Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
4/6 11:28
af Bulder
Lidt forsigtigt statement: And we believe that they may, in the end, both find a place Asthika for use in solid cancer therapy.
4/6 10:56
af Bulder
Winkel talte på CC om the year of truth (altså i år), hvor der vil blive taget stilling til om 1042 og 1046 skal køres videre i fase 3. Ud fra det der blev sagt på forrige CC, ser jeg det ikke som absolut givet, at stofferne køres videre.
4/6 10:40
af gentogen
En fremragende gennemgang af DuoHexaCD37 findes her (link)
4/6 09:00
af StockBull
Hvornår mon der kommer data fra GEN1042 ? Biontech og Genmabs samarbejde går dybere end tidligere sagt Partnerskabet mellem Genmab og Biontech strækker sig ud over de tre aktuelle kliniske projekter, der er tydelige i deres pipelines. De to firmaer samarbejder også om en række prækliniske kandidater, som endnu ikke har nået offentlighedens øjne. (link) Godt nok en gammel nyhed fra April men det lyder i hvert fald mega lovende
4/6 08:50
af StockBull
Hvor højt er peaksale mon for HexaDueBody CD37.Tror vi var enige om peaksale for Epco var 5B usd. Hvis Epco er i kombi med HexaDueBody CD37 skal vi vel højere op ? nogen bud på hvad CD37 kan ende på i peaksale
4/6 08:47
af StockBull
Ikke endnu Riss7
4/6 08:25
af Riis7
håber du har ret stockbull:-) har du ny video med Lars tvede:-)
4/6 06:14
af StockBull
Da vi var i kurs 1200 Marts 2020 estimerede jeg også, at vi kunne nå kurs 3000 indenfor 1-2 år og 6 September 2021 lå kursen i 3100kr. Så det kan ske igen.
4/6 05:47
af StockBull
rigelig med risikovillig kapital.
4/6 05:47
af StockBull
Hvis der kommer et bud på Genmab bliver det i år inden kursen stikker af op over de 4000kr. Vi har nu en solid bund omkring de 2000. Med Epco og HexaBody CD38 i mål i 2023 og GEN1042 samt HexaDueBody CD37 på trappen vil indtjeningen 3 dople inden for 3-4 år til måske 30mia i 2025 og 40 mia i 2026. D.v.s en bundlinie på 10 mia i 2025 og potentielt kurs 4500 ved PE 30. EPS 150kr / aktie. Eller 9000kr ved PE60. Vurder selv. November 2021 var PE over 80 så i bull marked kan alt ske når der er rigeli
3/6 18:36
af Helge Larsen/PI-redaktør
God kamp i aften og god pinse til alle. :-)
3/6 17:23
af ProInvestorNEWS
Fredagens aktier: Optur til banker efter opjustering i Ringkjøbing (link)
3/6 16:00
af Vitus
Hvad med kurs 4000 for vores aktier ???
3/6 15:59
af Vitus
nohope….du håber ikke :-)
3/6 15:54
af nohope
Der kommer ikke noget bud.
3/6 15:25
af Vitus
Der foregår nok nogle forhandlinger for MEGET lukkede døre…..jeg vil ikke være overrasket, hvis der er kommet et bud på foretagendet…..Voldgiftssagerne har ramt selskabet hårdt….uanset hvor mange gode nyheder der kommer, sker der ikke noget med kursen…..2 skridt frem og 2 tilbage…
3/6 14:56
af JKY_VH
haha, ja den kommentar ender med at blive legendarisk;-)
3/6 14:21
af JKY_VH
Ja, han kunne bare følge op på sit interview i Børsen i sidste måned "“Vi ser fantastiske ting med vores produktkandidater og vores tidlige pipeline. Alle kan bruges til at fortsætte vækststrategi, der er brug for fra 2030 indtil slutningen af 2030’erne, og voldgiften vil ikke ændre på det,” siger Jan van de Winkel, adm. direktør i Genmab."
3/6 14:18
af Bulder
Jeg forstår stadig ikke hvorfor Winkel ikke er ude med stortrommen og råber og skriger, at nu ER den næste vinder fundet. Han kunne da i det mindste give et lille bitte interview i Medwatch.
3/6 14:09
af JKY_VH
Den nuværende kurs på ca 2110 passer meget godt med P/E, Indtjening pr aktie og K/I fra årsrapporten pr 31.12.2021. Siden har vi jo fået en lille opjustering, stigende USD og gode Epco-nyheder. Så er det jo spørgsmålet om man synes det modsvares af den tabte voldgift eller om der er plads til forbedring. Jeg hælder mest til det sidste.
