Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
25/8 17:23
af dingleberry
Novo er også helt skæv. Det ser ud til at lukkeauktionen ikke er gennemført for GEN
25/8 17:23
af JKY_VH
564, men den sidste handel var 568 så vidt jeg kan se.
25/8 17:25
af dingleberry
564 er med en volumen på 131k. Den er helt skæv
25/8 17:26
af Bulder
Alle andre steder står der 568
25/8 17:27
af Bulder
eller osse har der været en lukkeauktion efter kl. 17, hvor den så faldt 4 kr.
25/8 17:28
af dingleberry
Det ser ud til at lukkeauktionen gik i stå kl 1658
25/8 17:28
af dingleberry
Jeg tør æde min hat på at Novo ikke lukkede i 354, som nordnet siger
25/8 17:29
af Helge Larsen/PI-redaktør
Go morgen Danmark skal bruge en privatinvestor i i morgen tidlig i studiet. Er der nogen friske på linjen?
25/8 17:30
af Helge Larsen/PI-redaktør
Ring mig 28556430.
25/8 17:32
af Bulder
Nordnet viser kursen kl. 9.24, hvor den faktisk var 564.
25/8 17:34
af Bulder
Det er Nordnet den er gal med. Læg mærke til at FLS stadig er i plus!!
25/8 17:34
af Bulder
Så jeg går ud fra at den lukkede i 568, og at Nordnet retter det på et tidspunkt.
25/8 17:46
af dingleberry
Well, de viser også match i 569
25/8 17:47
af dingleberry
Dejligt med rebound, men noget skuffende efter US åbning
25/8 17:48
af nohope
Okay, hvis du istedet kommer i TV2 helikopteren og vi laver det herfra :-)
25/8 17:49
af nohope
Der er høstet, så der er god plads at lande på.
25/8 17:55
af Helge Larsen/PI-redaktør
nohope..Den må vi tage en anden gang. :-D
25/8 18:10
af frederikm
Nogen der ved om OMX crashede lige inden luk?
25/8 18:11
af frederikm
Der blev ikke foretaget nogle C20 handler efter 16:54 på min handelstracker
25/8 18:20
af Bulder
På Nordnet står sidste handel kl. 16.54.57 - virker ok. Men lukkekursen, som nu er ændret til 568, står til kl. 16.58. Så noget er gået galt under lukkeauktionen.
25/8 18:24
af Bulder
Nasdaq Stockholm havde osse problemer
25/8 18:27
af Bulder
I øvrigt kan man se på Bava's stigning i dag hvad vi har i vente når BC engang skal til truget for at æde shorts.
25/8 18:38
af frederikm
Så kom den opdaterede kurs ind. Et lille hop på 0.2% til Genmab :)
25/8 19:10
af nohope
Arrh - du er så konventionel Hegu - vær nu lidt frisk.
25/8 19:13
af nohope
Jeg har både Bakka, FLS og Zealand, det sådan noget der flytter sig 10 % - så er der da noget at tale om.
25/8 19:33
af Helge Larsen/PI-redaktør
:-D
25/8 21:47
af Solsen
Sikke e luk i US
25/8 22:03
af Bulder
Lover ikke godt for i morgen
25/8 22:22
af Mcjean
Høj volumen?
26/8 09:28
af royal
Dejligt at kineserne kan "underholde" indtil FDA svarer. Håber på svar denne uge. Såeeeh..
26/8 09:42
af Legolas23
Genmab er nu i højere kurs end den var i, da den åbnede - måske på vej i grøn, hvis det varer ved...
26/8 09:48
af royal
82 dage siden de påbegyndte "Rolling submission". Hvis de er lidt kvikke hos FDA skal vi ikke vente til senest den 7. sep.
26/8 13:18
af Bulder
Er der andre her, der heller ikke kan få Nordnet til at virke?
26/8 13:22
af Repsac
Min virker. Men den har været langsom de sidste dage.
26/8 13:24
af Bulder
Proxy error hele tiden. Jeg skal gi' dem proxy skal jeg. Men i korte glimt ser jeg da at gen er i plus :-)
26/8 13:30
af Bulder
US futures mere end plus 2%
26/8 15:30
af frederikm
udlandet storkøbere i genmab mens de er storsælgere i stort set alt andet jeg kan finde på C20 i dag
26/8 15:31
af frederikm
dog lidt lav volumen
26/8 16:23
af Repsac
Vil nærmere sige, at udlandet handler mig sig selv. De har netto kun +25.000.
26/8 16:24
af Repsac
Volumen er ikke lav med 325.000 styk handlet.
26/8 16:43
af Sukkeralf
Nogen der kan forklare dette studie?
26/8 16:43
af Sukkeralf
26/8 16:44
af Sukkeralf
De har også startet dette for nylig:
26/8 16:44
af Sukkeralf
26/8 17:19
af gentogen
Jeg kan ikke forklare det, men med 2 gange 18 patienter i fase 1 er det ikke just det vilde..
26/8 17:32
af dingleberry
Anton Berg var lidt sur på gen i dag. Solgte 50k aktier uden at købe en eneste
26/8 17:37
af dingleberry
Og begge studie handler om dose eskalering. Er det tilbage til start for SAR
26/8 17:40
af Sukkeralf
Ja det virker jo nærmest som om det er forfra
26/8 18:12
af dingleberry
En hurtig search på SAR giver 6 hits på clinical trials. Incl de to nye. Det er sgu'ette meget ifht dara programmet
26/8 20:41
af investor1989
Nyeste Først - Ældste Først   Side 661/4386