Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
3/9 09:01
af celsius
+9
3/9 09:03
af Smadsen128
Holder kineserne Lay Day idag
3/9 09:05
af Repsac
Kina er lukket i dag og i morgen.
3/9 09:05
af Repsac
70 år for slut 2. verdenskrig.
3/9 09:06
af Smadsen128
Tak
3/9 09:19
af Smadsen128
Flot start...
3/9 09:37
af Helge Larsen/PI-redaktør
623
3/9 09:38
af Repsac
Det kan da godt gå hen at blive en fin dag.
3/9 09:39
af Sukkeralf
Hellere fin afslutning end flot start
3/9 09:45
af Sukkeralf
631 - det går stærkt nu
3/9 09:49
af Smadsen128
Er modstanden brudt nu
3/9 09:50
af Bulder
Michael Borre fra Nordea siger til Ritzau, at genmab forventes at få "fasttrack" inden for 9 dage. Hvor har han de 9 dage fra?
3/9 09:50
af Helge Larsen/PI-redaktør
Bulder....Er det i dag han siger det?
3/9 09:50
af Helge Larsen/PI-redaktør
Nordea sagde 7 dage i mandags.
3/9 09:51
af Sukkeralf
Det bør vel være inden 9 september, men et par dage fra eller til er da ligegyldigt
3/9 09:51
af investor1989
på EI skriver Mickey at BlueCrest har skrevet en længere negativ rapport om Genmab som skulle være overbevisende
3/9 09:51
af Sukkeralf
Vi skal bare have godendelsen i år, så er der fest :-)
3/9 09:52
af Bulder
10. afsnit: (link)
3/9 09:59
af JKY_VH
Hvis BC har skrevet en negativ rapport så understreger det kun, at de er nogen inkompetente n....r...
3/9 10:00
af dingleberry
hehe. Manden kan ikke stave til BMS, så jeg tror ikke man skal tage ham alt for meget på ordet
3/9 10:01
af dingleberry
150k aktier handlet på den første time. Det er temmelig habilt
3/9 10:01
af Helge Larsen/PI-redaktør
Anonyme fører an. :-)
3/9 10:03
af Bulder
Hvor ser I Mickey's skriv om BC?
3/9 10:08
af Helge Larsen/PI-redaktør
Han forveksler Genmab med Bavarian.
3/9 10:08
af Helge Larsen/PI-redaktør
Det er jeg overbevist om.
3/9 10:09
af Bulder
Det er vel samme stunt som Kerrisdale forsøgte med Bava?
3/9 10:13
af Helge Larsen/PI-redaktør
Det er det han efter min mening tænker på. Manden er ikke i biotek. Han forveksler de to cases.
3/9 10:14
af dingleberry
Hvad sker der? Har jeg misset julesneen i går, eller hvad? Folk kan hverken stave eller kende forskel på virksomheder i dag!
3/9 10:15
af Helge Larsen/PI-redaktør
:-D
3/9 10:20
af Mcjean
Bulder spørger efter et link til "skrivet af BC, nogen der har det?
3/9 10:22
af Helge Larsen/PI-redaktør
Der ikke noget skriv! Det er en forveksling med det Kerrisdale sendte ud om Bavarian.
3/9 10:23
af Mcjean
ok var ellers oppe i feltet hvor jeg skal huske min medicin:-)
3/9 10:25
af Mcjean
Hvor tit skal Fidelity melde hvis de fortsætter køb efter 10%? er det ved hver 5%?
3/9 10:25
af dingleberry
Det kan jeg godt forstå. Skrivet var forfattet af Skat's kontrolgruppe for aktieudbytter og offentliggjort i Ugens Rapport under de gule sider. Saftige sager!
3/9 10:25
af Helge Larsen/PI-redaktør
Mere guf for Genmabab: (link)
3/9 10:25
af investor1989
altid kun ved 15-20-25 % osv.
3/9 10:25
af Mcjean
ok tak
3/9 10:28
af dingleberry
Nice - tak for det Helge. Forrygende at der nu er kapital til at føre Humax-TAC-ADC videre i klinikken
3/9 10:56
af stckchild
Kunne man ikke med rette forvente, at den nye "storaktionær" nu er med til Bluecrest er nød til at lukke shorten for ikke at blive kørt over ?
3/9 11:03
af dingleberry
som shorter ville jeg meget nødigt gå op imod en spiller af Fidelitys størrelse. Men som man siger; den sidste idiot er jo ikke født endnu
3/9 11:08
af JKY_VH
BC kan jo bare stille sig det enkle spørgsmål "hvis kursen kan gå i 693 uden PR, hvad kan den så gå i med PR?"
3/9 11:09
af Helge Larsen/PI-redaktør
Jeg tror at BC tager et play ud over en række biotekselskaber uden at skelne specielt til de enkelte cases. De kan jo som så mange andre gøre mene at sektoren generelt er kommet alt for højt op i pris.
3/9 11:10
af Helge Larsen/PI-redaktør
gør,
3/9 11:11
af JKY_VH
Det kan du sagtens have ret i.
3/9 11:15
af investor1989
Og det kan være at BC er glade for eksempelvis Zealand eller Bavarian og så siger de vil have en neutral risiko. så går de long den ene og shorter genmab for at neutralisere branche og markedsrisiko
3/9 11:15
af investor1989
Der findes uanede årsager
3/9 11:30
af Helge Larsen/PI-redaktør
Jeps.
3/9 12:21
af Solsen
Synes de stigninge vi har set de seneste par dage er helt overgjorte. Men tak anyway.
3/9 12:21
af Solsen
Volumen rimelig neutral - underligt nok at der ikke er flere sælgere i markedet.
3/9 12:25
af investor1989
Det er som det er :) Har dog selv lige taget lidt profit i dag
Nyeste Først - Ældste Først   Side 672/4386