3/6 12:18
af Sukkeralf
Vi har da også lige fået en ny storaktionær, hvilket måske også giver lidt tiltro
3/6 12:15
af Solsen
Ved 5 bn i overskud vil indtjeningen være ca 80 kr pr aktie og så kan vi jo gange med den P/E vi finder passende. Nogen er til 20 kr andre til 40 kr :-)
3/6 12:06
af StockBull
Ja hvis indtjeningen faktisk ender med, at krybe helt op over 5 mia. DKK i 2022 så kan vi hurtigt være over 3000kr igen. I November 21 var kursen over 3000 ved PE80. November 22 kan vi være over 3000 ved PE under 40. Derfra er der lige pludselig ikke så langt til de magiske 4000kr som sikkert får gang i bilsnakken igen.
3/6 10:44
af GeorgeBest
@LLi 10:28 - JA
3/6 10:38
af E L
09:15 for those with access (link)
3/6 10:27
af GeorgeBest
Nordea
3/6 10:21
af GeorgeBest
Så er der nyt fra Novod. Epco „best-in-class profile“. Som Bulder og EL jo allerede konkluderede i går :-)
3/6 10:01
af GeorgeBest
Mon ikke han kommer med ny opdatering efter ASCO og EHA
3/6 10:00
af GeorgeBest
Novod sænkede målkurs til 2945 efter voldgiftsafgørelsen. Har siden finjusteret til 2946!
3/6 09:58
af StockBull
Som jeg lige husker var der et pænt kursmål fra Novod efter voldgiften. Har dog ikke adgang til analysen
3/6 09:47
af StockBull
David Mygind har fulgt Genmab over 12år og nok en af de analytikere som er bedst inde i Genmab casen så godt med en købsanbefaling og et kursmål tæt på 3000kr fra D.M. Det er jo nærmest en "no brainer" hvis Epco og HexaBody CD38 kommer i mål i 2023 er kurs 2100 et kup
3/6 09:44
af Vitus
Tak for gode råd ……jeg har nu også tænkt mig at beholde mine, men kan jo tage fejl…jeg har dog fortsat den holdning at voldgiftssagerne har kostet, og så skal Winkel tale klart, ikke “uld i mund”…..
3/6 09:31
af ProInvestorNEWS
Aktier/åbning: Brøndby stryger op efter købsinteresse - C25 i grønt (link)
3/6 09:27
af Bulder
Desværre ikke
3/6 09:26
af Gasolin82
David Mygind har også meget længe været utrolig bullish på Genmab. Har du et link til skrivelsen?
3/6 09:15
af Bulder
Tilbagefaldet repræsenterer en historisk god købsmulighed, mener analytiker David Mygind - "meget stærkt køb"
3/6 07:40
af StockBull
2/6 13:07 af Vitus: Genmab har 20 mia i kassen og vækster med 35% om året. Det vil jeg ikke kalde et hovedproblem :-) At, kursen er lav kan du takke det generelle marked, krigen i Ukraine, stigende renter m.m for. Så op på hesten igen eller skift til en ny hest.
3/6 07:30
af Stroka
God morgen. :-)
3/6 06:45
af Helge Larsen/PI-redaktør
God morgen. :-)
2/6 22:26
af Sukkeralf
Alene upfront betalingen er større end 10% af Immatics markedsværdi.
2/6 22:24
af Sukkeralf
2/6 22:24
af Sukkeralf
Immatics stiger 3% på yderligere aftale med BMS - siger lidt om hvor lunkent biotek er pt
2/6 22:20
af Bulder
Nøj, NBI lukkede i lysegrønt. Det er nu sådan en pæn farve.
2/6 20:54
af Vitus
De er nok ved at sælge biksen……
2/6 20:46
af Bulder
Lidt underligt, at genmab ikke har ladet høre fra sig. Det var længe ventede og fremragende data, oven i købet på presidential symposium. En enkelt grad 5 event, men vel ikke sk(r)æmmende, populationen taget i betragtning.
2/6 20:18
af bikube
Horizon er oppe med over 3% i US. GENM er oppe med 1,3% svarende til 2104 DKK.
2/6 19:30
af Vitus
Ææææh…..nå…..hvordan ved du det ??
2/6 19:19
af gdn55
Nej, men det hjælper da ikke de stakkels mennesker der har givet 3100, at du kommer med negative kommentarer, hver gang Genmab falder, men sjældent når det går den anden vej.
2/6 18:54
af Vitus
Men god weekend…når den kommer…..måske Genmab stiger i morgen…:-)
2/6 18:52
af Vitus
Jeg tænker ikke kun på mig selv, men også på dem der købte i 3100….det oplever jeg ikke du gør. Jeg har været med siden 2011, så har mit påmdet tørre
Nyeste Først- Ældste Først   Side 645/4386