Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
2/9 10:41 af celsius |
Amerikanske Bristol-Myers Squibbs lægemiddelkandidat Empliciti (elotuzumab) blev slet ikke nævnt ???
|
|
|
2/9 10:42 af Sukkeralf |
McJean jeg er endnu mere sikker på at Genmab får PR, når Elotuzumab fik det.
|
|
2/9 10:42 af celsius |
okay Sukker .. jeg stikker piben ind -:)
|
|
|
2/9 10:43 af Sukkeralf |
Der er plads til flere lægemidler når virkningsmekanismen bare er forskellig - og det er den for Daratumumab og Elotuzumab
|
|
2/9 10:43 af investor1989 |
Enig med sukker
|
|
2/9 10:43 af investor1989 |
at elutuzumab får det er godt for Dara. For du giver da ikke PR til et stof som er markant underlegent til et andet stof som også har ansøgt om PR
|
|
2/9 10:44 af investor1989 |
og syntes markedet går alt for meget op i PR eller ej. Herre gud, det er 3-4 måneders forskel i hvornår godkendelsen kommer afhængig af om der tildeles PR. Det smadrer altså ikke hele casen ikke at få PR. Folk er bare så utålmodige de vil have godkendelse ASAP og ikke kan vente, derfor mener folk PR er vigtig.
|
|
2/9 10:44 af celsius |
alligevel er vækker det undring hos mig at Jan slet ikke nævner elutuzumab
|
|
|
2/9 10:44 af Sukkeralf |
Ingen tvivl om at Daratumumab stod bedre uden Elotuzumab, men sådan er verden ikke skruet sammen og det er godt for patienterne. Vi skal blot være glade for at de andre CD38 antistoffer sakker bagud og ganske betragteligt efterhånden
|
|
2/9 10:44 af investor1989 |
Det er mere singalværdien i PR der er vigtig og ikke så meget PR i sig selv
|
|
2/9 10:45 af investor1989 |
Celsius de fleste læger og Jan også mener Elutuzumab er et ret ringe lægemiddel. Resultaterne er altså ikke særlig gode sammenlignet med dara
|
|
2/9 10:49 af celsius |
Tak IV det kom bag på mig at der overhovedet var et produkt på vej ind på markedet ..
i næsten samme indikation som DARA..
|
|
2/9 10:52 af celsius |
jeg mindes da heller ikke at elu har fået den mindste omtale på ASCO ?
|
|
2/9 10:55 af investor1989 |
Du følger ikke godt med?
|
|
2/9 10:55 af investor1989 |
De havde faktiske en oral præsentation på ASCO. Vi har nævnt Elutuzumab 1000 gange herinde
|
|
|
2/9 10:59 af dohk |
Der er masser af nye stoffer på vej til MM, ikke mindst check point inhibitore og CAR-T. DARA kommer på ingen måde til at sidde alene på RRMM de næste 10 år. Den store fordel jeg pt ser for dara er de minimale bivirkninger som er en kæmpe fordel når MM fortrinsvis rammer sent i livet.
|
|
2/9 11:01 af investor1989 |
Den store fordel for Dara er best in class som antibody og det faktum at den kan anvendes i alle kombinationer. Det betyder at nærmest alle produkter der kommer indenfor MM ikke bliver konkurrenter til Dara fordi de oftest virker bedst i kombination med Dara
|
|
2/9 11:09 af celsius |
tak tak tak .. jeg bøjer mig gruset -:)
|
|
|
2/9 11:11 af Sukkeralf |
Nogen der har luret hvilken checkpoint inhibitor man ønsker at kombinere Daratumumab med - og håbede Jan ikke at det ville falde på plads i år?
|
|
|
2/9 11:17 af Sukkeralf |
|
|
2/9 11:19 af investor1989 |
Hvad er det nu de hedder? PD1 og PD-1 ?
