Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
Grønne Aktier
BITCOIN
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
Shipping
|
|
6/9 19:12 af Klarussen |
sv.t. 3545 DKK for den danske aktie.
|
|
|
6/9 19:08 af E L |
HC Wainwright reaffirmed their buy rating on shares of Genmab A/S (NASDAQ:GMAB – Free Report) in a research report released on Tuesday, Benzinga reports. The firm currently has a $51.00 target price on the stock.
|
|
|
6/9 19:07 af Klarussen |
Dejligt
|
|
|
6/9 19:02 af E L |
Tivdak success could make life even harder for Iovance (link)
|
|
|
6/9 19:01 af Pensionisten |
Jeg tror ikke vi hører, eller ser, meget til Jan vdW, før der ligger en afgørelse på voldgiften. Og mon ikke alle i Genmab kæmper en heroisk kamp, for at stå stærkest muligt, uanset udfaldet af voldgiften. Personligt er jeg meget fortrøstningsfuld. Det har, i mange år været en fremragende aktie - så lidt bump på vejen, skræmmer mig ikke. ;-)
|
|
|
6/9 18:22 af Riis7 |
nok ikke før 2024 sammen med renten;-)
|
|
|
6/9 17:44 af JKY_VH |
enig, men vinden skal nok vende igen;-)
|
|
|
6/9 16:59 af Riis7 |
kig på novo og dsv;-)meget sjover
|
|
|
6/9 16:44 af Pensionisten |
Fald på 50 poients siden 15:30. Det er alligel en del.
|
|
|
6/9 16:42 af Klarussen |
Tydeligvis
|
|
|
6/9 16:24 af JKY_VH |
Tjah, de synes tilsyneladende at livet er for kort til aktionærpleje
|
|
|
6/9 16:24 af Klarussen |
Måske mere komfortabelt at tildele hinanden lidt flere warrants ved møderne i stedet
|
|
|
6/9 16:23 af Klarussen |
Lige nu er det vist mere struds-modellen med hovedet i sandet der tegner Genmabs bestyrelse
|
|
|
6/9 16:21 af Riis7 |
de vil os vise at genmab synes aktien er for billig
|
|
|
6/9 16:21 af JKY_VH |
Næh det ville være et godt signal at sende
|
|
|
6/9 16:19 af Klarussen |
Lidt aktietilbagekøb ville da ikke skade kursen
|
|
|
6/9 16:17 af JKY_VH |
Hehe, så det er bestyrelsen der shorter den:-D
|
|
|
6/9 16:16 af Riis7 |
de synes nok ikke aktien er billig nok;-)
|
|
|
6/9 16:13 af JKY_VH |
Det har han Klarussen. Han købte pænt op da kursniveauet var omkring 50 og det var vi alle glade for.
|
|
|
6/9 16:11 af JKY_VH |
Ja Riis, men han er ikke bestyrelsesformand;-)
|
|
|
6/9 16:06 af Klarussen |
På en måde kan man vel sige at JW i hvert tilfælde har hånden på kogepladen allerede :-)
|
|
|
6/9 16:06 af Riis7 |
Jan har vel 1,6 millard på kogepladen;-)
|
|
|
6/9 16:05 af JKY_VH |
Det kunne bestyrelsen i Genmab lære noget af "GN: BESTYRELSESFORMAND KØBER AKTIER FOR 316.975 KR" "Hånden på kogepladen" er et klædeligt signal
|
|
|
6/9 16:05 af Riis7 |
us gider ikke Genmab tænker jeg;-)de vil ha AI;-)
|
|
| ||
|
|
6/9 15:42 af JKY_VH |
Det hedder vel "mandagssyge" i folkemunde Pensionisten;-)
|
|
|
6/9 15:42 af Klarussen |
Kursudsvingene idag er virkelig mærkværdige. Der foregår et eller andet i kulissen. Pæn omsætning iøvrigt ift. den sidste lange tid.
|
|
|
6/9 15:41 af Klarussen |
:-D :-D :-D
|
|
|
6/9 15:38 af Pensionisten |
Mon ikke jeg kan få noget medicin til mine Genmab aktier. De har en sjælden sygdom, allergi, som altil bryder ud mandag-fredag kl. 15:30?
|
|
|
6/9 15:23 af bikube |
Der er pr 1./9. 0,65%. Den er øget lidt, da den længe lå fast på 0,43%.
|
|
6/9 15:11 af Bulder |
Er der overhovedet shorts af betydning i Genmab?
|
|
6/9 15:08 af Bulder |
?
|
|
6/9 15:08 af Bulder |
Vil han ikke købe langsomt op for ikke at presse kursen op
|
|
|
6/9 15:04 af Raun |
Den meget mystiske kursudvikling henover dagen. - Kunne det ikke være en større shortsælger der vil have lukket sin position?
|
|
|
6/9 14:46 af JKY_VH |
Vi kan da håbe, at det var forsynet der stak hovedet frem et kort øjeblik;-)
|
|
6/9 14:14 af Bulder |
Ja, det stod på i over 5 minutter. Min første indskydelse var et undsluppet voldgiftsrygte.
|
|
|
6/9 14:06 af bikube |
Hvis man tror på gap, der skal lukkes, så er det gap fra i morges hermed lukket.
|
|
|
6/9 14:02 af bikube |
Fat finger var også min første indskydelse, men der blev jo handlet flere tusinde aktier flere minutter i træk, inden kursen var nede igen.
|
|
6/9 14:01 af Bulder |
Nok en sælger der kom til at trykke forkert.
|
|
|
6/9 14:00 af Klarussen |
Uha, den slags kan empirisk gå helt galt ;-)
|
|
6/9 13:59 af Bulder |
Nok bare en fat finger
|
|
|
6/9 13:58 af Klarussen |
Hmm, virker lusket
|
|
6/9 13:50 af Bulder |
Den sprang fra 2594 til 2671 på sekunder .
|
|
6/9 13:47 af Legolas23 |
Det var den også i går. Men fint spike
|
|
6/9 13:38 af Bulder |
Dropper igen. Var oppe over 2670
|
|
|
6/9 13:37 af w |
dårligt nyt?
|
|
6/9 13:36 af Bulder |
Falsk rygte?
|
|
6/9 13:34 af Bulder |
Hov
|
|
|
6/9 13:33 af w |
Aktien er blevet immun overfor positive nyheder
|
|
|
6/9 13:21 af JKY_VH |
Et overordnet mismod eller vildrede i markedet. Bortset fra et reduceret kursmål er der jo ingen negative selskabsspecifikke nyheder i dag (indtil videre)
|
|
|
6/9 13:05 af Riis7 |
Mon ikke det er renten der stiger og sænket kursmål der er skyld i dagens fald
|
