Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Laks
Shipping
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
|
9/7 21:44 af investor1989 |
kan ikke se han skal bruge dem nu nohope. AXL koster 50 mio. kr. i år og nok det samme næste år for phase I. TF ADC bliver dyrere. Men resten er præklinik. De kan ikke sætte udgifterne mega vildt i vejret de kommende år selv hvis de ville, de skal først have mere modne produkter
|
|
|
9/7 21:44 af 120281 |
Jan køber hele Holland og laver fabrik på Amalienborg dejlig tæt på Bredgade. :-)
|
|
9/7 21:45 af investor1989 |
Og de har kassen fuld. De kan selvfølgelig købe en ny fabrik nohope :) men det er vidst ikke engang sjovt at joke med
|
|
9/7 21:45 af nohope |
OK - hvor gammel er JDW ?
|
|
|
9/7 21:45 af 120281 |
Ja for vil han booste TF ADC så kan han jo blot bruge af de 3 mia han har i kassen.
|
|
9/7 21:46 af investor1989 |
omkring 60 gætter jeg på. Så han har mange gode år i sig endnu
|
|
9/7 21:46 af dingleberry |
med den fart GEN fylder klinikken, så skulle vi nok snarere kræve udbytte til aktionærerne...
|
|
9/7 21:46 af nohope |
OMKRING 60 ?
|
|
|
9/7 21:47 af 120281 |
Pyt med udbytte så længe de giver 100% stigninger hvert år på kursen :-)
|
|
9/7 21:47 af nohope |
mænd holder op med at bruge penge når de bliver 65 - han 5 år til at likvidere sine investeringer - og selv få glæde af pengene
|
|
9/7 21:47 af dingleberry |
bloomberg mener han er 54
|
|
9/7 21:48 af nohope |
Ingen mænd kan klemme sig ned i sportsvogne efter 65 -eller kneppe 3 morgenbolle damer - hver morgen -
|
|
9/7 21:48 af investor1989 |
nohope tror ikke hans glæde er at bruge penge. Tror hans glæde er at arbejde, skabe resultater, udvikle produkter til gavn for patienter og skabe et ikonisk selskab
|
|
9/7 21:49 af nohope |
Mon dog - mon dog -
|
|
9/7 21:49 af investor1989 |
han virker ikke som manden i en Ferrari med at par lyshårede 20 årige og en dyr flaske Crystal
|
|
9/7 21:49 af nohope |
Han er bare diskret.
|
|
9/7 21:49 af investor1989 |
Og vi skal huske han får 10+ millioner i kontant i løn om året også, så selvom han ikke indløser aktiegevinsten med det samme tror jeg ikke han lider nød
|
|
9/7 21:50 af dingleberry |
mon ikke det imponerer pigerne på Victor, når man henkastet siger: "det er mig, der knækkede cancer-koden"
|
|
9/7 21:50 af nohope |
10 mio er ikke meget efter skat - når man skal have morgen bolle damer og sportsvogne.
|
|
9/7 21:51 af investor1989 |
Han kan bare flytte til Bulgarien. Hernede er skatten 10 % flad
|
|
9/7 21:51 af investor1989 |
og aktieskatten 5%
|
|
9/7 21:51 af nohope |
Så hvis JDW flytter til Bulgarien - så skal vi andre sælge - straks ?
|
|
9/7 21:52 af dingleberry |
jvdw er hollandsk - check lige aktieskatten der...
|
|
9/7 22:02 af Solsen |
Ingen skat på kapitalgevinster i Holland. 0,00%
|
|
| ||
|
9/7 22:05 af Solsen |
Har selv overvejet at flytte til Holland, Men det er besværligt at slippe skattemæssigt ud af dk, når man har familie, der ikke vil flytte med.
