Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
2/9 22:01
af dingleberry
+3,7%. Mon der bliver fest igen i morgen?
2/9 22:04
af Bulder
DJBI også over 3%, så mon ikke ... ?
2/9 22:09
af royal
Fidelity på 10% nu. Hvad havde de før?
2/9 22:12
af dingleberry
i 2014 årsrapporten stod de til 5,02% af kapitalen
2/9 22:13
af dingleberry
jeg syntes ikke at have set noget siden da. Men det passer vel også meget godt med at de skal flage for hver 5% af kapitalen
2/9 22:15
af royal
Damn, 10% er da en del.
2/9 22:16
af dingleberry
Fidelity har USD +2 trillioner under managment (totalt). Det kunne være skægt at se en pissing contest mellem dem og BlueCrest
2/9 22:21
af dingleberry
mon ikke det her kan være startskuddet til en ny type investorer i GEN, hvor investorerne går efter solide og massive cash flows?
2/9 22:34
af bikube
Var det ikke dem, der gik under 5% sammen med pensionskassen, vist nok pga. udvanding?
2/9 22:38
af bikube
Det var det så ikke - det var hollændren Hubertus.
2/9 22:43
af nohope
Solide massive cashflows -jamen det er da det vi allesammen har købt GEN på :D
2/9 22:43
af ROI - David Mygind
Der er i min optik ingen tvivl om hvorfor Fidelity vælger at gå over 10%.. det er helt klart for at have indflydelse i et kommende takeover scenarie...
2/9 22:49
af dingleberry
vi har vel snarere købt på forventningen om cash flows. Det store investorer vil gerne lidt tættere på end os casinoinvestorer ;-)
2/9 23:41
af Mcjean
Tror du kan have ret ROI. Ved du hvor mange stemmer det cirka giver? Jeg tror det giver omkring 6% af alle stemmer, spændende om det er et led i en større strategi siden de vælger at gå over 10%
2/9 23:52
af Mcjean
Det er så åbenbart her lige over og giver 10% kan jeg se. Fidelity er omtalt i denne spændende artikel omkring ny mode i overtagelsesscenarier og er spændende læsning hvis man interesserer sig for strategier(link)
3/9 00:05
af Mcjean
De danske regler starter på side 14 og viser nogle af de defensive forsvarsværn ledelsen indirekte kan benytte mod forsøg på fjendtlig overtagelse. Genmanb kunne se ud til at bruge "crown juwel" defense måske kombineret med nogle "change of control" værn. Men det er rent spekulativt selvfølgelig men meget spændende især hvis det kan aflæses i ledelsens handlemønstre.
3/9 00:17
af frederikm
Nogle der ved hvilke kandidater der er blevet spekuleret i mht at lave en takeover?
3/9 00:32
af frederikm
Går ud fra det stadig er Johnson?
3/9 06:24
af Darvin
Positivt med Fidelity. Tror ikke de er til takeover - men de kan med 10 pct sikre et højt bud, sammen med andre.
3/9 06:25
af Darvin
Altså presse budgivere
3/9 06:53
af JKY_VH
Spændende hvilken dagsorden Fidelity egentlig har og god morgen.
3/9 07:47
af Helge Larsen/PI-redaktør
God morgen JKY og Co. :-)
3/9 07:57
af JKY_VH
:-)
3/9 08:05
af bongobob
God morgen. Jeg stoler ikke på Fidelity. Det var meget bedre hvis det var ATP der gik over 10%, men de har en regel om at de ikke vil tjene penge
3/9 08:09
af Repsac
Fidelity vil vel også tjene penge. Så når de køber Genmab aktier, er det for at den skal sælges dyrere senere.Det er lige i min ånd.
3/9 08:11
af investor1989
Nemlig :)
3/9 08:13
af Helge Larsen/PI-redaktør
Og når mange køber flere aktier i et selskab, så er det for at tjene flere penge. :-D
3/9 08:18
af bongobob
Alle kan købes også investerings bossen for Fidelity. I et takeover spil er det kun de små der bliver "tabere". Eksempel Medarex
3/9 08:19
af Solsen
De har været med længe og er dygtige. Mon ikke artiklen fra forleden fik dem til at tage sidste stik.
3/9 08:28
af Solsen
Der bliver ingen taber her. Det har Winkel bevist flere gange for os !
3/9 08:40
af investor1989
Jeg vil have 4 cifre snart :-(
3/9 08:43
af Smadsen128
Hvornår vil det være realistisk
3/9 08:45
af Helge Larsen/PI-redaktør
89...Du plejer da at have tålmod nok. :-)
3/9 08:45
af celsius
mon ikke vi rammer ca. 750 ved ultimo 2015
3/9 08:46
af Mcjean
975
3/9 08:46
af celsius
jeg kan ikke lige gennemskue om det kan gi´et højere løft ved en godkendelse allerede i år, men det når vi nok ikke hvis vi regner 4 måneder fra i dag
3/9 08:47
af investor1989
Driller bare Helge. Har fin tålmodighed. Det ser bare så pænt ud med 4 cifre, så skal vi til at have aktiesplit :D
3/9 08:47
af celsius
975 er ikke realistisk uden godkendelse
3/9 08:48
af Mcjean
Tidspunktet for godkendelse er vel ikke så vigtig, men det er ASCO og hvis de kan præstere gode tal der så eksploderer aktien
3/9 08:49
af Mcjean
sry ikke asco
3/9 08:49
af celsius
ASH mener du vel -:)
3/9 08:51
af Mcjean
Den har haft rigelige triggere allerede til 750 og hvis abstracts er halvt så gode som jeg håber så vil den blive dyr
3/9 08:53
af celsius
hvornår har vi de første abstracts .. plejer at være der en måned til halvanden før start ?
3/9 08:53
af celsius
medio oktober måske ?
3/9 08:54
af Mcjean
Den kan så også gå hen og blive billig hvis......men det reflekterer vi ikke mere over nu
3/9 08:55
af investor1989
ja ca. celsius
3/9 08:55
af investor1989
men abstract plejer at være begrænsede i information. Det er først til december vi får det fulde dataset
3/9 08:55
af investor1989
+ 3 timers post ASH seminaret (årets begivenhed for os nørder)
3/9 08:57
af celsius
JA Post ASH -:) det kan være bedre end jule aften !
3/9 08:58
af celsius
3 min til kick off .. spændende hvordan markedet tager imod sidste nyhed.. USA sluttede i + om ikke andet -:)
Nyeste Først - Ældste Først   Side 671/4386