Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Ennogie
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Grønne Aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Zealand Pharma
|
5/8 08:53 af Solsen |
Vi skal først have accept fra fda på ansøgningen.
|
|
5/8 09:40 af Bulder |
Mon ikke accept og PR falder samtidig?
|
|
|
5/8 09:48 af JKY_VH |
ikke den store handelsaktivitet pt.
|
|
|
5/8 10:08 af HSK |
al fokus på BAVA pt
|
|
5/8 11:15 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Forståligt nok. Det er også uheldigt at udviklingschefen forsvinder samtidigt med samtidgt med uroen omkring Kerrisdales udmeldinger.
|
|
|
5/8 11:59 af HSK |
Bare der ikke er en sammenhæng mellem de 2 begivenheder..... :-(
|
|
|
5/8 12:00 af HSK |
"Jim har ledet vores aktiviteter inden for cancerimmunterapi siden 2013, og der er sket mange væsentlige fremskridt under hans ledelse, herunder afslutning af rekrutteringen af patienter i PROSPECT fase 3 forsøget med samt partneraftalen for PROSTVAC."
|
|
5/8 13:27 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Det var den tanke som slog mig HSK.
|
|
5/8 14:13 af Don Joning |
alt andet lige, er det så ikke også meget mærkeligt at smutte fra et projekt, der er i fase 3, h
vis man tror på det,
|
|
5/8 14:14 af Don Joning |
Hvis man tror på projektet burde man så ikke også være med til at poppe champagne på release dagen og få de skulderklap?
|
|
|
5/8 16:20 af JKY_VH |
endelig i +
|
|
5/8 16:57 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-)
|
|
5/8 23:08 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Der er gang i budene: (link)
|
|
|
6/8 07:48 af JKY_VH |
Ja det er en interessant udvikling der foregår omkring biotekselskaberne.
|
|
|
6/8 13:02 af HSK |
BlueCrest har endnu engang solgt 34 aktier...
|
|
|
6/8 13:02 af HSK |
BlueCrest Capital Management Limited holds a short position at 0.69 % in shares issued by Genmab A/S
06.08.15 12:07:40
|
|
|
6/8 13:38 af HSK |
Sorry - købt... :-
(
|
|
6/8 14:41 af Solsen |
Tiden arbejder imod BlueCrest efter min vurdering.
|
|
7/8 09:31 af Legolas23 |
Fiskes der turboer ? :-)
|
|
7/8 10:14 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Lidt underligt fald. Har ligget stabilt i et stykke tid 640-650.
|
|
7/8 10:15 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Der er gang i kræftområdet: (link)
|
|
7/8 10:16 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Det er efterhånden hver dag man kan smide den slags link.
|
|
|
7/8 10:21 af JKY_VH |
Er det mon Bava`s deroute der trækker os med ned? Den saglige begrundelse er ikke umiddelbart indlysende.
|
|
7/8 10:29 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jeg bundfiskede igen igen. 228-228,50. :-)
|
|
| ||
|
7/8 10:30 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Tror ikke det har noget med Bava at gøre.
|
|
7/8 10:31 af celsius |
hvor du tror du vi ender i luk .. Helge ?
|
|
7/8 10:32 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Bortset fra det så snakkede jeg med en topchef i et af de største medicinalvirksomheder i går. Han sagdedet var utænkeligt, at Bava´s forsøg ikke var kørt helt efter bogen med hensyn til placebogruppen.
|
|
7/8 10:32 af Helge Larsen/PI-redaktør |
celsius..Den slags er ikke lige min spidskompetence.
|
|
7/8 10:32 af celsius |
hvilken kurs vil du
gå ud af efter dit bundfiskeri i dag -:)
|
|
7/8 10:35 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Tror at jeg holder og lægger lidt til de mange meget lange jeg har i forvejen.
|
|
7/8 10:37 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Serviceoplysning. Jan van der Winkel er i Millionærklubben på onsdag og i vores Q&A om eftermiddagen.
|
|
7/8 10:38 af Melba |
Det ser vi frem til : )
|
|
7/8 10:40 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Send endelig spørgsmål ind allerede nu:
|
|
7/8 10:40 af Helge Larsen/PI-redaktør |
|
|
7/8 11:11 af dingleberry |
Bava tror jeg ikke har megen effekt på GEN - US biotech fik seriøse prygl i går. Jo mindre mcap jo flere tæsk, så -3% er faktisk let sluppet...
|
|
7/8 11:16 af dingleberry |
...men US futures er lysegrønne, så vi kan måske være heldige med noget rekyl senere på dagen
|
|
7/8 11:27 af celsius |
jeg tror der er mange der gerne vil ind her i 630, tænk på vi har regnskab på tirsdag aften efter luk og godkendelsen kan også komme når det skal være
|
|
7/8 11:28 af celsius |
vi har trods alt haft 683 uden nyheder medio juli .. så der igen par "aktie
terrorister" der forsøger at stikke en kæp i hjulet -:)
|
|
7/8 11:32 af dingleberry |
Ja, det er sin sag at kæmpe imod udviklingen på det amerikanske aktiemarked!
|
|
7/8 11:33 af dingleberry |
mon ikke snart vi hører en update fra FDA?
|
|
7/8 11:36 af Helge Larsen/PI-redaktør |
OK. Dingleberry. Det er en plausibel forklaring. Glemte at tjekke US biotek indeks i morges.
|
|
7/8 11:38 af dingleberry |
jep - der var ikke noget rebound i US faldet i går, så vi skal nok hen imod kl 1530 før der kan komme en anden retning.
|
|
7/8 11:38 af dingleberry |
mm selvfølgelig, at der kommer en dara godkendelse inden da ;)
|
|
7/8 11:39 af dingleberry |
en ema filing må vel også være på trapperne
|
|
7/8 11:44 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-D
|
|
7/8 15:12 af dingleberry |
fy fan det er en dyr dag i biotek. Håber ikke det her er startskuddet til en korrektion i sektoren
|
|
7/8 15:26 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Er der ikke temmeligt meget rødt de fleste vegne i dag?
|
|
7/8 15:33 af dingleberry |
joeh - men markant mere rødt i biotek. US ser ikke ud til at ændre retning indtil viderer
|
|
7/8 15:34 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Ok..
|
|
7/8 15:35 af Helge Larsen/PI-redaktør |
jeg må så bundfiske længere nede.
|