|
|
|
10/7 00:15 af Mcjean |
Skægt at AB lige vælger i dag at kaste sig ud i et massivt aktieopkøb i denne aktie efter flere ugers salg ind i mellem afbrudt af små opkøbsdage, men i dag var de på hele dagen uden afbrydelser, det er godt ramt!
|
|
|
10/7 00:17 af Mcjean |
Ligesom GS ramte 31 mdr. i streg efter finanskrisen med overskud på casinoet, godt ramt! Tilfældigheder er sjove eller rettere kan være sjove
|
|
10/7 07:35 af Budweis |
Godmorgen
|
|
|
10/7 08:37 af Repsac |
Solsen. Også selvom familien tager med er det ikke let med Skat. Jeg er selv flyttet ud, og det var noget af en øvelse.
|
|
|
10/7 08:38 af Sukkeralf |
Godmorgen - og fin nyhed i går.
|
|
|
10/7 08:39 af Sukkeralf |
I lader lige alle jeres Genmab beskatning bliver i Danmark, så vi også får glæde af det :-)
|
|
|
10/7 08:54 af Goose3 |
Nordea venter en god dag for Genmab. 45 mio USD var mere end de havde forventet ved godkendelse. Kursmål 815 er det ikke højere end tidligere?
|
|
|
10/7 08:59 af Repsac |
Så må USD gerne stige lidt igen inden de 45 Mio. kommer.
|
|
|
10/7 09:00 af Mcjean |
815 er for en mdr. siden, de lagde 10% oveni
|
|
|
10/7 09:08 af Repsac |
Nordnet: Der hvor køber/sælger statistik plejer at stå, vises der ingenting. Andre der har det problem?
|
|
|
10/7 09:08 af JKY_VH |
jep
|
|
|
10/7 09:09 af paundal |
Samme her. I går kom den også først i løbet af dagen.
|
|
|
10/7 09:10 af paundal |
Det er også ligesom den viser for lav kurs ;-)
|
|
|
10/7 09:15 af Goose3 |
Udlandet er på vores side står for 40% af købet.
|
|
|
10/7 09:28 af Repsac |
tak.
|
|
|
10/7 09:33 af Sukkeralf |
Flot hvis vi får et luk over 600
|
|
10/7 11:00 af Solsen |
Lidt usædvanligt, at Genmab oplyser potentiel milestone ved godkendelse. Kunne de være interesseret i yderligere kursstigninger inden bud fra J$J ;-)
|
|
|
10/7 11:08 af Sukkeralf |
He he - tænkte det samme. Angående stilheden omkring Janssen DuoBody har jeg også tænkt lidt det samme. Og deres vurderet at potentialet for Daratumumab på 2-3 milliarder dollars, hvor de fleste analytikere ligger højere
|
|
10/7 11:11 af Solsen |
Jeg tager et bet over weekenden på at buddet kommer nu.
|
|
|
10/7 11:12 af Sukkeralf |
Tror ikke vi ser et bud uden der er flere rygter i markedet - det er der vel helt sikkert nogen der nok sørge for !! Men rygterne kan jo starte i weekenden og det skal bestemt nok løfte kursen.........
|
|
|
10/7 11:13 af Sukkeralf |
Har du noget mere konkret fra BLOGBUSTER eller The NL boys på det seneste der er værd at nævne?
|
|
|
10/7 11:14 af Sukkeralf |
altså om Genmab generelt ?
|
|
|
10/7 11:14 af JKY_VH |
Oplysningen omkring størrelsen af milestone ved godkendelse understreger vel også, at de er særdeles komfortable mht at opnå godkendelse?
|
|
10/7 11:15 af celsius |
jeg hælder mest til IV´s analyse at der først kommer bud efter en evt. godkendelse, det er svært at forsvare overfor aktionærer og andet godtfolk hvis kursen skal ned med 90%
|
|
|
10/7 11:15 af Sukkeralf |
Der må også snart komme gang i nye studier med Dara - spændende hvilken checkpoint inhibitor man vælger at teste Dara med.
|
