Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
3/9 09:01 af celsius |
+9
|
|
3/9 09:03 af Smadsen128 |
Holder kineserne Lay Day idag
|
|
|
3/9 09:05 af Repsac |
Kina er lukket i dag og i morgen.
|
|
|
3/9 09:05 af Repsac |
70 år for slut 2. verdenskrig.
|
|
3/9 09:06 af Smadsen128 |
Tak
|
|
3/9 09:19 af Smadsen128 |
Flot start...
|
|
3/9 09:37 af Helge Larsen/PI-redaktør |
623
|
|
|
3/9 09:38 af Repsac |
Det kan da godt gå hen at blive en fin dag.
|
|
|
3/9 09:39 af Sukkeralf |
Hellere fin afslutning end flot start
|
|
|
3/9 09:45 af Sukkeralf |
631 - det går stærkt nu
|
|
3/9 09:49 af Smadsen128 |
Er modstanden brudt nu
|
|
3/9 09:50 af Bulder |
Michael Borre fra Nordea siger til Ritzau, at genmab forventes at få "fasttrack" inden for 9 dage. Hvor har han de 9 dage fra?
|
|
3/9 09:50 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Bulder....Er det i dag han siger det?
|
|
3/9 09:50 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Nordea sagde 7 dage i mandags.
|
|
|
3/9 09:51 af Sukkeralf |
Det bør vel være inden 9 september, men et par dage fra eller til er da ligegyldigt
|
|
3/9 09:51 af investor1989 |
på EI skriver Mickey at BlueCrest har skrevet en længere negativ rapport om Genmab som skulle være overbevisende
|
|
|
3/9 09:51 af Sukkeralf |
Vi skal bare have godendelsen i år, så er der fest :-)
|
|
3/9 09:52 af Bulder |
10. afsnit: (link)
|
|
|
3/9 09:59 af JKY_VH |
Hvis BC har skrevet en negativ rapport så understreger det kun, at de er nogen inkompetente n....r...
|
|
3/9 10:00 af dingleberry |
hehe. Manden kan ikke stave til BMS, så jeg tror ikke man skal tage ham alt for meget på ordet
|
|
3/9 10:01 af dingleberry |
150k aktier handlet på den første time. Det er temmelig habilt
|
|
3/9 10:01 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Anonyme fører an. :-)
|
|
3/9 10:03 af Bulder |
Hvor ser
I Mickey's skriv om BC?
|
|
3/9 10:08 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Han forveksler Genmab med Bavarian.
|
|
| ||
|
3/9 10:08 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Det er jeg overbevist om.
|
|
3/9 10:09 af Bulder |
Det er vel samme stunt som Kerrisdale forsøgte med Bava?
|
|
3/9 10:13 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Det er det han efter min mening tænker på. Manden er ikke i biotek. Han forveksler de to cases.
|
|
3/9 10:14 af dingleberry |
Hvad sker der? Har jeg misset julesneen i går, eller hvad? Folk kan hverken stave eller kende forskel på virksomheder i dag!
|
|
3/9 10:15 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-D
|
|
|
3/9 10:20 af Mcjean |
Bulder spørger efter et link til "skrivet af BC, nogen der har det?
|
|
3/9 10:22 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Der ikke noget skriv! Det er en forveksling med det Kerrisdale sendte ud om Bavarian.
|
|
|
3/9 10:23 af Mcjean |
ok var ellers oppe i feltet hvor jeg skal huske min medicin:-)
|
|
|
3/9 10:25 af Mcjean |
Hvor tit skal Fidelity melde hvis de fortsætter køb efter 10%? er det ved hver 5%?
|
|
3/9 10:25 af dingleberry |
Det kan jeg godt forstå. Skrivet var forfattet af Skat's kontrolgruppe for aktieudbytter og offentliggjort i Ugens Rapport under de gule sider. Saftige sager!
|
|
3/9 10:25 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Mere guf for Genmabab: (link)
|
|
3/9 10:25 af investor1989 |
altid kun ved 15-20-25 % osv.
|
|
|
3/9 10:25 af Mcjean |
ok tak
|
|
3/9 10:28 af dingleberry |
Nice - tak for det Helge. Forrygende at der nu er kapital til at føre Humax-TAC-ADC videre i klinikken
|
|
|
3/9 10:56 af stckchild |
Kunne man ikke med rette forvente, at den nye "storaktionær" nu
er med til Bluecrest er nød til at lukke shorten for ikke at blive kørt over ?
|
|
3/9 11:03 af dingleberry |
som shorter ville jeg meget nødigt gå op imod en spiller af Fidelitys størrelse. Men som man siger; den sidste idiot er jo ikke født endnu
|
|
|
3/9 11:08 af JKY_VH |
BC kan jo bare stille sig det enkle spørgsmål "hvis kursen kan gå i 693 uden PR, hvad kan den så gå i med PR?"
|
|
3/9 11:09 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jeg tror at BC tager et play ud over en række biotekselskaber uden at skelne specielt til de enkelte cases. De kan jo som så mange andre gøre mene at sektoren generelt er kommet alt for højt op i pris.
|
|
3/9 11:10 af Helge Larsen/PI-redaktør |
gør,
|
|
|
3/9 11:11 af JKY_VH |
Det kan du sagtens have ret i.
|
|
3/9 11:15 af investor1989 |
Og det kan være at BC er glade for eksempelvis Zealand eller Bavarian og så siger de vil have en neutral risiko. så går de long den ene og shorter genmab for at neutralisere branche og markedsrisiko
|
|
3/9 11:15 af investor1989 |
Der findes uanede årsager
|
|
3/9 11:30 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jeps.
|
|
3/9 12:21 af Solsen |
Synes de stigninge vi har set de seneste par dage er helt overgjorte. Men tak anyway.
|
|
3/9 12:21 af Solsen |
Volumen rimelig neutral - underligt nok at der ikke er flere sælgere i markedet.
|
|
3/9 12:25 af investor1989 |
Det er som det er :) Har dog selv lige taget lidt profit i dag
|
