Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
Grønne Aktier
Vestas
Zealand Pharma
BITCOIN
Shipping
Smallcap og First North aktier
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
|
12/5 08:54 af Peter Panik |
Genmab får hævet sin anbefaling til "køb" fra "hold" hos Jyske Bank.
Kursmålet er uændret 2575 kr.
Det fremgår af en analyse fra Jyske Bank torsdag.
|
|
|
12/5 08:46 af Stockwatch1 |
Danske: Gentager Buy og et kursmål på 2850
|
|
|
12/5 08:44 af Stockwatch1 |
DNB: We see a good chance
of another guidance increase later in 2022 and reiterate
our BUY and DKK2,900 target price.
|
|
|
12/5 08:39 af gentogen |
Men da bedre end intet med disse udtalelser.
|
|
|
12/5 08:38 af gentogen |
Lige netop nu er problemet vel alligevel, at det ikke er så overbevisende, hvad de "mener". Skulle det være i JNJ's interesse , kan de givetvis også godt sylte uden at bryde kontrakten.
|
|
12/5 08:19 af Bulder |
Om JnJ kunne finde på at sylte hex38: “Jeg er ikke bekymret overhovedet, fordi der er omhyggelighedsbestemmelser i kontrakten for Hexabody CD38, så kontrakten er sund og solid. Jeg ser ingen risiko for, at det vil forsinke eller stoppe udviklingen, for så vil midlet komme tilbage til Genmab, og så vil vi udvikle det,” siger Jan van de Winkel.
|
|
12/5 08:18 af Bulder |
Winkel i Berlingeren efter grundig vurdering: "der er absolut ingen komplikationer eller risici i de andre af vores kontrakter, mener vi. "
|
|
|
12/5 08:14 af Peter Panik |
Nykredit går fra HOLD til KØB target kurs 2800
|
|
12/5 08:08 af Solsen |
Epco står til filing - jo der er aktiver nok. JNJ havde $31 bn i cash. Så de har noget at skyde med.
|
|
12/5 08:06 af Legolas23 |
Jeg tror, når Jansen får resultaterne køber de biksen. Alt andet vil ikke give mening.
|
|
12/5 08:00 af Solsen |
Safety på hexacd38 var største hurdle. Vi ved ikke blot fra JW, men også Plesner, at det ser godt ud. Så hvorfor ikke slå til ;-)
|
|
|
12/5 07:46 af JKY_VH |
:-D
|
|
12/5 07:45 af Solsen |
Stoffels fra JNJ (link)
Jeg tænker at den stilling er stadig åben for JW ;-)
|
|
|
12/5 07:38 af JKY_VH |
Novod " We maintain our Buy rating with a broadly unchanged DCF-derived target price of DKK 2,946 (2,945)"
|
|
12/5 07:29 af Solsen |
Mener stadig at Stoffels afløser ikke er fundet :-)
|
|
12/5 07:28 af Solsen |
Jeg er ikke med - men ligegyldigt. Vi må afvente JNJs beslutning. Og her kan gode data på hexacd38 jo få dem til at købe Genmab.
|
|
12/5 07:22 af Solsen |
Men det er nu ligegyldigt. Genmab står nu med et stof vi ikke rigtigt ved hvor ender. Men oplagt at gå efter autoimmune sygdomme.
|
|
12/5 07:20 af Solsen |
Man kan da arbejde med hvad man vil. Først når der skal sælges man har problemet med patenter.
|
|
|
12/5 07:14 af ProInvestorNEWS |
Spændende regnskabsdag i dag (link)
|
|
|
12/5 07:12 af ProInvestorNEWS |
Genmab/Jefferies: Kursmål sænket 6 pct. - GENT (link)
|
|
|
12/5 07:09 af ProInvestorNEWS |
Genmab/Sydbank: Positive afvigelser kan sende aktien højere - GENT (link)
|
|
|
12/5 07:07 af ProInvestorNEWS |
Genmab Q1: Darzalex sikrer stærkt regnskab og lille oppræcisering-GENT (link)
|
|
12/5 07:06 af Solsen |
Der skulle have ståen den dyre del af voldgiften.
