Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
29/4 16:31 af Riis7 |
det har været sjover og ha novo aktier end Genmab de sidste 5 år:-) flot regnskab igen fra novo...
|
|
|
29/4 16:30 af E L |
I am not listening to the AbbVie call, but: Amy Brown
@ByAmyBrown
$ABBV also confirms it will seek talks with FDA about accelerated application for epcoritamab, anti-CD20 bispecific from $GMAB. (link)
|
|
29/4 16:01 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Valuta: Dollar i stærkeste niveau siden 2016 (link)
|
|
|
29/4 10:43 af Sukkeralf |
nothing in there - Jan just says its a small opportunity in 2 line..........and the first launch of a drug will help then when Epco gets approval cause its a big launch
|
|
|
29/4 10:40 af Sukkeralf |
Jan probably just said analyst expect that - he never says what Genmab expects
|
|
|
29/4 10:18 af E L |
plenty of analysts see it
$1bn +
|
|
|
29/4 10:17 af E L |
this i couldn't read (link)
|
|
|
29/4 10:17 af E L |
did Jan say that? or
24/9 09:28
af Sukkeralf
In this Tivdak link they state that the approval come with a black box warning of ocular tox. That analyst project $300-400 million peaksales in second line for Tivdak. That the combination data seen at ESMO show promise for 1 line
|
|
|
29/4 10:03 af Sukkeralf |
was it around 400 million dollars Jan mentioned as expected peak sale for TIVDAK in late line ?
|
|
29/4 10:02 af Bulder |
Der er gået sport i opjusteringer. Gad vist om Genmab vil spille med den 11.?
|
|
|
29/4 09:51 af E L |
we need earlier lines and combination treatment and additional indications to see of it will really hit off, but it seems promising so far to me. They have the time now to figure out how to best deal with the eye problems while the indication is still small
|
|
29/4 09:48 af Bulder |
ok
|
|
|
29/4 09:47 af E L |
at the start of the launch for such a small indication, later lines, only US, AND offcourse the boxed warning I think it is not bad.
|
|
29/4 09:39 af Bulder |
What do you think E L, is $11,4mn ok?
|
|
|
29/4 09:23 af E L |
Novo Nordisk to test key hemophilia drug in children in phase III - Mim8 - (link) (we have seen this trial already; it was just set to 'recruiting')
|
|
29/4 09:21 af Bulder |
Thx E L
|
|
|
29/4 09:08 af E L |
Seagen Inc. (SGEN) Q1 2022 Earnings Call Transcript (link)
|
|
|
29/4 08:59 af E L |
Seagen Q1 2022 presentation (link)
|
|
|
29/4 08:55 af E L |
TIVDAK sales Q1 22 $11.4mn, no guidance for the year (link) (Q4 was
$6mn)
|
|
|
29/4 07:09 af ProInvestorNEWS |
Dagens finanskalender (link)
|
|
|
29/4 00:25 af lahn1 |
Zyme - alt for billigt den var i$10 for 3 måneder siden og $35. Så vidt jeg kan skyde mig til er 75% af deres inst. investorer i underskud ved $10.
|
|
|
28/4 23:48 af Sukkeralf |
De holder tidslinien i BTC
|
|
|
28/4 23:48 af Sukkeralf |
|
|
|
28/4 23:45 af peter12 |
Det må give lidt medvind til biotech den næste tid ? Har også tab på den stadig
|
|
| ||
|
|
28/4 23:33 af Sukkeralf |
Spændende - omend det er for billigt. 1 milliard dollars så er jeg frisk, tror jeg !
|
|
|
28/4 23:08 af peter12 |
Zymeworks buyout offer (link)
|
|
28/4 22:58 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Apple Inc. Q2 Profit Advances, Beats estimates (link)
|
|
28/4 22:52 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Usikkerhet rundt Twitter-oppkjøp samme dag som selskapet la fram overskudd
Twitter har lagt fram et overskudd 513 millioner dollar. Samtidig har det oppstått usikkerhet om Elon Musks kjøp av selskapet. (link)
|
|
28/4 22:33 af Helge Larsen/PI-redaktør |
USA/lukning: Store plusser efter Meta-løft - Aplpe, Amazon op før tal (link)
|
|
28/4 22:19 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jeps.
|
|
28/4 22:16 af Bulder |
Men i øvrigt så falder al medicinalt, Lundbeck, Bava, Zeal.
|
|
28/4 21:02 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Alt andet lige retter kursen sig igen.
|
|
28/4 21:00 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jo...Desuden er markedet så stort, at der vil være plads til begge.
|
|
28/4 20:57 af Bulder |
Men er novo ikke klart foran her? Tidsmæssigt.
|
|
28/4 20:56 af Bulder |
Ok, tak
|
|
28/4 20:47 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Lå i plus indtil nyheden kom.
|
|
28/4 20:47 af Helge Larsen/PI-redaktør |
|
|
28/4 20:46 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Bulder..Novo faldt på konkurrent nyt.
|
|
28/4 20:28 af Bulder |
NBI har rettet sig lidt, men stadig fald - i modsætning til total optur i øvrige amr index.
|
|
|
28/4 18:11 af MarsFars |
Man er rig, når man ikke mere måler sin rigdom i penge. Det kan godt tage et helt liv at nå der til :-)
|
|
|
28/4 17:54 af gdn55 |
Bare jeg vidste det, så havde jeg været rig idag. Men det er nu gået rimeligt godt indtil videre ved bare at holde. Jeg har kun Genmab , og holder. Mener på den lange bane den er meget mere værd, Men det er et sats, som så meget andet her i livet. Lige et spørgsmål hvornår er man rig?
|
|
28/4 17:20 af Bulder |
Novo får også tæv i dag. Sektorrotation? I så fald: hvorfor?
|
|
28/4 16:44 af Solsen |
NBI nede med snart 2,5% Små biotech får mega bank og de lidt større klarer sig nogenlunde.
|
|
|
28/4 15:59 af Sukkeralf |
Ja det er super godt
|
|
28/4 15:58 af Bulder |
Men trods alt godt at vide, at bivirkninger er "beskedne og forbigående".
|
|
|
28/4 15:55 af Sukkeralf |
Eller virker i andre indikationer, så håber Janssen ser lyset her og tegner optionen næsten år. Hvis det kun virker lidt bedre end dara i samme indikationer, så tror jeg det er no go fra Janssens side
|
|
|
28/4 15:54 af Sukkeralf |
Da styrken af de forskellige mekanismer er forskellig og det er en anden epitop, så kan man måske også håbe på at HexaCD38 virker i patienter hvor dara ikke længere virker omend det formentlig ikke er super godt.
|
|
|
28/4 15:52 af Sukkeralf |
Større hemning af den enzymatiske aktivitet skulle øge immunforsvarets virke, så samlet set bør vi jo have store forventninger. Det er bare ikke altid at prækliniske data kan overføres til klinikken, så før der er tæsket en del patienter igennem på den ønskede fase II dosis, så er det nok svært at vurdere.
|
|
|
28/4 15:50 af Sukkeralf |
Som jeg husker de prækliniske data på HexaCD38 så er den overlegen i forhold til CDC mekanismen i forhold til dara. På samme niveau med hensyn til ADCC og ADCP, mens hæmningen af den enzymatiske aktivitet også skulle være bedre for Hexa, hvilket måske skyldes at man rammer en anden epitop end med dara.
|
|
|
28/4 15:47 af Sukkeralf |
Det får vi nok først et nys om efter dose expansion studier
|
