Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
Grønne Aktier
BITCOIN
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
Shipping
|
|
14/9 14:10 af Pensionisten |
@Klarussen - Novo er noget man køber - ikke noget man sælger ;-)
|
|
|
14/9 13:45 af Klarussen |
Nogle er i hvert tilfælde på opkøb :-)
|
|
|
14/9 13:31 af E L |
Biontech Corporate Presentation
September 2023 for those interested (link)
|
|
|
14/9 13:25 af Klarussen |
Kursstigning kan også skyldes (privat)investorer der re-allokerer fra Novo til Genmab? Måske ikke længere så meget kortsigtet upside i Nova nu da aktiesplittet
overstået?
|
|
|
14/9 11:58 af E L |
the Lancet: Addition of daratumumab to lenalidomide, bortezomib, and dexamethasone for transplantation-eligible patients with newly diagnosed multiple myeloma (GRIFFIN): final analysis of an open-label, randomised, phase 2 trial (link)
|
|
|
14/9 10:53 af Klarussen |
Ketchuppen skal nok komme ved kursdrivende nyheder og rentenedsættelse. Det her er ingenting. Måske nogle shortere der alligevel har fået kolde fødder. The best ist yet to come. Watch your socks! Tillykke med købet i 2520 igår StockBull :-)
|
|
|
14/9 10:44 af JKY_VH |
Godt spørgsmål :-D
|
|
|
14/9 10:38 af AaBforever |
Stock...hvilket kurs giver RSI70?
|
|
|
14/9 10:36 af AaBforever |
Så er det jo spændende hvor meget ketchup der er i flasken;-)
|
|
14/9 10:23 af StockBull |
Normal udvikling på dagkort. Var nede at vende ved RSI 40 igår og der er nu plads til ny optur til RSI 70 området.
|
|
|
14/9 10:19 af Raun |
Der er vel ingenting nyt?.... -
Denne kursudvikling har jo stået på længe nu
|
|
|
14/9 09:59 af Sukkeralf |
Ketchup effekten som folk har efterlyst og som beskrives i E L artiklen.
|
|
|
14/9 09:42 af Pensionisten |
Mon ikke det er den artikel @EL linker til 08:24?
|
|
|
14/9 09:27 af Rondo |
er der noget under opsejling ?
|
|
|
14/9 08:25 af E L |
I wonder if humans still get involved in writing articles like that, or that it is al AI already...
|
|
|
14/9 08:24 af E L |
Genmab Enters Oversold Territory (GMAB) (link)
|
|
|
14/9 06:43 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
14/9 06:14 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
13/9 19:30 af E L |
* I hope
|
|
|
13/9 19:29 af E L |
we hope the extra potency due to the hexamerisation process will do the trick... i don't know if anyone else is trying that
|
|
|
13/9 19:15 af Sukkeralf |
Jan said a long time ago that CD38/CD3 was not the right place to go. Other companies are also following CD3/CD38 so lets hope Jan are right about that.
|
|
|
13/9 19:06 af E L |
i know someone was even looking at a trispecific, CD38 x CD3 x CD20 i think. can't
remember who. maybe sanofi
|
|
|
13/9 19:03 af E L |
i only know of B cell malignancies for CD37(and possible positive interaction with CD20)
|
|
|
13/9 19:01 af E L |
wel ok, not today i guess, we lost one ;-)
|
|
| ||
|
|
13/9 19:00 af E L |
@bikube and it isn't getting easier, as you know, with the number of trials with genmab antibodies growing and growing lol
|
|
13/9 18:52 af Bulder |
Nogen har forsøgt sig med en cd3xcd38: (link)
|
|
|
13/9 18:50 af Sukkeralf |
Jans omtale af Tivdak var iøvrigt også ret positivt og lader til at Pfizer er med på at sætte lidt mere fart over feltet her. Det bliver i det hele taget spændende at følge hvad Genmab over tid kan udrette med ADC´er og iADC.
|
|
|
13/9 18:44 af Sukkeralf |
Anybody know if Genmab at some point could make BsAbs with a CD38 arm?
|
|
|
13/9 18:43 af Sukkeralf |
Anybody know if CD37 has potential in other indications
|
|
|
13/9 17:59 af bikube |
E L I´glad and thanksfull for all your work following C T. I have earlyer spend much time there, but you are much in front there.
