Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
31/7 14:33
af StockBull
The market is not logical anymore, it is being hyped up by the media and twitter. Genmab and others are not hyped to same extend as a lot of others i.m.h.o
31/7 13:43
af StockBull
Let's see tomorrow. As far as I can see the downtrend broken if we can close above 2800 this week. Then it should be an easy ride up to 2935 area
31/7 12:20
af lahn1
More like a CWH with a top in 2900+change
31/7 11:55
af royal
Ikke meget MA over kurs og omsætning. :-(
31/7 11:20
af Legolas23
Nej, den er måske lidt søgt. Fra medio maj til nu på dagschartet. Måske kan andre TA - kyndige bekræfte, jeg tager fejl :-)
31/7 11:14
af E L
i can't really see that to be honest Lego..?
31/7 11:06
af ProInvestorNEWS
Biotech Stocks Facing FDA Decision In August 2023 (link)
31/7 10:42
af Legolas23
@EL I agree. Kan vi bryde igennem dobbelttoppen i 2900, ser det ekstremt positivt ud...Kunne man tale om en omvendt SHS ?
31/7 10:32
af Vitus
Toget er kørt…..
31/7 10:15
af E L
Can't post a chart right now, maybe someone else can try; if you draw the uptrend line from June22 you will see that we actually made a small break below that trend line and came back above it. Would be nice to get away from it. It is really a wedge we would be breaking out of.
31/7 10:13
af E L
we are trading exactly at the down-trend line that started in early december. The last touch was Jul24, which led to a strong down movement. IF we can break above it this week, we should be able to move to the next resistance area at 2930 relatively quickly i would think.
31/7 10:08
af Klarussen
Så rykker vi :-D
31/7 10:05
af Klarussen
Novo og Genmab holder bagdelen oppe på C25 idag
31/7 09:49
af Mogan
Måske også lidt opvarming til regnskabet Q2 her den 3. august + noget månedsafslutning oven i M&A debatten m.v.?
31/7 09:21
af Klarussen
Næppe...
31/7 09:10
af StockBull
Ja luk over 2800 vil være godt. Ser dog ud som om luften er ved at sive ud af ballonen så måske en bull trap
31/7 09:05
af Klarussen
På dagsgrafen
31/7 09:05
af Klarussen
Modstandsområdet 2770-2785 skal gerne brydes
31/7 09:01
af Vitus
Der er nok noget om det :-)
31/7 08:50
af StockBull
31/7 08:48
af StockBull
så der kan snart komme en generel markeds retracement
31/7 08:47
af StockBull
greed index er oppe i extrem
31/7 08:45
af StockBull
ligger til 2796 på saxo nu
31/7 08:31
af StockBull
Ja det kan nok blive endnu mere end 7% hvis der er hold i triggeren og mindre hvis det var en fuser. Tror dog vi ender i + idag ;-)
31/7 08:26
af JKY_VH
Jeg er villig til at lade mig overraske positivt;-)
31/7 08:19
af Riis7
Synes tit det bliver en lang næse med den us notering, men håber da:-)
31/7 08:06
af Pensionisten
Godmorgen :-) Nu få vi se, om der kommer en god stigning - eller en lang næse ;-)
30/7 18:11
af Pensionisten
De 0,43% svarer stort set til shortede ADS’er i USA - som jeg mener, skal medtages her i DK
30/7 13:28
af Klarussen
Kan ikke lige finde yderligere angående aktieejere af DK noteringen. Nogen idè om hvem der holder de 0,43% shorts (i US?)?
30/7 13:27
af Klarussen
@ Stockbull: Kan se at de info du har linket til er til ADR, ikke aktien i DK. Major shareholder iflg. Genmab: (link)
30/7 11:39
af Klarussen
(de har tilbage)
30/7 11:34
af Klarussen
Immervæk godt 1,2 mia til dagsprisen
30/7 11:33
af Klarussen
Kan se at de stadig sidder (februar 2023) på 450000 stk. De solgte over 60% (!) (link)
30/7 11:14
af Klarussen
ATP holder vist stadig en vis andel?
30/7 11:13
af Klarussen
Super Stockbull, tak for info ;-) For institutionelle investorer er der næppe megen veneration mht. at holde Genmab som et selstændigt firma hvis ellers opkøbssummen er tilstrækkelig stor. Det er kold businness
30/7 09:29
af StockBull
Genmab A Stock Ownership FAQ Genmab A (NASDAQ: GMAB) is owned by 65.81% institutional shareholders, 0.00% Genmab A insiders, and 34.19% retail investors. Alliancebernstein LP is the largest individual Genmab A shareholder, owning 6.77M shares representing 10.25% of the company. Alliancebernstein LP's Genmab A shares are currently valued at $285.86M
30/7 09:28
af StockBull
JW har for ca. 1.5 mia kr
30/7 09:28
af StockBull
her de 35% (link)
30/7 09:27
af Klarussen
Super. Største enkelte aktieandelsholder er vel JW? Hvor stor er hans andel i %?
30/7 09:26
af StockBull
(link) her lidt andre tal
30/7 09:23
af StockBull
Ca. 35% er ejet af retail investors som jeg lige husker
30/7 08:42
af Klarussen
Nogen der ved hvor stor andel aktier der ejes af retail og hvor mange ejes af institionelle investorer (inkl. JW)?
30/7 08:32
af Klarussen
Tror heller ikke på shorts tilbagekøb i Genmab ADR, det kunne være gjort meget mere smertefrit. For mig at se er der nogen der ved noget om noget... Ikke tiden at være ude af Genmab... Bring it on. Lad bare budkrigen begynde, mine er til salg for +5000 :-D
30/7 08:27
af Klarussen
Har været på miniferie og er lige kommet tilbage, skal love for at der er kommet gang i debatten igen. Glædeligt :-) @Stockbull 27/7 11:33: tak for opdatering af TA, meget brugbart ;-) Flot daytrade du lavede fra 2715 til 2685 (og godt du genkøbte!)
30/7 08:23
af Riis7
spændene om den stiger til 2850 i dk:-) ikke altid man kan bruge GMAB kursen til så meget næste handles dag:-)
30/7 07:53
af Riis7
godmorgen:-)
30/7 07:38
af Stroka
God morgen :-)
30/7 07:30
af bibob
God morgen :-)
30/7 07:21
af Klarussen
Godmorgen :-)
30/7 07:08
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
Nyeste Først- Ældste Først   Side 454/4386