Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
15/9 14:17
af Sukkeralf
Kursen holder sig godt oppe oven på stor stigning - super flot.
15/9 14:15
af Sukkeralf
Sidst men ikke mindst så kunne en tredie stor partner udover JNJ og Abbvie gøre det henved umuligt at købe Genmab, så hvis intentionen er at sikre selvstændighed kunne det hjælpe.
15/9 14:14
af Sukkeralf
Grunden til disse tanker skyldes både muligheden for, at Genmab udover ArgenX måske ønsker sig en større partner i derfor immunologi og autoimmune sygdomme. Tillige sagde Jan ved seneste præsentation, at der er grænser for hvor mange stoffer de kan køre i klinikken. Så der vil blive luget ud over tid enten ved at lukke kandidaten helt ned eller udlicensiere.
15/9 14:11
af Sukkeralf
Når Genmab forhåbentlig snart har et par BP med på sidelinien, så kunne man da håbe det kunne føre et eller andet med sig. Amgen grundet køb af Horizon giver nok ikke alverden, da det blot er licens betaling. Med Pfizer kunne det være anderledes, for her tyder Jans seneste ord jo på, at de er klar til at udvikle Tivdak mere bredt. Hvis det kører godt kunne det jo være man før lyst til mere.
15/9 12:24
af JKY_VH
muligvis, men du får nok ikke det hele med;-)
15/9 11:24
af nohope
Kan man suge ketchup tilbage i flasken ?
15/9 11:05
af Sukkeralf
Eller i det mindste være så langt at man begynder at tale lidt om det.
15/9 11:04
af Sukkeralf
De har to andre partnere udover Genmab - Toray er den ældste og dermed nok mest sandsynligt, at det kunne være dem. Innovent er deres nyeste men måske lettere at gå til end Genmab, da det er monoclonale antistoffer. Men man har dog lov at håbe, at Genmab kunne være godt på vej - samarbejdet har kørt i lidt over 2 år, så ikke utænkeligt at man i løbet af det næste års tid kunne have en klinisk kandidat.
15/9 11:01
af Sukkeralf
Bolt Biotherapeutics sagde ved seneste investor præsentation, at en eller flere af deres partnere i løbet af det næste års tid vil have en klinisk kandidat, så man skulle holde øje med nyheder omkring dette de næste 12 måneder.
15/9 07:32
af transalp
Go morgen :)
14/9 22:24
af Solsen
Det kan meget vel være ECBs rentemelding. Rødekro siger, at historisk set så stiger aktierne, når investorerne er sikker på, at rentetoppen er nået.
14/9 20:20
af Klarussen
@peter12: tak for link, god opsummering af casen aktuelt, og meget rammende " Vi anbefaler, at investorerne stille og roligt begynder at stige ombord på toget, inden det kører. ", kan være de første billetter blev solgt idag...
14/9 20:14
af troldmanden
Dagen i dag må være en af de største stigninger vi har set uden nogen som helst nyhed. Og endda på en meget stor volume. Udsædvanligt
14/9 20:11
af peter12
Dagens aktie hos jyske (link)
14/9 20:05
af E L
Amivantamab plus lazertinib in osimertinib-relapsed EGFR-mutant advanced non-small cell lung cancer: a phase 1 trial (link) (biomarker)
14/9 19:46
af Klarussen
Kursen på Genmab er virkelig rentesensibel (som mange andre vækstaktier), så ja, men der er alligevel usædvanlig stor omsætning i aktien idag. Bare vent til egentlig rentesænkning kommer :-
14/9 19:40
af Bulder
Rentemeddelelsen havde betydning. Man kan se på c25-kurven, at den bliver lige en bønne stejlere efter 14:15.
14/9 19:39
af JKY_VH
også det ja Klarussen
14/9 19:39
af JKY_VH
og Vougeot´s forklaring spæder den nok også op
14/9 19:38
af Klarussen
Jeg hæfter mig ved den store omsætning af aktier idag 238000 stk. (ved godt en stor del teknisk i lukkeauktionen, men alligevel). Nogen har været på opkøb og vil ikke efterlades på perronen. Jeg afventer næste short-% opgørelse. Kan også være der noget af forklaringen skal findes.
