Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
Grønne Aktier
BITCOIN
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
Shipping
|
12/1 17:58 af investor1989 |
jeg har lidt mere end 20 Legolas, men du har ret er ikke på de 50-60% jeg lå før :)
|
|
|
12/1 17:58 af stckchild |
390 :o)
|
|
|
12/1 18:02 af stckchild |
Ha Ha næsten - Fantastisk - bud på bixen efter luk.... Måske snart ihvertfald.
|
|
12/1 18:05 af Legolas23 |
Flot luk ;-)
|
|
12/1 18:11 af royal |
Jeg fatter hat! Dollar er steget ca. 3%, så det er ikke det alene. Hvis det er forventning om snarlig filing er der allerede en del indregnet i kursen. Syntes også at omsætningen er relativ lav, hvis det er opkøb der er på vej og et realistisk bud nu bør være min 600.
|
|
12/1 18:17 af Legolas23 |
Ny storaktionær ?
|
|
12/1 18:19 af royal |
Det er gået stærkt siden sidste onsdag, mon ikke vi finder ud af hvorfor i denne uge?
|
|
|
12/1 18:20 af stckchild |
Uanset hvad - hvem og hvorfor LÆKKERT, er simpelthen en fantastisk måde at starte ugen på - Perfekt...
|
|
|
12/1 18:21 af stckchild |
Men et eller andet burde man da formode var i gære eller lige på trapperne.
|
|
12/1 18:26 af royal |
Joeh lækkert, helt bestemt, men man undres. :-)
|
|
12/1 18:36 af investor1989 |
husk nu at når $ stiger eksempelvis 5% betyder det jo reelt 10-15% ekstra på bundlinjen for genmab fordi næsten alle indtægter er i $ mens udgifterne stadig er i DKK og Euro primært
|
|
|
12/1 18:56 af stckchild |
Hvis det er tilfældet at det betyder så meget at dollaren stiger, så er det vel reelt her grunden er .....
|
|
12/1 19:01 af investor1989 |
du skal også huske at når US investorer kigger hvad genmab er værd kigger de jo på markedsværdien målt i $. Så der er genmab jo ikke steget så meget som i kr. derfor vil US investorer måske stadig se genmab som forholdsvis billigt målt i $ sammenlignet med deres indenlandske selskaber
|
|
|
12/1 19:39 af stckchild |
Lækkerier - vi må se :o)
|
|
13/1 10:10 af investor1989 |
392
|
|
13/1 10:11 af investor1989 |
400 snart
|
|
13/1 10:24 af investor1989 |
393
|
|
|
13/1 10:33 af JSEH |
Skal snart i hullet
|
|
|
13/1 10:35 af 120281 |
Ja der skal der snart komme enten et bud, ny partner aftale, filling. Men markedet har jo altid ret :-)
|
|
|
13/1 10:42 af stckchild |
Umiddelbart er der jo rimelig skrald på volumen fra start af - mon det bliver idag vi ser 400, ja nu er vi jo blevet lidt forkælede på det sidste så hvorfor ikke :o)
|
|
13/1 10:53 af investor1989 |
BTW JP Morgan har ikke dækning af genmabaktien pt. så vidt jeg ved. Kan være de vil til at have dette? siden genmab nu skal præsentere der
|
|
13/1 11:10 af celsius |
med det har Goldman Sachs .. ,men er de gået sukkerkolde .. siden vi ikke har hørt noget fra dem i et år
|
|
13/1 12:19 af Bulder |
Undgå for guds skyld at forsøge at udtale Ofatumumab i forb. m. Idelalisib. Investorerne vil falde om, døde af grin og kursen efterfølgende rasle ned ;-)
|
|
13/1 12:24 af investor1989 |
Derfor han skal sige Arzerra og Zydelic :) mere mundret
|
|
| ||
|
|
13/1 12:31 af 120281 |
Det må været et job for inv1989. :-)
|
|
13/1 12:33 af Bulder |
Helt klart. Manden der kan lægge DAX'en ned.;-)
|
|
|
13/1 12:45 af gentogen |
Genmab præsenterede også på JPM i januar 13 og januar 14, så der er ikke som sådan noget nyt i det.
