Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
5/7 10:47
af Helge Larsen/PI-redaktør
Reguleringen var endda til den positive side.
5/7 10:45
af Helge Larsen/PI-redaktør
Der var vist en efterregulering på europæisk PMI kl. 10. Den burde ikke kunne rykke markederne i noget særligt omfang.
5/7 10:43
af Bulder
Genmab er oppe som nr 2 på c25 vinderlisten.
5/7 10:43
af Helge Larsen/PI-redaktør
:-)
5/7 10:41
af Bulder
Heldigvis lå genmab så højt, at der var noget "at tage af".
5/7 10:38
af Helge Larsen/PI-redaktør
Selv Oslo reagerede negativt.
5/7 10:37
af Helge Larsen/PI-redaktør
Ja..Det var tydeligt at se.
5/7 10:27
af Bulder
Der skete et eller andet kl 10.05. Futterne og c25 er gået i rødt. alting falder nu.
5/7 10:21
af E L
interesting point on the charts here where we are at the downtrend line starting from November? All small resistance since the low were broken very easily so far...
5/7 10:15
af Stroka
Trenden er stærk i dag. Aktien ender måske ligefrem med at være at være i plus for 2022 midt i juli. :-)
5/7 08:57
af JKY_VH
Tak E L
5/7 08:42
af ProInvestorNEWS
Aktier/tendens: Sandsynligt stigende aktieindeks trods SAS-strejke (link)
5/7 08:40
af E L
Deutsche Bank analyst Emmanuel Papadakis reiterated a Buy rating and DKK2,750.00 price target on Genmab
5/7 07:09
af ProInvestorNEWS
Aktier: VIX indekset er som mavepinen, som ikke vil gå væk (link)
5/7 06:38
af Stroka
God morgen. :-)
5/7 06:35
af Helge Larsen/PI-redaktør
God morgen. :-)
4/7 17:30
af JKY_VH
Jeg tror du tager spurten Solsen;-)
4/7 16:21
af Solsen
Jeg har hedget med panodiler til dagen efter. En af os må have taget fejl af menuen :-)
4/7 13:42
af nohope
Uha - bare jeg da ikke skal ligge vågen hele natten og være bekymret for det. Jeg har heldigvis hedget det med 6 stk, 2 liters danskvand med citronsmag.
4/7 13:02
af Helge Larsen/PI-redaktør
:-D
4/7 12:53
af Solsen
Nohope er i fare for at skulle stå for et julearrangement ;-)
4/7 12:11
af Helge Larsen/PI-redaktør
Det er en god trend Bulder.
4/7 12:10
af Helge Larsen/PI-redaktør
Aktier/middag: Defensive aktier bedst kørende i grønt C25 (link)
4/7 11:00
af Bulder
Holder dagens stigning, er den steget 11 ud af de sidste 12 børsdage.
4/7 10:36
af Helge Larsen/PI-redaktør
Transactions in connection with share buy-back program (link)
4/7 10:27
af JKY_VH
Ja bestemt, men også en dyb undren over, hvorfor psykiatrien gang på gang underprioriteres af politikerne.
4/7 09:37
af Helge Larsen/PI-redaktør
Ja..Den slags sætter tanker i gang.
4/7 07:44
af Stroka
God morgen.
4/7 06:39
af Helge Larsen/PI-redaktør
God morgen. :-)
2/7 13:18
af E L
Genmab's Epcoritamab BLA Application a Positive for AbbVie - Morgan Stanley (link)
2/7 08:23
af bibob
Kunne være sjovt at have haft adgang til denne. (link)
2/7 00:51
af Bulder
Liver injuries prompt clinical hold on Sanofi BTK drug (link)
1/7 22:49
af Helge Larsen/PI-redaktør
USA/lukning: Endte i plus - chip-aktier trukket ned af Micron (link)
1/7 22:48
af Helge Larsen/PI-redaktør
Det har været en super uge for aktionærerne. God weekend til alle. :-)
1/7 21:37
af peter12
Artikel om Kesimpta (link)
1/7 17:27
af Bulder
NBI stiger pænt trods rødt us iøvrigt.
1/7 17:08
af JKY_VH
Ja flot af Vinge og Genmab;-)
1/7 17:06
af Solsen
Udsigt til epco filing var jo en super nyhed. Så rimeligt med en pæn stigning. Renterne falder også ganske pænt nu.
1/7 17:01
af Legolas23
Indtil 2 minutter før lukketid lå den længe i 2635
1/7 17:00
af Bulder
fint luk. Dagshøjeste
1/7 16:29
af JKY_VH
Jep, lad os få dem på podiet;-)
1/7 16:21
af Helge Larsen/PI-redaktør
Genmab tager en solid bjergspurt lige nu. :-)
1/7 16:03
af Legolas23
Hvad skyldes J stygning, hvis nogen husker sådan en;-)
1/7 15:45
af Bulder
ditto her
1/7 15:43
af Bulder
Men ellers er det rigtigt. 14/4 var galt i skoven - skulle det vise sig.
1/7 15:42
af Sukkeralf
Der har på de seneste CC´er blevet spurgt ind til om Genmab var sikre på, at data var gode nok til filing - så nok bare derfor de har spyttet denne lidt utraditionelle PR ud
1/7 15:40
af Bulder
Ja, det viste sig jo at pt-populationen fra eskalation til ekspansion blev ændret fuldstændig til meget syge pt. Den forklaring fik vi først bagefter og stiller data i et helt andet lys.
1/7 15:08
af Bulder
Det står ingen steder.
1/7 15:08
af Bulder
Hvor ved du fra at afklaring er sket?
1/7 15:03
af Bulder
Jeg kan kun forestille mig, at man vil være på forkant med Roche/glofi.
Nyeste Først- Ældste Først   Side 623/4386