Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
31/7 14:33 af StockBull |
The market is not logical anymore, it is being hyped up by the media and twitter. Genmab and others are not hyped to same extend as a lot of others i.m.h.o
|
|
31/7 13:43 af StockBull |
Let's see tomorrow. As far as I can see the downtrend broken if we can close above 2800 this week. Then it should be an easy ride up to 2935 area
|
|
|
31/7 12:20 af lahn1 |
More like a CWH with a top in 2900+change
|
|
31/7 11:55 af royal |
Ikke meget MA over kurs og omsætning. :-(
|
|
31/7 11:20 af Legolas23 |
Nej, den er måske lidt søgt. Fra medio maj til nu på dagschartet. Måske kan andre TA - kyndige bekræfte, jeg tager fejl :-)
|
|
|
31/7 11:14 af E L |
i can't really see that to be honest Lego..?
|
|
|
31/7 11:06 af ProInvestorNEWS |
Biotech Stocks Facing FDA Decision In August 2023 (link)
|
|
31/7 10:42 af Legolas23 |
@EL I agree. Kan vi bryde igennem dobbelttoppen i 2900, ser det ekstremt positivt ud...Kunne man tale om en omvendt SHS ?
|
|
|
31/7 10:32 af Vitus |
Toget er kørt…..
|
|
|
31/7 10:15 af E L |
Can't post a chart right now, maybe someone else can try; if you draw the uptrend line from June22 you will see that we actually made a small break below that trend line and came back above it. Would be nice to get away from it. It is really a wedge we would be breaking out of.
|
|
|
31/7 10:13 af E L |
we are trading exactly at the down-trend line that started in early december. The last touch was Jul24, which led to a strong down movement. IF we can break above it this week, we should be able to move to the next resistance area at 2930 relatively quickly i would think.
|
|
|
31/7 10:08 af Klarussen |
Så rykker vi :-D
|
|
|
31/7 10:05 af Klarussen |
Novo og Genmab holder bagdelen oppe på C25 idag
|
|
|
31/7 09:49 af Mogan |
Måske også lidt opvarming til regnskabet Q2 her den 3. august + noget månedsafslutning oven i M&A debatten m.v.?
|
|
|
31/7 09:21 af Klarussen |
Næppe...
|
|
31/7 09:10 af StockBull |
Ja luk over 2800 vil være godt. Ser dog ud som om luften er ved at sive ud af ballonen så måske en bull trap
|
|
|
31/7 09:05 af Klarussen |
På dagsgrafen
|
|
|
31/7 09:05 af Klarussen |
Modstandsområdet 2770-2785 skal gerne brydes
|
|
|
31/7 09:01 af Vitus |
Der er nok noget om det :-)
|
|
31/7 08:50 af StockBull |
|
|
31/7 08:48 af StockBull |
så der kan snart komme en generel markeds retracement
|
|
31/7 08:47 af StockBull |
greed index er oppe i extrem
|
|
31/7 08:45 af StockBull |
ligger til 2796 på saxo nu
|
|
31/7 08:31 af StockBull |
Ja det kan nok blive endnu mere end 7% hvis der er hold i triggeren og mindre hvis det var en fuser. Tror dog vi ender i + idag ;-)
|
|
| ||
|
|
31/7 08:26 af JKY_VH |
Jeg er villig til at lade mig overraske positivt;-)
|
|
|
31/7 08:19 af Riis7 |
Synes tit det bliver en lang næse med den us notering, men håber da:-)
|
|
|
31/7 08:06 af Pensionisten |
Godmorgen :-) Nu få vi se, om der kommer en god stigning - eller en lang næse ;-)
|
|
|
30/7 18:11 af Pensionisten |
De 0,43% svarer stort set til shortede ADS’er i USA - som jeg mener, skal medtages her i DK
|
|
|
30/7 13:28 af Klarussen |
Kan ikke lige finde yderligere angående aktieejere af DK noteringen. Nogen idè om hvem der holder de 0,43% shorts (i US?)?
|
|
|
30/7 13:27 af Klarussen |
@ Stockbull: Kan se at de info du har linket til er til ADR, ikke aktien i DK. Major shareholder iflg. Genmab: (link)
|
|
|
30/7 11:39 af Klarussen |
(de har tilbage)
|
|
|
30/7 11:34 af Klarussen |
Immervæk godt 1,2 mia til dagsprisen
|
|
|
30/7 11:33 af Klarussen |
Kan se at de stadig sidder (februar 2023) på 450000 stk. De solgte over 60% (!) (link)
|
|
|
30/7 11:14 af Klarussen |
ATP holder vist stadig en vis andel?
|
|
|
30/7 11:13 af Klarussen |
Super Stockbull, tak for info ;-) For institutionelle investorer er der næppe megen veneration mht. at holde Genmab som et selstændigt firma hvis ellers opkøbssummen er tilstrækkelig stor. Det er kold businness
|
|
30/7 09:29 af StockBull |
Genmab A Stock Ownership FAQ
Genmab A (NASDAQ: GMAB) is owned by 65.81% institutional shareholders, 0.00% Genmab A insiders, and 34.19% retail investors. Alliancebernstein LP is the largest individual Genmab A shareholder, owning 6.77M shares representing 10.25% of the company. Alliancebernstein LP's Genmab A shares are currently valued at $285.86M
|
|
30/7 09:28 af StockBull |
JW har for ca. 1.5 mia kr
|
|
30/7 09:28 af StockBull |
her de 35% (link)
|
|
|
30/7 09:27 af Klarussen |
Super. Største enkelte aktieandelsholder er vel JW? Hvor stor er hans andel i %?
|
|
30/7 09:26 af StockBull |
(link) her lidt andre tal
|
|
30/7 09:23 af StockBull |
Ca. 35% er ejet af retail investors som jeg lige husker
|
|
|
30/7 08:42 af Klarussen |
Nogen der ved hvor stor andel aktier der ejes af retail og hvor mange ejes af institionelle investorer (inkl. JW)?
|
|
|
30/7 08:32 af Klarussen |
Tror heller ikke på shorts tilbagekøb i Genmab ADR, det kunne være gjort meget mere smertefrit. For mig at se er der nogen der ved noget om noget... Ikke tiden at være ude af Genmab... Bring it on. Lad bare budkrigen begynde, mine er til salg for +5000 :-D
|
|
|
30/7 08:27 af Klarussen |
Har været på miniferie og er lige kommet tilbage, skal love for at der er kommet gang i debatten igen. Glædeligt :-) @Stockbull 27/7 11:33: tak for opdatering af TA, meget brugbart ;-) Flot daytrade du lavede fra 2715 til 2685 (og godt du genkøbte!)
|
|
|
30/7 08:23 af Riis7 |
spændene om den stiger til 2850 i dk:-) ikke altid man kan bruge GMAB kursen til så meget næste handles dag:-)
|
|
|
30/7 07:53 af Riis7 |
godmorgen:-)
|
|
|
30/7 07:38 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
|
30/7 07:30 af bibob |
God morgen :-)
|
|
|
30/7 07:21 af Klarussen |
Godmorgen :-)
|
|
30/7 07:08 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