|
|
13/1 12:47 af investor1989 |
Bare du ikke siger Zalutumumab Helge så begynder vi at få røde knopper herinde :)
|
|
13/1 12:47 af Solsen |
Meget interessant at dykket til 352 forleden udløste SL i bull-turbos. 396 i dag udløste SL i Bear-turbos - mon det var toppen i denne omgang ?
|
|
|
13/1 14:05 af 120281 |
Så lige denne...men har ikke log in
|
|
|
13/1 14:05 af 120281 |
Britiske NHS har fjernet en række produkter fra sin liste over kræftlægemidler, der kan gives til patienter i England uden om det normale system gennem en speciel fond. Blandt dem er Genmabs Arzerra.
|
|
13/1 14:13 af Solsen |
Det er vel sket efter NICE godkendte brugen af Arzerra
|
|
13/1 14:42 af MadsSkjern |
Jeg kiggede på det i går, som jeg læser det blev arzerra givet i 3rd line ved at søge betaling gennem fonden. Det er pillet ud fordi der nu er en bedre behandling i 3rd line, nemlig ibrutinib. 1stline går gennem det "normale" system
|
|
13/1 14:53 af Solsen |
Den anonyme presser godt på nedad. Nordea køber - mon ikke Nordea kommer med en update i morgen ovenpå dagens konference, hvor jeg ved de er tilstede.
|
|
13/1 14:55 af investor1989 |
det er da først torsdag solsen? hvis det er jp morgan
|
|
|
13/1 14:56 af fillipa |
Ja deres kursmål er jo nået så spændende om de vil revidere dette...men spændende med den konference..
|
|
|
13/1 14:57 af fillipa |
Lidt gevindst hjemtagelse er vel meget naturligt..
|
|
13/1 14:58 af Solsen |
Jo det er rigtigt Inve89 - jeg er helt forvirret omkring de dage !
|
|
13/1 15:15 af investor1989 |
bliver banket noget tilbage nu. Var da vidst forventet
|
|
|
13/1 15:25 af fillipa |
Hvad mener i en filling vil betyde for kursen... og en godkendelse hvor mener i så vi kan ligge i kurs... svært ved at se hvad der skal få den meget højere op nu end et par nyheder af en hvis karakter.
|
|
|
13/1 16:17 af Sukkeralf |
Nej vi trænger til en nyhed med pondus, hvis vi skal holde os oppe i dette område !
|
|
|
13/1 16:42 af JKY_VH |
Den skulle også have flere tilløb før den kunne krydse kurs 300.
|
|
|
13/1 16:46 af Sukkeralf |
|
|
|
13/1 16:46 af Sukkeralf |
Det kunne være man skulle undersøge lidt mere hvad Celgene siger til MOR202 på den lange bane, hvis de altså nævner den overhovedet !
|
|
13/1 16:47 af investor1989 |
5,7 mio. $ i revlimid salg i 2015 :D
|
|
13/1 16:48 af investor1989 |
Og mange læger mener daratumumab kan anvendes bredere og i flere af kombinationerne end revlimid
|
|
13/1 16:49 af investor1989 |
De forudser revlimid og pomalyst 8,5 mia. $ tilsammen i 2017 !!!
|
|
|
13/1 16:49 af Sukkeralf |
Ja måske man skulle kaste mønt i Celgene
|
|
13/1 16:50 af investor1989 |
De nævner slet ikke MOR202 i deres præsentation så vidt jeg kan se :) sukker en del af det er indregnet i deres kurs som er steget massivt.
|
|
13/1 16:50 af investor1989 |
Jeg tænker mere at hvis de to produkter kan nå 8,5 tilsammen viser det noget om Daras muligheder som jo reelt kan anvendes ovenpå de 2 + ovenpå velcade + alene + thalidomide mv.
|
