Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
12/1 17:58
af investor1989
jeg har lidt mere end 20 Legolas, men du har ret er ikke på de 50-60% jeg lå før :)
12/1 17:58
af stckchild
390 :o)
12/1 18:02
af stckchild
Ha Ha næsten - Fantastisk - bud på bixen efter luk.... Måske snart ihvertfald.
12/1 18:05
af Legolas23
Flot luk ;-)
12/1 18:11
af royal
Jeg fatter hat! Dollar er steget ca. 3%, så det er ikke det alene. Hvis det er forventning om snarlig filing er der allerede en del indregnet i kursen. Syntes også at omsætningen er relativ lav, hvis det er opkøb der er på vej og et realistisk bud nu bør være min 600.
12/1 18:17
af Legolas23
Ny storaktionær ?
12/1 18:19
af royal
Det er gået stærkt siden sidste onsdag, mon ikke vi finder ud af hvorfor i denne uge?
12/1 18:20
af stckchild
Uanset hvad - hvem og hvorfor LÆKKERT, er simpelthen en fantastisk måde at starte ugen på - Perfekt...
12/1 18:21
af stckchild
Men et eller andet burde man da formode var i gære eller lige på trapperne.
12/1 18:26
af royal
Joeh lækkert, helt bestemt, men man undres. :-)
12/1 18:36
af investor1989
husk nu at når $ stiger eksempelvis 5% betyder det jo reelt 10-15% ekstra på bundlinjen for genmab fordi næsten alle indtægter er i $ mens udgifterne stadig er i DKK og Euro primært
12/1 18:56
af stckchild
Hvis det er tilfældet at det betyder så meget at dollaren stiger, så er det vel reelt her grunden er .....
12/1 19:01
af investor1989
du skal også huske at når US investorer kigger hvad genmab er værd kigger de jo på markedsværdien målt i $. Så der er genmab jo ikke steget så meget som i kr. derfor vil US investorer måske stadig se genmab som forholdsvis billigt målt i $ sammenlignet med deres indenlandske selskaber
12/1 19:39
af stckchild
Lækkerier - vi må se :o)
13/1 10:10
af investor1989
392
13/1 10:11
af investor1989
400 snart
13/1 10:24
af investor1989
393
13/1 10:33
af JSEH
Skal snart i hullet
13/1 10:35
af 120281
Ja der skal der snart komme enten et bud, ny partner aftale, filling. Men markedet har jo altid ret :-)
13/1 10:42
af stckchild
Umiddelbart er der jo rimelig skrald på volumen fra start af - mon det bliver idag vi ser 400, ja nu er vi jo blevet lidt forkælede på det sidste så hvorfor ikke :o)
13/1 10:53
af investor1989
BTW JP Morgan har ikke dækning af genmabaktien pt. så vidt jeg ved. Kan være de vil til at have dette? siden genmab nu skal præsentere der
13/1 11:10
af celsius
med det har Goldman Sachs .. ,men er de gået sukkerkolde .. siden vi ikke har hørt noget fra dem i et år
13/1 12:19
af Bulder
Undgå for guds skyld at forsøge at udtale Ofatumumab i forb. m. Idelalisib. Investorerne vil falde om, døde af grin og kursen efterfølgende rasle ned ;-)
13/1 12:24
af investor1989
Derfor han skal sige Arzerra og Zydelic :) mere mundret
13/1 12:31
af 120281
Det må været et job for inv1989. :-)
13/1 12:33
af Bulder
Helt klart. Manden der kan lægge DAX'en ned.;-)
13/1 12:45
af gentogen
Genmab præsenterede også på JPM i januar 13 og januar 14, så der er ikke som sådan noget nyt i det.
13/1 12:47
af investor1989
Bare du ikke siger Zalutumumab Helge så begynder vi at få røde knopper herinde :)
13/1 12:47
af Solsen
Meget interessant at dykket til 352 forleden udløste SL i bull-turbos. 396 i dag udløste SL i Bear-turbos - mon det var toppen i denne omgang ?
13/1 14:05
af 120281
Så lige denne...men har ikke log in
13/1 14:05
af 120281
Britiske NHS har fjernet en række produkter fra sin liste over kræftlægemidler, der kan gives til patienter i England uden om det normale system gennem en speciel fond. Blandt dem er Genmabs Arzerra.
13/1 14:13
af Solsen
Det er vel sket efter NICE godkendte brugen af Arzerra
13/1 14:42
af MadsSkjern
Jeg kiggede på det i går, som jeg læser det blev arzerra givet i 3rd line ved at søge betaling gennem fonden. Det er pillet ud fordi der nu er en bedre behandling i 3rd line, nemlig ibrutinib. 1stline går gennem det "normale" system
13/1 14:53
af Solsen
Den anonyme presser godt på nedad. Nordea køber - mon ikke Nordea kommer med en update i morgen ovenpå dagens konference, hvor jeg ved de er tilstede.
13/1 14:55
af investor1989
det er da først torsdag solsen? hvis det er jp morgan
13/1 14:56
af fillipa
Ja deres kursmål er jo nået så spændende om de vil revidere dette...men spændende med den konference..
13/1 14:57
af fillipa
Lidt gevindst hjemtagelse er vel meget naturligt..
13/1 14:58
af Solsen
Jo det er rigtigt Inve89 - jeg er helt forvirret omkring de dage !
13/1 15:15
af investor1989
bliver banket noget tilbage nu. Var da vidst forventet
13/1 15:25
af fillipa
Hvad mener i en filling vil betyde for kursen... og en godkendelse hvor mener i så vi kan ligge i kurs... svært ved at se hvad der skal få den meget højere op nu end et par nyheder af en hvis karakter.
13/1 16:17
af Sukkeralf
Nej vi trænger til en nyhed med pondus, hvis vi skal holde os oppe i dette område !
13/1 16:42
af JKY_VH
Den skulle også have flere tilløb før den kunne krydse kurs 300.
13/1 16:46
af Sukkeralf
13/1 16:46
af Sukkeralf
Det kunne være man skulle undersøge lidt mere hvad Celgene siger til MOR202 på den lange bane, hvis de altså nævner den overhovedet !
13/1 16:47
af investor1989
5,7 mio. $ i revlimid salg i 2015 :D
13/1 16:48
af investor1989
Og mange læger mener daratumumab kan anvendes bredere og i flere af kombinationerne end revlimid
13/1 16:49
af investor1989
De forudser revlimid og pomalyst 8,5 mia. $ tilsammen i 2017 !!!
13/1 16:49
af Sukkeralf
Ja måske man skulle kaste mønt i Celgene
13/1 16:50
af investor1989
De nævner slet ikke MOR202 i deres præsentation så vidt jeg kan se :) sukker en del af det er indregnet i deres kurs som er steget massivt.
13/1 16:50
af investor1989
Jeg tænker mere at hvis de to produkter kan nå 8,5 tilsammen viser det noget om Daras muligheder som jo reelt kan anvendes ovenpå de 2 + ovenpå velcade + alene + thalidomide mv.
Nyeste Først - Ældste Først   Side 428/4386