Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
Grønne Aktier
BITCOIN
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
Shipping
|
12/1 12:15 af Solsen |
Omsætningen er stadig lille - men interessant at der ikke er sælgere i stor stil efter de store stigninger vi har set.
|
|
12/1 12:18 af celsius |
Solsen hvorfor tror du at sælgerne i øjeblikket er på standby ?
|
|
12/1 12:18 af Solsen |
De må jo tro vi skal højere op ;-)
|
|
12/1 12:18 af celsius |
ka´det være grundet J.P. Morgan her sidst på ugen og nyt derfra
|
|
12/1 12:19 af Solsen |
Jeg er stået af mht spekulationer. Nyder blot hvert eneste point vi får !
|
|
12/1 12:24 af celsius |
har det på samme måde og er fuldstændig paf -:)
|
|
|
12/1 12:25 af stckchild |
I loooooooooooooooove it. :o)
|
|
|
12/1 12:26 af stckchild |
Meeeen jeg synes det lugter af at der enten kommer news eller købstilbud på trapperne, hvis ingen af de dele, så er det jo bare lækkert alligevel - god vind herfra.
|
|
12/1 12:28 af Fantomas |
Kun Kempen har et kursmål højere end den aktuelle kurs..
|
|
|
12/1 12:29 af kbsv |
Med den beskedne omsætning, er der næppe store nyheder, eller nogen der ved noget. Men ja, nyder opturen uanset!
|
|
|
12/1 12:29 af kbsv |
Jeffries har 430 som kursmål, Kempen 440
|
|
|
12/1 12:31 af stckchild |
Måske er det bare meget meget få som ved noget :o)
|
|
|
12/1 12:32 af Sukkeralf |
Som skrevet tidligere så mener jeg faktisk at Genmab står lidt svagt overfor Janssen i lige præcis denne tid - for ved gennembrud med Dara i monoterapi, så sidder Janssen/Genmab på alt hvad der har værdi. Novartis kommer til at side på Arzerra plus lidt DuoBody og Seattle Genetics er med i ADC´erne mod TF og AXL,
|
|
|
12/1 12:33 af Sukkeralf |
Men hovedparten af værdierne i Genmab kan blive Janssen ved køb netop i denne tid - hvis ikke de gør det der, så tror jeg ikke vi ser et opkøb fra Janssen side. Så er de tilfredse med hvad de har !
|
|
|
12/1 12:38 af lom |
wauw 387
|
|
|
12/1 12:38 af Sukkeralf |
Kursen ligger tæt på 385 og med et bud fra Janssen på en bonus på 30%, så lander vi lige på kurs 500 - blot halvdelen af det vi goddt kunne tænke os
|
|
|
12/1 12:41 af fillipa |
Jeg tror mindre og mindre på en overtagelse så var det sket og hvis endeligt det sker så tror jeg ikke 30% i præmie rækker..
|
|
|
12/1 12:43 af Sukkeralf |
Det kunne meget vel være førset bud, så kan man da håbe at det ikke bliver modtaget !! Nej det er da også ren spekulation, men kigger man på Genmab så er det goddt nok et oplagt tidspunkt for Janssen at gøre det på. De kan stort set forhindre andre adgang til teknologierne - eller kun i aftaler de selv billiger.
|
|
|
12/1 12:52 af gentogen |
Hvis de byder nu, vil alle vide, at det er fordi, Dara kører i smør, og så vil alle samtidig vide, at Genmab er tre gange så meget værd.