|
|
12/5 07:05 af Solsen |
To årsager. Dels tror jeg den har været medvirkende til at man tabte den dure del af voldgiften. Dels vælger jeg at tro, at Genmab ikke har fraskrevet sig muligheden for at arbejde indenfor CD38 efter at deres patenter udløb. Så havde Genmab udviklet hexacd38 frit så havde de stået mere fleksibelt nu.
|
|
| ||
|
|
12/5 06:52 af ProInvestorNEWS |
Genmab/Jefferies: Kursmål sænket 6 pct. - GENT (link)
|
|
12/5 06:49 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen.
|
|
12/5 06:30 af Solsen |
Mon ikke der ligger en tidsfrist efter Genmab har præsteret de data, som optionen giver JNJ mulighed for at vurdere stoffet på.
|
|
12/5 06:28 af Solsen |
Den option var Genmab bedre stillet uden.
|
|
12/5 06:27 af StockBull |
Ja så skal Jan bare have JNJ eller andre til, at bide på krogen hvis JNJ ikke er interesseret. Fandt vi nogensinde ud af hvornår optionen udløber eller kan JNJ trække vurdering af data ud i årevis ?
|
|
|
12/5 06:22 af JKY_VH |
og god morgen;-)
|
|
|
12/5 06:21 af JKY_VH |
“Daratumumab (Darzalex, red.) er et af de mest potente antistoffer, jeg nogensinde har set i hele min karriere på over 30 år. Præklinisk er Hexabody CD38 ti til 100 gange mere potent end daratumumab, og det har en god sikkerhedsprofil, så jeg er superentusiastisk om potentialet for, at Hexabody CD38 kan blive et endnu bedre lægemiddel end daratumumab,” siger Jan van de Winkel." (link)
|
|
12/5 06:11 af StockBull |
Svært, at vurdere om Genmab slutter i grøn eller rød i dag. Regnskabet var ok.
|
|
|
12/5 06:04 af Riis7 |
Enig:-) mine nvidia og Apple har os fået tæsk nu:-) helt enig i det er er godt køb
snart:-)
|
|
12/5 05:59 af StockBull |
Det ikke utænkeligt, markedet er fuld af panik og den her nedtur er sikkert ingen undtagelse. Vi så det under covit fra 1730 til 1192 på ca. 10 dage. 3 mdr senere var Genmab steget +100%
|
|
|
12/5 05:09 af Riis7 |
Den skal nok ned og test de 1800 1900 kr inden næste optur med det her market, venter selv med at samle op ,selvom
man har haft lyst i lang tid
|
|
11/5 22:23 af Helge Larsen/PI-redaktør |
USA/lukning: Atter nedtur efter inflationstal - også Apple kapitulerer
(link)
|
|
11/5 22:07 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Q&A er d. 23. maj kl. 13. Spørgsmål er meget velkommen allerede nu.
|
|
11/5 21:58 af Bulder |
Istedgade overgiver sig aldrig :-)
|
|
11/5 21:56 af Solsen |
Ligner det ikke noget kapitulation, når et indeks er 7% nede ?
|
|
11/5 21:54 af Bulder |
For at folk igen vil købe biotek.
|
|
11/5 21:53 af Bulder |
1. marts 21 var vi i 1901. Derefter tog det 6 mdr op til 3124. Men det forudsætter at inflationsspøgelset skræmmes bort.
|
|
|
11/5 21:39 af Klarussen |
Nu sv.t. kurs 1960 (USD = 7,07 DKK)
|
|
11/5 21:36 af Solsen |
XBI nede med hele 7% … usch
|
|
11/5 21:34 af Solsen |
Tror mange fonde og private tvangssælger lige nu. Nogle små biotech nede med over 20% Håber der trods alt findes en bund.
|
|
11/5 21:29 af Solsen |
Nu var det cd37 x epco kombien jeg havde forventninger til. Kursen er jo helt ude af kurs ;-)
|
|
|
11/5 21:22 af Klarussen |
Nu går det stærkt, snart -6%
|
|
|
11/5 21:21 af Klarussen |
Ja, hvis man er short Genmab. Nu -5% i US
|
|
11/5 21:09 af Solsen |
Det bliver godt tror jeg :-)
|
|
11/5 21:08 af Solsen |
JW sagde jo at vi så epco med cd37 i år
|
|
|
11/5 21:04 af Riis7 |
bliver dyrt i morgen:-) ingen afkast i genmab i 2 år nu. kursen er i 1974 pt,
|
