]() |
11/1 17:32 af gdn55 |
Fantastisk magt bankerne har.
|
![]() |
11/1 17:15 af JKY_VH |
Fuldstændig enig
|
![]() |
11/1 17:13 af Bulder |
Ikke mindst når man tager i betragtning FDS’s erklærede målsætning om at få nye medikamenter hurtigere på markedet.
|
![]() |
11/1 17:08 af Bulder |
FDA skyder sig selv og pts i foden ved ikke at acceptere et hurtigere opnåeligt endemål.
|
![]() |
11/1 17:06 af Bulder |
Lidt af et paradoks: Hex38 er så effektfuld, at der går meget lang tid før pts progregerer. Derfor bliver studierne langvarige og dyre.
|
![]() |
11/1 17:04 af troldmanden |
gdn nej det har jeg ikke. Men der er INGEN tvivl om de har tjent kassen på dara, og kommer til at fortsætte med det indtil patentet udløber
|
![]() |
11/1 17:02 af gdn55 |
Troldmanden. Har du tal på hvor
meget JnJ har tjent på Dara indtil nu. Har det været en underskuds forretning for dem indtil nu, eller hvad?
|
| ||
![]() |
11/1 16:59 af lahn1 |
Sagde JvDW det for at varme aktionærene op til større omkostninger og dermed mindre profit, hvis JnJ ikke opter ind. Var det en head up ?
|
![]() |
11/1 16:57 af ProInvestorNEWS |
Kort video.. Bioteksektoren har været i dybfryseren de seneste år, men nu ser det ud som om, at det lysner i dele af den. Der var positive takter på J.P Morgan Health Conference. Her havde bl.a. Genmab en præsentation med. Zealand Pharma har hentet flere penge ved at udstede aktier til to store fonde til en høj kurs, og så er der store opkøbsspekulationer. (link)
|
![]() |
11/1 16:56 af troldmanden |
og kommer til at koste endnu mere. Med mindre FDA vil ændre endpoints
|
![]() |
11/1 16:56 af troldmanden |
Jeg ser stadig super dara som alt andet end done deal med JnJ. Det bliver 100% rå økonomi der afgøre om de opter ind. Og med jans kommentar i går om de meget lange/dyre forsøg med superdara, synes jeg egentligt det blev endnu mere tydeligt. Det må være 4-5 år siden Genmab fortalte at JnJ allerede den gang havde brugt over 20 mia dkk på udviklingen af dara. Hvad er der ikke brugt siden den gang. Og det hele starter forfra med super dara. Og hvor Jan egentligt siger de forsøg bliver endnu længere
|
![]() |
11/1 16:13 af Legolas23 |
I tilfælde af en vundet voldgift bliver det spændende at se kursudviklingen. Mon ikke også der kommer et bud på butikken, hvis jnj opt. in. Det er svært at se, hvorfor de ikke skulle?
|
![]() |
11/1 16:10 af Legolas23 |
Jeg tror forklaringen skal findes i de mistolkede hexadata og sænkede kursmål. Vi skal også huske på, hvordan kursen steg uden nyheder over kurs 3000, hvor alle var forbløfede. Hunden kan ligge mange steder og jeg tror, at når der kommer klarhed over Voldgiften - selvom den er non-event og hexa-data, så får vi mere spræl i kursen
|
![]() |
11/1 16:06 af Bulder |
Klart klart. Vi forsøger bare at finde ud af, hvor hunden ligger begravet.
|
![]() |
11/1 16:05 af JKY_VH |
Selv om Citi og andre ikke tror på det, kan det jo godt ske alligevel. De er jo hverken dommere eller beslutningstagere i den forbindelse.
|
![]() |
11/1 16:04 af Legolas23 |
Det gør de færeste vel, men jeg kan konstatere at Løntoft i hvert fald ikke forventer et fald i tilfælde af en tabt voldgift. JDW synes jeg heller ikke har skuffet historisk set, så hans udtalelser bør give næring til optimisme. Derudover tror også, men skal være påpasselig med at vurdere kursen i forhold til, hvad den har været. Hvornår er kursen rigtig og forkert? Jeg tæner, at 2024 nok skal blive et fint aktieår for patienter og invistorer..
|
![]() |
11/1 16:03 af Bulder |
Det er det, det er.
|
![]() |
11/1 16:02 af w |
det er vel netop det senarie der er priset ind pt.
|
![]() |
11/1 16:02 af Bulder |
Ikke mange tror på genmab sejr. Citi tror ikke jnj opter in. UBS sætter 20-30% på at de gør. Iflg Berlingeren.
|
![]() |
11/1 15:56 af Bulder |
Jeg tør ikke sætte sandsynligheds %’er på.
|
![]() |
11/1 15:54 af Bulder |
Hvis genmab taber voldgiften og jnj ikke opter in, er der al mulig grund til det modsatte.
|
![]() |
11/1 15:49 af Legolas23 |
Jeg ser ikke på kursen... Den skal nok komme op. Så længe pipelinen udvikler sig, så man ikke er afhængig af Dara for evigt, skal det kursen nok materialisere sig på sigt. Der er al mulig grund til optimisme
|
![]() |
11/1 15:40 af Bulder |
Hexabody-data er proklameret til H2, ikke Q2.
|
![]() |
11/1 15:40 af Pensionisten |
Det har markedet så værdisat til et fald i kursen på 28,24% :-)
|
![]() |
11/1 15:27 af Legolas23 |
Jeg synes, der har været mange fine resultater, og det ser ud til at fortsætte i 2024. Jeg tænker, det er gode tegn, at Voldgiften mod jnj trækker ud, samt Hexa-data i q2. Der kommer meget mere, så jeg er meget spændt på 2024 og håber, det bliver lige så godt som 2023.
|
![]() |
11/1 15:13 af Pensionisten |
Tjaaaa - KYSO lever vel i bedste grad. Men indtil nu har bogstaverne nu haft en lidt anden betydning for mig: Keep Your Socks On. Holder, og håber på en ændring hen ad vejen. Men, kønt har det ikke været det seneste års tid ;-)
|
![]() |
11/1 13:23 af Solsen |
Et par JNJ aktier og 2 stk slidte tusindkroner
|
![]() |
11/1 13:16 af StockBull |
JNJ handlet mellem 150-160 sidste 2 mdr
|
![]() |
11/1 13:14 af StockBull |
De sidste ca. 2 mdr har Genmabs kurs været holdt i et jern greb mellem 2000-2200. Kan være buddet snart kommer.
|
![]() |
11/1 13:11 af StockBull |
Markedet har sikkert slet ikke set UBS og Citys analyser. Markedet handler efter et andet mønster hvor alle typisk vælter ud af biotech på samme tid og alle ind igen på samme tid.
|
![]() |
11/1 13:05 af StockBull |
Kan da godt være private investors lapper disse informationer sig som realistiske og nogle sælger men så må det være på forkert grunglan de i det hele taget købte for der er vel altid en risiko for JNJ ikke opter in. Hvor stor % sandsynlighed mener USB og City der er for der IKKE bliver optet in 10 - 30 - 60%
|
![]() |
11/1 12:58 af StockBull |
Det jo bare en person ved City og UBS der har den mening. De havde tilsyneladende ikke den mening da kursen var over 3000 hvor de havde en del højere kursmål. Disse personer analysere måske 50 aktier hverdag så det ikke noget. Har svært ved at tro de bruger dage på at undersøge deres skeptis 100% til bunds. Nok bare et skud i tågen som ellers passer ind i deres købs eller salgsplan
|
![]() |
11/1 12:34 af royal |
Jan har sagt at han bliver til, mindst, 2030.
|