Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Hansa Biopharma
Ennogie
Chemometec
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
BITCOIN
Laks
Vestas
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Shipping
|
|
3/6 16:11 af E L |
here is your ASCO update Raun & Gentogen lol (link) :-D
|
|
3/6 13:07 af Solsen |
Vel skuffende at Genmab ikke rigtigt selv har kunne lave noget brugbart siden epco. Ellers masser af succes med udlicenserede stoffer, der vil putte mange penge i kassen fremover. For den manglende egenudvikling så de ud til at have lavet et par gode M&A omend Merus var i den dyre ende. Siden er konkurrencen på de købte stoffers indikationer øget væsentligt og sikkert øget risikoen for at der er fejlinvesteret. Time will show - men heldigt, at Amivantamab er med royalties til Genmab.
|
|
|
3/6 12:01 af w |
markedet startede med at handle papiret ned 8-9år før udløb af sidste patent.
|
|
|
3/6 11:58 af w |
snorksover ift. hvad?
|
|
|
3/6 11:35 af Vitus |
Vi må konstatere at Genmab snorksover i timerne, lige siden de tabte Voldgiftssager omkring Darzalex. Havde åbenbart forventet at det var en Guldkalv for livet....
|
|
|
3/6 09:18 af E L |
Eva Fortea Verdejo - Wells Fargo Buy $40.00 Reiterated 2 6 2026
|
|
|
3/6 01:25 af gentogen |
Yes, the argument can be made that there is not enough news for the time being to hold a Post-Asco event or take part in the otherwise standard conferences after Ascso but that argument could also have been used for previous conferences this year, so I still find it remarkabe and somewhat strange not to be present as this type of conferences are not necessarily about news. But we must hope they have more important work to do than to repeat talks about old news with the same old questions ...
|
|
|
2/6 21:49 af E L |
awfull start of the month though... for a lot of biotechs... i am not seeing many ASCO winners, a lot of red. except Legend Biotech with + CarT news +40%
|
|
|
2/6 21:42 af E L |
the thing is that there isn't enough news, no important data sets yet, not sure what they should be talking about now...
|
|
|
2/6 21:10 af gentogen |
Jo. Det er et par rigtig gode iagttagelser og kommentarer. Det er jo ret svært at udlægge det positivt...Så det er lidt for mystisk.
|
|
|
2/6 18:34 af Raun |
som afholdes i denne uge. - Der har Genmab heller ikke repræsenteret i år...... Er det her ikke lidt for mystisk?
|
|
|
2/6 18:32 af Raun |
Det er jo normalt at Genmab får en på hatten efterfølgende for ASCO, men ligefrem en syngende lussing som den vi har set i dag. - Kan man jo kun undres over.... Når det er sagt, så har jeg tjekket lidt op på historikken. Normalt afslutter Genmab ASCO med et såkaldt Post ASCO R&D Update. Hvor man har gennemgået det fremlagte og der har været mulighed for spørsmål. - Den del af ASCO har Genmab fuldstændig fjernet. Samtidig plejer Genmab også at stille op til Jefferies og Goldman Sachs konferencer
|
|
|
2/6 17:10 af gentogen |
Det er vildt nok på en dag, hvor data (jf. EL link klokken 09:34) hedder "After cycle 3, the ORR was 100%, including a 62% complete metabolic response rate. Following 6 cycles, the ORR was 96%, with an 88% CMR rate". (Markedet venter vel på Peto).
|
|
|
2/6 16:14 af gdn55 |
ar lige købt en lille chat, nu må vi se men, er sikker på at det er
en god investering. Men man skal have modet, det er på den måde jeg har været heldig selvfølgelig, men også turdet
|
|
|
2/6 16:07 af gdn55 |
h
|
|
|
2/6 16:05 af LP90 |
Måske man bare skal tage tabet og komme ud fra den her efterhånden triste cases
|
|
|
2/6 15:50 af Bella1 |
Winkel er blevet mere og mere usynlig de sidste år, og lige nu har han sikkert rigeligt at se til med den nye plads hos Novo, - men lidt fra hestens mule til investorene, er vel ikke for meget forlangt... ;-)
|
|
|
2/6 15:18 af Raun |
Tillykke og godt gået
|
|
|
2/6 15:09 af gdn55 |
Det har jeg
|
|
|
2/6 14:56 af Raun |
Der er ikke mange der har tjent på at købe aktien på "tilbud" de sidste 3 år
|
|
|
2/6 14:11 af gdn55 |
Nå nu er der tilbud igen dejligt. N
æsten ligeså godt, som når man kan købe en kasse carlsberg til 90,00 kr
|
|
2/6 13:32 af nohope |
Det er en klassiker. Du har en bestyrelse der sidder og kikker på et enormt pengebjerg. Hvordan skal vi undgå at udbetale det til investorerne ? Vi køber en hvid elefant !
|
|
|
2/6 13:16 af Raun |
Så koster det..... Denne kommentar fra Danske Bank rammer hovedet på sømmet i Genmab casen. Men gør den bestemt ikke mindre frustrerende..... Genmab bliver ikke belønnet for deres successer, men bliver straffet for alt man kan gisne om
|
|
|
2/6 13:13 af Raun |
Hos Danske Bank vurderer chefhandler Mads Zink, at Genmabs kursfald kan være relateret til et dyk på 30 pct. i det franske biotekselskab Abivax oven på rapportering om kræfttilfælde i et afgørende klinisk forsøg med lægemidlet mod inflammatorisk tarmsygdom.