|
|
|
13/9 17:03 af E L |
only 46 patients had been recruited, i guess that is rather slow also... on the other hand it is good not too much money was spent there, and, at least some of the costs were shared with AbbVie
|
|
|
13/9 17:02 af E L |
this program is indeed terminated, "Due to strategic evaluation of GEN3009 within context of Genmab's portfolio, decision not based on any safety or regulatory concerns." This doesn't really come as a surprise (link)
|
|
|
13/9 17:01 af E L |
" 19/4 14:09
af E L
i wonder if we will hear anything about DuoHexabody-CD37 at the next earnings calls, it has been in the clinic for 3 years now, AbbVie discontinued it; Genmab will soon have to make a decision whether to proceed or not. clinicaltrials.gov not updated since last July, Primary Completion date Sept23 "
|
|
|
13/9 16:46 af Klarussen |
Det var amerikansk jura der afgjorde det, logisk eller ikke, det er på det medicinske område JW excellerer
|
|
13/9 16:40 af nohope |
Altså, nu var JvW vist lidt optimistisk mht voldgift I og II. Han er sikkert god, men noget orakel er han ikke.
|
|
|
13/9 16:00 af Klarussen |
J&J har allerede antydet at en beslutning om opt-in på HEX38 kan komme i 2023, mens JW først mener det kommer i 2024 når der er samlet mere data. Men det kan jo sagtens være for at få en afklaring snarere før end senere at han presser lidt på...
|
|
13/9 15:51 af StockBull |
og hvis / når JNJ gør det betyder voldgiften nada. Svare til Genmab har vundet voldgiften og altså en kurs driver.
|
|
13/9 15:49 af StockBull |
Har derfor suppleret flere Genmabber under 2520 da jeg tror Jan har har ret i det vil være smart af JNJ at købe HEX38.
|
|
13/9 15:43 af StockBull |
Lidt som da Novo var i kurs 400 og deres fedme medicin ikke var BB materiale endnu.
|
|
13/9 15:41 af StockBull |
Det kan nok opfattes på flere måder Lahn1. Jan er måske så sikker på, at HEX38 er BB sikker, at han kan tillade sig råde JNJ til at være smarte og dermed et signal til os investors, at HEX38 er hjemme og bliver BB med eller uden JNJ. Man kan så vælge at købe nu eller senere når HEX38 er solgt til den ene eller den anden.
|
|
|
13/9 15:17 af ProInvestorNEWS |
"Det nytter at støtte forskningen. Det ved René Henriksen. For fem år siden blev han ramt af uhelbredelig knoglemarvskræft med dystre udsigter. Men en ny behandlingsform har givet ham sit liv tilbage til". (link)
|
|
|
13/9 15:17 af lahn1 |
Pointen var mere, hvorfor prøver han offentligt, JnJ må da grine af ham når han står der og siger at, hvis JnJ var smarte så slår de til. Han virker lidt desperat, hvilket ikke er betryggende.
|
|
|
13/9 15:16 af E L |
Buying a good stock is easy, but can you hold? (link)
|
|
|
13/9 14:54 af Klarussen |
Ingen grund til at holde sig tilbage med at "markedsføre" produktet og også gøre andre opmærksomme. Jeg vil snarere spørge: hvorfor IKKE sælge varen så godt som overhovedet muligt? Det ser jeg absolut ikke noget forkert i.
|
|
|
13/9 14:28 af lahn1 |
Første indskydelse er det samme som mange af jer. Hvorfor skal han SÆLGE HEX38 så meget? og lover Jan best is yet to come, just in case JnJ ikke opter in.
|
|
|
13/9 14:26 af lahn1 |
Hvornår var det sidst, at vi blev skuffede over noget Jan havde antydet og som derefter ikke kom i hus ?
|
|
|
13/9 14:20 af Klarussen |
Så alt i alt temmelig positivt, bortset fra at tingene trækker lidt ud. Jeg synes ikke der kan konkluderes (koges suppe på håret i suppen) noget omkring samarbejde/kommunikation med J&J på det foreliggende. Det er ren suggestion at påstå at de ikke kan være i stue sammen nærmest.
|
|
13/9 13:49 af Bulder |
En af grundene til, at det trækker ud, er at de - Iflg Winkel på Q2 - skal bruge resten af året til at rekruttere færdig. Begge arme i h2h skal være cd38 naive, og de findes jo efterhånden kun blandt nydiagnosticerede, eller i lande, hvor dara ikke er ret udbredt.
|
|
13/9 13:18 af StockBull |
JNJ siger vel kun nej hvis det er dårlige data og det ville nok være ret surt for kursen. Hvis data er i top er der jo andre store muligheder for at gå vidre med hex38 udenfor MM og andre big pharma vil kredse om hex38 som fluer på en lort
|
|
13/9 13:10 af Bulder |
Vel også fordi det er ret afgørende. Hvis nej, bliver nuværende ørkenvandring forlænget med turen fra Marokko til det røde hav.
|
