Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
1/9 09:18 af dingleberry |
det er da godt at Nordnetterne er klar på en omgang støtteopkøb!!
|
|
|
1/9 09:20 af JKY_VH |
ja, nu skiftede de anonyme desværre side:-(
|
|
1/9 09:21 af Bulder |
Det er Helge der fisker ;-)
|
|
|
1/9 09:29 af JKY_VH |
Han får dem rigeligt billigt, synes jeg:-)
|
|
1/9 09:33 af dingleberry |
Vi må håbe, at han gør en rigtig god handel ;-)
|
|
1/9 09:34 af dingleberry |
Mon ikke snart insider-vinduet er lukket, så vi kan komme videre med nogle seriøse deals?
|
|
|
1/9 11:09 af DavidBP |
Insider-vinduet?
|
|
|
1/9 11:10 af DavidBP |
Det burde da være lukket.
|
|
|
1/9 12:06 af gentogen |
Nyt studie: HuMax-IL8 (Interleukin8) in Patients With Advanced Malignant Solid Tumors (A Phase Ib, Dose Escalation, Multiple Dose Trial With HuMax-IL8 in Patients With Metastatic or Unresectable, Locally Advanced Malignant Solid Tumors). (link)
|
|
|
1/9 12:07 af gentogen |
Ved: National Cancer Institute (Recruiting)
Bethesda, Maryland, United States,
|
|
1/9 12:26 af dingleberry |
Nice - dejligt med udbygning af klinikken
|
|
1/9 14:55 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Ikke Nice med anonymt storsalg. :-(
|
|
1/9 14:57 af dingleberry |
Næh - det må du nok sige. US futter nede med næsten 3% over hele linien
|
|
|
1/9 14:59 af JKY_VH |
Endnu en overreaktion. Verden er ikke på vej i recession blot fordi kineserne ikke når vækstmålet på 7 %.
|
|
1/9 15:01 af dingleberry |
Det "gode" ved futter i -3% er at downside sjældent er helt enorm
|
|
|
1/9 15:02 af JKY_VH |
Kronede dage for "lystfiskerne"
|
|
1/9 15:06 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Enig JKY. :-)
|
|
1/9 15:15 af dingleberry |
Jeg bliver til stadighed imponeret over, hvor hurtigt det går, når det går nedaf
|
|
1/9 15:21 af Helge Larsen/PI-redaktør |
"Imponeret" er vist for positivt ladet. ;-)
|
|
1/9 15:28 af dingleberry |
imponeret. Det er på samme måde, som jeg bliver imponeret, når jeg har tynd mave, nødvendigheden trænger sig på, og der er meget langt til et toilet
|
|
|
1/9 15:47 af JKY_VH |
tag en Imodium eller sluk for skærmen:-)
|
|
1/9 15:50 af dingleberry |
hvis imodium kan hjælpe på aktienedture, så er det medikament virkelig forkert prissat!
|
|
1/9 15:53 af dingleberry |
Imodium forslår som en skrædder i helvede, når det brænder på. I stedet kan jeg anbefale pillen med verdens bedste navn: (link)
|
|
|
1/9 15:56 af JKY_VH |
haha, så stærke sager behøver vi ikke. Det var det samme i sidste uge og allerede onsdag/torsdag var de brede genmab-smil atter fremme. Jorden går heller ikke under denne gang:-)
|
|
| ||
|
1/9 16:20 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jeg sælger elmebark mod diarre i familiens butik. Det giver ikke tarmspamer som Imodium.
|
|
1/9 16:22 af dingleberry |
Hvilket orifice sættes barken i?
|
|
1/9 16:22 af dingleberry |
Jeg kunne også forestille mig, at kork vil være effektivt
|
|
1/9 16:24 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Kork er jo også bark. :-)
|
|
1/9 16:24 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Elmebark tages oralt. :-)
|
|
1/9 16:25 af dingleberry |
med kork i den anden ende burde man være helgarderet ;-)
|
|
1/9 16:25 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Ellers som redningsbælte. :-D
|
|
1/9 16:42 af dingleberry |
måske vi skulle bruge barken på de udlandske sælger i GEN. +60k i nettosalg nu
|
|
1/9 17:01 af dingleberry |
400k handlet. Det er sgu ikke kedeligt i disse dage
|
|
|
1/9 17:13 af JKY_VH |
ABG og Enskilda var til gengæld største nettokøbere, så udlandet har ikke helt forladt os.
|
|
1/9 17:43 af Bulder |
Til gengæld er underholdning osse det eneste vi har i denne tid. Én dårlig dag mere og vi er bombet tilbage til hvor vi var i begyndelsen af marts.
|
|
1/9 17:52 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Vi var nede omkring de 500 intraday for kort tid siden og røg så hurtigt op på 610 i løbet af kort tid. Det er nogle pæne sving aktien tager.
|
|
1/9 17:55 af Bulder |
Det er det jeg mener: Skuespil har vi haft masser af. Nu vil vi godt snart se noget brød.
|
|
1/9 18:00 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-)
|
|
1/9 18:43 af Solsen |
BC må lave støtteopkøb !
|
|
1/9 18:44 af Solsen |
Vi får snart priority review. Mon ikke kursen retter sig lidt på det.
|
|
1/9 18:46 af Solsen |
Til turbofolket kan jeg oplyse at Commerzbank åbner nye calls sidst på ugen i lavere strike kurs. I dag er laveste strike 500, hvilken er dyr.
|
|
1/9 18:48 af Solsen |
I dag koster en strike 580 medio dec 15 ca 80 point eller samlet anskaffelsespris 660.... Det var billigt for nogle uger siden ;-)
|
|
1/9 19:07 af Legolas23 |
Har du nogle ?
|
|
1/9 19:15 af dingleberry |
Jeg ville nu gerne se nogle grønne nuancer fra US i stedet for den der mørkerøde efterårsfarve, de syntes er så skide moderne
|
|
1/9 19:21 af Solsen |
Jeg vil mene, at et bet på denne call er bedre end at spille lotto. Men da en sindsyg gearing - men med begrænset tabsrisiko.
|
|
1/9 19:39 af dingleberry |
har det været fremme her, at elotuzumab har fået tildelt priority review af FDA? kilde Medwatch
|
|
1/9 19:40 af dingleberry |
her fra BMS - (link)
|
|
1/9 19:41 af dingleberry |
Når vi nu taler om godkendelser. Var det så ikke på tide at få skibet dara afsted til EMA?
|
|
|
1/9 20:08 af JKY_VH |
Har nogen adgang til denne artikel? (link)
|
|
1/9 20:15 af dingleberry |
nope. Men det var den, jeg hentydede til ovenfor
|