- Der er ikke nogen direkte link til Genmab - men når der er sådan noget ude, så trækker det bare tråde til sektoren. Man kan sige, at det lidt et wake-op på, hvor risikabelt det er at være i biotekaktier. For hvis du "failer" på noget....
|
|
| ||
|
|
2/6 12:57 af ProInvestorNEWS |
Genmab dykker stort: Konkurrentdata skaber tvivl om milliardopkøb (link)
|
|
|
2/6 11:14 af E L |
ASCO 2026: Monjuvi to rival Polivy in 1L DLBCL after strong Phase III results (link) I can't say that this data is that great really, CR rate and overall response rate (ORR) were similar, with only a small PFS improvement. no OS data.
|
|
|
2/6 10:52 af Vitus |
Mon ikke selskabet burde sælges nu, istedet for at ledelsen løber med de sidste slanter.
|
|
|
2/6 10:23 af E L |
the innovaTV 205 / tisotumab poster from SGO2026
(link)
|
|
|
2/6 10:21 af Raun |
Når man har set på dette mønster i 3 år. Så kommer det til at virke håbløst..... Spøgelset der står bag gardinet må være Darzalex patent udløbet i 2029 og 2030. - Er virkelig bange for at aktien først vil blive handlet efter normale normer, når vi er på den anden side af 2030.
|
|
|
2/6 10:11 af TOPspiller |
Håbløse aktier kan være gode hvis det vender :)... Kan ikke helt se det går så dårligt, men det kan være der er nyt på vej?!?!
|
|
|
2/6 09:59 af Raun |
@TOPspiller - Tror som bare at vi efterhånden skal erkende at aktien er håbløs .
|
|
|
2/6 09:41 af E L |
CONGRESS | #ASCO26 | POSTER
Yasmin Karimi shares pooled results from Arms 4 and 10 of the phase Ib/II EPCORE NHL-2 trial assessing epcoritamab + chemoimmunotherapy (Arm 4, R-DHAX/C; Arm 10, R-ICE) in patients with R/R LBCL eligible for auto-HSCT (link)
|
|
|
2/6 09:41 af E L |
;-)
|
|
|
2/6 09:37 af gentogen |
Nice reply to the previous question...
|
|
|
2/6 09:34 af E L |
Epcoritamab + R-miniCVP Shows Promising Interim Efficacy in Older/Frail or Anthracycline-Ineligible ND DLBCL (link)
|
|
|
2/6 09:21 af TOPspiller |
Nogle nyheder som retfærdiggør at Genmab falder så meget i dag?
|
|
|
2/6 09:08 af LP90 |
og mere nedtur til casen ???
|
|
|
1/6 19:56 af Raun |
MEGET spændende :-)
|
|
1/6 19:17 af Solsen |
RAINFOL-04 bliver spændende :-)
|
|
1/6 19:06 af Solsen |
Elahere fejler i Platinum-sensitive ovarian cancer (PSOC) (link)
|
|
|
1/6 14:50 af E L |
(link) frontMIND: Phase 3 study of tafasitamab (Tafa) plus lenalidomide (Len) and R-CHOP for patients (pts) with newly diagnosed diffuse large B-cell lymphoma (DLBCL).
|
|
|
1/6 14:50 af E L |
ASCO 2026 – Incyte needs to make its Monjuvi head start count (link)
|
|
|
1/6 14:29 af Plimsoller |
Er der nogen chance for at et eller begge produkter
kan komme på pilleform?
|
|
|
1/6 12:43 af Raun |
Thanks EL
|
|
|
1/6 11:54 af E L |
besides efficacy, toxicity will be an important measure; amivantamab is not an easy drug to take and there is a good chance Peto will score better here but there is less data on that so far
|
|
|
1/6 11:52 af E L |
but JNJ also started a Ph3 evaluating subcutaneous amivantamab in combination with carboplatin and pembrolizumab as a first-line treatment
|
|
|
1/6 11:51 af E L |
Rybrevant data was for patients with recurrent or metastatic head and neck cancer, last year ASCO showed Petosemtamab (MCLA-158) with pembrolizumab as first-line (1L) treatment of PD-L1+ recurrent/metastatic HNSCC
|
|
|
1/6 11:37 af Raun |
Fra at Peto var ca. 1.5 - 2 år foran Rybrevant i hoved og halskræft. Så ser det ud til at dette forspring nu er forsvundet og Rybrevant har nu et lille forspring for at komme først på markedet.... - Kan nogle bekræfte dette?
|
|
|
1/6 11:12 af Raun |
Troværdigheden = tilliden til Genmab
|
|
|
1/6 11:10 af Raun |
Håber godt nok at Genmab havde helt styr på Rybrevant, da de købte Merus og Peto.... Det vil være en katastrofe af dimensioner for troværdigheden af Genmab, hvis Rybrevant vil blive den foretrukne behandling.
|
