Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
28/7 22:23
af Stroka
Eller inden biotekvirksomheden for alvor selv går i markedet med egne varer . Det er det, at Genmab lægger op til at gøre.
28/7 22:20
af Stroka
Solsen..Der er fremtiden det drejer sig om for big pharma, når de betaler store penge for gode drugs. De tæller årene til patentudløb og ganger dette med den forventede indtjening. Er den i et pænt plus slår de til inden konkurrenterne gør det.
28/7 22:19
af Raun
Hvis der er mere end luft i dagens stigning. Så skulle den vel stige noget mere?.... Men næsten omsat for næsten 2mill ADSer er da en slat :-)
28/7 22:09
af Solsen
Biogens køb i dag viser, at BigPharma giver rigtigt gode priser for det de anser for gode drugs. $7,3 bn for et godkendt middel i en sjælden sygdom - det er mange penge.
28/7 22:06
af Solsen
Det kunne blive en spændende weekend :-)
28/7 22:05
af Bulder
Luk præcis 150 kr over dansk luk.
28/7 21:57
af Stroka
"Ingen røg uden brand" eller en amerikansk investor/shorter som bare skal have købt sine Genmab i dag?
28/7 21:54
af Solsen
Men som vi også ved så kan det også være varm luft ;-)
28/7 21:51
af Helge Larsen/PI-redaktør
Gode tanker Solsen.
28/7 21:50
af Solsen
Sukkeralfs nyhed er jo ikke helt ny. Håber JNJ enten taber sagen eller kommer med et bud på Genmab. Alt det de siger i deres H1 omkring M&A passer på Genmab.
28/7 21:47
af bikube
Nu oppe med 7,35% Kan det være "Tribunalet" som med Sukkeralfs link?
28/7 21:45
af Bulder
Ja, der må! være et eller andet.
28/7 21:44
af Stroka
Det er sjældent at US-noteringen stikker af på den måde.
28/7 21:42
af bikube
Hvad det er, der trækker kursen i US, ved jeg ikke, men jeg vil da godt være glad for en åbningskurs på mandag på 2850, som svarer til kursen i US lige nu. sidste nyhed på Seeking @ er opdateringen fra i går, som er reg. kl.03 AM. Kursen derovre startede på 39,82, kl.01.09 PM var der en handel på 63K ikurs 40,35 og et kvarter efter begyndte opsvinget. N har der lige været en handel på 77K i kurs 4204, svarer til 2866 i DK.
28/7 21:40
af Helge Larsen/PI-redaktør
Spændende. :-)
28/7 21:39
af Sukkeralf
28/7 21:38
af Sukkeralf
28/7 21:38
af Sukkeralf
Lad bare Janssen få flere slag i måsen:
28/7 21:36
af Bulder
Us går da grassat. Hvad er der sket? Det kan da ikke være “opjusteringen”.
28/7 21:30
af Bulder
But nothing new, as I see it?
28/7 20:34
af E L
(link) AbbVie (ABBV) Q2 2023 Earnings Call Transcript -for Epkinly
28/7 20:09
af Solsen
Biogens M&A er en vild pris.
28/7 20:08
af Solsen
Ser godt ud. JNJ skal komme ud af busken.
28/7 20:08
af Raun
Ja med høj volume :-)
28/7 20:05
af Riis7
ja den går da amok i us:-)
28/7 19:55
af Raun
Det tror jeg US tror på :-)
28/7 18:42
af Pensionisten
Nej :-D
28/7 18:37
af Raun
Mon ikke der snart kommer et bud på Genmab?
28/7 16:43
af bibob
Breaking. Biogen. (link)
28/7 10:52
af nohope
Det hele steg igår, så falder det hele i dag. Sådan er reglerne, det sikrer en løbende indtjening til børsmæglerne. Hvis det steg hver dag, så var der jo ikke nogen der ville sælge.
28/7 10:45
af bikube
Kan det være månedsslut og rokeringer i de store fonde, der sender alle mine aktier i minus?
28/7 10:44
af Bulder
Det kører ikke så godt for Marketwire i dag. Nu roder de rundt i darasalg og udgifter.
28/7 10:17
af ProInvestorNEWS
Genmab/Jyske: Opjustering har kun lille indtjeningseffekt (link)
28/7 09:56
af StockBull
solgt i 2715 og genkøbt i 2685
28/7 09:55
af StockBull
normale udsving på 5min grafen
28/7 09:50
af Vitus
Kursreaktionen nedad er nu ikke forsinket…..
28/7 09:42
af Mogan
Ja, markedet modregner sikkert flere forhold: Omkostningerne, faldende dollar kurs, stigende renter, kurspres for evt. M&A, fokus på tech-aktier, allerede indpriset m.fl. Men enig i @StockBull - casen ok, og tror også fin udviklilng i andet halvår 23.
28/7 09:37
af StockBull
ja det burde ikke ændre det store på hverken kort eller langt sigt
28/7 09:30
af Riis7
market er hvis pæn ligeglad med opjustering :-)
28/7 09:23
af StockBull
Ifølge en undersøgelse fra New York Universitys Stern School of Business var den gennemsnitlige nettooverskudsgrad for amerikanske biotekvirksomheder omkring 12,5 procent til 14 procent i 2018. Dette kan dog variere afhængigt af virksomheden og kvartalet. For eksempel rapporterede Moderna en bruttoavance på 57,5 ​​procent i første kvartal af 2023
28/7 09:22
af Mogan
Markedet reagerer roligt på opjusteringen. Men ofte er kursreaktionen lidt "forsinket" - oplever den stiger over et par dage og ikke lige ved åbningen.
28/7 09:08
af StockBull
Amgen's net profit margin as of March 31, 2023 is 30.23%.
28/7 09:06
af StockBull
Ifølge den seneste finansielle rapport havde Gilead Sciences Inc (GILD) en nettooverskudsgrad på 20,65 % pr. 31. marts 2023
28/7 08:57
af StockBull
Der er nok andre firmaer der er mere revante at sammenligne med men stadig ligger Genmab i den høje ende.
28/7 08:55
af StockBull
Høj overskudsgrad vil vel altid være at foretrække da det giver højere EPS og dermed højere aktiekurs
28/7 08:51
af StockBull
Overskudsgrad er et mål for, hvor meget af omsætningen en virksomhed får til at beholde som fortjeneste efter at have trukket alle sine omkostninger fra
28/7 08:49
af StockBull
ens
28/7 08:49
af StockBull
Overskudsgraden er selvfølgelig udregnet end for begge firmaer
28/7 08:43
af StockBull
Genmab vil få mere ud af Epco end Dara hvis vi antager begge sælger for 10 bn usd
28/7 08:39
af StockBull
Du skal jo huske at indregne alle de projekter som fejler. Det er måske kun 1 ud af 10 der kommer i produktion som de så får royalty af
Nyeste Først- Ældste Først   Side 457/4386