Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
12/5 08:54
af Peter Panik
Genmab får hævet sin anbefaling til "køb" fra "hold" hos Jyske Bank. Kursmålet er uændret 2575 kr. Det fremgår af en analyse fra Jyske Bank torsdag.
12/5 08:46
af Stockwatch1
Danske: Gentager Buy og et kursmål på 2850
12/5 08:44
af Stockwatch1
DNB: We see a good chance of another guidance increase later in 2022 and reiterate our BUY and DKK2,900 target price.
12/5 08:39
af gentogen
Men da bedre end intet med disse udtalelser.
12/5 08:38
af gentogen
Lige netop nu er problemet vel alligevel, at det ikke er så overbevisende, hvad de "mener". Skulle det være i JNJ's interesse , kan de givetvis også godt sylte uden at bryde kontrakten.
12/5 08:19
af Bulder
Om JnJ kunne finde på at sylte hex38: “Jeg er ikke bekymret overhovedet, fordi der er omhyggelighedsbestemmelser i kontrakten for Hexabody CD38, så kontrakten er sund og solid. Jeg ser ingen risiko for, at det vil forsinke eller stoppe udviklingen, for så vil midlet komme tilbage til Genmab, og så vil vi udvikle det,” siger Jan van de Winkel.
12/5 08:18
af Bulder
Winkel i Berlingeren efter grundig vurdering: "der er absolut ingen komplikationer eller risici i de andre af vores kontrakter, mener vi. "
12/5 08:14
af Peter Panik
Nykredit går fra HOLD til KØB target kurs 2800
12/5 08:08
af Solsen
Epco står til filing - jo der er aktiver nok. JNJ havde $31 bn i cash. Så de har noget at skyde med.
12/5 08:06
af Legolas23
Jeg tror, når Jansen får resultaterne køber de biksen. Alt andet vil ikke give mening.
12/5 08:00
af Solsen
Safety på hexacd38 var største hurdle. Vi ved ikke blot fra JW, men også Plesner, at det ser godt ud. Så hvorfor ikke slå til ;-)
12/5 07:46
af JKY_VH
:-D
12/5 07:45
af Solsen
Stoffels fra JNJ (link) Jeg tænker at den stilling er stadig åben for JW ;-)
12/5 07:38
af JKY_VH
Novod " We maintain our Buy rating with a broadly unchanged DCF-derived target price of DKK 2,946 (2,945)"
12/5 07:29
af Solsen
Mener stadig at Stoffels afløser ikke er fundet :-)
12/5 07:28
af Solsen
Jeg er ikke med - men ligegyldigt. Vi må afvente JNJs beslutning. Og her kan gode data på hexacd38 jo få dem til at købe Genmab.
12/5 07:22
af Solsen
Men det er nu ligegyldigt. Genmab står nu med et stof vi ikke rigtigt ved hvor ender. Men oplagt at gå efter autoimmune sygdomme.
12/5 07:20
af Solsen
Man kan da arbejde med hvad man vil. Først når der skal sælges man har problemet med patenter.
12/5 07:14
af ProInvestorNEWS
Spændende regnskabsdag i dag (link)
12/5 07:12
af ProInvestorNEWS
Genmab/Jefferies: Kursmål sænket 6 pct. - GENT (link)
12/5 07:09
af ProInvestorNEWS
Genmab/Sydbank: Positive afvigelser kan sende aktien højere - GENT (link)
12/5 07:07
af ProInvestorNEWS
Genmab Q1: Darzalex sikrer stærkt regnskab og lille oppræcisering-GENT (link)
12/5 07:06
af Solsen
Der skulle have ståen den dyre del af voldgiften.
12/5 07:05
af Solsen
To årsager. Dels tror jeg den har været medvirkende til at man tabte den dure del af voldgiften. Dels vælger jeg at tro, at Genmab ikke har fraskrevet sig muligheden for at arbejde indenfor CD38 efter at deres patenter udløb. Så havde Genmab udviklet hexacd38 frit så havde de stået mere fleksibelt nu.
