Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
14/10 14:20
af gentogen
Hvis nogen skulle være i tvivl, så er salget steget i både US og resten af verden (med en lille milliard...)
14/10 14:15
af Legolas23
Euroinvestor er Se&Hør udgaven af ProInvestor, så man skal altid have et filter på, hvis man læser artikler der. Læs på Reuter eller Marcetwire... Jeg har ikke fantasi til at tro, at der er nogen, der handler på bagrund af info derfra :-)
14/10 13:56
af Epko
Jeg kender godt tallene, jeg synes, at det er uheldigt at Euroinvestor kan lave en så stor fejl. Der er nogle, der handler på disse tal.
14/10 13:49
af Darvin
Det blev 3,67 mod forventet 3,69 ;-)
14/10 13:27
af Epko
Der er stor forskel på 200 mio $ og 20 mio $.
14/10 13:26
af Epko
Her på siden står dette "Salget af Darzalex løb op i 3,67 mia. dollar, hvor analytikerne ifølge Bloomberg News havde ventet 3,69 mia. dollar."
14/10 13:25
af Epko
Hvilket tal er korrekt? Euroinvestor skriver dette "Faldet kommer i kølvandet på, at Genmab har offentliggjort tal for guldægget Darzalex, som viser et salg på 3,7 mia. dollar. På forhånd havde analytikerne ellers sat næsen op efter, at tallet ville lande på 3,9 mia. dollar, viser tal fra Bloomberg."
14/10 13:03
af ProInvestorNEWS
Genmab-partners Darzalex-salg lidt under det ventede (link)
14/10 12:44
af Legolas23
enig @EL. Vi ser ind i endnu en opjustering på et tidspunkt..
14/10 12:40
af E L
Genmab’s estimate of DARZALEX 2025 net sales of $13.7 – 14.1 billion, so mid-point $13.9bn -we are now at $10.448 bn so need $3.452bn in Q4 to get there. 0 growth in Q4 would get us to $14.12bn, the top of the estimate.
14/10 12:31
af E L
TALVEY 122, TECVAYLI 177 Q3 2025
14/10 12:29
af E L
RYBREVANT / LAZCLUZE Q3 2025 US 136 Intl 61 WW 198 -that's not growing a lot yet Q/Q ...
14/10 12:27
af E L
Genmab Announces Net Sales of DARZALEX® (daratumumab) for Third Quarter of 2025 (link)
14/10 12:25
af E L
Johnson & Johnson Reports Q3 2025 Results; Raises 2025 Sales Outlook (link)
14/10 12:24
af E L
Darzalex Q3 2025 US 2088 ROW 1584 = 3672 total
14/10 11:26
af royal
1430 ish
14/10 09:56
af JKY_VH
plejer det ikke at være omkring kl 13?. Eventuel kurspåvirkningen skal jeg ikke gøre mig klog på:-)
14/10 09:52
af concillado
Hvad tid (DK) bliver tallene publiceret og hvor meget vil det reelt påvirke kursen i forhold til tidligere?
14/10 09:30
af JKY_VH
Spændende, hvad Johnson & Johnson´s Q3 viser omkring salgstallet for Darzalex
13/10 19:16
af Solsen
Sounds good - thanks EL
13/10 18:32
af E L
Merus Announces Petosemtamab in Metastatic Colorectal Cancer Abstract Selected for Plenary Session Oral Presentation at the AACR-NCI-EORTC International Conference on Molecular Targets and Cancer Therapeutics (link)
13/10 09:05
af E L
and a few posters for amivantamab (link)
13/10 09:03
af E L
1327MO - Amivantamab in recurrent/metastatic head & neck squamous cell cancer (HNSCC) after disease progression on checkpoint inhibition and chemotherapy: Results from the phase Ib/II OrigAMI-4 study (link)
13/10 08:47
af E L
1166P - Tisotumab vedotin plus carboplatin or pembrolizumab in recurrent or metastatic cervical cancer: 5-year results from the innovaTV 205/GOG-3024/ENGOT-cx8 study (link)
13/10 08:22
af E L
Genmab target price increased to $39 by Leerink Partners, up from $34.