14/9 19:34
af JKY_VH
Ja, det er uden tvivl en stor del af forklaringen.
14/9 19:32
af Bulder
Jo, men 7%. Det er voldsomt. Men kan måske have noget at gøre med at den var oversolgt.
14/9 19:32
af JKY_VH
Der er intet selskabsspecifikt
14/9 19:23
af Vougeot
Mon ikke at det var ECB's melding om at de regnede med, at dette var den sidste renteforhøjelse og at nugældende renteniveau kunne holde inflationen i ro
14/9 18:52
af GeorgeBest
Nej, hat også ledt efter det…
14/9 18:31
af Bulder
Er der så nogen der kan give en god grund til stigningen i dag?
14/9 18:19
af JKY_VH
mangler de ikke Power House i navnet? ;-)
14/9 18:06
af bikube
Janssen får nyt navn: JnJ Innovative Medicine
14/9 17:53
af Pensionisten
Jep - de var ret tilfredse idag ;-)
14/9 17:53
af lahn1
Tyrene brøler :-D
14/9 17:51
af Pensionisten
Absolut helt enig :-D
14/9 17:46
af gdn55
Hellere en gang for meget, end en gang for lidt, for denne fantastiske side. Stor tak til Helge
14/9 17:22
af Pensionisten
Senest har jeg indbetalt 15. Juni, men er ikke registreret siden 27:03:22 - og udløbsdato står til 27.03.23 !
14/9 17:13
af Pensionisten
@ Helge. Jeg betaler med jævne mellemrum - men kan ikke se, at det registreres på min “udløbsdato” . Kan du ikke foranledige at det bliver registreret løbende ;-)
14/9 17:04
af ProInvestorNEWS
(Som eksisterende Plus-profil får du 12 mdr´s forlængelse ved ny betaling ).
14/9 17:02
af ProInvestorNEWS
I dagens anledning med flotte stigninger til til Genmab og Zealand Pharma i ny ATH :-) : ...Bliv Plus-profil med professionel bundbar og få reklamefri chat. (Som Plus-profil får du en blå bolle med et plus på dit navn/alias. Det viser, at du er en supporter). 12 mdr. kun kr. 100 Betaling: (link)
14/9 17:01
af JKY_VH
Hehe, vi lukkede i hvert fald i dagens højeste kurs;-)
14/9 16:58
af Pensionisten
Tjaaa - kurs 3500, som der flages p.t., er vel ok i luk ;-)
14/9 16:24
af Klarussen
Stor omsætning, 15:59 røg der en blok på 4454 stk.
14/9 16:23
af Pensionisten
Tror det ikke - det er nok bare sund fornuft ;-)
14/9 16:19
af Klarussen
noget = nogen
14/9 16:19
af Klarussen
@Teller: tanken har også strejfet mig: er der noget der ved noget? Virker temmelig mærkværdig med en så stor stigning idag
14/9 16:18
af bikube
$ kursen er nu 7. Kursen på GMAB følger med op, og overhaler lidt.
14/9 16:13
af Teller
Gad vide om noget "nyt" er sevet ud!
14/9 15:37
af Klarussen
@pensionisten: jeg er helt enig angående Novo. Desværre er det ikke alle der besidder den visdom :-D
14/9 15:24
af E L
Genmab near down-trend line from last december. Last 2 touches saw a strong rejection, so lets hope it can break this time. (link)
14/9 15:09
af JKY_VH
Ja der er landet 4 F35-fly i Skrydstrup og efter sigende skulle der være 3 amerikanere i flyene;-)
14/9 15:06
af Solsen
Har der være fly over pølsevognen i Esbjerg ?
14/9 14:49
af StockBull
kurs 2800-2900 området vil nok svare til RSI 70 på dagkortet.
14/9 14:15
af Legolas23
Mon ikke det er en omvendt SHS vi ser resultatet af. Det kan blive godt...
Nyeste Først- Ældste Først   Side 423/4386