|
|
2/9 11:19 af investor1989 |
Han sagde på GS Q&A at Jannsen og Genmab 100% foretrukne et af dem men han ville ikke sige hvilken
|
|
|
2/9 11:24 af Sukkeralf |
PD-1 eller PD-L1
|
|
|
2/9 11:24 af Sukkeralf |
|
|
| ||
|
2/9 11:32 af investor1989 |
Mener Jan sagde de havde en klar favorit af disse men de ville ikke sige hvilken
|
|
|
2/9 11:35 af Sukkeralf |
Nemlig
|
|
|
2/9 11:40 af Sukkeralf |
|
|
2/9 12:29 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Utroligt at det er Nordnet som er trækhest i dag.
|
|
|
2/9 13:05 af Repsac |
Du skulle åbenbart lige skubbe lidt til de anonyme.
|
|
2/9 13:07 af Solsen |
BC lever farligt !
|
|
2/9 13:12 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Repsac..Jeg gav dem dødskysset i Millionærklubben i dag. :-D
|
|
2/9 13:13 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Den var nu mest til Solsen. :-)
|
|
2/9 13:50 af Solsen |
Tror de har forpasset deres chance...håber
|
|
|
2/9 13:58 af Repsac |
Deres bevæggrunde er sikkert en del af noget meget større. Men man kan jo stadig undres over at de ikke lukkede i 520-540.
|
|
|
2/9 15:47 af JKY_VH |
Ligner, at de anonyme er ved at reducere dagens nettosalg.
|
|
|
2/9 16:40 af JKY_VH |
Fra Nordea "Blandt de danske aktier overstråler Genmab resten af det københavnske eliteindeks.
Genmab stiger 5% efter at et udenlandsk analysehus er ude og opjustere deres kursmål
til 750. Vi ser gode muligheder for at Genmabs præperat, Daratumumab, får
tildelt et priority review, der vil være en stor kurstrigger for aktien. Et lignende præparat
fra en konkurrerende virksomhed har lige fået et priority review, og Daratumumab
har vist bedre resultater end det konkurrende præparat. Får Genmab et
|
|
|
2/9 16:40 af JKY_VH |
priority
review vil det nedsætte godkendelsens behandlingstid væsentligt. Vi er derfor
positive på Genmabs kortsigtede såvel som langsigtede potentiale, men vær opmærksom
på at risikoen er i den høje ende."
|
|
2/9 16:48 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Teknisk anbefaling på Genmab på Børsen Play. (link)
|
|
|
2/9 16:53 af JKY_VH |
Tak Helge, det hjælper alt sammen.
|
|
2/9 17:00 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-)
|
|
2/9 17:01 af Helge Larsen/PI-redaktør |
603...Godkendt.
|
|
|
2/9 17:13 af JKY_VH |
Jep og de anonyme rullede lige over som nettokøber:-)
|
|
2/9 18:01 af Bulder |
Kan godt li' at Nordea kalder PR-spørgsmålet en *stor* kurstrigger.
|
|
2/9 18:29 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Begejstringen vil ingen ende tage. ;-) (link)
|
|
2/9 18:40 af Smadsen128 |
☺️ enig...så mangler vi bare. FDA besked i morgen...så kører bussen
|
|
2/9 18:54 af Solsen |
TA vise gode takter. Nu lidt ro på Kinøjserne og en god nyhed og vi er over 620-630 som er et modstandsområde.
|
|
2/9 19:04 af Legolas23 |
Jeg ser nu også 610 og 638, som vigtige punkter. Kan vi især komme gennem 638, kan det gå alvorligt hurtigt opad...
|
|
|
2/9 19:36 af JKY_VH |
Ja Bulder, PR vil medføre en stor kurstrigger samt en væsentlig nedsætte af godkendelsens behandlingstid. Novod, nordens bedste health-care analytiker, er en mand der er værd at lytte til.
|
|
|
2/9 20:12 af JKY_VH |
NBI + 2% pt
|
|
2/9 20:38 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-D
|