13/10 08:21
af E L
ESMO 2025 1121P - Rinatabart sesutecan (Rina-S®) for patients with advanced or recurrent endometrial cancer (a/r EC): Update from dose expansion cohort B2 of RAINFOL™-01 (link)
13/10 06:56
af LP90
Godmorgen :-)
13/10 06:15
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
12/10 07:42
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
11/10 10:46
af gentogen
11/10 10:46
af gentogen
Tak for artiklen. Virkelig god. Og interessant, at den og omtalerr zenocutuzumab, som vist ellers ikke har været meget omtalt, så jeg søgte lige lidt. Se for eksmpel (link)
10/10 15:38
af ProInvestorNEWS
Åben artikel: Genmab accelererer biopharma-strategi: Merus er løftestang (link)
10/10 10:49
af E L
Handelsbanken is making a change to its sector favorites within Healthcare, [..]. Danish Genmab is Handelsbanken's first choice in the sector, (link)
10/10 07:45
af E L
FRONTIER1 multiple ascending dose extension: a safety, tolerability, pharmacokinetics, and pharmacodynamics study of Mim8 in patients with haemophilia A (link)
9/10 19:24
af lahn1
Peto patent udløber 2036, men får ved FDA godkendelse 12 års eksklusivitet frem til 2039 hvis godkendt i 2027. Det kan forlænges op til i alt 14 år efter godkendelse. Så at regne med en ny patent cliff i 2025 er helt væk. Kan slet ikke få mit hoved rundt om en kurs på 1.015 med en PE 6 i 2028. Det siger meget om Berstein at det kun er 30% rabat ift peers.:D
9/10 17:14
af Darvin
Bernstein og deres underperform udmelding! De har aldrig ramt Gen kursen. Så er det da en dejlig afbalancering,at UBS f.eks opjusterede til 2.700 den anden dag. Hvorvidt de så har ramt den, lader vi stå. Men de er nok meget langt fra så skævt på den som Bernstein.
9/10 16:45
af Solsen
Men Winkel nævnte faktisk Gen1042 som interessant komplementar til det bedste stof i Merus pipeline.
9/10 16:42
af Solsen
Mon ikke de lukker det stof. Ved købet af Merus blev det klart, at der vil blive ryddet op i stoffer der ikke performer tilstrækkeligt.
9/10 16:14
af Raffles
Ifølge ”ClinicalTrials” har Genmabs store studie med GEN1042 (NCT04083599) fået reduceret antallet af patienter/Enrollment fra Estimated 1.287 til Actual 350. Det var da noget af en reduktion! Study Design skulle være ændret, men jeg kan ikke umiddelbart se hvilke ændringer der er sket. Er der nogen der kan uddybe/ved mere om dette?
9/10 16:08
af ProInvestorNEWS
Gentogen 15,44: Køb af Merus diversificerer Genmabs indtægter væk fra Darzalex-royalties mod en "wholly owned"-model med egne produkter. Med fire proprietære programmer (inkl. epcoritamab og nu petosemtamab) forventes flere lanceringer fra 2027, hvilket skal opveje Darzalex-tabene. Dermed udskyder den den effektive patent cliff til ca. 2035, hvor de nye assets udløber.
9/10 15:59
af StockBull
to shareholders, as well as other information about the Fund, online at (link)
9/10 15:59
af StockBull
Before you invest in the SPDR® Bloomberg 1-3 Month T-Bill ETF (the “Fund”), you may want to review the Fund’s prospectus and statement of additional information, which contain more information about the Fund and the risks of investing in the Fund. The Fund’s prospectus and statement of additional information dated October 31, 2024, are incorporated by reference into this summary prospectus. You can find the Fund’s prospectus, statement of additional information and reports to shareholders, a
9/10 15:56
af StockBull
Warren Buffet og Berkshire holder omkring $271 billion usd i T-bills så de burde være rimlig sikre
9/10 15:47
af StockBull
BIL udbetaler dividender månedligt, typisk i slutningen af hver måned (fx den sidste eller første handelsdag i den efterfølgende måned). Dette er baseret på indkomsten fra de underliggende T-bills, som har en løbende rente. men du modtager den kun som en faktisk udbetaling, hvis du holder aktierne på ex-dividend-datoen (dagen før udbetalingsdatoen). Hvis du sælger før denne dato, mister du rettigheden til den aktuelle måneds dividend.
9/10 15:44
af StockBull
BIL ETFen er ekstremt sikker (understøttet af US Treasury), med minimal prisvariation – perfekt til kortvarig "parkeringsplads" for kapital. ;-)
9/10 15:44
af gentogen
Men hvad er det med patent cliff udskudt??? Ved ProInvestor NEWS noget mere om det
9/10 15:41
af StockBull
Jeg er usikker på, om Genmab vil følge et historisk mønster, men det stemmer overens med min overordnede handelsstrategi at spekulere i, at historiske mønstre gentager sig. Der er ingen risiko for tab ved at sælge på en top, og pengene kan midlertidigt investeres i amerikanske statsobligationer, som giver et afkast på 4,5 %. På den måde arbejder kapitalen konstant i en alternativ position.
9/10 15:38
af gentogen
Tja. Og for blot 2 måneder siden havde Bernstein et kursmål på 1000
9/10 15:32
af ProInvestorNEWS
Ugekommentar: Genmab-aktiekursen har gennem en længere periode været i optrend, og nu ser vi en gevinsthjemtagning. Novo-kursen vugger stadig lidt frem og tilbage, men vi har haft en uge med nogle meget spændende nyheder fra selskabet, bl.a. et partnerskab med den amerikanske detailgigant Costco. Og så kommer han ind på ugens mest populære emne, hvor Novos og Anavex' alzheimers-piller sammenlignes. (link)
9/10 15:11
af StockBull
Har solgt 50% af den samlede posotion. Holder øje med RSI og ny entry bliver nok omkring RSI 45 på dagkort
Nyeste Først- Ældste Først   Side 42/4386