Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
2/9 10:41
af celsius
Amerikanske Bristol-Myers Squibbs lægemiddelkandidat Empliciti (elotuzumab) blev slet ikke nævnt ???
2/9 10:42
af Sukkeralf
McJean jeg er endnu mere sikker på at Genmab får PR, når Elotuzumab fik det.
2/9 10:42
af celsius
okay Sukker .. jeg stikker piben ind -:)
2/9 10:43
af Sukkeralf
Der er plads til flere lægemidler når virkningsmekanismen bare er forskellig - og det er den for Daratumumab og Elotuzumab
2/9 10:43
af investor1989
Enig med sukker
2/9 10:43
af investor1989
at elutuzumab får det er godt for Dara. For du giver da ikke PR til et stof som er markant underlegent til et andet stof som også har ansøgt om PR
2/9 10:44
af investor1989
og syntes markedet går alt for meget op i PR eller ej. Herre gud, det er 3-4 måneders forskel i hvornår godkendelsen kommer afhængig af om der tildeles PR. Det smadrer altså ikke hele casen ikke at få PR. Folk er bare så utålmodige de vil have godkendelse ASAP og ikke kan vente, derfor mener folk PR er vigtig.
2/9 10:44
af celsius
alligevel er vækker det undring hos mig at Jan slet ikke nævner elutuzumab
2/9 10:44
af Sukkeralf
Ingen tvivl om at Daratumumab stod bedre uden Elotuzumab, men sådan er verden ikke skruet sammen og det er godt for patienterne. Vi skal blot være glade for at de andre CD38 antistoffer sakker bagud og ganske betragteligt efterhånden
2/9 10:44
af investor1989
Det er mere singalværdien i PR der er vigtig og ikke så meget PR i sig selv
2/9 10:45
af investor1989
Celsius de fleste læger og Jan også mener Elutuzumab er et ret ringe lægemiddel. Resultaterne er altså ikke særlig gode sammenlignet med dara
2/9 10:49
af celsius
Tak IV det kom bag på mig at der overhovedet var et produkt på vej ind på markedet .. i næsten samme indikation som DARA..
2/9 10:52
af celsius
jeg mindes da heller ikke at elu har fået den mindste omtale på ASCO ?
2/9 10:55
af investor1989
Du følger ikke godt med?
2/9 10:55
af investor1989
De havde faktiske en oral præsentation på ASCO. Vi har nævnt Elutuzumab 1000 gange herinde
2/9 10:59
af dohk
Der er masser af nye stoffer på vej til MM, ikke mindst check point inhibitore og CAR-T. DARA kommer på ingen måde til at sidde alene på RRMM de næste 10 år. Den store fordel jeg pt ser for dara er de minimale bivirkninger som er en kæmpe fordel når MM fortrinsvis rammer sent i livet.
2/9 11:01
af investor1989
Den store fordel for Dara er best in class som antibody og det faktum at den kan anvendes i alle kombinationer. Det betyder at nærmest alle produkter der kommer indenfor MM ikke bliver konkurrenter til Dara fordi de oftest virker bedst i kombination med Dara
2/9 11:09
af celsius
tak tak tak .. jeg bøjer mig gruset -:)
2/9 11:11
af Sukkeralf
Nogen der har luret hvilken checkpoint inhibitor man ønsker at kombinere Daratumumab med - og håbede Jan ikke at det ville falde på plads i år?
2/9 11:17
af Sukkeralf
2/9 11:19
af investor1989
Hvad er det nu de hedder? PD1 og PD-1 ?
2/9 11:19
af investor1989
Han sagde på GS Q&A at Jannsen og Genmab 100% foretrukne et af dem men han ville ikke sige hvilken
2/9 11:24
af Sukkeralf
PD-1 eller PD-L1
2/9 11:24
af Sukkeralf
2/9 11:32
af investor1989
Mener Jan sagde de havde en klar favorit af disse men de ville ikke sige hvilken
2/9 11:35
af Sukkeralf
Nemlig
2/9 11:40
af Sukkeralf
2/9 12:29
af Helge Larsen/PI-redaktør
Utroligt at det er Nordnet som er trækhest i dag.
2/9 13:05
af Repsac
Du skulle åbenbart lige skubbe lidt til de anonyme.
2/9 13:07
af Solsen
BC lever farligt !
2/9 13:12
af Helge Larsen/PI-redaktør
Repsac..Jeg gav dem dødskysset i Millionærklubben i dag. :-D
2/9 13:13
af Helge Larsen/PI-redaktør
Den var nu mest til Solsen. :-)
2/9 13:50
af Solsen
Tror de har forpasset deres chance...håber
2/9 13:58
af Repsac
Deres bevæggrunde er sikkert en del af noget meget større. Men man kan jo stadig undres over at de ikke lukkede i 520-540.
2/9 15:47
af JKY_VH
Ligner, at de anonyme er ved at reducere dagens nettosalg.
2/9 16:40
af JKY_VH
Fra Nordea "Blandt de danske aktier overstråler Genmab resten af det københavnske eliteindeks. Genmab stiger 5% efter at et udenlandsk analysehus er ude og opjustere deres kursmål til 750. Vi ser gode muligheder for at Genmabs præperat, Daratumumab, får tildelt et priority review, der vil være en stor kurstrigger for aktien. Et lignende præparat fra en konkurrerende virksomhed har lige fået et priority review, og Daratumumab har vist bedre resultater end det konkurrende præparat. Får Genmab et
2/9 16:40
af JKY_VH
priority review vil det nedsætte godkendelsens behandlingstid væsentligt. Vi er derfor positive på Genmabs kortsigtede såvel som langsigtede potentiale, men vær opmærksom på at risikoen er i den høje ende."
2/9 16:48
af Helge Larsen/PI-redaktør
Teknisk anbefaling på Genmab på Børsen Play. (link)
2/9 16:53
af JKY_VH
Tak Helge, det hjælper alt sammen.
2/9 17:00
af Helge Larsen/PI-redaktør
:-)
2/9 17:01
af Helge Larsen/PI-redaktør
603...Godkendt.
2/9 17:13
af JKY_VH
Jep og de anonyme rullede lige over som nettokøber:-)
2/9 18:01
af Bulder
Kan godt li' at Nordea kalder PR-spørgsmålet en *stor* kurstrigger.
2/9 18:29
af Helge Larsen/PI-redaktør
Begejstringen vil ingen ende tage. ;-) (link)
2/9 18:40
af Smadsen128
☺️ enig...så mangler vi bare. FDA besked i morgen...så kører bussen
2/9 18:54
af Solsen
TA vise gode takter. Nu lidt ro på Kinøjserne og en god nyhed og vi er over 620-630 som er et modstandsområde.
2/9 19:04
af Legolas23
Jeg ser nu også 610 og 638, som vigtige punkter. Kan vi især komme gennem 638, kan det gå alvorligt hurtigt opad...
2/9 19:36
af JKY_VH
Ja Bulder, PR vil medføre en stor kurstrigger samt en væsentlig nedsætte af godkendelsens behandlingstid. Novod, nordens bedste health-care analytiker, er en mand der er værd at lytte til.
2/9 20:12
af JKY_VH
NBI + 2% pt
2/9 20:38
af Helge Larsen/PI-redaktør
:-D
Nyeste Først - Ældste Først   Side 670/4386