|
|
|
12/1 12:57 af fillipa |
Jeg ville være glad for kurs 600 ved en godkendelse ;-))
|
|
|
12/1 13:52 af rebella |
Jyske løfter til 425 fra 370
|
|
|
12/1 14:01 af JKY_VH |
Jamen, det er jo en fornøjelse at betragte Genmabs kursudvikling. Når nu vores nye ven FF kan se lyset, så kan det da ikke passe, at GS ikke kan se det samme. Deres analytiker er vist helt væk fra vinduet:-)
|
|
12/1 14:07 af Solsen |
De rådgiver shorterne ;-)
|
|
|
12/1 14:15 af Sukkeralf |
Det virkede i hvert fald mest som en kortvarrig interesse i at tale kursen ned
|
|
| ||
|
12/1 14:15 af celsius |
ja det er nu mere end et år siden de skrev flg.:"Genmab må se sig sat mest tilbage af samtlige aktier på den danske børs. Den amerikanske investeringsbank Goldman Sachs har indledt dækning af Genmab med anbefalingen "sælg" og et kursmål på bare 175 kr. Det fremgår af data fra Bloomberg News.
|
|
12/1 14:16 af celsius |
og siden har vi ikke hørt et dyt fra dem -:)
|
|
12/1 14:21 af investor1989 |
Farlige frank er da ikke til at styre. :)
|
|
|
12/1 14:23 af JKY_VH |
:-)
|
|
|
12/1 14:28 af 120281 |
Ja mit salg i 355 begynder at svig lidt :-)
|
|
|
12/1 14:28 af 120281 |
svie
|
|
12/1 14:29 af investor1989 |
Solgte du det hele ?
|
|
12/1 14:30 af investor1989 |
Jeg tog også lidt profit i både 355, 365 og 375 men fortryder da intet. Har stadig en god position som jeg tjener godt på og har lavere risiko nu. Man skal aldrig ærgre sig bagud for at afbalancere sig
|
|
12/1 14:40 af celsius |
den 2. dec. 2014 var kursen 296 og ca 1 ,dr.
efter er kursen steget med næsten 100 point uden en eneste nyhed .. såvidt jeg husker var der ikke de helt nyheder
|
|
12/1 14:40 af celsius |
helt store nyheder på ASH 5-9 dec.
|
|
12/1 14:42 af celsius |
igen fortæller det histoiien om det at handle med aktier er ren roulette i mange tilfæ
lde -:)
|
|
12/1 14:44 af celsius |
der jo ingen alm mennesker der i virkeligheden ved hvordan eks. DARA kommer til at arte sig fremadrettet og alligevel er der en masse mennesker der forsøger at kloge sig på alm. menneskers kostbare sparepenge ..
|
|
12/1 14:48 af investor1989 |
Der var nu et hav af gode ASH nyheder. Daratumumab+Revlimid viste omkring +40% CR (renset for M-komponent fra dara) .. Dette er højere end noget nogensinde set før indenfor MM. + abstractet blev kåret til best of ash
|
|
|
12/1 14:52 af HSK |
Jeg begynder lidt at håbe på et bud på biksen for at få det "overstået". Ellers tror jeg sgi snart jeg får højdeskræk...
|
|
|
12/1 14:52 af HSK |
Tænk nu hvis... nej,
jeg tør ikke gøre sætningen færdig, men det bliver dyrt... :-(
|
|
|
12/1 14:53 af lom |
et bud på biksen og vi skal betale en masse skat...yak
|
|
|
12/1 14:54 af HSK |
Nå ja... :-)
|
|
|
12/1 14:54 af lom |
jeg smed også en smule på første børsdag i år og til 361
|
|
12/1 14:54 af investor1989 |
390 snart. 400 inden ugen er omme
|
|
|
12/1 14:55 af HSK |
Har dog heldigvis 600 stk i den skattefrie fra 2005...
|
|
|
12/1 15:00 af HSK |
dem kan Skattefar ikke røre
|
|
|
12/1 15:54 af Sukkeralf |
Det var de gode gamle dage :-)
|
|
|
12/1 16:14 af HSK |
Ja, men de har afholdt mig fra at trade i GEN - hvilket sikkert har afholdt mig fra at tabe en masse penge
..... :-)
|
|
12/1 17:54 af Legolas23 |
Iv89 - jeg synes at huske, du solgte dine gearede og almindelige fra, så du nu kun havde 20 procent i Gen ?
|
|
|
12/1 17:56 af stckchild |
Spændende hvad den mon lukker i ?
|
|
12/1 17:58 af Legolas23 |
Gætter på 388
|
