Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
12/1 12:15
af Solsen
Omsætningen er stadig lille - men interessant at der ikke er sælgere i stor stil efter de store stigninger vi har set.
12/1 12:18
af celsius
Solsen hvorfor tror du at sælgerne i øjeblikket er på standby ?
12/1 12:18
af Solsen
De må jo tro vi skal højere op ;-)
12/1 12:18
af celsius
ka´det være grundet J.P. Morgan her sidst på ugen og nyt derfra
12/1 12:19
af Solsen
Jeg er stået af mht spekulationer. Nyder blot hvert eneste point vi får !
12/1 12:24
af celsius
har det på samme måde og er fuldstændig paf -:)
12/1 12:25
af stckchild
I loooooooooooooooove it. :o)
12/1 12:26
af stckchild
Meeeen jeg synes det lugter af at der enten kommer news eller købstilbud på trapperne, hvis ingen af de dele, så er det jo bare lækkert alligevel - god vind herfra.
12/1 12:28
af Fantomas
Kun Kempen har et kursmål højere end den aktuelle kurs..
12/1 12:29
af kbsv
Med den beskedne omsætning, er der næppe store nyheder, eller nogen der ved noget. Men ja, nyder opturen uanset!
12/1 12:29
af kbsv
Jeffries har 430 som kursmål, Kempen 440
12/1 12:31
af stckchild
Måske er det bare meget meget få som ved noget :o)
12/1 12:32
af Sukkeralf
Som skrevet tidligere så mener jeg faktisk at Genmab står lidt svagt overfor Janssen i lige præcis denne tid - for ved gennembrud med Dara i monoterapi, så sidder Janssen/Genmab på alt hvad der har værdi. Novartis kommer til at side på Arzerra plus lidt DuoBody og Seattle Genetics er med i ADC´erne mod TF og AXL,
12/1 12:33
af Sukkeralf
Men hovedparten af værdierne i Genmab kan blive Janssen ved køb netop i denne tid - hvis ikke de gør det der, så tror jeg ikke vi ser et opkøb fra Janssen side. Så er de tilfredse med hvad de har !
12/1 12:38
af lom
wauw 387
12/1 12:38
af Sukkeralf
Kursen ligger tæt på 385 og med et bud fra Janssen på en bonus på 30%, så lander vi lige på kurs 500 - blot halvdelen af det vi goddt kunne tænke os
12/1 12:41
af fillipa
Jeg tror mindre og mindre på en overtagelse så var det sket og hvis endeligt det sker så tror jeg ikke 30% i præmie rækker..
12/1 12:43
af Sukkeralf
Det kunne meget vel være førset bud, så kan man da håbe at det ikke bliver modtaget !! Nej det er da også ren spekulation, men kigger man på Genmab så er det goddt nok et oplagt tidspunkt for Janssen at gøre det på. De kan stort set forhindre andre adgang til teknologierne - eller kun i aftaler de selv billiger.
12/1 12:52
af gentogen
Hvis de byder nu, vil alle vide, at det er fordi, Dara kører i smør, og så vil alle samtidig vide, at Genmab er tre gange så meget værd.
12/1 12:57
af fillipa
Jeg ville være glad for kurs 600 ved en godkendelse ;-))
12/1 13:52
af rebella
Jyske løfter til 425 fra 370
12/1 14:01
af JKY_VH
Jamen, det er jo en fornøjelse at betragte Genmabs kursudvikling. Når nu vores nye ven FF kan se lyset, så kan det da ikke passe, at GS ikke kan se det samme. Deres analytiker er vist helt væk fra vinduet:-)
12/1 14:07
af Solsen
De rådgiver shorterne ;-)
12/1 14:15
af Sukkeralf
Det virkede i hvert fald mest som en kortvarrig interesse i at tale kursen ned
12/1 14:15
af celsius
ja det er nu mere end et år siden de skrev flg.:"Genmab må se sig sat mest tilbage af samtlige aktier på den danske børs. Den amerikanske investeringsbank Goldman Sachs har indledt dækning af Genmab med anbefalingen "sælg" og et kursmål på bare 175 kr. Det fremgår af data fra Bloomberg News.
12/1 14:16
af celsius
og siden har vi ikke hørt et dyt fra dem -:)
12/1 14:21
af investor1989
Farlige frank er da ikke til at styre. :)
12/1 14:23
af JKY_VH
:-)
12/1 14:28
af 120281
Ja mit salg i 355 begynder at svig lidt :-)
12/1 14:28
af 120281
svie
12/1 14:29
af investor1989
Solgte du det hele ?
12/1 14:30
af investor1989
Jeg tog også lidt profit i både 355, 365 og 375 men fortryder da intet. Har stadig en god position som jeg tjener godt på og har lavere risiko nu. Man skal aldrig ærgre sig bagud for at afbalancere sig
12/1 14:40
af celsius
den 2. dec. 2014 var kursen 296 og ca 1 ,dr. efter er kursen steget med næsten 100 point uden en eneste nyhed .. såvidt jeg husker var der ikke de helt nyheder
12/1 14:40
af celsius
helt store nyheder på ASH 5-9 dec.
12/1 14:42
af celsius
igen fortæller det histoiien om det at handle med aktier er ren roulette i mange tilfæ lde -:)
12/1 14:44
af celsius
der jo ingen alm mennesker der i virkeligheden ved hvordan eks. DARA kommer til at arte sig fremadrettet og alligevel er der en masse mennesker der forsøger at kloge sig på alm. menneskers kostbare sparepenge ..
12/1 14:48
af investor1989
Der var nu et hav af gode ASH nyheder. Daratumumab+Revlimid viste omkring +40% CR (renset for M-komponent fra dara) .. Dette er højere end noget nogensinde set før indenfor MM. + abstractet blev kåret til best of ash
12/1 14:52
af HSK
Jeg begynder lidt at håbe på et bud på biksen for at få det "overstået". Ellers tror jeg sgi snart jeg får højdeskræk...
12/1 14:52
af HSK
Tænk nu hvis... nej, jeg tør ikke gøre sætningen færdig, men det bliver dyrt... :-(
12/1 14:53
af lom
et bud på biksen og vi skal betale en masse skat...yak
12/1 14:54
af HSK
Nå ja... :-)
12/1 14:54
af lom
jeg smed også en smule på første børsdag i år og til 361
12/1 14:54
af investor1989
390 snart. 400 inden ugen er omme
12/1 14:55
af HSK
Har dog heldigvis 600 stk i den skattefrie fra 2005...
12/1 15:00
af HSK
dem kan Skattefar ikke røre
12/1 15:54
af Sukkeralf
Det var de gode gamle dage :-)
12/1 16:14
af HSK
Ja, men de har afholdt mig fra at trade i GEN - hvilket sikkert har afholdt mig fra at tabe en masse penge ..... :-)
12/1 17:54
af Legolas23
Iv89 - jeg synes at huske, du solgte dine gearede og almindelige fra, så du nu kun havde 20 procent i Gen ?
12/1 17:56
af stckchild
Spændende hvad den mon lukker i ?
12/1 17:58
af Legolas23
Gætter på 388
Nyeste Først - Ældste Først   Side 427/4386