Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Laks
Shipping
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
|
5/7 10:47 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Reguleringen var endda til den positive side.
|
|
5/7 10:45 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Der var vist en efterregulering på europæisk PMI kl. 10. Den burde ikke kunne rykke markederne i noget særligt omfang.
|
|
5/7 10:43 af Bulder |
Genmab er oppe som nr 2 på c25 vinderlisten.
|
|
5/7 10:43 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-)
|
|
5/7 10:41 af Bulder |
Heldigvis lå genmab så højt, at der var noget "at tage af".
|
|
5/7 10:38 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Selv Oslo reagerede negativt.
|
|
5/7 10:37 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Ja..Det var tydeligt at se.
|
|
5/7 10:27 af Bulder |
Der skete et eller andet kl 10.05. Futterne og c25 er gået i rødt. alting falder nu.
|
|
|
5/7 10:21 af E L |
interesting point on the charts here where we are at the downtrend line starting from November? All small resistance since the low were
broken very easily so far...
|
|
|
5/7 10:15 af Stroka |
Trenden er stærk i dag. Aktien ender måske ligefrem med at være at være i plus for 2022 midt i juli. :-)
|
|
|
5/7 08:57 af JKY_VH |
Tak E L
|
|
|
5/7 08:42 af ProInvestorNEWS |
Aktier/tendens: Sandsynligt stigende aktieindeks trods SAS-strejke (link)
|
|
|
5/7 08:40 af E L |
Deutsche Bank analyst Emmanuel Papadakis reiterated a Buy rating and DKK2,750.00 price target on Genmab
|
|
|
5/7 07:09 af ProInvestorNEWS |
Aktier: VIX indekset er som mavepinen, som ikke vil gå væk (link)
|
|
|
5/7 06:38 af Stroka |
God morgen. :-)
|
|
5/7 06:35 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
|
|
4/7 17:30 af JKY_VH |
Jeg tror du tager spurten Solsen;-)
|
|
4/7 16:21 af Solsen |
Jeg har hedget med panodiler til dagen efter. En af os må have taget fejl af menuen :-)
|
|
4/7 13:42 af nohope |
Uha - bare jeg da ikke skal ligge vågen hele natten og være bekymret for det. Jeg har heldigvis hedget det med 6 stk, 2 liters danskvand med citronsmag.
|
|
4/7 13:02 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-D
|
|
4/7 12:53 af Solsen |
Nohope er i fare for at skulle stå for et julearrangement ;-)
|
|
4/7 12:11 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Det er en god trend Bulder.
|
|
4/7 12:10 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Aktier/middag: Defensive aktier bedst kørende i grønt C25 (link)
|
|
4/7 11:00 af Bulder |
Holder dagens stigning, er den steget 11 ud af de sidste 12 børsdage.
|
|
| ||
|
4/7 10:36 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Transactions in connection with share buy-back program (link)
|
|
|
4/7 10:27 af JKY_VH |
Ja bestemt, men også en dyb undren over, hvorfor psykiatrien gang på gang underprioriteres af politikerne.
|
|
4/7 09:37 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Ja..Den slags sætter tanker i gang.
|
|
|
4/7 07:44 af Stroka |
God morgen.
|
|
4/7 06:39 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
|
|
2/7 13:18 af E L |
Genmab's Epcoritamab BLA Application a Positive for AbbVie - Morgan Stanley (link)
|
|
|
2/7 08:23 af bibob |
Kunne være sjovt at have haft adgang til denne. (link)
|
|
2/7 00:51 af Bulder |
Liver injuries prompt clinical hold on Sanofi BTK drug (link)
|
|
1/7 22:49 af Helge Larsen/PI-redaktør |
USA/lukning: Endte i plus - chip-aktier trukket ned af Micron (link)
|
|
1/7 22:48 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Det har været en super uge for aktionærerne. God weekend til alle. :-)
|
|
|
1/7 21:37 af peter12 |
Artikel om Kesimpta (link)
|
|
1/7 17:27 af Bulder |
NBI stiger pænt trods rødt us iøvrigt.
|
|
|
1/7 17:08 af JKY_VH |
Ja flot af Vinge og Genmab;-)
|
|
1/7 17:06 af Solsen |
Udsigt til epco filing var jo en super nyhed. Så rimeligt med en pæn stigning. Renterne falder også ganske pænt nu.
|
|
1/7 17:01 af Legolas23 |
Indtil 2 minutter før lukketid lå den længe i 2635
|
|
1/7 17:00 af Bulder |
fint luk. Dagshøjeste
|
|
|
1/7 16:29 af JKY_VH |
Jep, lad os få dem på podiet;-)
|
|
1/7 16:21 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Genmab tager en solid bjergspurt lige nu. :-)
|
|
1/7 16:03 af Legolas23 |
Hvad skyldes J stygning, hvis nogen husker sådan en;-)
|
|
1/7 15:45 af Bulder |
ditto her
|
|
1/7 15:43 af Bulder |
Men ellers er det rigtigt. 14/4 var galt i skoven - skulle det vise sig.
|
|
|
1/7 15:42 af Sukkeralf |
Der har på de seneste CC´er blevet spurgt ind til om Genmab var sikre på, at data var gode nok til filing - så nok bare derfor de har spyttet denne lidt utraditionelle PR ud
|
|
1/7 15:40 af Bulder |
Ja, det viste sig jo at pt-populationen fra eskalation til ekspansion blev ændret fuldstændig til meget syge pt. Den forklaring fik vi først bagefter og stiller data i et helt andet lys.
|
|
1/7 15:08 af Bulder |
Det står ingen steder.
|
|
1/7 15:08 af Bulder |
Hvor ved du fra at afklaring er sket?
|
|
1/7 15:03 af Bulder |
Jeg kan kun forestille mig, at man vil være på forkant med Roche/glofi.
|