12/5 06:52
af ProInvestorNEWS
Genmab/Jefferies: Kursmål sænket 6 pct. - GENT (link)
12/5 06:49
af Helge Larsen/PI-redaktør
God morgen.
12/5 06:30
af Solsen
Mon ikke der ligger en tidsfrist efter Genmab har præsteret de data, som optionen giver JNJ mulighed for at vurdere stoffet på.
12/5 06:28
af Solsen
Den option var Genmab bedre stillet uden.
12/5 06:27
af StockBull
Ja så skal Jan bare have JNJ eller andre til, at bide på krogen hvis JNJ ikke er interesseret. Fandt vi nogensinde ud af hvornår optionen udløber eller kan JNJ trække vurdering af data ud i årevis ?
12/5 06:22
af JKY_VH
og god morgen;-)
12/5 06:21
af JKY_VH
“Daratumumab (Darzalex, red.) er et af de mest potente antistoffer, jeg nogensinde har set i hele min karriere på over 30 år. Præklinisk er Hexabody CD38 ti til 100 gange mere potent end daratumumab, og det har en god sikkerhedsprofil, så jeg er superentusiastisk om potentialet for, at Hexabody CD38 kan blive et endnu bedre lægemiddel end daratumumab,” siger Jan van de Winkel." (link)
12/5 06:11
af StockBull
Svært, at vurdere om Genmab slutter i grøn eller rød i dag. Regnskabet var ok.
12/5 06:04
af Riis7
Enig:-) mine nvidia og Apple har os fået tæsk nu:-) helt enig i det er er godt køb snart:-)
12/5 05:59
af StockBull
Det ikke utænkeligt, markedet er fuld af panik og den her nedtur er sikkert ingen undtagelse. Vi så det under covit fra 1730 til 1192 på ca. 10 dage. 3 mdr senere var Genmab steget +100%
12/5 05:09
af Riis7
Den skal nok ned og test de 1800 1900 kr inden næste optur med det her market, venter selv med at samle op ,selvom man har haft lyst i lang tid
11/5 22:23
af Helge Larsen/PI-redaktør
USA/lukning: Atter nedtur efter inflationstal - også Apple kapitulerer (link)
11/5 22:07
af Helge Larsen/PI-redaktør
Q&A er d. 23. maj kl. 13. Spørgsmål er meget velkommen allerede nu.
11/5 21:58
af Bulder
Istedgade overgiver sig aldrig :-)
11/5 21:56
af Solsen
Ligner det ikke noget kapitulation, når et indeks er 7% nede ?
11/5 21:54
af Bulder
For at folk igen vil købe biotek.
11/5 21:53
af Bulder
1. marts 21 var vi i 1901. Derefter tog det 6 mdr op til 3124. Men det forudsætter at inflationsspøgelset skræmmes bort.
11/5 21:39
af Klarussen
Nu sv.t. kurs 1960 (USD = 7,07 DKK)
11/5 21:36
af Solsen
XBI nede med hele 7% … usch
11/5 21:34
af Solsen
Tror mange fonde og private tvangssælger lige nu. Nogle små biotech nede med over 20% Håber der trods alt findes en bund.
11/5 21:29
af Solsen
Nu var det cd37 x epco kombien jeg havde forventninger til. Kursen er jo helt ude af kurs ;-)
11/5 21:22
af Klarussen
Nu går det stærkt, snart -6%
11/5 21:21
af Klarussen
Ja, hvis man er short Genmab. Nu -5% i US
11/5 21:09
af Solsen
Det bliver godt tror jeg :-)
11/5 21:08
af Solsen
JW sagde jo at vi så epco med cd37 i år
11/5 21:04
af Riis7
bliver dyrt i morgen:-) ingen afkast i genmab i 2 år nu. kursen er i 1974 pt,
Nyeste Først- Ældste Først   Side 661/4386